Haluaisin kuulla nyt ihan rehellisiä vastauksia teiltä miehiltä, eli onko lihava nainen yhtään kiinnostava? Onko läskit karkoite vai uskallatteko tutustua lihaviinkin naisiin? Onko lihavuus merkkinä, että nainen on puutteessä ja täten helppo nakki vai kokeeko joku oikeasti lihavuuden kiihottavana? Voiko nainen olla lihavuudesta huolimatta kiihottava? Väittelimme tästä asiasta parin kaverini kanssa ja haluaisinkin kuulla mielipiteitä muiltakin.
Lihavat naiset
25
3925
Vastaukset
- Asiasta huvittunut
Lihavat ei itseäni kiinnosta niin pätkän vertaa. Kierrän läskit kaukaa ja juoksen kovaa karkuun, jos joku lihava tulee juttelemaan.
Lihavuus ei kieli puutteessa olemisesta, mutta lihavilla ei ole niin paljon valinnan varaa, koska heitä kohtaan ei tehdä yhtä paljon aloitteita kuin hoikempia kanssasisaria kohtaan. Tästä johtuen lihaviin on paremmat mahdollisuudet ja ne ovat helpompia. - kiinnosta lihava.
epäesteettistä.On joitakin miehiä joilla on perversio erittäin lihaviin naisiin.
- ihmettelen....
Tuota, mistähän lähtien on ollut perversiota se, että sattuu pitämään toista kauniina/haluttavana, vaikka tämä ei vastaisikaan niitä kaikkia sataa kauneusihannetta?
Tähän jos joku osaisi vastata, olen miettinyt tätä jo melkomoisen pitkään, mutta vastaukset ovat aina olleet tyyliin "no hyi täytyyhän sitä nyt jotenkin pervo olla jos jostain ällölöllöihrakasasta tykkää!!!1". Ei oikein riitä tuollainen.
- innokas-30
Minä olin ylipainoinen joten en haluaisi että mieheni olisi. Kaikki jotka minulla on ollut ovat olleet minua pienempi kokoisia.
ajatella niin että lihavat naiset ovat helppoja nakkeja, sellaista minä juuri nyt haluaisinkin :).
Kaikkihan on suhteellista, minusta pieni pyöreys ei ole kovin suuri haitta, ei varsinaisesti kyllä myöskään kiihottavaa kuten ei myöskään liiallinen laihuus.
Mutta jossainhan se raja kulkee. "Hyviä" esimerkkejä: http://www.dimensionsmagazine.com/dimtext/kjn/people/heaviest.htm (painavimmat ihmiset), joissain tapauksissa miehet ovat jopa pitäneet naisensa "kunnossa" kun he ovat olleet jo niin lihavia etteivät ole päässeet sängystä ylös. Todellista extremeä...- Jaana.
Tuo oli kylla TOSI ekstreemia....
- vilperi
Ainakaan saa minkäänlaisia kiksejä tuhtien naisten kanssa sekstailemisesta. Läski ei ole kivaa katseltavaa. tosin Kaveri pohjalta sillä ei ole mitään merkitystä. onko lihava vai ei, kuhan on hyvä tyyppi.
- mieesss
Jos näen lihavan ihmisen yleensäkin, niin tunnen myötätuntoa häntä kohtaan. En ainakaan haluaisi olla lihava ja huonokuntoinen.
Lihavat naiset ei kyllä kiinnosta/kiihota juuri yhtään. Jos oikein on selluliittikasa, että vararengasta housujen päälläkin niin, huhu. Pieni pyöreys ei haittaa, mutta terveyttä uhkaava lihavuus kylläkin.
Vaikka lihava nainen tulisi antamaan pillua ilmaiseksi, niin olisi erittäin todennäköistä, että vastaisin kieltävästi.
Joillakin lihavilla naisilla on kuitenkin tajuttoman kauniit kasvot, vaikkei vartalo kiihottaisi, niin kasvot voivat vetää puoleensa.
Mutta koska itse olen laiha, kuntoilen aktiivisesti, haluan myös naiseni olevan edes jonkin asteisessa fyysisessä kunnossa. - huh huh
Heh, teitä lapsukaiset ja nuorukaiset, miten ihmeessä ajattelette että lihavilla ei ole varaa valita, hih heijjaa!
Itse olen aina ollut ylipainoinen ja minulla ei todellakaan ole ollut ns.rumia miehiä vaan aikas kommeita, yksi asia minkä olen monesti, monesti kuullut miesten sanovan, meidän pullukoiden kanssa seksikin maistuu enemmän, kun antaudumme erotiikalle täysin siemauksin, siis annamme ja otamme nautinnosta maximoidusti ilon irti!!!
Meidän ei tarvitse ajatella ,voi miltä mun pepa näyttää ja aatteleekohan tuo (mies) että mun reidet on paksut, hih! Me käytämme senkin ajan parempaan.
Ja jos ajattelee ettemme kiihoittaisi, niin ei kai meillä kellään olisi lapsia eikä seksuaalista elämääkään, joten huihai ja etteenpäin sanos mummo lumessa....- dsfsfd
Se on tietenkin tota, että jos on sinut lihavuutensa kanssa(itsevarma), niin on paremmat mahdollisuudet miesten saamiseen. Mutta vaikeaa se kuitenkin on, sillä suurin osa miehistä ei pidä läskeistä, se on tosiasia.
- innokas-30
dsfsfd kirjoitti:
Se on tietenkin tota, että jos on sinut lihavuutensa kanssa(itsevarma), niin on paremmat mahdollisuudet miesten saamiseen. Mutta vaikeaa se kuitenkin on, sillä suurin osa miehistä ei pidä läskeistä, se on tosiasia.
Kaikki miehet joiden kanssa minä olen ollut eivät pidä laihoista naisista.
Aina pitää olla mistä kiinni ottaa, myös miehillä!
En halua laihaa "narkkaria" vaan miehen jossa on mistä kiinni ottaa. Mutta sopivasti.
Nämä asiat ovat maku asioita joista ei sovi kiistellä =O) - pikku.nainen
näitä keskusteluja lihavista ja laihoista lukee, niin usein törmää tuohon käsitykseen "lihavat ottavat elämästä ilon irti". Mitä pyöreämpi kirjoittaja (???), sitä enemmän huutomerkkejä...
Kyllähän hoikat ihmisetkin ottavat samalla tavalla elämästä ilon irti. Oli sitten kyse seksistä, ruoasta tms. Ei se, että on hoikka, tarkoita sitä että peiton alla pimeässä ähistään ja päivän ruoka-annos koostuu kahdesta salaatinlehdestä ja kevytjugurtista. Ei minuakaan pelota, mitä mies reisistäni ajattelee, eikä hoikkuus tarkoita todellakaan sitä, että eläisi jotenkin askeettista (vajavaista?) elämää.
Itsekurin suhteen lihavien ja hoikkien välillä voi olla eroavaisuuksia, sitäkö tällä ainaisella "pullukat osaavat nauttia elämästä"-ajattelutavalla ajetaan takaa? On epäilemättä ihmisiä, joilla ylipaino johtuu muista asioista, mutta monella se johtuu myös itsekurin puutteesta. Kyllä meillä kaikilla on velvollisuus hoitaa sitä, mitä meille on annettu, "terve sielu terveessä ruumiissa". Enkä siis puhu pienestä pyöreydestä, vaan selvästä ylipainosta.
Mutta ei viitsittäisi aina esittää tätä "laihat narkkarinnäköiset nipottajat" ja "elämäniloiset rehevät pullukat" -teoriaa. - heppi
pikku.nainen kirjoitti:
näitä keskusteluja lihavista ja laihoista lukee, niin usein törmää tuohon käsitykseen "lihavat ottavat elämästä ilon irti". Mitä pyöreämpi kirjoittaja (???), sitä enemmän huutomerkkejä...
Kyllähän hoikat ihmisetkin ottavat samalla tavalla elämästä ilon irti. Oli sitten kyse seksistä, ruoasta tms. Ei se, että on hoikka, tarkoita sitä että peiton alla pimeässä ähistään ja päivän ruoka-annos koostuu kahdesta salaatinlehdestä ja kevytjugurtista. Ei minuakaan pelota, mitä mies reisistäni ajattelee, eikä hoikkuus tarkoita todellakaan sitä, että eläisi jotenkin askeettista (vajavaista?) elämää.
Itsekurin suhteen lihavien ja hoikkien välillä voi olla eroavaisuuksia, sitäkö tällä ainaisella "pullukat osaavat nauttia elämästä"-ajattelutavalla ajetaan takaa? On epäilemättä ihmisiä, joilla ylipaino johtuu muista asioista, mutta monella se johtuu myös itsekurin puutteesta. Kyllä meillä kaikilla on velvollisuus hoitaa sitä, mitä meille on annettu, "terve sielu terveessä ruumiissa". Enkä siis puhu pienestä pyöreydestä, vaan selvästä ylipainosta.
Mutta ei viitsittäisi aina esittää tätä "laihat narkkarinnäköiset nipottajat" ja "elämäniloiset rehevät pullukat" -teoriaa.hyvä että joku osaa kirjoittaa järkevääkin tekstiä. ja kai täällä ovat ihmiset tajunneet että muitakin painoluokkia löytyy kuin anorektikko - valas. kyllä se normaali paino on paras, vaikka painoindeksillä mitattuna. ja ihan yhtä paljon niitä elämään kyllästyneitä ja nipottajia löytyy lihavista kuin laihoistakin.
- Heh!
innokas-30 kirjoitti:
Kaikki miehet joiden kanssa minä olen ollut eivät pidä laihoista naisista.
Aina pitää olla mistä kiinni ottaa, myös miehillä!
En halua laihaa "narkkaria" vaan miehen jossa on mistä kiinni ottaa. Mutta sopivasti.
Nämä asiat ovat maku asioita joista ei sovi kiistellä =O)"Kaikki miehet joiden kanssa minä olen ollut eivät pidä laihoista naisista."
Kenties juuri sen takia nämä miehet ovat olleet kanssasi, vai mitä sanot? - Hohoho!
Suakin kun nussii ni läskit vaan lillyy! Hyhhyh, ja te lihavat haisetta ihan hieltä, hyhhyh. Siinä on erotiikka kaukana... Hypätkää kaivoon.
- jälleen
pikku.nainen kirjoitti:
Mutta ei viitsittäisi aina esittää tätä "laihat narkkarinnäköiset nipottajat" ja "elämäniloiset rehevät pullukat" -teoriaa.kirjoitat fiksuja! One se vain kumma kun lihavat eivät halua tunnustaa tosiasioita. Itsekkin "pullukkana" tullut tulokseen, että laidutusta kehiin----niin elämä maistuu paremmalta (seksi yms..)
- Heiluva torspo
Ei oikeen nappaa lihavat naiset..ja tarkoitan tällä sitten TODELLA lihavia naisia.
- anu
Lihavuus, varsinkin sairaalloinen kielii itsekurin puutteesta.Hirveetä kun joskus näkee erittäin ylipainoisen ihmisen ahtavan itseensä hirveällä vauhdilla harmurilaista pikaruokapaikoissa.
Suurin osa miehistä, joten kanssa olen asiasta keskustellut, ovat olleet samaa mieltä.
Sitäpaitsi olen kuullut useimpien lihavien ihmisten olevan onnettomia painonsa kanssa.
- xcvb
En pidä lihavista naisista.
En pidä niitä mitenkään kiihottavina, todella harvoin edes kasvot on kauniit.
Lihavuus kielii minusta laiskuudesta/heikkoudesta, itsestään pitää pitää huolta.
Mullakin on "lihavat geenit", mutta kunnossa ollaan. - hei!!!
Lihavat on lepposia ei ne tee tepposia,jos oot runsaslihainen niin et oo vihainen!!1
- ihminen
Minä aikoinani vaihdoin hoikan suht nätin tytön hieman pulskempaan en ulkonäkö seikoista vaa siksi kun pulskempi oli se jonka näin oikeaksi minulle luonteen ym. yhteensopivuus seikkojen takia. Parin vuoden sisällä tyttöni laihdutti 40kg ja hämmästyin kun tästä tuli oikea kaunotar esille ja entinen nätti (se hoikka) tyttöystäväni oli vain varjo tähän nykyiseen verrattuna joten sain 2ärpästä yhdellä iskulla. Koskaan ei tiedä millainen kaunotar sen pulkeuden alla piilee joten ei kannata ensikädeltä tuomita lihavia rumiski vaikka tietenki se läskiys itsessään on rumaa, mutta nainen sen alla voi olla oikea kaunotar.
- kypsymättömille
Te etsitte vain lähinnä seksikumppaneita jne. mutta meitä lihavia naisia elää onnellisessa parisuhteessa ja jos menee hyvin kaikessa ja on onnellinen nii sitä läskiä ei edes huomaa ellei sitten ole ihan sairaaloisen paljon, mutta pieni n.20kg ylipainokaan ei paina vielä mitään onnellisessa suhteessa, eri asia on sitten niillä jotka vielä miettivät seksiä ja näkevät naisen lähinnä seksikohteena eli eivät ole tarpeeksi kypsiä parisuhteeseen ja siihen millainen ihminen muuten on.
- realist
lihavakin nainen olla puoleensavetävä ja kiihottava. Totuuden nimissä, jossain vaiheessa se rajakin tulee, mutta sitten pitääkin olla jo todella lihava.
- 17v jone
joo onhan tämä aika vanha linja, mutta laitan nyt kuitenkin vielä kuitenkin oman mielipiteeni..
Minun mielestäni on aivan sama, onko nainen lihava vai laiha. Jos vain ajatusmaailma on normaali ja jne. ja olisi kiinnostunut myös minusta niin minä ainakin seurustelisin lihavan naisen kanssa.
Lihavuus ei todellakaan ole este - toni*32x
Lihavat on viehättäviä. Pidän heitä haluttavina en välitä muiden mielipiteistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399