Ois peukkua

Anonyymi-ap

👍. Jos vessassa olet sattunut käymään hieman suuremmalla hädällä vailla vessapaperia, niin sit se on 👍🏿. Tai voi se johtua myös eräästä luontaisestakin seikasta mutta se nyt on niin itsestäänselvää että jääköön sanomatta. Linkki tässä. https://www.youtube.com/watch?v=Fj3nLe_Sg7E . Jos käyttöhuoneita mielitte niin ratkaisuna on sijoittaa ne eduskuntatalon pihalle ja asiakkaat saavat sitten pyöriä ja hyöriä siellä porrasaskelmilla.

Jos joku käy päälleni niin sit se on joko mä tai se. Enemmän mä omasta hengestäni välitän kuin sen toisen. Käyttäjät on helposti aggressiivisia eläviä kuolleita. Tein tän avaukseni ihan piruuttani tän mun epävirallisen nikkini johdosta. Samalla ilmoitan teille olevani edelleenkin hengissä. Viime postauksistani on jo hetki aikaa. -💊-.

15

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palstan persufanit himoitsee peukkua. Se on on sisäänkirjoitettuna oikeistoon.

• Anonyymi

Mä näin muutama vuosi sitten videoita flakkapäistä kun ne riehuivat USA:ssa. Näky oli suorastaan demoninen. Päihdekeskustelussa puhuttaessa jätetään huomiotta alkoholin käyttäjämäärät suhteessa muihin aineisiin. Alkoholista koituu mittavia tuhoja mutta kyllä laillistaminen lisäisi muidenkin aineiden aiheuttamia vahinkoja. Käyttäjien määrä ei silti alkaisi nollasta laillistamisen jälkeen vaan se vain yleistyisi.

Kaikki on kallista nykyään ettei valtiovetoinen, laillistettu huumebisnes olisi taloudellisesti kannattavaa. Huumeet ovat muutenkin kalliita eli sopivat yhteiskunnan yläluokalle, kuten poliitikoille. Ja kun niiden päätöksiä kattelee niin eipä siitä juuri lisävahinkoa aiheutuisi vaikka silmät seisoisivat niillä päässä täysistunnossa. Sieltä on lisäksi löydetty kamaa. Miten se tieto ei edes yllätä mua 😅? Hollanti on esimerkki siitä että ei se pilvi ainakaan vähennä muiden huumeiden suosiota ja yleistä hyväksyttävyyttä. -💊-.

• Kiva että olet hengissä, mutta kuka olet?

• Anonyymi

Buddylla kun on henk.koht. Intian osastonsa niin mä oon vähän niinku Intjin osasto. Oon pikemminkin freelancer ja tuuraaja. "Peukku p*rsiiseen" ja radalle. Uppoaako huumorini 😄? Osui ja upposi. Silent Service. Se oli sukellusvene nintendolle. Siinä kun osui niin upposi. Fysiikan lainalaisuudet eivät päde minuun, sillä olen niiden yläpuolella 💪. -💊-.

• Anonyymi

Voi ei! Luin jutun tuosta peukusta. Kaikkea ne diilerit keksiikin rahanhimoissaan. Itse en hyväksy kuin käymisteitse tehdyn virkistysjuoman ja tupakkakin sallittakoon savuajille.

Onhan ihminen syönyt jo kivikaudelta asti käyneitä hedelmiä ja jännäsieniä. Mutta pysytäänhän ihan luomutuotteissa, eikä sekaannuta mihinkään synteettisiin peukkuihin.

Toki onettomuuden jälkeen söin lääkärin kirjoittamana morfiinipohjaista kipulääkettä ja siitä yhdestä kipulääkkeestä en tiedä, mutta sen kanssa ei saanut ajaa autoa.

Töissä toki ajoin trukilla, ei sitä ollut kielletty. 🤣

Mun mielestä ainoa hyväksyttävä peukku on, kun pikkuinen vaavi imee omaa peukkuaan. Muistan kun nuorena oli hitmuna vaaveja ystäväpiirissä. Monesti oman lapsukaisenkin otin syliin ja hulluteltiin. Kyllä se vauvan nauru on niiiiiin välitöntä ja aitoa.

Kerran tenava syöttötuolissaan kekkasi, että koiruli syö innoissaan, kun tiputtaa ruokaa lattialle. Se vähän harmitti, mutta voi sitä lapsen riemua.

>simiti<

• Anonyymi

Yhessä videossa australialainen aboriginaali opasti haastattelijaa kuinka testata luonnon antimia. Ne keskittyi kasveihin. Aboriginaali sanoi että jos et tiedä onko kasvi myrkyllinen, hiero sitä kainaloihisi. Jos tulee iho-oiretta niin sitten se ei ole syömäkelpoista. Muussa tapauksessa sen pitäisi olla syötävää. Suopursua on taidettu käyttää viinan kanssa ja viikinkien berserker-moodi on seurausta siitä. Ehkä vauvat imevät peukkua lievittääkseen stressiään tai sitten ne järsii sitä kun hampaat ovat puhkeamaisillaan. Oletkos jo käynyt ns. "sienimetsällä" 😁? -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhessä videossa australialainen aboriginaali opasti haastattelijaa kuinka testata luonnon antimia. Ne keskittyi kasveihin. Aboriginaali sanoi että jos et tiedä onko kasvi myrkyllinen, hiero sitä kainaloihisi. Jos tulee iho-oiretta niin sitten se ei ole syömäkelpoista. Muussa tapauksessa sen pitäisi olla syötävää. Suopursua on taidettu käyttää viinan kanssa ja viikinkien berserker-moodi on seurausta siitä. Ehkä vauvat imevät peukkua lievittääkseen stressiään tai sitten ne järsii sitä kun hampaat ovat puhkeamaisillaan. Oletkos jo käynyt ns. "sienimetsällä" 😁? -💊-.

Suippumadonlakkien sato on tänä vuonna aika laimea. Mutta eiköhän niitä vierasvaraksi löydy.

Haluaisitko tulla teekupposelle? 😎

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suippumadonlakkien sato on tänä vuonna aika laimea. Mutta eiköhän niitä vierasvaraksi löydy.

Haluaisitko tulla teekupposelle? 😎

>simiti<

Palstamiitti ois kova missä posse testailisi sitä. Entäpä spirituaalinen ayahuascakokeilu? Mahdollisena haittavaikutuksena olisi hulluksi tuleminen, so nothing too serious 😅. Voiko se olla totta kun kuulin erään mulle tuntemattomamman kuin puolitutun kukkakokeilusta. Mulle väitettiin että se flippasi jo ensimmäisestä kerrasta. -💊-.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstamiitti ois kova missä posse testailisi sitä. Entäpä spirituaalinen ayahuascakokeilu? Mahdollisena haittavaikutuksena olisi hulluksi tuleminen, so nothing too serious 😅. Voiko se olla totta kun kuulin erään mulle tuntemattomamman kuin puolitutun kukkakokeilusta. Mulle väitettiin että se flippasi jo ensimmäisestä kerrasta. -💊-.

Aina tutun tuttu, tai sitten serkun kaima...

>simiti<

• Anonyymi

Tv:stä tuli uutislähetys missä puhuttiin testoista. Siinä vähäteltiin ravintolisiä ja nostettiin esille niiden myrkytysriskit. Onkohan se asiantuntija itse ikinä kokeillut ravintolisäkuuria? Vain henkilökohtaisen kokemuksen omaavat tietävät oikeasti mistä puhuvat, aivan kuten aloitukseni linkin asiantuntija joka on entinen n*rkomaani. Ei siinä, so what, ihan asianoloinen jätkä paitsi se olis voinut puhua enemmän peukun ja muiden huumeiden vaikutuksista mistä voi aiheutua sivullisia uhreja. Enemmän mä sitä arvostan kuin virkamiehiä.

Siitä ravintolisäjutusta vielä. Mä tiedän että osa lisiä mainostavista on huijareita vaikka ne onkin tunnettuja henkilöitä. Kannattaa todellakin selvittää itse netistä kuinka paljon mitäkin vitskua ja mikroainetta kehoonsa kantsii laittaa. Sitä tietoa kun peilaa "asiantuntijoiden" ohjeistuksiin niin totuus paljastuu. Mä en kannata huumeidenkäyttöä enkä huijareiden elämäntyyliä. En mä sitä uutisvieraan asiantuntijuutta tässä halua demonisoida kun en ole perehtynyt sen "ismeihin". Mä oon noussut haudan partaalta raajarikkona ravintolisän ansiosta. Muitakin hyötyjä oon kokenut niiden käytön myötä.

Ps. Ja mitä testoihin tulee, niin hoidin hommat toissapäivänä kolmesti ja vielä eilenkin kolmesti ja silti ei tarvinnut edes nukkua sitä ohjeellista 8 h 30 min ja jaksoin lenkkeilläkin oikein hyvin kaikesta huolimatta. Kun on energiatasot ja hormonit kunnossa niin siihen ei oo kellään mitään nokan koputtamista. Hoidin hommat tarkoittaa samaa kuin 💦😉. -💊-.

• Anonyymi

Erään rannikkokaupungin rantareitin varrella oli merelle työntyvä uloke. Siellä oli jotenkin roskaista ja kivi millä pystyi istumaan. Huumepiikki oli jätetty oikein tarkoituksella törröttämään sen päällä aivan kuin ansaksi jos joku olisi istahtanut sen päälle epähuomiossa. Olin siinä vieressä ja yks kaveri meinas istahtaa siihen. Ehkä toissakesänä tapahtui se setti.

Kyllä semmosten huumetyyppien pitäisi joutua vastuuseen. Oikeuslaitokseen turvaaminen ei riittäisi alkuunkaan. Ne hörhöthän on muutenkin jo valmiiks peeaa eli rahallisia korvauksia niiltä ei saisi. Sitten se vieritetään yhteiskunnan maksettavaksi jolloin korvaukset ovat pienemmät. Uhrina olisi siis henkilö joka olisi tökännyt vahingossa piikin itseensä. Täysiä pellejä koko Suomen "oikeuslaitos". Trust me, mä tiedän mistä mä puhun.

Meri olisi siinä sopivasti kivenheiton päässä. Voisin aivan hyvin testata kauanko sellaisen ansan asettaja kykenisi pidättämään hengitystään. Homma menee niin että sä et aiheuta sivullisille ihmisille ongelmia tai muuten sä ansaitset kuolla. En mä oo psykopaatti, enhän 😅? Mitään en oo ottanut, paitsi kahvia. Syytän aggressiivisuuspuuskastani siis kahvia ☕️. -💊-.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Nyt on kuulunut jotain älämölöä tuolta katutasolta. Keskellä viikkoa 😱! Mietin onko ne ryypiskelleet, kunnes totesin että nehän on voineet nauttia peukkua 😅. "Ykskaks alkaa horjuu, vanhat kingit dokaa monttuun". Elämämkoulua 🤭. -💊-.

• Anonyymi

Onko tää tekopyhää kun linkitän tän? https://www.youtube.com/watch?v=batSIZ37NxU . Väitin olevani huumevastainen. Niinhän mä oonkin, mut pakko kyllä myöntää että tuossa haastattelussa ns. hörhö pesi tukarilla lattiaa. Tuo on vain ensimmäinen osa. Kannattaa kattoa muutkin. Ei sitä tukaria edes ole tuossa linkissäni vaan vasta myöhemmissä osissa. Timppahan on perskules aivan kuin mitä parahin lakimies tuossa vanhassa ohjelmassa.

Nythän ne kiirehtii siellä eduskunnassa että saataisiin kaikki mahdollinen lailliseksi. Mä kerron kuulkaas tämän - Lopulta kannibalismi ja p*dofiliakin mielletään lainvoimaisesti pelkästään ideologisiksi suuntauksiksi jolloin niistä ei seuraa minkäänlaista rangaistusta. Sitähän lainsäätäjät aktiivisesti yrittävät. Pidetään kuitenkin mielessä se että se mikä ei ole oikeus ja kohtuus, ei voi olla lakikaan. Eli lakia on suotavaa ja nähdäkseni myös pakko hyvällä omallatunnolla rikkoa, mikäli lainsäätäjät ovat epäonnistuneet tehtävässään (i.e. lakien säätämisessä). Itteään, omaa ideologiaansa ja omaa henkilökohtaista etuaan varten ne niitä lähinnä säätää. -💊-.

• Anonyymi

Mä oon vaan sellanen palstan harmiton kylähullu täällä monologeineen. Saisinkohan seuraajia youtubessa jos jauhaisin jargonia siellä? Mut siis tää oli se mun juttuni pointti. Eli Staran uutislinkki suolen sivuilta napattuna - https://www.stara.fi/2025/09/25/charlie-sheen-luuli-heroiinia-kokaiiniksi-olin-lahella-kuolla/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget .

Sopii aloitukseni kanssa yksiin. Tässä mietityttää miksi juuri tuommoinen uutinen suolen sivuilla? Mun mielestä tää mun aloitukseni pölähti tänne ensin ja vasta sitten tuo linkki, eli ehdotetaanko suolessa sen aihepiirin omaavia uutisotsikoita joista suolessa puhutaan? Sattumaako? -💊-.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      146
      7831
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      100
      7300
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      31
      7192
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      21
      6778
    5. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      73
      6361
    6. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      23
      6034
    7. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      2
      5906
    8. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      112
      5832
    9. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      47
      5478
    10. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      83
      5368
    Aihe