Joku oli taas mustamaalannut nimimerkkiäni, taustasyytä voi oll vaikea hahmoittaa. Syytettiin muun muassa siitä miten en huomioi naisia jotka lapsia "eivät voisi saada".
Tuo on pelkkää puppua. Kerron tarinan viimeisestä syntyneestä lapsestani.
Nainen joka oli jo iässä 35 halusi lapsen(aikaisemmin ei halunnut), sitä yritettiin normaalia tapaa käyttäen ajatuksella "jos Jumala suo". Kun aikaa kului pari vuotta hän epäili voisinko siittää lasta ja pakotti testeihin. Tuloksissa ei ollut mitään epänormaalista poikkeavaa. Tuo teko oli ensin mielestäni loukkaava, mutta analyyttisesti kai teko oli järkevä.
Menin siis testeihin naisen pyytäessä, olihan hänelle se lapsen saaminen maailman tärkein asia, itselleni ei ollut, koska tiedostin jo sen miten paljon energiaa ja aikaa joutuu lapselle kasvatustyössä antamaan. En voinut kuitenkaan olla esteenä naisen tärkeimmälle haaveelle.
Hän testautti myös itsensä ja vika löytyi hänestä. Käytiin Suomessa kolmesti hedelmöityshoidoissa, tarkoittaa eri asiaa mitä huippuklinikoilla. Ei tärpännyt kolmella kerralla, se oli raskasta aikaa. Kaikki jotka ovat tuon kokeneet tiedostavat sen.
Luovuttiko nainen? Ei luovuttanut, vaan järjesti hoidot huippuklinikan kanssa siten että hoitojakso kesti 1.5 kuukautta. Hän kävi kontrollissa klinikalla joka kolmas päivä tuon aikajakson aikana. Tarkoitti myös sitä että hänen piti asua toisessa maassa 1.5 kuukauden ajan.
Se on tietysti miehelle kunnia asia mennä luovuttamaan siittiönsä 7500 kilometrin päähän hedelmöitysklinikalle. Joka sitten käyttää niitä hoidoissa.
Pitkä projekti, joka vei aikaa kokonaisuudessaan 4-5 vuotta, ja maksoi kokonaisuudessaan noin 35 000 euroa.
Hän sai mitä halusi, kun ei luovuttanut millää. Meni läpi vaikka kiviseinän.
Miten siis en huomioi naisia jotka haluavat lapsen, mutta sellaista "eivät voisi saada". Kenellä on muuten samanlainen kokemus, vai ettekö ole huomioineet tarpeeksi?
Tarinassa on onnellinen loppu, toisinkin olisi voinut käydä.
AV
Kaninkoloista todellisuuteen
39
331
Vastaukset
- Anonyymi
Käyttäytymisestäsi päätellen tarinassa ei ole onnellista loppua.
🦄- Anonyymi
Niin, sitä pitää kysyä naiselta(joka tiedostaa tavallaan uhraukseni arvon, vaihtoehdot kepeä lapseton elämä suhteessa isärooliin).
Kun on kerran myöntynyt, hoidetaan päätös kunnialla loppuun saakka.
Kaiken jälkeen lasta pidetään kuin kukkaa kämmenellä, ja sitä hän todellisuudessa onkin.
Tämän hetkistä tilannetta ei voi muuta kuin ihastella. Lopullinen tuomio tullee vasta tulevaisuudessa. Kuka sen tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, sitä pitää kysyä naiselta(joka tiedostaa tavallaan uhraukseni arvon, vaihtoehdot kepeä lapseton elämä suhteessa isärooliin).
Kun on kerran myöntynyt, hoidetaan päätös kunnialla loppuun saakka.
Kaiken jälkeen lasta pidetään kuin kukkaa kämmenellä, ja sitä hän todellisuudessa onkin.
Tämän hetkistä tilannetta ei voi muuta kuin ihastella. Lopullinen tuomio tullee vasta tulevaisuudessa. Kuka sen tietää, mitä tulevaisuus tuo tullessaan?
AVIhan turhaa lässytystä. Et saa sanottuja asioita sanomattomiksi.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan turhaa lässytystä. Et saa sanottuja asioita sanomattomiksi.
🦄Olet toki oikeutettu omiin mielipiteisiini, en ole "Hitler" suhteessa nainen ja naisen mielipiteet. Tuskin esimerkiksi kommetoisin naisista samaa mitä sinä miehistä teet? Teethän miehistä "kanikolopoikia", kai siihen on sinulla jokin kummallinen tarve?
Naiset saavat olla sellaisia kun tuntevat olevansa, se ei kuitenkaan estä minua kommentoimasta esimerkiksi sitä haluaako joku nainen lapsen vai ei. Ainakin minulle se nainen joka ei halunnut, oli myöhemmin täysi yllätys. Mikään maailmassa ei merkinnyt enää mitään, ei parisuhde, ei taloudelliset asiat tai ura. Kun nainen saa päähänsä jotan, millään muulla ei ole enää merkitystä.
Taidat olla hyvä esimerkki juuri sellaisesta naisesta?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet toki oikeutettu omiin mielipiteisiini, en ole "Hitler" suhteessa nainen ja naisen mielipiteet. Tuskin esimerkiksi kommetoisin naisista samaa mitä sinä miehistä teet? Teethän miehistä "kanikolopoikia", kai siihen on sinulla jokin kummallinen tarve?
Naiset saavat olla sellaisia kun tuntevat olevansa, se ei kuitenkaan estä minua kommentoimasta esimerkiksi sitä haluaako joku nainen lapsen vai ei. Ainakin minulle se nainen joka ei halunnut, oli myöhemmin täysi yllätys. Mikään maailmassa ei merkinnyt enää mitään, ei parisuhde, ei taloudelliset asiat tai ura. Kun nainen saa päähänsä jotan, millään muulla ei ole enää merkitystä.
Taidat olla hyvä esimerkki juuri sellaisesta naisesta?
AVNäytä minulle yksikin viesti, missä olisin väittänyt, että kaninkolot koskevat vain miehiä.
Ei tarvitse vastata. En jatka keskustelua kanssasi. En pidä siitä.
🦄 - Anonyymi
Samat sanat sinulle toksinen maalittaja ja yllyttäjä. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samat sanat sinulle toksinen maalittaja ja yllyttäjä. Sivusta
Ymmärrän miksi tilanne näyttää sinulle tuolta, mutta siitä ei ole kyse. Minä en arvostele kenenkään elämänvalintoja suoraan (=henkilökohtaisesti).
AV tekee sitä. Hän vähättelee, halveksuu ja lyttää ihan avoimesti.
Tämän keskustelun aloituksessa hän uhriutuu. Omat sanavalintani kuvaavat vain sitä, miten suhtaudun tuollaisiin ihmisiin.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän miksi tilanne näyttää sinulle tuolta, mutta siitä ei ole kyse. Minä en arvostele kenenkään elämänvalintoja suoraan (=henkilökohtaisesti).
Tämän keskustelun aloituksessa hän uhriutuu. Omat sanavalintani kuvaavat vain sitä, miten suhtaudun tuollaisiin ihmisiin.
🦄Ihaninta Suomessa on se, että saat jokaisen mielestä olla sitä mitä olet. Toisten maalittamatta? Ikävä kyllä, kaikki eivät sitä huomaa....
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Niin sinä hoidat sen lyttäämisen, halveksimisen ja muun ilman tätä tunnistetta. Mikä kohdistuu naiseen jota dehumananisoit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä hoidat sen lyttäämisen, halveksimisen ja muun ilman tätä tunnistetta. Mikä kohdistuu naiseen jota dehumananisoit
Kerro siitä hyvä esimerkki, voisimme jutella siitä tähän alapuolelle.
Naisilla on odotuksia mitä mies voisi olla, kuten myös miehillä on odotuksia siitä mitä naisen tulisi olla. 50/50 parisuhteissa. Aloitetaanko siitä?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisilla on odotuksia mitä mies voisi olla, kuten myös miehillä on odotuksia siitä mitä naisen tulisi olla. 50/50 parisuhteissa. Aloitetaanko siitä?
AVSyön vaikka kilon kamelin shittiä mieluummin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syön vaikka kilon kamelin shittiä mieluummin.
Tuo kai kertoo jo kaiken siitä miten miellät naiseuden ja naisellisuuden, aika alas tosin.
Olen siitä kovin pahoillani.
Oli mukava ketju, ei lisättävää.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVIhan tälleen sivusta totean, että sulla riittää aina noita oletuksia siitä mitä kulloinenkin kirjoittaja ajattelee, haluaa, on, tekee jne. Sulle on aina yhdentekevää mitä sinulle nainen haluaa. Sinä vain kerrot hänelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tälleen sivusta totean, että sulla riittää aina noita oletuksia siitä mitä kulloinenkin kirjoittaja ajattelee, haluaa, on, tekee jne. Sulle on aina yhdentekevää mitä sinulle nainen haluaa. Sinä vain kerrot hänelle.
Hah, meloisen epätodellista jos tarjoan mahdolisuuden keskustella asioista? Julkisesti.
Mikä siis mättää ja kenellä?
Toki, syytöksiä miehet ovat jo Suomessa tottuneet vastaan ottamaan, ei mitään uutta tuossa viestissäsi.
Miten olisi pitänyt toimia toisin, kerro alla...
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah, meloisen epätodellista jos tarjoan mahdolisuuden keskustella asioista? Julkisesti.
Mikä siis mättää ja kenellä?
Toki, syytöksiä miehet ovat jo Suomessa tottuneet vastaan ottamaan, ei mitään uutta tuossa viestissäsi.
Miten olisi pitänyt toimia toisin, kerro alla...
AVMinä puhuin vain sinusta, en miehistä. Normaalit miehet tai no normaalit ihmiset yleensäkään eivät käyttäydy niin tökerösti kuin sinä täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä puhuin vain sinusta, en miehistä. Normaalit miehet tai no normaalit ihmiset yleensäkään eivät käyttäydy niin tökerösti kuin sinä täällä.
Taas syytös ilman perusteita, tällainen voisi jopa harmittaa yhteiskunnassa jossa olisi ihmisoikeus?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas syytös ilman perusteita, tällainen voisi jopa harmittaa yhteiskunnassa jossa olisi ihmisoikeus?
AVEi lainkaan ilman perusteita. Mä olen täysin syyttä suotta täällä saanut jo niin paljon osakseni haukkumista, nimittelyä, vihjailua ja suoranaista törkyä sun taholtasi, että perusteita riittää lähes loputtomiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lainkaan ilman perusteita. Mä olen täysin syyttä suotta täällä saanut jo niin paljon osakseni haukkumista, nimittelyä, vihjailua ja suoranaista törkyä sun taholtasi, että perusteita riittää lähes loputtomiin.
Teksisi puoltaa, näytä esimerkki...muuten kirjoituksesi on mitätöity.
Laita alle jossa olisi loukannut sinua, on miestä myös pyytää anteeksi tarvittaessa.
Jos syytä ei löydy, on kysymys omista henkisistä varoistasi ja siitä että haluaisit etsiä syytä pahonvoinnillesi? Kummasta nyt on kysymys?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lainkaan ilman perusteita. Mä olen täysin syyttä suotta täällä saanut jo niin paljon osakseni haukkumista, nimittelyä, vihjailua ja suoranaista törkyä sun taholtasi, että perusteita riittää lähes loputtomiin.
Kerro mikä mieltäsi nyt painaa, se taitaa riittää?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita alle jossa olisi loukannut sinua, on miestä myös pyytää anteeksi tarvittaessa.
Jos syytä ei löydy, on kysymys omista henkisistä varoistasi ja siitä että haluaisit etsiä syytä pahonvoinnillesi? Kummasta nyt on kysymys?
AVSinun mielestäsi kaikki puoltaa aina, siinä nyt ei ole mitään uutta. Sä olet täällä jatkuvasti vain haukkumassa naisia, milloin mistäkin ja kehumassa itseäsi maasta taivaaseen. Ei mitään uutta alla auringon siis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestäsi kaikki puoltaa aina, siinä nyt ei ole mitään uutta. Sä olet täällä jatkuvasti vain haukkumassa naisia, milloin mistäkin ja kehumassa itseäsi maasta taivaaseen. Ei mitään uutta alla auringon siis.
Esimerkkiä nyt pyydän, en syytöksiä.
Laita alle, niin keskustellaan asiasta.
Reilua?
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun mielestäsi kaikki puoltaa aina, siinä nyt ei ole mitään uutta. Sä olet täällä jatkuvasti vain haukkumassa naisia, milloin mistäkin ja kehumassa itseäsi maasta taivaaseen. Ei mitään uutta alla auringon siis.
Koira osaa haukkua, ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVSä olet mm. haukkunut ja nimitellyt minua turhaksi ihmiseksi ja naiseksi jne. kun puolustin ihmisen oikeutta olla tekemättä lapsia. Sen jälkeen, kun kerroin sinun olevan väärässä ja että minulla itselläni on lapsia, haukuit minut äitinä ja vanhempana ja morkkasit miten miestähän minulla ei tietenkään ole. Kun kerroin sinun erehtyneen taas jälleen kerran yhdessä oletuksessasi, niin sitten tietenkin kerroit miten hirveää mieheni elämä varmastikin. Jne. jne. tuollaistahan kaikki "keskusteleminen" kanssasi on, jatkuvia loukkauksia ja loukkavia oletuksia, kuorrutettuna vihjailulla.
Milloin naiset täällä välittävät mielestäsi vain marsuistaan, tai ovat itsekkäitä mitä lienee rituliisa65:sia, joilla elämä valuu ohi ja mää mää, kun ei ole lapsia ja armeijaakaan ei kukaan nainen tietenkään ole koskaan käynyt ja miehiltä tietenkin kaikki naiset vaativat koko ajan jotakin kohtuutonta ja 50/50 suhteita ja vinku vinku ja voi voi. Sä et mitään muuta täällä tee kuin haukut naisia milloin mistäkin.
Ja ei en todellakaan huoli sinulta anteeksipyyntöä. Se anteeksipyyntö olisi niintekopyhä ja feikki, ettei tosikaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mikä mieltäsi nyt painaa, se taitaa riittää?
AVSinun esityksesi etovat. Tuo uhriutuminen ja esittäminen, kun et kuitenkaan osaa mitään muuta kuin haukkua ja morkata naisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet mm. haukkunut ja nimitellyt minua turhaksi ihmiseksi ja naiseksi jne. kun puolustin ihmisen oikeutta olla tekemättä lapsia. Sen jälkeen, kun kerroin sinun olevan väärässä ja että minulla itselläni on lapsia, haukuit minut äitinä ja vanhempana ja morkkasit miten miestähän minulla ei tietenkään ole. Kun kerroin sinun erehtyneen taas jälleen kerran yhdessä oletuksessasi, niin sitten tietenkin kerroit miten hirveää mieheni elämä varmastikin. Jne. jne. tuollaistahan kaikki "keskusteleminen" kanssasi on, jatkuvia loukkauksia ja loukkavia oletuksia, kuorrutettuna vihjailulla.
Milloin naiset täällä välittävät mielestäsi vain marsuistaan, tai ovat itsekkäitä mitä lienee rituliisa65:sia, joilla elämä valuu ohi ja mää mää, kun ei ole lapsia ja armeijaakaan ei kukaan nainen tietenkään ole koskaan käynyt ja miehiltä tietenkin kaikki naiset vaativat koko ajan jotakin kohtuutonta ja 50/50 suhteita ja vinku vinku ja voi voi. Sä et mitään muuta täällä tee kuin haukut naisia milloin mistäkin.
Ja ei en todellakaan huoli sinulta anteeksipyyntöä. Se anteeksipyyntö olisi niintekopyhä ja feikki, ettei tosikaan.Aivan mahtavaa! 😁👍👏🎉🥇
Hyvin sanoitettu.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan mahtavaa! 😁👍👏🎉🥇
Hyvin sanoitettu.
🦄Pahoinvoiva jatkaa:)
Miten ulkopuoliset ovat vaikuttaneet elämääsi.
Se on tasan nolla.
Olet täysi luuseri, ja sen kyllä yksisarvisesta nyt huomaa. Etsii syyllisiä muista, kun se oma elämä ei olekkaan niin täydellistä. Harmittaahan se, mutta miksi? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahoinvoiva jatkaa:)
Miten ulkopuoliset ovat vaikuttaneet elämääsi.
Se on tasan nolla.
Olet täysi luuseri, ja sen kyllä yksisarvisesta nyt huomaa. Etsii syyllisiä muista, kun se oma elämä ei olekkaan niin täydellistä. Harmittaahan se, mutta miksi?En kommentoinut sinulle vaan tuolle jolle kommenttini oli osoitettu.
🦄
- Anonyymi
Oliko se 35 000 euroa se uhrauksen arvo? Nimittäin ihan kaikilla ei olisi edes varaa noin paljon laittaa epävarmaan projektiin.
Naisena mulla on kokemusta hedelmöityshoidoista ja epäonnistumisesta siinä, kuin myös reilun 10 000 euron kuluista.
Kadunko rahan menetystä kun ei onnistuttu, en. En kadu yrittämistäkään. Kaikki vaan ei saa yhdessä lasta, vaikka maksaisi miljoonan ja olisi miten jääräpää.
Jasu- Anonyymi
Tiedostan sen, että jos olisin saanut edellisessä parisuhteessani sen lapsen, joka jumittui munanjohtimeeni kasvamaan ja poksautti kasvaessaan munanjohtimen rikki, piti molemmat poistaa. Munanjohdin ja ihmisen alku 8vkoa plus.
Niin en olisi nyt näitten olemassa olevien lasten äiti, heitä ei olisi. Joten päättyi silti hyvin, ei sen kannalta jonka elämä meni, mutta näitten lasten kannalta ja mun kannalta, että sain nämä maailman rakkaimmat ihmiseni.
Jasu - Anonyymi
En minäkään sitä kadu. En vain halunnut esteitä urakehitykseen koska se vie yleensä paljon enemmän aikaa mitä 10 tuntia päivästä. Siihen yhtälöön lapsi, ei se siihen sovi.
Nielin siis omat haaveet kun pidin kumppanin haaveita omiani tärkeämpinä.
Kannattiko? Erottiin, mutta isän velvollisuudet eivät koskaan poistu(jotain negaa jäi tuosta ajasta kun yritettiin lasta).
Silti, nyt kun asiaa ajattelee jälkeenpäin. Kyllä kaikki on ollut "omien haaveiden" uhrausten arvoista.
Pikkuisestahan on tullut elämän ykkösasia, ura ei ole enää se tärkein.
Niin se aika muuttuu, ja ihmiset sen mukana. Aika parantaa, ne tunnehaavatkin.
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään sitä kadu. En vain halunnut esteitä urakehitykseen koska se vie yleensä paljon enemmän aikaa mitä 10 tuntia päivästä. Siihen yhtälöön lapsi, ei se siihen sovi.
Kannattiko? Erottiin, mutta isän velvollisuudet eivät koskaan poistu(jotain negaa jäi tuosta ajasta kun yritettiin lasta).
Silti, nyt kun asiaa ajattelee jälkeenpäin. Kyllä kaikki on ollut "omien haaveiden" uhrausten arvoista.
AVVanhat sananlaskut ovat yleensäkin hyvin paikkansapitäviä monissa elämäntilanteissa.. Elämän pyörteissä voi usein yrittää lohduttautua ja muistaa että aika parantaa ennemmin tai myöhemmin. Aika on ihmeellinen juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVNo sinä olet muuttunut ja kasvanut ihmisenä, miehenä ja isänä ymmärtämään mikä on kaikenmaailman uriakin tärkeämpää. Arvostan kehityskulkuasi noin päin. ❤️
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinä olet muuttunut ja kasvanut ihmisenä, miehenä ja isänä ymmärtämään mikä on kaikenmaailman uriakin tärkeämpää. Arvostan kehityskulkuasi noin päin. ❤️
JasuKiitos, sinun kirjoittamana tämä merkitsee paljon, koska olemmehan joskus olleet myös "vihamielisiä toisillemme".
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, sinun kirjoittamana tämä merkitsee paljon, koska olemmehan joskus olleet myös "vihamielisiä toisillemme".
AVNo vihamielisyys tulee pitkälti puolin ja toisin tulkinnoista. Miten toisen sanoman tulkitsee ja jos siinä on jotain ärsyttävää tai provokatiivista, niin silloin ainakin itse saatan pärähtää. Ehkä eniten silloin jos toinen tyrkkää sanoja suuhuni mitä en edes sanoisi tai ajattelisi tilanteesta.
Mä ole herkkä ottaa nokkiini kun sanomiseni käännetäön väärään tarkoitukseen.
Mutta en minä ole vihankantaja, suutun kun suutun ja lepyn taas kun asia ei enää jurpi minua.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vihamielisyys tulee pitkälti puolin ja toisin tulkinnoista. Miten toisen sanoman tulkitsee ja jos siinä on jotain ärsyttävää tai provokatiivista, niin silloin ainakin itse saatan pärähtää. Ehkä eniten silloin jos toinen tyrkkää sanoja suuhuni mitä en edes sanoisi tai ajattelisi tilanteesta.
Mä ole herkkä ottaa nokkiini kun sanomiseni käännetäön väärään tarkoitukseen.
Mutta en minä ole vihankantaja, suutun kun suutun ja lepyn taas kun asia ei enää jurpi minua.
JasuEikä tarkoitukseni ole nähdä ketän putkinäköisesti, sillä kaikissa meissä on ne puolet mistä ei niin pidetä ja kyetä jakamaan näkemystä. Ei se tarkoita etteikö missään asiassa toisen ymmärtäisi oikein ja pitäisi näkemyksistäänkin. Ei pidä olla liian ehdoton.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tarkoitukseni ole nähdä ketän putkinäköisesti, sillä kaikissa meissä on ne puolet mistä ei niin pidetä ja kyetä jakamaan näkemystä. Ei se tarkoita etteikö missään asiassa toisen ymmärtäisi oikein ja pitäisi näkemyksistäänkin. Ei pidä olla liian ehdoton.
JasuJep, elämme jotain todellisuutta jota palstalla on vaikea selkeyttää ja tuskin siihen on edes tarvetta.
Nyt annan palstan pullistella hakaten minua päähän, koska palstaa kai muutoin ei kuvainnollisesti edes olisi?
Viimeinen viesti tähän ketjuun, pahoinvoivat voivat jatkaa...
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AVPikkuisesi ei taida enää olla edes niin pikkuinen. On hyvä rakastaa lapsiaan, mutta palvonta ei ole hyväksi.
- Anonyymi
Se, että toimitit yhdelle naiselle 35000 eurolla lapsen alkuun ei poissulje tätä
"Syytettiin muun muassa siitä miten en huomioi naisia jotka lapsia "eivät voisi saada".
Koska kiukuttelet/et huomio naisia, jotka eivät voi saada lapsia, johtunee siitä että tiedostamatta valutat katkeruutesi noista lapsettomuustaisteluista naisesi kanssa muiden, lapsettomien naisten niskaan, näinhän se usein menee.- Anonyymi
...hyvä, lisääpahoinvointia yhden ihmisen niskaan, sehän on oikeutettua...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1849542Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3617258Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1106086Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen294322- 1764160
Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht983864Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu953779Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.373333- 1983217
Päivän Riikka: Valmet Automotive aloittaa jättimäiset muutosneuvottelut
😭😭😭😭😭😭😭 Tämäkin vielä, Brutukseni. Että ei olisi Suomen historian pahimmat työttömyysluvut riittäneet, niin Riik182785