..heitetty romukoppaan koska se on heikkouden merkki eikä vahvaa nykynaista mies alista mutta sitten kun mies siitä äijäilystä vilpittömästi kehuu ei sekään ole hyvä :(
https://www.is.fi/viihde/art-2000011505566.html
-harmiseikirj-
nykynaiset haluaa olla "äijiä", naisellisuus on..
99
755
Vastaukset
- Anonyymi
Niin se on harmillisesti. Ällöttävät nykynaiset
- Anonyymi
Millainen on äijämäinen nainen? Onko se ulkonäkö, käytös, olemus.. mikä?
- Anonyymi
Kyllä sen huomaa. Puhetyyli, elekieli, käytös. Jos esimerkiksi istuu jalat levällään röhnöttää kiroilee elehtii kaikinpuolin flirttailevan suurieleisesti,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sen huomaa. Puhetyyli, elekieli, käytös. Jos esimerkiksi istuu jalat levällään röhnöttää kiroilee elehtii kaikinpuolin flirttailevan suurieleisesti,
Eikun se on feministi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:17
No hihhih. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun se on feministi
Mä olen jotenkin feministit aina mieltäny miesmäisiksi juurikin sen ulkoisen olemuksen yleensä lyhyt sänkitukka ja ne jutut ett nainen on yhtä hyvä kaikesssa missä mieskin. Ja sit nainen kiroilee ja lähtee pubiin kaljalle. 😂 ja oon siis nainen mutta naisena haluan myös pysyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olen jotenkin feministit aina mieltäny miesmäisiksi juurikin sen ulkoisen olemuksen yleensä lyhyt sänkitukka ja ne jutut ett nainen on yhtä hyvä kaikesssa missä mieskin. Ja sit nainen kiroilee ja lähtee pubiin kaljalle. 😂 ja oon siis nainen mutta naisena haluan myös pysyä.
Jännä juttu, minutkin siis joku varmaan mieltää feministiksi, vaikken kaljalla käykkään enkä juokkaan. 😂
Jasu
- Anonyymi
Naisellisuus tai miehekkyys on aivojen ominaisuus, eikä sitä voi itse valita.
Käyttäytymisen, eleet, ulkonäön ja muun pinnallisen voi valita ja opetella. Aivojaan ei voi valita.
🦄- Anonyymi
Kaksi tykkäystä! Kiitos! 🤗
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi tykkäystä! Kiitos! 🤗
🦄Niiden kauttako sinä elät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiden kauttako sinä elät?
Neljä tykkäystäääää! 😄🏋️♀️🔥⭐🥂🚀📢🏆
Olette kaikki aivan ihania kultamussukoita! 🤗
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Neljä tykkäystäääää! 😄🏋️♀️🔥⭐🥂🚀📢🏆
Olette kaikki aivan ihania kultamussukoita! 🤗
🦄Mitä mieltä olet kromosomista ja niiden merkityksestä saati testosteronista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä mieltä olet kromosomista ja niiden merkityksestä saati testosteronista.
Minä uhkun testosteronia! 💨 Rauta nousee sillä hyvin! 💪 Rakastan myös kaikenlaisia taisteluita! Kunhan ne eivät ole fyysisiä.
Kromosomit ovat kovin pieniä. 🤏 Minulla ei ole mitään niitä vastaan. 🤗 Tähänastisen tiedon mukaan omat sukupuolikromosomini ovat todennäköisesti XX, joista ensimmäinen X on peräisin äitini munasolusta ja toinen X isäni siittiöstä.
Munasoluissa on aina XX. Siittiöissä on XX tai XY. XY-siittiöt ovat vikkelämpiä mutta kuolevat nopeammin kuin XX-siittiöt. Tästä voimme päätellä, että hedelmöitymiseeni johtanut intiimi kanssakäyminen on todennäköisesti tapahtunut ennen ovulaatiota eikä juuri sen aikaan, koska XX-ominaisuuksilla varustettu siittiö on ollut tarpeeksi sitkeä säilymään hengissä vielä sen jälkeen, kun kaikki XY:t ovat juosseet nopeasti mutta kuolleet.
Tässä kaikki aiheeseen liittyvä mielipiteistöni.
🦄 - Anonyymi
Mjaa
Ensinnäkin tämä kaksijakoisuus tulee purkaa osiin - äijämäisesti.
Kun palikat ovat lattialla levällään, niin niillä on nimi.
Lapset
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Ensinnäkin tämä kaksijakoisuus tulee purkaa osiin - äijämäisesti.
Kun palikat ovat lattialla levällään, niin niillä on nimi.
Lapset
(hirn)Lapsi
Kun syvemmälle sukeltaa, näkee outoja.
Suosittelen.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapsi
Kun syvemmälle sukeltaa, näkee outoja.
Suosittelen.
(hirn)Hmm, en ymmärrä mitään lapsista, enkä ymmärrä lapsia. En valitettavasti voi kommentoida.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uhkun testosteronia! 💨 Rauta nousee sillä hyvin! 💪 Rakastan myös kaikenlaisia taisteluita! Kunhan ne eivät ole fyysisiä.
Kromosomit ovat kovin pieniä. 🤏 Minulla ei ole mitään niitä vastaan. 🤗 Tähänastisen tiedon mukaan omat sukupuolikromosomini ovat todennäköisesti XX, joista ensimmäinen X on peräisin äitini munasolusta ja toinen X isäni siittiöstä.
Munasoluissa on aina XX. Siittiöissä on XX tai XY. XY-siittiöt ovat vikkelämpiä mutta kuolevat nopeammin kuin XX-siittiöt. Tästä voimme päätellä, että hedelmöitymiseeni johtanut intiimi kanssakäyminen on todennäköisesti tapahtunut ennen ovulaatiota eikä juuri sen aikaan, koska XX-ominaisuuksilla varustettu siittiö on ollut tarpeeksi sitkeä säilymään hengissä vielä sen jälkeen, kun kaikki XY:t ovat juosseet nopeasti mutta kuolleet.
Tässä kaikki aiheeseen liittyvä mielipiteistöni.
🦄12:24
Ihana avautuminen. 👁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12:24
Ihana avautuminen. 👁Kiitos. Vastasin vain siihen, mitä kysyttiin.
🦄 - Anonyymi
Kommentointisi on asiatonta. Pyysin kommenttisi poistoa vedoten sen seksuaaliseen sisältöön.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentointisi on asiatonta. Pyysin kommenttisi poistoa vedoten sen seksuaaliseen sisältöön.
🦄Äläs nyt niuhota, juurikin oli testosteronit käytössä, toki estrogeeneillekin täytyy silloin antaa valtaa tasapuolisuuden nimissä :)
-eivälis - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt niuhota, juurikin oli testosteronit käytössä, toki estrogeeneillekin täytyy silloin antaa valtaa tasapuolisuuden nimissä :)
-eivälisEn siedä seksuaalista häirintää! 😡
🦄
- Anonyymi
Itse asiassa naiset ja miehet lähestyvät biologisesti toisiaan. Koska miesten testosteroni vähenee kovaa vauhtia, naiset muuttuvat evoluutiossa enemmän miesten kaltaiseksi. Tällä varmistetaan ettei ihmiskunnan jatkuvuudella on pehmeä loppu.
- Anonyymi
Eipähän naista ja miestä muutenkaan erota toisustaan, kuin hormonien määrä. Ihminen muokkaantuu pitkälti juuri niiden hormonien takia miksikä muokkaantuu. Jo siis sikiönä äiteensä kohdussa. Tässä kohtaa monilla on sivistyksessä iso aukko. Ja se näkyy vouhotuksena sukupuolista ja sukupuolien erilausuudesta. Ei ne nyt niin erilaisia oikeasti ole mitä ihmiset vouhottaa, oikeesti jos yhtään järjellä asiaa miettii eikä tunteella vaan määkytä menemään.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipähän naista ja miestä muutenkaan erota toisustaan, kuin hormonien määrä. Ihminen muokkaantuu pitkälti juuri niiden hormonien takia miksikä muokkaantuu. Jo siis sikiönä äiteensä kohdussa. Tässä kohtaa monilla on sivistyksessä iso aukko. Ja se näkyy vouhotuksena sukupuolista ja sukupuolien erilausuudesta. Ei ne nyt niin erilaisia oikeasti ole mitä ihmiset vouhottaa, oikeesti jos yhtään järjellä asiaa miettii eikä tunteella vaan määkytä menemään.
JasuNaisten ja miesten suurimmat erot tulee ihan vuosikymmenien aivopesusta ja kasvatuksesta, ei biologisista syistä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten ja miesten suurimmat erot tulee ihan vuosikymmenien aivopesusta ja kasvatuksesta, ei biologisista syistä.
JasuAivot muokkaantuu sikiönä hormonien vaikutuksesra, mutta ne muokkaantuu myös elämän eli oppimisen vaikutuksesta.
Joten.. Ei se mitään tähtitiedettä ole olla mies tai nainen. Tai sekäettä.
Jasu
- Anonyymi
Näh. Minä olen ollut ihan samanlainen ysäriltä ja teini-iästä asti. Tuollainen "naisellisuus" ei ole mitään muuta kuin näyttelemistä ja teeskentelemistä, yhteiskunnan pikkutytöille uhkailulla ja lahjonnalla opettama asia, joka juontaa niiltä ajoilta kun naisilla ei ollut mahdollisuutta ansaita omia rahojaan. Oli pakko teeskennellä jatkuvasti, jotta sai miehen elättäjäkseen.
Nykyään naiset ja tytöt ainakin läntisissä maissa saavat olla enemmän omia itsejään, omia persoonallisuuksiaan ilman väkisin väännettyä hymyä ja pakkomiellyttämistä. Itse tosiaan olen ollut tällainen jo noin 40 vuotta, murrosikäisestä lähtien, mutta en olekaan koskaan halunnut poikaystävää tai miestä (olen aromantikko, parisuhde ei ole milloinkaan kiinnostanut pätkääkään).- Anonyymi
Minä myös olen aromaatikko, tosin enemmän papujen ystävä kuin jauhatuksen...mutta noh pieniä ne erot lopuksi ovat. Valmistustavalla on merkitystä 👍
- Anonyymi
No eihän se kovin hyvin starttaa ihmissuhde, jos ensimmäiseksi arvostellaan. Mieti miltä itsestäsi tuntuisi, kun olet olevinaan mies ja hiusten väriisi tyytyväinen ja joku töksäyttää, miten naismainen ja tukkakin saisi olla tummempi.
Kivaa ja tekee hyvän mielen?
Jasu - Anonyymi
Naisen täytyy ollakin vahva, kun miehet laistaa vastuistaan...
Niinhän sunkin äitis teki....
Siksi puhut vain äitistäsi... - Anonyymi
Ja naisellisuus ei ole mikään heikkouden merkki, pikemminkin kokonaan ihmisen keksimä tavaramerkki. Kun ei ole yhdenlaista naisellisuutta, paitsi ihmisen laatimassa käsikirjoituksessa. Luonto on ihmistä viisaampi, eikä näin ollen saa kaikkia elehtimään käsikirjoitusta mukaillen.
Sitten ne yhden tyylin ihailijat murisee, kun kaikki ei ole muotin mukaan.
Jasu - Anonyymi
En ole katsonut Ensitreffit alttarilla-ohjelmaa, mutta onpa artikkelin perusteella tökerösti sanottu kumppanille. Kommentoida nyt toisen ulkonäköä tavalla, joka selkeästi satutti. Meistä jokaisella on tietenkin oikeus omiin mieltymyksiin kumppanin ulkoisen olemuksen suhteen, mutta on eri asia, miten asiasta puhuu kumppanin kanssa. Kaikkea ei tarvitse ääneen sanoa. Ja kuvien perusteella kyseessähän on oikein nätti nainen eikä ainakaan itselläni tullut mieleen mitään miehekästä.
Naisellisuus on monella tavalla yhteiskunnan luomaa illuusiota siitä, millainen naisen tulee olla ollakseen oikeanlainen nainen. Ollakseen yhteiskunnan määritelmän mukaan naisellinen, naisen tulisi olla miljoonaa ja sataa eri asiaa. Pitää olla hoikka ja treenattu, mutta silti muodokas. Pitää olla huoliteltu ja näyttävä, mutta silti luonnollinen ja hillitty. Pitää olla karvaton ja sileä, mutta silti huolehtia, että päässä on kuohkeat ja kiiltävät hiukset. Pitää pukeutua tyylikkäästi ja naisellisesti paljastaen muotoja, mutta ei silti liikaa ettei anna halpaa vaikutelmaa itsestään. Pitää olla itsevarma ja hallittu, mutta samalla ystävällinen, hymyilevä ja lempeä. Pitää olla ripset ja kynnet kunnossa, mutta niin, ettei niitä oikeastaan huomaa feikeiksi. Ihon täytyy olla heleä ja rypytön, myös viisikymppisenä. Lista on loputon. Ei ihme, että niin moni nainen kokee painetta ja ahdistusta ulkonäöstään ja siitä, miten olla nainen.
Oikea naisellisuus asuu naisen sisimmässä. Siinä millainen hän on sielultaan ja sydämeltään. Miten naiseus ilmenee naisen ajatuksissa ja arvoissa, katseessa, tavassa kohdella muita. Naisellisuus voi olla myös kauniita vartalon kaaria, pehmeyttä, viehkeää liikettä, mutta ennen kaikkea se on aina aitoa. Ei mitään feikkiä ja tekemällä tehtyä.
Aletheias- Anonyymi
"Oikea naisellisuus asuu naisen sisimmässä. Siinä millainen hän on sielultaan ja sydämeltään. Miten naiseus ilmenee naisen ajatuksissa ja arvoissa, katseessa, tavassa kohdella muita. Naisellisuus voi olla myös kauniita vartalon kaaria, pehmeyttä, viehkeää liikettä, mutta ennen kaikkea se on aina aitoa. Ei mitään feikkiä ja tekemällä tehtyä."
Tismalleen näin mitään poisjättämättä tai lisäämättä, jos omat havainnot pystyisi sanoiksi pukemaan niin tuolta ne aatokset taitaisivat kuulostaa 🤔👍
- Anonyymi
Toisten ulkonäön arvostelu harvoin on hyvä.
🦍💨
xLiner Tasa-arvoisessa parisuhteessa oletan miehen olevan tasa-arvoinen käytöstavoiltaan ja olemukseltaan sekä siisteystasoltaan.
Jos hänellä on pitkät kainalokarvat, niin kasvatan itsekin sellaiset... No ei vaiskaan, en pysty moiseen, mutta joku ehkä ymmärtää pointin. Ei ole mukavaa olla meisseli suussa, jos mukana on puoli kiloa alakerran tukkaa.
Jonkun mielestä karvojen ajelemattomuus on jotenkin siistiä, mutta mulle se on hygienia- ja siisteyskysymys, varsinkin jos miehen alakerta tulee naisen yläkertaan moikkaamaan.
Ei nyt ehkä varsinaisesti liittynyt äijämäisyyteen tai ehkä siinä mielessä, jos antaa karvojen rehottaa. Onko täällä karvoituksen puolesta puhujia ja jos, niin millä perusteilla karvoitat itsesi?- Anonyymi
Kunhan ei ole sänkeä siellä alapäässä, pisteleeja karhistaa 😬. Saksillakin saa siistittyä sen verran, ettei hammaslanka jää tarpeettomaksi.
Vaha on kiva juttu.
xLiner - Anonyymi
En ymmärrä, miten miehen "alakerran tukkaa" voi saada tuossa tilanteessa suuhun, vaikka sitä olisikin. En halua mennä nyt yksityiskohtiin, mutta en vain yllä suullani sinne asti.
🦄 - Anonyymi
Mä karvoitan itseni, koska minua ei karvani häiritse. En ole niin karvainen mistään kohtaa, että olisi runsautta. Ja toinen syy sen lisäksi ettei häiritse on, että karvankasvu on luonnollista ja mä tykkään ole luonnollinen niiltä osin. Taino ainoo ei luonnollinen juttu mussa on puuttuvia elimiä mukaan lukematta, tatuoinnit ja pienennysleikatut rinnat.
Muutoin olen täysin naturellissa kuosissa.
Jasu - Anonyymi
Naisella tilanne olis toinen jos on karvainen torttu naamalla.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä karvoitan itseni, koska minua ei karvani häiritse. En ole niin karvainen mistään kohtaa, että olisi runsautta. Ja toinen syy sen lisäksi ettei häiritse on, että karvankasvu on luonnollista ja mä tykkään ole luonnollinen niiltä osin. Taino ainoo ei luonnollinen juttu mussa on puuttuvia elimiä mukaan lukematta, tatuoinnit ja pienennysleikatut rinnat.
Muutoin olen täysin naturellissa kuosissa.
JasuJos puuttuvia elimiä mietitään, niin umpilisäke, sappirakko ja vasen munanjohdin. Muut on tallessa mitä syntymässä sain. 😊
Nielurisat on poistettu, ne ei nyt elimet ehkä silleen ole.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä, miten miehen "alakerran tukkaa" voi saada tuossa tilanteessa suuhun, vaikka sitä olisikin. En halua mennä nyt yksityiskohtiin, mutta en vain yllä suullani sinne asti.
🦄Helposti, jos on vähän syvempi kurkku (tai long haired man). 🤪
Anonyymi kirjoitti:
Naisella tilanne olis toinen jos on karvainen torttu naamalla.
JasuNo sanopa muuta! 😬😅
No minä "karvoitan" itseni😃 tosin onko se nyt niin aktiivista karvoittamista jos vain antaa kasvaa sen mikä luonnostaan kasvaa🤔
Paitsi kainaloita ja alakerran turriasta oon trimmannut välillä, nyt ovat päässeet nekin pusikoitumaan. Säärikarvojen olen antanut olla luomusti jo noin vuodesta 2017, se on sitäpaitsi metka tunne kun tuulenvire käy säärikarvoihin, viilentää kuumallakin kelillä😃
Ja kun peseydyn säännöllisesti nii eipä siitä mitään hygieniaongelmaa tule karvaisena tahi vähemmän karvaisena,
Lisäks pään karvat, eli hiukset ovat jo jotain puolimetriset (vähintään)😃- Anonyymi
Meisseli suussasi no sinä ainakin saat paljon paljon kielileikkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei ole sänkeä siellä alapäässä, pisteleeja karhistaa 😬. Saksillakin saa siistittyä sen verran, ettei hammaslanka jää tarpeettomaksi.
Vaha on kiva juttu.
xLinerVaha eikö miehen vikkelä kieli sinun siellä ole kivempi kuin vahat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Nyt on ollut kivoja kommentteja eli jos miehelle annat niin saat kaksin kerroin takaisin eli kyllä sinulle ihanaa tehtäis eli kivaa touhua puolin ja toisin
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Helposti, jos on vähän syvempi kurkku (tai long haired man). 🤪
Entä jos se on vaan niin iso ja pitkä ettei karvat ylety vaikka mitä tekisit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Niitä irtoaa, samoin kuin hiuksia... Sellaisia 10 cm jouhia, jollei niitä ole siistitty. Ei kiva.
xLiner - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä irtoaa, samoin kuin hiuksia... Sellaisia 10 cm jouhia, jollei niitä ole siistitty. Ei kiva.
xLinerEikä kenenkään tarvitse tulla ilmoittamaan omien m*nakarvojensa luontaisia pituuksia 😝
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Eikä kenenkään tarvitse tulla ilmoittamaan omien m*nakarvojensa luontaisia pituuksia 😝
xLinerHaha, juuri näin. Ja jos jotakin kiinnostaa, niin on siellä suussa joskus pidempikin meisseli käynyt, mutta hän oli permantonsa siistinyt. 😝
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos se on vaan niin iso ja pitkä ettei karvat ylety vaikka mitä tekisit
Kuten Liner tuossa totesi, niin kun on kunnon tukkaa, niin sitä voi irrota.
- Anonyymi
Tuo on sun käsitys vilpittömästä kehusta! 🤣
- Anonyymi
Mikä tässä oli niinku se varsinainen ongelma?
- Anonyymi
pukukieli?
Kummituspeli...jooh tyttöjenkin mielestä voisi olla hauska juttu.- Anonyymi
Jep, Halloween tekee tuloaan.
- Anonyymi
En tunne keyään naista, joka haluaisi olla äijä. He vain ovat mitä luonnostaan ovat. Mitä pahaa on siinä, ettei ihminen esitä olematonta?
- Anonyymi
Lisään vielä, että sinäkö vaadit, että naiseten pitäisi esittää teatteria koko ikänsä vainsinun "iloksesi"? Kenen elämästä siinä on kyse, sinun vai niiden naisten?
- Anonyymi
voi olla ärsyttävää joku jos niin yövalo jonka tottunut painamaan päälle ... niin polttimo bublb ytuhoutunut... yön ja syksyn pimeudessä mönkiä sitten...
- Anonyymi
Iso luisena ja rotevana on vaikea olla keijukainen,nymfi tai enkeli.Hyvä sydän, hellyys ja empatia on minun naisellisuuttani.
- Anonyymi
Naisia nyt vaan on hyvin erilaisia kuten miehiäkin. Ei se kehon kokontai näkö mitään määritä. Isokin tyttö saa olla keiju jos tahtoo. Ei sitä muut päätä.
Jasu
- Anonyymi
Mitä naisellisuus edes on? Se naisellisuus, jota sinäkin peräänkuulutat on 99%:sti keinotekoista, eikä luonnollista. Mitä naisellisuutta sellainen, jota oikeastaan kukaan nainen ei luonnostaan ole?
- Anonyymi
Niin, ne on niitä ihmisten keksimiä juttuja millainen naisen tai miehen tulee olla. Mitkä jutut on naisille ja mitkä miehille, vaikka oikeasti pitäisi miettiä että kaikki jutut on persoonille, jotka mistäkin pitää. Ei sukupuolille.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ne on niitä ihmisten keksimiä juttuja millainen naisen tai miehen tulee olla. Mitkä jutut on naisille ja mitkä miehille, vaikka oikeasti pitäisi miettiä että kaikki jutut on persoonille, jotka mistäkin pitää. Ei sukupuolille.
JasuVaikka nyt helpoin esimerkki meikki. Sekin on joillekin persoonille kiva leikki sotkea naamansa niillä kemikaaleilla sukupuoleen katsomatta ja jotkut viis veisaa siitä leikistä, jälleen sukupuoleen katsomatta.
Näinhän se menee eikä genitaalien mukaan.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka nyt helpoin esimerkki meikki. Sekin on joillekin persoonille kiva leikki sotkea naamansa niillä kemikaaleilla sukupuoleen katsomatta ja jotkut viis veisaa siitä leikistä, jälleen sukupuoleen katsomatta.
Näinhän se menee eikä genitaalien mukaan.
JasuEikä se meikkaamisen tarve kerro mitään sukupuolittumisesta, kuten ei vaatteetkaan. Ne on asioita mistä ihminen japersoona pitää. Ei muutu mies naiseksi meikillä eikä nainen mieheksi parralla.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se meikkaamisen tarve kerro mitään sukupuolittumisesta, kuten ei vaatteetkaan. Ne on asioita mistä ihminen japersoona pitää. Ei muutu mies naiseksi meikillä eikä nainen mieheksi parralla.
JasuMuodithan tulevat ja menevät. Korkokengät olivat alunperin miesten juttu, kuten meikkaaminenkin. Pitkät hiuksetkin ovat olleet miehille kunniakysynys ja mekkojakin ovat pitäneet monessa paikkassa. Monien glorifioimat "miehekkäät" roomalaisetkin käyttivät mekkoja ja hameita. On kansoja, joille parta on miehekkyyden mitta ja sitten on kansoja, joissa se parta ei kasva, eikä siksi kuvasta yhtään mitään. Lähinnä ovat pitäneet partanaamoja todella kummallisen näköisinä. Aloittajalla ja linkinsä miesoletetulla on hyvin ahdas kuva naiseudesta, jos tuo jutun nainen on heistä miehekäs.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muodithan tulevat ja menevät. Korkokengät olivat alunperin miesten juttu, kuten meikkaaminenkin. Pitkät hiuksetkin ovat olleet miehille kunniakysynys ja mekkojakin ovat pitäneet monessa paikkassa. Monien glorifioimat "miehekkäät" roomalaisetkin käyttivät mekkoja ja hameita. On kansoja, joille parta on miehekkyyden mitta ja sitten on kansoja, joissa se parta ei kasva, eikä siksi kuvasta yhtään mitään. Lähinnä ovat pitäneet partanaamoja todella kummallisen näköisinä. Aloittajalla ja linkinsä miesoletetulla on hyvin ahdas kuva naiseudesta, jos tuo jutun nainen on heistä miehekäs.
Kyllä, juuri noin. Koko sukupuolien roolitus on kaikenkaikkiaan ihan hölmö, kun tarkemmin asiouta miettii ja perehtyy vaikka historiaan. Joskus tuntuu, että ihmiset menee automaatiolla ikään kuin ne ihmisen keksimöt roolitukset ja jaottelut olisi kyseenalaistamaton validi ja ainoa validi vaihtoehto. Kun vaihtoehtoja ei edes kaikki mieti. Se nyt vaan on näin miehet tätä ja naiset tota ja siinä sitten vääristyy monikin asia, ihmiskäsitys nyt perusteellisesti. Sitten tulee niitä itkupotku raivareita, kun joku poikkeaa keksityistä säännöistä. 😅
Ne kun tosuaan on keksitty ei mikään synnynnäinen kiveen lyöty juttu.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, juuri noin. Koko sukupuolien roolitus on kaikenkaikkiaan ihan hölmö, kun tarkemmin asiouta miettii ja perehtyy vaikka historiaan. Joskus tuntuu, että ihmiset menee automaatiolla ikään kuin ne ihmisen keksimöt roolitukset ja jaottelut olisi kyseenalaistamaton validi ja ainoa validi vaihtoehto. Kun vaihtoehtoja ei edes kaikki mieti. Se nyt vaan on näin miehet tätä ja naiset tota ja siinä sitten vääristyy monikin asia, ihmiskäsitys nyt perusteellisesti. Sitten tulee niitä itkupotku raivareita, kun joku poikkeaa keksityistä säännöistä. 😅
Ne kun tosuaan on keksitty ei mikään synnynnäinen kiveen lyöty juttu.
JasuSiis nuo sukupuoli roolit.
Jasu
- Anonyymi
Varmadti tulee hybä kummitus-peli, rmmer ole yhmiä liuin
Poppr-Pelle. - Anonyymi
Itse en naisena meikkaa, mutta ei se musta miestä tee.
- Anonyymi
:D siinähän sitä, äijäjuttua karvoineen päivineen
- Anonyymi
Voisiko olla, että nainen piilottaa naiseuttaan, ettei provosoi miehiä vain ajattelemaan mahdollista pillulle houkuttelua?
- Anonyymi
Minä en näe naisessa taas ulkonäöllisesti naiseutta varsinaisesti. Siis, että jotkut tatskat vaikuttais tai " seksikkäät" releet...
Ensinnäkin on se luonne. Alasti osaa olla luontevasti mikä on ja hymyilee syvästi sielukkaasti.
Itseasiassa mitä enemmän naista rakastaa, sen kauniimmaksi hän tulee, myös luonteeltaan.
Naisellisuus on jokin voima naisessa, mitä hän ei itsekkään hallitse. Se elää rakkaudesta. Mutta jos tulee vastaan jotain muuta kun rakkautta, naiseus muuttuu joksikin s..tanallisuudeksi.- Anonyymi
😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😁😁
Oikea naisellisuus ei ole ihmisen käsissä.
Ja oikea mieheys voi saada taas sen kukkaan, niin että siitä nauttii kumpikin.
Näin se vaan on. - Anonyymi
Oho. Satunnaisesti voi löytää jotain järkeenkäypää ja omakohtaisesti koettuakin.
😁🙃😌 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. Satunnaisesti voi löytää jotain järkeenkäypää ja omakohtaisesti koettuakin.
😁🙃😌Jep. Eikö olekin ihmeellistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Eikö olekin ihmeellistä?
On kyllä. Toimii jopa molempiin suuntiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea naisellisuus ei ole ihmisen käsissä.
Ja oikea mieheys voi saada taas sen kukkaan, niin että siitä nauttii kumpikin.
Näin se vaan on.Justiinsa näin se todellakin on. Suomalaisissa miehissä ei taida olla sitä oikeaa miehekkyyttä kun niin moni nainen haluaa elää jo sinkkuna loppuelämänsä.
Onko naiset nykyään miehille pelkkiä hyväksikäyttöesineitä jota käytetään ja sit heitetään pois ja seuraavaa kehiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Justiinsa näin se todellakin on. Suomalaisissa miehissä ei taida olla sitä oikeaa miehekkyyttä kun niin moni nainen haluaa elää jo sinkkuna loppuelämänsä.
Onko naiset nykyään miehille pelkkiä hyväksikäyttöesineitä jota käytetään ja sit heitetään pois ja seuraavaa kehiin.No ehkä niin naiset, kuin miehetkin etsii valmista "pakettia"? Ja että se tulee heti..
Arvostus, kunnioitus ja sitä myöten kaikki hyvä vaatii koettua ja oikeaa tapahtumista asioissa.
Ei se miehen ja naisen yhteensulautuminen vain toisesta kiinni...
- Anonyymi
Vai oikein "nykynaiset". Kyllä huomaa, ettei sulla ole historiasta ja varsinkaan Suomen historiasta juurikaan käsitystä. Ei tässä maassa perinteisesti hirveämmin hienopieruja ole näkynyt. Jos menet katselemaan vanhoja valokuvia Suomesta, niin se sun peräänkuuluttamasi "naisellisuus" on ollut Helsingin ja ehkä Turun juttu.
- Anonyymi
Älä nyt. Puupään Justiinakin oli niin ihanan naisellinen ilmestys.
- Anonyymi
Onhan tuo mies niin neitimäinen, että täytyy tuossa suhteessa jonkun se äijäkin olla.
- Anonyymi
Hyvävartaloinen ja -perseinen nainen luomukarvoitetulla jalkovälillä.
Voiko kuumempaa olla? - Anonyymi
Aina välillä kyllä kiinnostaa sellainen nainen jolla jo vastaan tullessa on puhekupla pään päällä:
"Älä v.ttuile mulle tai saat turpaan."
-keinovaginamies-- Anonyymi
Onko huono käytös tuossa kohden ok. Minusta ei.
Ihan eri asia puhua riettaita peiton alla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan eri asia puhua riettaita peiton alla.Sivusta kysyn, että kumpi mielestäsivkäyttäytyy huonosti - hän, joka vittuilee, vai hän, joka vetää vittuilija turpaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan eri asia puhua riettaita peiton alla.Korjaan. Tarkoitin tietysti ajatuskupla.
Siihen liittyy vahvasti mm. kehonkieli millainen mielikuva päässäni syntyy.
-keinovaginamies-
- Anonyymi
Ei ole ihme että Arttu on sinkku.
- Anonyymi
En katsele ko. sarjaa. Osaako aloittaja, ilmeisesti sarjaa seuraavana, kertoa mitä äijämäistä tuossa naisessa sitten on? Millä tavalla hän käyttäytyy äijämäisesti? Ulkonäköön tuo äijämäisyys ei ainakaan voi liittyä, kun noita kuvia katsoo.
- Anonyymi
"Vaikka naisellisina pidetyt piirteet eivät ole täysin samat kaikkialla, tyypillisimmin niihin kuuluvat lempeys, empatia, sensitiivisyys, huolehtivuus, herttaisuus, myötätunto, suvaitsevaisuus, hoivaavuus, kunnioittavuus ja halu saada huolenpitoa."
Kuka mitäkin pitää naisellisena, aika pitkälti siis makuasia.
- Sheena- Anonyymi
19:22
No. Tasapuolisuuden nimissä noita piirteitä olkoon myös miehissä!
Mazzot ovat vähän hassuja.
Vilma
- Anonyymi
Eikö se ole oikeus ja kohtuus että naiset käyttäytyy kui miehet kun miehet käyttäytyy kui neitit
- Anonyymi
kukz nyt haluaisi olla joku LAtgelan LASuri heh
- Anonyymi
edes viitsikkään tytöill3 joku yön peitto-juttu lammittävä jutyu sänkyjen allla
- Anonyymi
Ei viehätä sellaiset äijämäiset naiset ollenkaan.
- Anonyymi
Sama se on äijämäisissä miehissäkin, epäviehättävin öyhöttävä ihmisryhmä.
Oksetus sentään. Krooninen yrjötauti.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama se on äijämäisissä miehissäkin, epäviehättävin öyhöttävä ihmisryhmä.
Oksetus sentään. Krooninen yrjötauti.
JasuSamaa mieltä tästä. (se jolle vastasit)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä tästä. (se jolle vastasit)
Ymmärrän. Överi äijämäisyys on karseaa. Sitäpaitsi se on ihan feikkiä.
Jasu
- Anonyymi
kun yritän pieistää tyttöjä niin nyt sitt3en avaruusjutuillakin wettä mikä on joku Event Horizon?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?917181Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277109Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1196438Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik975538Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455434Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635255Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus425141Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t35064Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274635Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193775