Tuosta:
https://www.is.fi/musiikki/art-2000011496832.html
Toi on semmonen, että jos on Finnhitsit kuunneltuna, niin varmaan saa hyvät pisteet vaikka tekis visan vasemmalla kädellä. Oma veto oli ihan hyvä, vaikka kaikki väärät arvaukset taas ketuttaakin, niihin ei vaan totu ikinä 😂
Levyhyllystäsi löytyy varmasti useita iskelmälevyjä!
Vastasit oikein 8/12 kysymykseen
Keskiviikon lyriikka-visa - Finnhitsit kunniaan!
26
269
Vastaukset
Nyt päästiin naisista ja painajaisista, jo vain me kimpassa tuumattiin. Kuokka, mies ja turvesuo, muistoillensa kansa juo. Siinä sielun on sen miehen jonka työt jää puolitiehen jne...
9/12 Osa tuttua huttua, osa oli ihan vierasta sikaa.- Anonyymi
9/12 muuttohaukasta en olisikaan muistanut muuta kuin "kiikkikiik", kuten kaikki yliarvostettu suomenruotsalainen pakkosyöttö. Tai niin, en nut ihan varma, mutta miten monta tuntematonta suomalaista yritystä jonnekin C-demoille jäänyt.
- Anonyymi
11/12 !
- Anonyymi
Aamu yö yksinäisyys,kutsuu nua sun syleilyyn.
Enää on vain, muistoille aikaa, et voi tulla rajan taa. - Anonyymi
Siellä turvenuijat ja eronneet muijat kaljaansa maistelee....
8/12.
Aika hyvin, kun arvalla vetelin. Yhden vain tiesin.Hieno tulos!
Vain yhden?!?!?!? Selevä. Meidän seuraavan kostean illallisen yhteydessä ei sitten muuta kuunnellakaan kuin Finnhitsejä, niin saat A) musiikkia, B) Perinnetitämystä C) Nipun elämyksiä laidasta laitaan, mutta en tiedä kumpaan laitaan enemmän 🙄
11/12. Muuttohaukkaan kompastui mutta en nyt ala itseäni en takia ruoskimaan.
Nuoruudessa nuo levyt kyllä pyöri niin että timanttineulan rahina taitaa kaikua vieläkin päässä.Loistava tulos!
Niin nuo munkin nuoruudessa pyöri non-stoppina, niin jotain on jäänyt. Selkärankaan.
Sain saman tuloksen, mutta levyhyllystä tai soittolistalta ei löydy yhtään iskelmää. 😌
Hieno tulos!
Juutuubista löytyy, kun muistaa edes hiukan mitähakee. Muuttohaukka? Helppo homma.
7 oikein
- Anonyymi
9. Ok.
- Anonyymi
11/12. Ja se yksikin vähän kuin livahti vääräksi. Eiks oo muuten hyvä selitys!
- Anonyymi
Kuuntelumusiikkia käsillä olevaksi päiväksi, perjantaiksi, paljon eli tällä kertaa vuorossa on: Guns'N'Roses, alkaen alusta eli levystä: ruokahalu-levystä kai alkuun, Appetite for Destruction.
Halppo visa. 12/12 . Kiitti! 😃
"Onnittelut, muistat ulkoa iskelmiä laidasta laitaan!
Vastasit oikein 12 kysymykseen"- Anonyymi
Onnittelut, muistat ulkoa iskelmiä laidasta laitaan!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
Helpoin visa mitä ikinä
- SheenaMahtava tulos!
En tiiä oliko helpoin, mutta tietyille ihmisille varmasti, etenkin jos sattuvat omaamaan kohtalaisen avoimen musamaun 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 76590
- 104574
- 54547
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49513- 47437
