đ. Jos vessassa olet sattunut kĂ€ymÀÀn hieman suuremmalla hĂ€dĂ€llĂ€ vailla vessapaperia, niin sit se on đđż. Tai voi se johtua myös erÀÀstĂ€ luontaisestakin seikasta mutta se nyt on niin itsestÀÀnselvÀÀ ettĂ€ jÀÀköön sanomatta. Linkki tĂ€ssĂ€. https://www.youtube.com/watch?v=Fj3nLe_Sg7E . Jos kĂ€yttöhuoneita mielitte niin ratkaisuna on sijoittaa ne eduskuntatalon pihalle ja asiakkaat saavat sitten pyöriĂ€ ja hyöriĂ€ siellĂ€ porrasaskelmilla.
Jos joku kĂ€y pÀÀlleni niin sit se on joko mĂ€ tai se. EnemmĂ€n mĂ€ omasta hengestĂ€ni vĂ€litĂ€n kuin sen toisen. KĂ€yttĂ€jĂ€t on helposti aggressiivisia elĂ€viĂ€ kuolleita. Tein tĂ€n avaukseni ihan piruuttani tĂ€n mun epĂ€virallisen nikkini johdosta. Samalla ilmoitan teille olevani edelleenkin hengissĂ€. Viime postauksistani on jo hetki aikaa. -đ-.
Ois peukkua
15
248
Vastaukset
- Anonyymi
Palstan persufanit himoitsee peukkua. Se on on sisÀÀnkirjoitettuna oikeistoon.
- Anonyymi
MÀ nÀin muutama vuosi sitten videoita flakkapÀistÀ kun ne riehuivat USA:ssa. NÀky oli suorastaan demoninen. PÀihdekeskustelussa puhuttaessa jÀtetÀÀn huomiotta alkoholin kÀyttÀjÀmÀÀrÀt suhteessa muihin aineisiin. Alkoholista koituu mittavia tuhoja mutta kyllÀ laillistaminen lisÀisi muidenkin aineiden aiheuttamia vahinkoja. KÀyttÀjien mÀÀrÀ ei silti alkaisi nollasta laillistamisen jÀlkeen vaan se vain yleistyisi.
Kaikki on kallista nykyÀÀn ettei valtiovetoinen, laillistettu huumebisnes olisi taloudellisesti kannattavaa. Huumeet ovat muutenkin kalliita eli sopivat yhteiskunnan ylĂ€luokalle, kuten poliitikoille. Ja kun niiden pÀÀtöksiĂ€ kattelee niin eipĂ€ siitĂ€ juuri lisĂ€vahinkoa aiheutuisi vaikka silmĂ€t seisoisivat niillĂ€ pÀÀssĂ€ tĂ€ysistunnossa. SieltĂ€ on lisĂ€ksi löydetty kamaa. Miten se tieto ei edes yllĂ€tĂ€ mua đ ? Hollanti on esimerkki siitĂ€ ettĂ€ ei se pilvi ainakaan vĂ€hennĂ€ muiden huumeiden suosiota ja yleistĂ€ hyvĂ€ksyttĂ€vyyttĂ€. -đ-.
Kiva ettÀ olet hengissÀ, mutta kuka olet?
- Anonyymi
Buddylla kun on henk.koht. Intian osastonsa niin mĂ€ oon vĂ€hĂ€n niinku Intjin osasto. Oon pikemminkin freelancer ja tuuraaja. "Peukku p*rsiiseen" ja radalle. Uppoaako huumorini đ? Osui ja upposi. Silent Service. Se oli sukellusvene nintendolle. SiinĂ€ kun osui niin upposi. Fysiikan lainalaisuudet eivĂ€t pĂ€de minuun, sillĂ€ olen niiden ylĂ€puolella đȘ. -đ-.
- Anonyymi
Voi ei! Luin jutun tuosta peukusta. Kaikkea ne diilerit keksiikin rahanhimoissaan. Itse en hyvÀksy kuin kÀymisteitse tehdyn virkistysjuoman ja tupakkakin sallittakoon savuajille.
Onhan ihminen syönyt jo kivikaudelta asti kÀyneitÀ hedelmiÀ ja jÀnnÀsieniÀ. Mutta pysytÀÀnhÀn ihan luomutuotteissa, eikÀ sekaannuta mihinkÀÀn synteettisiin peukkuihin.
Toki onettomuuden jÀlkeen söin lÀÀkÀrin kirjoittamana morfiinipohjaista kipulÀÀkettÀ ja siitÀ yhdestÀ kipulÀÀkkeestÀ en tiedÀ, mutta sen kanssa ei saanut ajaa autoa.
TöissĂ€ toki ajoin trukilla, ei sitĂ€ ollut kielletty. đ€Ł
Mun mielestÀ ainoa hyvÀksyttÀvÀ peukku on, kun pikkuinen vaavi imee omaa peukkuaan. Muistan kun nuorena oli hitmuna vaaveja ystÀvÀpiirissÀ. Monesti oman lapsukaisenkin otin syliin ja hulluteltiin. KyllÀ se vauvan nauru on niiiiiin vÀlitöntÀ ja aitoa.
Kerran tenava syöttötuolissaan kekkasi, ettÀ koiruli syö innoissaan, kun tiputtaa ruokaa lattialle. Se vÀhÀn harmitti, mutta voi sitÀ lapsen riemua.
>simiti<- Anonyymi
YhessĂ€ videossa australialainen aboriginaali opasti haastattelijaa kuinka testata luonnon antimia. Ne keskittyi kasveihin. Aboriginaali sanoi ettĂ€ jos et tiedĂ€ onko kasvi myrkyllinen, hiero sitĂ€ kainaloihisi. Jos tulee iho-oiretta niin sitten se ei ole syömĂ€kelpoista. Muussa tapauksessa sen pitĂ€isi olla syötĂ€vÀÀ. Suopursua on taidettu kĂ€yttÀÀ viinan kanssa ja viikinkien berserker-moodi on seurausta siitĂ€. EhkĂ€ vauvat imevĂ€t peukkua lievittÀÀkseen stressiÀÀn tai sitten ne jĂ€rsii sitĂ€ kun hampaat ovat puhkeamaisillaan. Oletkos jo kĂ€ynyt ns. "sienimetsĂ€llĂ€" đ? -đ-.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YhessĂ€ videossa australialainen aboriginaali opasti haastattelijaa kuinka testata luonnon antimia. Ne keskittyi kasveihin. Aboriginaali sanoi ettĂ€ jos et tiedĂ€ onko kasvi myrkyllinen, hiero sitĂ€ kainaloihisi. Jos tulee iho-oiretta niin sitten se ei ole syömĂ€kelpoista. Muussa tapauksessa sen pitĂ€isi olla syötĂ€vÀÀ. Suopursua on taidettu kĂ€yttÀÀ viinan kanssa ja viikinkien berserker-moodi on seurausta siitĂ€. EhkĂ€ vauvat imevĂ€t peukkua lievittÀÀkseen stressiÀÀn tai sitten ne jĂ€rsii sitĂ€ kun hampaat ovat puhkeamaisillaan. Oletkos jo kĂ€ynyt ns. "sienimetsĂ€llĂ€" đ? -đ-.
Suippumadonlakkien sato on tÀnÀ vuonna aika laimea. Mutta eiköhÀn niitÀ vierasvaraksi löydy.
Haluaisitko tulla teekupposelle? đ
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suippumadonlakkien sato on tÀnÀ vuonna aika laimea. Mutta eiköhÀn niitÀ vierasvaraksi löydy.
Haluaisitko tulla teekupposelle? đ
>simiti<Palstamiitti ois kova missĂ€ posse testailisi sitĂ€. EntĂ€pĂ€ spirituaalinen ayahuascakokeilu? Mahdollisena haittavaikutuksena olisi hulluksi tuleminen, so nothing too serious đ . Voiko se olla totta kun kuulin erÀÀn mulle tuntemattomamman kuin puolitutun kukkakokeilusta. Mulle vĂ€itettiin ettĂ€ se flippasi jo ensimmĂ€isestĂ€ kerrasta. -đ-.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstamiitti ois kova missĂ€ posse testailisi sitĂ€. EntĂ€pĂ€ spirituaalinen ayahuascakokeilu? Mahdollisena haittavaikutuksena olisi hulluksi tuleminen, so nothing too serious đ . Voiko se olla totta kun kuulin erÀÀn mulle tuntemattomamman kuin puolitutun kukkakokeilusta. Mulle vĂ€itettiin ettĂ€ se flippasi jo ensimmĂ€isestĂ€ kerrasta. -đ-.
Aina tutun tuttu, tai sitten serkun kaima...
>simiti<
- Anonyymi
Tv:stÀ tuli uutislÀhetys missÀ puhuttiin testoista. SiinÀ vÀhÀteltiin ravintolisiÀ ja nostettiin esille niiden myrkytysriskit. Onkohan se asiantuntija itse ikinÀ kokeillut ravintolisÀkuuria? Vain henkilökohtaisen kokemuksen omaavat tietÀvÀt oikeasti mistÀ puhuvat, aivan kuten aloitukseni linkin asiantuntija joka on entinen n*rkomaani. Ei siinÀ, so what, ihan asianoloinen jÀtkÀ paitsi se olis voinut puhua enemmÀn peukun ja muiden huumeiden vaikutuksista mistÀ voi aiheutua sivullisia uhreja. EnemmÀn mÀ sitÀ arvostan kuin virkamiehiÀ.
SiitÀ ravintolisÀjutusta vielÀ. MÀ tiedÀn ettÀ osa lisiÀ mainostavista on huijareita vaikka ne onkin tunnettuja henkilöitÀ. Kannattaa todellakin selvittÀÀ itse netistÀ kuinka paljon mitÀkin vitskua ja mikroainetta kehoonsa kantsii laittaa. SitÀ tietoa kun peilaa "asiantuntijoiden" ohjeistuksiin niin totuus paljastuu. MÀ en kannata huumeidenkÀyttöÀ enkÀ huijareiden elÀmÀntyyliÀ. En mÀ sitÀ uutisvieraan asiantuntijuutta tÀssÀ halua demonisoida kun en ole perehtynyt sen "ismeihin". MÀ oon noussut haudan partaalta raajarikkona ravintolisÀn ansiosta. Muitakin hyötyjÀ oon kokenut niiden kÀytön myötÀ.
Ps. Ja mitĂ€ testoihin tulee, niin hoidin hommat toissapĂ€ivĂ€nĂ€ kolmesti ja vielĂ€ eilenkin kolmesti ja silti ei tarvinnut edes nukkua sitĂ€ ohjeellista 8 h 30 min ja jaksoin lenkkeillĂ€kin oikein hyvin kaikesta huolimatta. Kun on energiatasot ja hormonit kunnossa niin siihen ei oo kellÀÀn mitÀÀn nokan koputtamista. Hoidin hommat tarkoittaa samaa kuin đŠđ. -đ-. - Anonyymi
ErÀÀn rannikkokaupungin rantareitin varrella oli merelle työntyvÀ uloke. SiellÀ oli jotenkin roskaista ja kivi millÀ pystyi istumaan. Huumepiikki oli jÀtetty oikein tarkoituksella törröttÀmÀÀn sen pÀÀllÀ aivan kuin ansaksi jos joku olisi istahtanut sen pÀÀlle epÀhuomiossa. Olin siinÀ vieressÀ ja yks kaveri meinas istahtaa siihen. EhkÀ toissakesÀnÀ tapahtui se setti.
KyllÀ semmosten huumetyyppien pitÀisi joutua vastuuseen. Oikeuslaitokseen turvaaminen ei riittÀisi alkuunkaan. Ne hörhöthÀn on muutenkin jo valmiiks peeaa eli rahallisia korvauksia niiltÀ ei saisi. Sitten se vieritetÀÀn yhteiskunnan maksettavaksi jolloin korvaukset ovat pienemmÀt. Uhrina olisi siis henkilö joka olisi tökÀnnyt vahingossa piikin itseensÀ. TÀysiÀ pellejÀ koko Suomen "oikeuslaitos". Trust me, mÀ tiedÀn mistÀ mÀ puhun.
Meri olisi siinĂ€ sopivasti kivenheiton pÀÀssĂ€. Voisin aivan hyvin testata kauanko sellaisen ansan asettaja kykenisi pidĂ€ttĂ€mÀÀn hengitystÀÀn. Homma menee niin ettĂ€ sĂ€ et aiheuta sivullisille ihmisille ongelmia tai muuten sĂ€ ansaitset kuolla. En mĂ€ oo psykopaatti, enhĂ€n đ ? MitÀÀn en oo ottanut, paitsi kahvia. SyytĂ€n aggressiivisuuspuuskastani siis kahvia âïž. -đ-. - Anonyymi
Kevennys - https://www.youtube.com/watch?v=6wEQ8E0T47g . Tony Halmeen haastattelu. "MikĂ€ on suhteesi huumausaineisiin? No, ehdottomasti jyrkkĂ€ ei." Ironista siksi koska hĂ€n oli vaikutuksen alaisena sanoessaan noin. TÀÀ klippi on siitĂ€ hauska kun toi asianajaja pisti nuuskan huuleen - https://www.youtube.com/watch?v=qMfDrYcG34U . -đ-.
- Anonyymi
Nyt on kuulunut jotain Ă€lĂ€mölöÀ tuolta katutasolta. KeskellĂ€ viikkoa đ±! Mietin onko ne ryypiskelleet, kunnes totesin ettĂ€ nehĂ€n on voineet nauttia peukkua đ . "Ykskaks alkaa horjuu, vanhat kingit dokaa monttuun". ElĂ€mĂ€mkoulua đ€. -đ-.
- Anonyymi
Onko tÀÀ tekopyhÀÀ kun linkitÀn tÀn? https://www.youtube.com/watch?v=batSIZ37NxU . VÀitin olevani huumevastainen. NiinhÀn mÀ oonkin, mut pakko kyllÀ myöntÀÀ ettÀ tuossa haastattelussa ns. hörhö pesi tukarilla lattiaa. Tuo on vain ensimmÀinen osa. Kannattaa kattoa muutkin. Ei sitÀ tukaria edes ole tuossa linkissÀni vaan vasta myöhemmissÀ osissa. Timppahan on perskules aivan kuin mitÀ parahin lakimies tuossa vanhassa ohjelmassa.
NythĂ€n ne kiirehtii siellĂ€ eduskunnassa ettĂ€ saataisiin kaikki mahdollinen lailliseksi. MĂ€ kerron kuulkaas tĂ€mĂ€n - Lopulta kannibalismi ja p*dofiliakin mielletÀÀn lainvoimaisesti pelkĂ€stÀÀn ideologisiksi suuntauksiksi jolloin niistĂ€ ei seuraa minkÀÀnlaista rangaistusta. SitĂ€hĂ€n lainsÀÀtĂ€jĂ€t aktiivisesti yrittĂ€vĂ€t. PidetÀÀn kuitenkin mielessĂ€ se ettĂ€ se mikĂ€ ei ole oikeus ja kohtuus, ei voi olla lakikaan. Eli lakia on suotavaa ja nĂ€hdĂ€kseni myös pakko hyvĂ€llĂ€ omallatunnolla rikkoa, mikĂ€li lainsÀÀtĂ€jĂ€t ovat epĂ€onnistuneet tehtĂ€vĂ€ssÀÀn (i.e. lakien sÀÀtĂ€misessĂ€). ItteÀÀn, omaa ideologiaansa ja omaa henkilökohtaista etuaan varten ne niitĂ€ lĂ€hinnĂ€ sÀÀtÀÀ. -đ-. - Anonyymi
MÀ oon vaan sellanen palstan harmiton kylÀhullu tÀÀllÀ monologeineen. Saisinkohan seuraajia youtubessa jos jauhaisin jargonia siellÀ? Mut siis tÀÀ oli se mun juttuni pointti. Eli Staran uutislinkki suolen sivuilta napattuna - https://www.stara.fi/2025/09/25/charlie-sheen-luuli-heroiinia-kokaiiniksi-olin-lahella-kuolla/?utm_source=suomi24.fi&utm_medium=recommendation_widget .
Sopii aloitukseni kanssa yksiin. TĂ€ssĂ€ mietityttÀÀ miksi juuri tuommoinen uutinen suolen sivuilla? Mun mielestĂ€ tÀÀ mun aloitukseni pölĂ€hti tĂ€nne ensin ja vasta sitten tuo linkki, eli ehdotetaanko suolessa sen aihepiirin omaavia uutisotsikoita joista suolessa puhutaan? Sattumaako? -đ-.
Ketjusta on poistettu 0 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nÀmÀ maton alle ja pahentavat site786015Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmÀisenÀ persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers794860PunavihreÀt puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreÀt ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötÀ todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto524422SDP:n johto pesi kÀtensÀ hÀirintÀkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennÀköisimmin halunnut vaieta puolueen ympÀrillÀ velloneen hÀirintÀkohun574172SDP on selvÀsti paras valinta ÀÀnestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillÀ on hyvÀ CV itsenÀisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt953781Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittÀmiin kysymyksiin?
Hyviin kÀytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikÀ alkaa syyttelemÀÀn kysymyksen esittÀjÀÀ. MikÀ vaivaa Korhost63512HÀirintÀkohun keskellÀ olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiÀ somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tÀmÀ SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein tÀysillÀ valoi882543SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On kÀsitelty heti, mutta kukaan ei tiedÀ"
Kokoomuslaiset pistÀÀ taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on kÀsitelty het502503Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellÀ?
Haluaisin tottakai tulla. ĂlĂ€ kĂ€sitĂ€ vÀÀrin. EhkĂ€ ensi kerralla?352399KĂ€hmijĂ€ puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat452129