Miehesi pyytää sinua tekemään pannuperunoita eli mitä niiden kanssa tekisit teille vai tekisitkö paistinperunoita
Nainen mitä tarjoaisit
31
287
Vastaukset
- Anonyymi
En osaa
- Anonyymi
Osaahan tuo itsekin ne paista, jos vielä lisää ruokaa tarvii.
- Anonyymi
Jotain mehukasta pihviä ja kreikkalaista salaattia jollakin hyvällä kastikkella. Punaviiniä, vaikka välitän enemmän valkkarista. Jälkiruoaksi kuorrutan sut johonkin mansikanmkauiseen juttuun. ❤️
- Anonyymi
Kuulostaa hyvälle
- Anonyymi
Tämän viikon ruoat on mietitty, sovittu ja ostettu jo. Ei meillä kukaan alla illalla kahdeksalta vinkumaan mitään paistinperunoita. Jos jotain tollasta haluaa, niin tekee sitten itse.
- Anonyymi
Joko paistan makkaraa ja sipulia,
tai sitten saisit silakkapihvei <3- Anonyymi
Tuo on kyllä aika hyvä tuosta hyvästä sinut täytyisi viedä makkariin ja kiittää sinua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on kyllä aika hyvä tuosta hyvästä sinut täytyisi viedä makkariin ja kiittää sinua
Voi kun tapahtuiskin noin.
- Anonyymi
En voi sietää näitä "mies pyytää" aloituksia. NIIN epätasa-arvoisia että.
Jos päätän tehdä perunaruokaa, on kaksi vaihtoehtoa: keitetyt perunat tai muusi.
- Sheena- Anonyymi
En tarkoittanut pahalla en osaa paremmin kirjoittaa tai pyytää eli ei ollut mikään pakotus juttu vaan halusin kuulla mitä tarjottaisiin eli itsekkin vois ottaa vinkkejä
Jos meillä olisi ollur keitinperunoita edellisenä päivämä, niin järkevintä olisi tehdä paistinperunaa niistä ja kunnon sörsselit kylkeen.
Mu5tasydän kirjoitti:
Ihanasti kirjoitusvirheitä taas. Vitsi tästä autocorrectista ei ole mitään hyötyä.
Ehdin onneksi nähdä vastauksen, ennen kuin se poistui / poistettiin.
- Anonyymi
Viimeksi kun tein, niin eivätpä ne miehelle maistuneet. Tehköön siis itse, jos haluaa.
Meillä tehdään riittävän usein paistettuja perunoita, ylijääneistä, keitetyistä perunoista.
Sipulia sekaan ja hyvät mausteet. Sinne voi lisätä nakkeja, makkaraa, jauhelhaa, jne (mitä sattuu olemaan).
Pyttipannuun lisätään vielä paistettu kananmuna. On hyvää! Kyllä tuolla annoksella nälkä lähtee. 😋👍- Anonyymi
Ihan hyvä ja kananmuna kuuluu pyttipannuun eli sekoitatko joukkoon vai paistatko päälle ja paistatko molemmin puolin vai vain toisen puolen itselle kelpaa noi kaikki
Anonyymi kirjoitti:
Ihan hyvä ja kananmuna kuuluu pyttipannuun eli sekoitatko joukkoon vai paistatko päälle ja paistatko molemmin puolin vai vain toisen puolen itselle kelpaa noi kaikki
Paistan kananmunan päälle ja molemmilta puolilta. En tykkää juoksevasta keltuaisesta, sen pitää olla kiinteä.
- Anonyymi
tosi.typy kirjoitti:
Paistan kananmunan päälle ja molemmilta puolilta. En tykkää juoksevasta keltuaisesta, sen pitää olla kiinteä.
Jos itse tekisin niin sinulle tekisin kuten haluat mutta itse teen noilla kolmella tyylillä yleensä sekoitan kun tulee samalla eli ei tarvi erikseen paistaa mut välillä paistan ja itse ehkä pidän enemmän toinen puoli raaka mut kaiika kolmea tapaa käytänja maistuu yhtä hyvin
- Anonyymi
En kumpaakaan, menen ulos syömään ystävien kanssa.
Äijä laittakoon ruokansa itse. - Anonyymi
En tee sulle enää ikinä mitään.
Tee ite ikiomat pöperös.- Anonyymi
Perun tämän kommentin.
Hyvitän tän sulle makkarissa.
Tai vaikka eteisessä,. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perun tämän kommentin.
Hyvitän tän sulle makkarissa.
Tai vaikka eteisessä,.Miksei keittiössä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksei keittiössä?
Keittiö on pyhä paikka.
Siellä tehdään pöperöt rakkaudella hänelle <3
- Anonyymi
Paistaisin entresöteetä.
Vilma - Anonyymi
Ruokafetisisti tykkää olla passattavana, mutta elättääkö ruokafetisisti sitten myös naisen vai lojuuko vaan sohvalla?
- Anonyymi
Kyllä se antaa naiselle elämän eliksiiriä ja vitamiini pommeja
- Anonyymi
Tositypyn listaa noudatetaan meilläkin. Kumpikin tykkää, vaikken itse kovin paljon pannulla paistettua syökkään, koska IBS.
Jasu - Anonyymi
Sanoisin että, teeppä kuule ite!
- Anonyymi
Onneks ei ole miestä vinkumassa "tee sitä, tee tätä". Saan tehdä mitä ikinä itse haluan. Nuorempana se yksi vastuuton laiska kitisevä sohvaperuna riitti samaan huusholliin, kunnes pistin kattilat jakoon kun en jaksanut enää katella.
- Anonyymi
Näyttäisi nainen olevan nyrkin ja hellan välissä 🤔
- Anonyymi
Mitenkä niin?
Kyllä mä ainakin kokkailisin rakkaalleni
omasta vapaasta tahdostani <3
Ei nyrkin,
mut käden ja hellan välis voisin olla mieluusti ;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23945198Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12325976SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16410791Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229707Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369481Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!309383Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858468Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476