Havaintoja Helsingistä

Hameet näyttävät lyhenevän (eli talous alkaa parantua).

64

580

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Opiskelija tytöt rahapulassa .

• Ei niin lyhyitä versioita, paitsi yksi.

• buddy-love kirjoitti:

Ei niin lyhyitä versioita, paitsi yksi.

Ja nyt kun jälkikäteen mietin, niin sillä oli stayupit, eli voi olla mahdollista, että kyseessä oli yritystoiminnan mainostaminen. Mutta ehkä kuitenkaan ei, vaan se oli vain tyylisyistä.

• Anonyymi

tytöillä hameet lyhenee rahanbpuute well.. musiikkijuttu tämä on kova:

Black Sabbath - N.I.B .... my name is Lucifer please take my hand..

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

Tuijotitko uutisia aika söpö uusi uutisjuontaja tyttö, aamun nalle-nelosta, puueoa syödessäni huomasin.

jos katsot yle-aamun tv onkohan hän...

• Täällä ei nyt toimi televisio, eli jäi katsomatta.
        (pitäisi ostaa uusi, tai ainakin se vastaanotinlaatikko)

• Anonyymi

Ai rajako aukeni?

• Ihan kotimaisia olivat.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Ihan kotimaisia olivat.

Ihanko käsikopelolla tämän selvitit?

• Anonyymi kirjoitti:

Ihanko käsikopelolla tämän selvitit?

Näkeehän sen kotimaisuuden yleensä jo kaukaa.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Aaa, ei viiksiä ja partaa niin kuin naapureilla?

• Anonyymi

Pitää ne naamakarvat jollain peittää.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Meillä on tänään ärhäkkä mode.

• Anonyymi kirjoitti:

Meillä on tänään ärhäkkä mode.

Hoh, ymmärtääköhän se puunautumisen jotenkin kummallisesti.
        Ilmeisesti minun pitää selventää sen tarkoittavan lähinnä huolellisempaa meikkautumista ym. ennen ihan tavallisille asioille lähtemistä.
        Jostain syystä niillä näyttää olevan tarve tuohon.

• Anonyymi

Hameiden lyhentyminen kai tarkoittaa lisääntymisvastaisessa yhteiskunnassa juurikin päinvastaista?
      Ennen kaikki oli toisin.

AV

• Anonyymi

Voi olla teidän piireissä tuollainenkin ongelma
        mutta suurin osa harrastaa ei lisääntymistarkoituksessa, jolloin tuollaista ongelmaa ei ole.

• Anonyymi

Entäs sun mieliala?

• Syksyisessä ilmassa on ilmeisesti runsaasti hometta seassa, eli poikkeuksellisesti otin allergialääkettä (ja ilmankulku normalisoitui).
        Mieliala tuon jölkeen tavanomainen (mitä se nyt sitten mahtaakaan tarkoittaa).

Eräs ilmoitti lähtevänsä tapaamaan nuorenpuoleista tyttöystäväehdokasta Japaniin ja minä mietin, että joidenkin elämä on kovin toisenlaista.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Syksyisessä ilmassa on ilmeisesti runsaasti hometta seassa, eli poikkeuksellisesti otin allergialääkettä (ja ilmankulku normalisoitui).
        Mieliala tuon jölkeen tavanomainen (mitä se nyt sitten mahtaakaan tarkoittaa).

Eräs ilmoitti lähtevänsä tapaamaan nuorenpuoleista tyttöystäväehdokasta Japaniin ja minä mietin, että joidenkin elämä on kovin toisenlaista.

Sun elämä on toisenlaista.
        Tavanomainen https://youtu.be/ZhvRDAVhMNQ?feature=shared

• Anonyymi

• Anonyymi

mutta niin how come Houston, TX:

Houston is the most diverse metropolitan area in Texas and has been described as the most racially and ethnically diverse major city in the U.S. It is home to many cultural institutions and exhibits, such as the Houston Museum District and the Houston Theater District.

noh minähän en ole rasisyi olen vain olio.

• Anonyymi

vaarallimmat kaupungit asutko? Vantaa, Jyväskylä, Kuopio...

• Anonyymi

Konnevesi on vaarallinen ehkä jos kun isännät ovat idiootteja polttavat saunojan..

• Anonyymi

buddy, jeps sounds nice idea.

• Anonyymi

Näen vain pitkiä helmoja ja lyhyitä nahkarotseja. Jotenkin tyttömäistä ja vanhanaikaista ja samalla kuin suojautuvaa. Ehkä liikun eri ympyröissä ja siellä katunkymässä nuorilla lyhyemmät.

• Tein kirpparikierroksen ja sen varrella näin paljon ihmisiä.
        Eräs oli niin kalpea, että olisi kelvannut kauhuelokuvaan.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Tein kirpparikierroksen ja sen varrella näin paljon ihmisiä.
        Eräs oli niin kalpea, että olisi kelvannut kauhuelokuvaan.

Kävin viimolla kuluttamassa aikaa maan suurimmassa. Satoi reippaasti vettä ja porukkaa oli vähän. Lahjoituksia tehdään paljon, joten Ihmettelin mihin hyvä tavara katoaa niin pian.

Bongasin Lundian hyllyjen osia. Niitä kuvittelisi löytyvän paljon enemmänkin jäämistönä vanhoista puretuista toimisto ja virastotaloista, mutta ehkä niitä ei saa laittaa kiertoon, vaan kantaa roskalavalle.

Ihmiset olivat kirjavia, nuoria ja vanhoja naisia. Miehiä näytti viihtyvän vanhojen musalevyjen ja elektroniikan parissa.

Ihmiset ahdistivat. Siirryn pois tai valitsin toisen reirin, etten olisi keneenkään törmännyt. En nähnyt lyhythelmaisia, mutta voi olla, etten sillä tavoin näe ympärilleni.

• Anonyymi kirjoitti:

Kävin viimolla kuluttamassa aikaa maan suurimmassa. Satoi reippaasti vettä ja porukkaa oli vähän. Lahjoituksia tehdään paljon, joten Ihmettelin mihin hyvä tavara katoaa niin pian.

Bongasin Lundian hyllyjen osia. Niitä kuvittelisi löytyvän paljon enemmänkin jäämistönä vanhoista puretuista toimisto ja virastotaloista, mutta ehkä niitä ei saa laittaa kiertoon, vaan kantaa roskalavalle.

Ihmiset olivat kirjavia, nuoria ja vanhoja naisia. Miehiä näytti viihtyvän vanhojen musalevyjen ja elektroniikan parissa.

Ihmiset ahdistivat. Siirryn pois tai valitsin toisen reirin, etten olisi keneenkään törmännyt. En nähnyt lyhythelmaisia, mutta voi olla, etten sillä tavoin näe ympärilleni.

Joskus 10 vuotta sitten kierrätykset olivat täynnä Lundiaa.
        Ehkä melkein kaikki on jo kierrätetty.

(kiinnitän huomiota ihmisten pukeutumiseen ja varsinkin naisten, sillä se on vaihtelevampaa ja siksi mielenkiintoista)

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Joskus 10 vuotta sitten kierrätykset olivat täynnä Lundiaa.
        Ehkä melkein kaikki on jo kierrätetty.

(kiinnitän huomiota ihmisten pukeutumiseen ja varsinkin naisten, sillä se on vaihtelevampaa ja siksi mielenkiintoista)

Ymmärrän. Pitää paikkansa :) Olisin viettänyt enemmän aikaa vintagen parissa, mutta se oli tosiaankin liian suosittu.

Löytäminen tuottaa suunnatonta iloa. En tiedä mihin sitä voisi verrata. Se ei ole mitenkään helppoa käytettyjen vaatteiden parista, mutta kun kerrankin tekee The Sen löydön, on vaikea palata markettien tarjontaan.

Minkä tavaroiden parissa viihdyt itse köydessäsi?

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Pitää paikkansa :) Olisin viettänyt enemmän aikaa vintagen parissa, mutta se oli tosiaankin liian suosittu.

Löytäminen tuottaa suunnatonta iloa. En tiedä mihin sitä voisi verrata. Se ei ole mitenkään helppoa käytettyjen vaatteiden parista, mutta kun kerrankin tekee The Sen löydön, on vaikea palata markettien tarjontaan.

Minkä tavaroiden parissa viihdyt itse köydessäsi?

Kirppareilta etsin lähinnä työkaluja, kirjoja, mittalaitteita, elektroniikkaa (omituisiin tarkoituksiin tehtyä). DVD-elokuvia (tosin kokoelmani on jo kattava), CD-levyjä, sarjakuvia, sekalaisia näpertelyasioita ja mitä lienee mielenkiintoista kummallista vastaan tulee.

• Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

Kirppareilta etsin lähinnä työkaluja, kirjoja, mittalaitteita, elektroniikkaa (omituisiin tarkoituksiin tehtyä). DVD-elokuvia (tosin kokoelmani on jo kattava), CD-levyjä, sarjakuvia, sekalaisia näpertelyasioita ja mitä lienee mielenkiintoista kummallista vastaan tulee.

Et paljon erottuisi joukosta, mutta saksalaisten pikkuesineiden tunnistaminen tekee sinusta jotain erityistä. En itse pystyisi erottamaan niitä sen kaiken romun keskeltä.

Minua on aina kiehtoneet mekaaniset pikkuesineet, kellot, ranskalaiset pähinämyllyt ja vekottimet jotka toimivat ilman sähköä. Nyttemmin samaa tavaraa ei ole enää näkynyt. Ihmiset luopuvat kaketi ajoittain kaikesta, josta päättelevät etteivät muutkaan niitä tarvitse.

Kirjoja, sarjakuvia ja dvd-kuvia on lähtenyt joskus mukaani. Lasiesineet ovat hienoja, mutta enemmän on tarve luopua kuin kerätä.

Jäi silti kiinnostamaan sekalaiset löytösi ja työkalut. Niistä täytyy tietää, jotta voivat löytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et paljon erottuisi joukosta, mutta saksalaisten pikkuesineiden tunnistaminen tekee sinusta jotain erityistä. En itse pystyisi erottamaan niitä sen kaiken romun keskeltä.

Minua on aina kiehtoneet mekaaniset pikkuesineet, kellot, ranskalaiset pähinämyllyt ja vekottimet jotka toimivat ilman sähköä. Nyttemmin samaa tavaraa ei ole enää näkynyt. Ihmiset luopuvat kaketi ajoittain kaikesta, josta päättelevät etteivät muutkaan niitä tarvitse.

Kirjoja, sarjakuvia ja dvd-kuvia on lähtenyt joskus mukaani. Lasiesineet ovat hienoja, mutta enemmän on tarve luopua kuin kerätä.

Jäi silti kiinnostamaan sekalaiset löytösi ja työkalut. Niistä täytyy tietää, jotta voivat löytyä.

Oh. saksalainen, oli tarkoitus olla sekalainen näpertely

• Anonyymi

Kikkelikortilla ei uskalla viskata.

• Anonyymi

junirn alle hyppääjiä on kyllä ollut Jyväsdkyläsdsä

• Anonyymi

Kävelijöitä on paljon, minäkin olen Walker koska terveempääkin kuin pyörien päällä rullaaminen.

• Anonyymi

Walker:

All Terrain Walkers ovat panssaroituja taisteluajoneuvoja Star Wars -universumista, jotka kulkevat maiseman läpi mekaanisin jaloin. Vanha tasavalta, Galaktinen Imperiumi ja Ensimmäinen ritarikunta käyttävät niitä maahyökkäykseen, tiedusteluun tai...

kävelijä... tai the walking dude, dark man, Randall Flagg.

• Anonyymi

..hmm niin syksyn pimeyteen joku pelikin voisi olla.. kummituspeli, joss joku vaanii nurkkien takana kuin joku niin Olavinlinna voisi olla hyvä kuvauspaikka, jokaisen kulman takana kurkistaisi joku KUMMITUS.

• Anonyymi

Eikö Hesassa ole joku sarjakuvatapahtuma juuri näinä päivinä?
      Vilma

• Harmillisesti en tiennyt tuosta.

• Anonyymi

Nallea naman amuna Nalle puuroa neliNalle- Whleoosa seksuaalista pervweaaiä, syön.

• Anonyymi

Onko maailma jo valmis?

• Voit nauttia näkymistä ja naisten lyhyistä hameista vielä hetken. Pian tulee talvi, pakkaset ja kaikki pukeutuvat kuin Michelin -ukot.
      Toppausten alta ei välttämättä edes erota, onko vastaantulija mies, vai nainen? :)

• Nykyään ei voi välttämättä erottaa kesälläkään.
        :)

Ennen oli pukeutuminenkin toisin, sillä joskus tuli televisiosta vanha uutisjuttu, jossa 60-luvun lyhythameista nuorisoa haastateltiin, että jäätyvätkö nailonsukat kovalla pakkasella sääriin kiinni. Silloin oli siis ollut lehtijutuissa kauhistelua siitä, miten nuoriso palelluttaa itsensä liian vähissä vaatteissa.
        Myöhempinä aikoina siirryttin sitten kauhistelemaan pipottomuutta ja miten erään huhun mopoilijan aivot olivat jäätyneet ja oli kuollut kun ne sulivat.

Ja sitten myöhemmin kauhisteltiin, miten nuorisolta ei saa pipoja päästä vaikka mitä tekisi.

Suoritan parhaillaan tarkkaa harkintaa, mitä pukeutumistyyliä itse ryhtyisin kauhistelemaan, sillä perinne on säilytettävä ja olen oivassa kauhistelijan iässä.

• buddy-love kirjoitti:

Nykyään ei voi välttämättä erottaa kesälläkään.
        :)

Ennen oli pukeutuminenkin toisin, sillä joskus tuli televisiosta vanha uutisjuttu, jossa 60-luvun lyhythameista nuorisoa haastateltiin, että jäätyvätkö nailonsukat kovalla pakkasella sääriin kiinni. Silloin oli siis ollut lehtijutuissa kauhistelua siitä, miten nuoriso palelluttaa itsensä liian vähissä vaatteissa.
        Myöhempinä aikoina siirryttin sitten kauhistelemaan pipottomuutta ja miten erään huhun mopoilijan aivot olivat jäätyneet ja oli kuollut kun ne sulivat.

Ja sitten myöhemmin kauhisteltiin, miten nuorisolta ei saa pipoja päästä vaikka mitä tekisi.

Suoritan parhaillaan tarkkaa harkintaa, mitä pukeutumistyyliä itse ryhtyisin kauhistelemaan, sillä perinne on säilytettävä ja olen oivassa kauhistelijan iässä.

Nykynuoriso pukeutuu mielellään trendien mukaan, vaikka ilmasto ei ole siihen ollenkaan sopiva. Esim. paljaat nilkat lenkkareissa ja varsinkin tuo mainitsemasi pipottomuus saattaa koitua kohtalokkaaksi. Ei pitäisi uhrata hyvää terveyttä muodin alttarille.

Itse olen tuohn joskus syyllistynyt. Korkokengissä läpi tuulen ja tuiskun. Hulluutta!

Miten menee? Joko siellä asiat näyttävät valoisemmilta?

• tosi.typy kirjoitti:

Nykynuoriso pukeutuu mielellään trendien mukaan, vaikka ilmasto ei ole siihen ollenkaan sopiva. Esim. paljaat nilkat lenkkareissa ja varsinkin tuo mainitsemasi pipottomuus saattaa koitua kohtalokkaaksi. Ei pitäisi uhrata hyvää terveyttä muodin alttarille.

Itse olen tuohn joskus syyllistynyt. Korkokengissä läpi tuulen ja tuiskun. Hulluutta!

Miten menee? Joko siellä asiat näyttävät valoisemmilta?

Rakennuksista löytyi runsaasti vikoja ja se on verotuksen kannalta hyvä asia, mutta täällä on oikeastikin raskaiden remonttien tarve. Toinen rakennuksia tarkastava sanoi, että vanhan korjaaminen on kolme kertaa kalliimpaa kuin uuden rakentaminen ja arveli, että tässä remontti ja uusi olisivat samoissa hinnoissa (korjataan silti, sillä tämä on alkujaan hyvin rakennettu, eikä tällaista ole nykyään mahdollista rakentaa).

Asiat edistyvät hitaasti ja ehkä on syytä hakea vielä ylimääräinen jatkoaika, sillä ihan kaikki ei selviä tässä nykyisessä määräajassa. Tosin olen ollut myös tehoton, sillä tässä alkaa vähitellen turhautua kun asioita on niin paljon. Pitää myös lähteä kohta pohjoiseenkin hoitamaan sen puolen asioita lopulliseen kuntoon.

Ja lupasin myös tehdä yhteen projektiin tienvarsikylttejä ja niihin menee turhaan aikaa, sillä teen ne kunnolla (tuossa tulee kuitenkin edes jotain näkyvää aikaan, kun tämä muu on pelkkää papereiden siirtelyä ja asioiden sopimista).

Ensi kuussa on pari koulutustakin ja niihinkin pitää valmistautua.

Minä olen usein kulkenut lenkkareissa loskan seassa ja sitten ovat kengät ja sukat ihan märkiä.

• buddy-love kirjoitti:

Rakennuksista löytyi runsaasti vikoja ja se on verotuksen kannalta hyvä asia, mutta täällä on oikeastikin raskaiden remonttien tarve. Toinen rakennuksia tarkastava sanoi, että vanhan korjaaminen on kolme kertaa kalliimpaa kuin uuden rakentaminen ja arveli, että tässä remontti ja uusi olisivat samoissa hinnoissa (korjataan silti, sillä tämä on alkujaan hyvin rakennettu, eikä tällaista ole nykyään mahdollista rakentaa).

Asiat edistyvät hitaasti ja ehkä on syytä hakea vielä ylimääräinen jatkoaika, sillä ihan kaikki ei selviä tässä nykyisessä määräajassa. Tosin olen ollut myös tehoton, sillä tässä alkaa vähitellen turhautua kun asioita on niin paljon. Pitää myös lähteä kohta pohjoiseenkin hoitamaan sen puolen asioita lopulliseen kuntoon.

Ja lupasin myös tehdä yhteen projektiin tienvarsikylttejä ja niihin menee turhaan aikaa, sillä teen ne kunnolla (tuossa tulee kuitenkin edes jotain näkyvää aikaan, kun tämä muu on pelkkää papereiden siirtelyä ja asioiden sopimista).

Ensi kuussa on pari koulutustakin ja niihinkin pitää valmistautua.

Minä olen usein kulkenut lenkkareissa loskan seassa ja sitten ovat kengät ja sukat ihan märkiä.

Oletko ajatellut ulkoistaa rakennusten korjaamisen, vai korjaatko itse? Voisi olla sinulle liian kuormittavaa alkaa tekemään korjausurakkaa, kun on samalla muita asioita hoidettavana. Kallistahan se on, mutta saisit keskittyä muihin projekteihin ja päällisin puolin johtaa korjaussuunnitelmaa, sekä tarkistaa, että kaikki korjaukset tehdään sovitun suunnitelman mukaisesti.
        Olisi ehkä järkevää olla luupautumatta enää mihinkään ylimääräiseen tienvarsikyltti-projektiin. Ihminen ei ole kone, vaikka kuinka sitä haluaisit. Pitää ottaa aikaa myös itselle.

Ymmärrän turhutumisen, kun asiat etenevät hitaasti, tai jopa junnaavat paikallaan. Kokemuksesta tiedän kuinka raivostuttavaa se voi olla. Valitettavasti hoppuilu ei auta. Asiat selviävät aikanaan.

Loskassa ei sitten kävellä lenkkareissa, vaan sinne laitetaan kunnon saappaat. Tuossahan menee terveys, eikä (kiireestä ja aikatauluistasi päätellen) sinulla ole aikaa sairastella.
        Ole hyvä itsellesi ja pidä huolta terveydestäsi.

• tosi.typy kirjoitti:

Oletko ajatellut ulkoistaa rakennusten korjaamisen, vai korjaatko itse? Voisi olla sinulle liian kuormittavaa alkaa tekemään korjausurakkaa, kun on samalla muita asioita hoidettavana. Kallistahan se on, mutta saisit keskittyä muihin projekteihin ja päällisin puolin johtaa korjaussuunnitelmaa, sekä tarkistaa, että kaikki korjaukset tehdään sovitun suunnitelman mukaisesti.
        Olisi ehkä järkevää olla luupautumatta enää mihinkään ylimääräiseen tienvarsikyltti-projektiin. Ihminen ei ole kone, vaikka kuinka sitä haluaisit. Pitää ottaa aikaa myös itselle.

Ymmärrän turhutumisen, kun asiat etenevät hitaasti, tai jopa junnaavat paikallaan. Kokemuksesta tiedän kuinka raivostuttavaa se voi olla. Valitettavasti hoppuilu ei auta. Asiat selviävät aikanaan.

Loskassa ei sitten kävellä lenkkareissa, vaan sinne laitetaan kunnon saappaat. Tuossahan menee terveys, eikä (kiireestä ja aikatauluistasi päätellen) sinulla ole aikaa sairastella.

Pakko on hankkia korjausporukka, sillä työtä noissa remonteissa on aivan liiaksi.
        Kellarissa on hiukan asbestiakin ja siitä on lisäongelmia.
        Mutta paljon aion tehdä itsekin ja varsinkin tuota johtamista.
        (virolaisten kattotiilet ovat kuulemma hyviä, eli ensi kesänä haen ehkä sieltä pari kuormaa niitä)
        Ja on tässä aikaa otettu itselle, sillä tänään oli migreeni, eli en ole saanut juuri mitään aikaan ja Helsingissä oli runsaasti homeitiöitä ilmassa, ja se haittasi hengitystä (yleensä ei ole suurempia oireita, mutta nyt hain Heinixiä), eli sielläkään en tehnyt kaikkea mitä olin suunnitellut, sillä väsytti.
        Kummallista muuten, että en ole vuosiin ollut tavallisessa flunssassa. Pari vuotta sitten oli korona, jonka sain kaverini synttäreillä (olin jo varautunut, että saattaa tulla jokin tauti, sillä siellä oli kaksi yskijää), mutta sen lisäksi ei mitään koronan alusta lähtien.
        Ilmeisesti se on vaikuttanut, että päätin väentungoksissa pysyä ihmisistä hiukan kauempana ja pidättää hengitystä jos haistan ihmiset (yleensä havaitsen pesuaineet ja kosmetiikan, ym. hajut). Käsien peseminen ei ole muuttunut, sillä sitä olen tehnyt aina.

• tosi.typy kirjoitti:

Sinullakin on ilmeisesti paljon tekeillä, sillä olet täällä harvoin?

• buddy-love kirjoitti:

Sinullakin on ilmeisesti paljon tekeillä, sillä olet täällä harvoin?

Syksy tuo aina mukanaan lisähommia ja töissä on ollut uudelleenjärjestelyjä. Ei onneksi mitään kaaosmaista. Kaikki on hallinnassa. Oli kuitenkin välttämätöntä paneutua ja keskittyä uusiin systeemeihin, jotta homma pysyy hanskassa.
        Tämä on kausiluontoista aaltolikettä.

Nyt ehdin taas keskittyä myös olennaiseen, eli palstailuun. :)

• tosi.typy kirjoitti:

Syksy tuo aina mukanaan lisähommia ja töissä on ollut uudelleenjärjestelyjä. Ei onneksi mitään kaaosmaista. Kaikki on hallinnassa. Oli kuitenkin välttämätöntä paneutua ja keskittyä uusiin systeemeihin, jotta homma pysyy hanskassa.
        Tämä on kausiluontoista aaltolikettä.

Nyt ehdin taas keskittyä myös olennaiseen, eli palstailuun. :)

Ehtiminen on loistava uutinen, sillä sinä olet täällä hyvin tarpeellinen.

Työpaikkojen uudelleenjärjestely on filosofinen suuntaus, jossa yhden järjestelyn päätyttyä kuuluu havaita se vanhentuneeksi ja on heti aloitettava uusi uudelleenjärjestely.
        Jos joku töissä on selvillä mitä hänen tehtäviinsä kuuluu, on selvästi järjestelty liian tehottomasti.

• buddy-love kirjoitti:

Ehtiminen on loistava uutinen, sillä sinä olet täällä hyvin tarpeellinen.

Työpaikkojen uudelleenjärjestely on filosofinen suuntaus, jossa yhden järjestelyn päätyttyä kuuluu havaita se vanhentuneeksi ja on heti aloitettava uusi uudelleenjärjestely.
        Jos joku töissä on selvillä mitä hänen tehtäviinsä kuuluu, on selvästi järjestelty liian tehottomasti.

Kiitos, tuo oli kauniisti sanottu. Koen tärkeäksi olla tarpeellinen. :)

Tuo mainitsemasi toimintamalli on aika tarkkaan sama, mitä täällä on jo vuosikausia noudatettu. Aina syksyisin on odotettavissa muutoksia, siksi palaan kesälomalta kauhunsekaisin tuntein.
        Tänä vuonna ei ollut mitään katastrofia, kuten joskus edellisinä vuosina on käynyt. Ehkä pomot ovat oppineet omista virheistään, ehkä eivät?
        Tällä kertaa oli vuorossa ns. pehmeä lasku. Hyvä niin.

Poistun jatkamaan iltapuuhia. Mukavaa iltaa sinne.

öitä!

• tosi.typy kirjoitti:

Kiitos, tuo oli kauniisti sanottu. Koen tärkeäksi olla tarpeellinen. :)

Tuo mainitsemasi toimintamalli on aika tarkkaan sama, mitä täällä on jo vuosikausia noudatettu. Aina syksyisin on odotettavissa muutoksia, siksi palaan kesälomalta kauhunsekaisin tuntein.
        Tänä vuonna ei ollut mitään katastrofia, kuten joskus edellisinä vuosina on käynyt. Ehkä pomot ovat oppineet omista virheistään, ehkä eivät?
        Tällä kertaa oli vuorossa ns. pehmeä lasku. Hyvä niin.

Poistun jatkamaan iltapuuhia. Mukavaa iltaa sinne.

öitä!

Öitä.

• Anonyymi

Jos ei ole rahaa aatteisiin pakko lyhentää hameenhelmaakin..

Säästää kankaassa.

• Se yksi säästi niillä stayupeilla myös sukkahousukankaassa, mutta myöhemmin syksyllä voisi tulla kylmä.

Silti oikeasti on niin, että hameenhelman pituuden on todettu korreloivan talouden kehityksen kanssa. Vuoden -73 öljykriisinkin aikaan näkyi ilmiö, jossa muodissa olivat maksihameet.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7152
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      88
      5341
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5130
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      301
      3420
    Aihe