Keskiviikon lyriikka-visa - Finnhitsit kunniaan!

Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000011496832.html

Toi on semmonen, että jos on Finnhitsit kuunneltuna, niin varmaan saa hyvät pisteet vaikka tekis visan vasemmalla kädellä. Oma veto oli ihan hyvä, vaikka kaikki väärät arvaukset taas ketuttaakin, niihin ei vaan totu ikinä 😂


Levyhyllystäsi löytyy varmasti useita iskelmälevyjä!
Vastasit oikein 8/12 kysymykseen

26

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt päästiin naisista ja painajaisista, jo vain me kimpassa tuumattiin. Kuokka, mies ja turvesuo, muistoillensa kansa juo. Siinä sielun on sen miehen jonka työt jää puolitiehen jne...

      9/12 Osa tuttua huttua, osa oli ihan vierasta sikaa.

      • Hieno tulos!

        Olihan siellä, paljon tuttua juu.


    • Anonyymi

      9/12 muuttohaukasta en olisikaan muistanut muuta kuin "kiikkikiik", kuten kaikki yliarvostettu suomenruotsalainen pakkosyöttö. Tai niin, en nut ihan varma, mutta miten monta tuntematonta suomalaista yritystä jonnekin C-demoille jäänyt.

      • Hieno tulos!


    • Anonyymi

      11/12 !

    • Anonyymi

      Aamu yö yksinäisyys,kutsuu nua sun syleilyyn.
      Enää on vain, muistoille aikaa, et voi tulla rajan taa.

    • Anonyymi

      Siellä turvenuijat ja eronneet muijat kaljaansa maistelee....

    • 8/12.
      Aika hyvin, kun arvalla vetelin. Yhden vain tiesin.

      • Hieno tulos!

        Vain yhden?!?!?!? Selevä. Meidän seuraavan kostean illallisen yhteydessä ei sitten muuta kuunnellakaan kuin Finnhitsejä, niin saat A) musiikkia, B) Perinnetitämystä C) Nipun elämyksiä laidasta laitaan, mutta en tiedä kumpaan laitaan enemmän 🙄


    • 11/12. Muuttohaukkaan kompastui mutta en nyt ala itseäni en takia ruoskimaan.

      Nuoruudessa nuo levyt kyllä pyöri niin että timanttineulan rahina taitaa kaikua vieläkin päässä.

      • Loistava tulos!

        Niin nuo munkin nuoruudessa pyöri non-stoppina, niin jotain on jäänyt. Selkärankaan.


    • Sain saman tuloksen, mutta levyhyllystä tai soittolistalta ei löydy yhtään iskelmää. 😌

      • Hieno tulos!

        Juutuubista löytyy, kun muistaa edes hiukan mitähakee. Muuttohaukka? Helppo homma.


    • 7 oikein

      • Kelpo tulos!


    • Anonyymi

      9. Ok.

      • Hieno tulos!


    • Anonyymi

      11/12. Ja se yksikin vähän kuin livahti vääräksi. Eiks oo muuten hyvä selitys!

      • Loistava tulos!

        Aina pitää olla selitys valmiina, oli tilanne mikä tahansa 😂


    • Anonyymi

      Kuuntelumusiikkia käsillä olevaksi päiväksi, perjantaiksi, paljon eli tällä kertaa vuorossa on: Guns'N'Roses, alkaen alusta eli levystä: ruokahalu-levystä kai alkuun, Appetite for Destruction.

    • Halppo visa. 12/12 . Kiitti! 😃

      "Onnittelut, muistat ulkoa iskelmiä laidasta laitaan!

      Vastasit oikein 12 kysymykseen"

      • Mahtava tulos!

        Jotenkin aavistelinkin, että nappaat täydet 🤔


    • Anonyymi

      Onnittelut, muistat ulkoa iskelmiä laidasta laitaan!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      Helpoin visa mitä ikinä

      - Sheena

      • Mahtava tulos!

        En tiiä oliko helpoin, mutta tietyille ihmisille varmasti, etenkin jos sattuvat omaamaan kohtalaisen avoimen musamaun 😁


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      76
      590
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe