Minä poltan humaloituneena. Nyt sekin on ryhtynyt tökkimään.
Pitääkö siis ryhtyä juomaan etanolipohjaista virkistysjuomaa useammin?
>simiti<
Poltatteko tupakkaa?
15
223
Vastaukset
No joo, itsellä edelleen ongelmana tuo, että kun juo, niin tulee poltettua. Selvinpäin ei tee tiukkaa olla polttamatta, jos ei nyt ihan mahdottoman vattumainen päivä ole, kuten tänään taas oli. Mutta kiusaajat on ikuisia kiusaajia, vaikka voissa paistais. Hetken he nykyään saavat maailmani raiteiltaan, mutta useimmiten olen teflonia, kuten eräs ystävä sanoisi.
- Anonyymi
Kiusaajilla on itsellään tunneongelmia. Lisäksi he ovat yleensä vähemmän älykkäitä.
Ei niistä kannata välittää. Kun aikoinaan heittelin puntteja, näin entisen koulukiusaajani baarissa. Hetken juttelimme niitä näitä.
Sitten sanoin, että muistatko, kun kiusasit mua koulussa? Pitäisiköhän mun nyt vetää sua kunnolla turpaan?
Kovin lujaa se entinen isoittelija juoksi kotiinsa...
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Kiusaajilla on itsellään tunneongelmia. Lisäksi he ovat yleensä vähemmän älykkäitä.
Ei niistä kannata välittää. Kun aikoinaan heittelin puntteja, näin entisen koulukiusaajani baarissa. Hetken juttelimme niitä näitä.
Sitten sanoin, että muistatko, kun kiusasit mua koulussa? Pitäisiköhän mun nyt vetää sua kunnolla turpaan?
Kovin lujaa se entinen isoittelija juoksi kotiinsa...
>simiti<Juuri näin. Hyvä, että sanoit noin ja sait varmasti tyydytystä tuosta reaktiosta, vaikka ei se sitä aiempaa kiusaamista poistakaan.
Anteeksipyyntö on joillekin vaikea sana, niin vaikea, että pakko olla jotenkin narsistinen, jos ei kadu tekojaan. Kaikkea ei voi laittaa nuoruuden hölmöimyjen piikkiin.
- Anonyymi
Lopettamassa, kui joku Felime Masqa.
mutta niin hyvä juttu kun puolustusvoimat ilmoittavat jos joku harjoitus, niin ei tarvitse huolestua että Israel oliasi jo hyökäynnyt tai joku sota. - Anonyymi
Kyllä vain poltan tupakkaa sekä myös juon viinaa ja siinä on suuri salainen salausuuteeni naismarrkkinoilla.
https://www.youtube.com/watch?v=ja7EGh3A7Wc - Anonyymi
Vatuttaa joka päivä, niin kyllähän
sitä tupakkaakin kuluu. - Anonyymi
En käytä nikotiinia, koska oksennan heti jos yritän.
Seuraavat seikat tekevät vanhan näköiseksi:
- nikotiini
- etanoli
- auringonvalo
- huono ruokavalio (puutteita makroravintoaineissa, vitamiineissa tai hivenaineissa, huono energiatasapaino)
- nesteen puute
- unen puute
- stressi
En halua näyttää vanhalta. Mieluummin pidättäydyn päihteistä kuin näytän vanhalta tämän ikäisenä. 😮
🦄 - Anonyymi
Emmää tupakkaa polttele vaan hashista tuota pershujen kulttuurisauhua joka vie minut jumalten luo.
- Anonyymi
Jos piilottaa itseltään tulenteko-vaikeutuu tupakointi AUTOmaattisesti ja vähenee.
- Anonyymi
Mikähän niin tupakointi musiikki joku GNR, Guns'N*Roses "Cigarette with style"
Ei ole viime aikoina uponnut erityisemmin kun on ollut hirvittävä flunssa päällä. Mut en ole varma tuliko yks yö nielaistua tuollainen valkoinen Ice-pussi ja siitähän tulee silloin todella paha olo.
Eilen aamulla repesin nauruun kun fb ehdotti että "sinulle suositeltua" ja artikkelin sisältö oli että mies työnsi vehkeensä levypainoon ja apuun tarvittiin palokuntaa, 🤣
Ei ollut mun kartanlukija Bicky Royal mies kyseessä, vaikka ihan samat harrastukset hänellä Impivaaran salilla.
Sillähän on keuliva Chevy Silverado GM:n 6,5 V8 dieselillä, ilokaasujärjestelmällä, Polaris-mönkijän perällä, paripyörät taka-akselilla, ja metrin pitkä vetokoukku ettei sentään kippaa ympäri Itäharjun Prisman liikennevaloissaJuu en ollut mä. Mutta tiedän mitä se on jos Silveradon startti hyytyy. Ei muuta kun virrat ja hehkut päälle, vehje viskotuulettimen alle, ja kunnon heilautus niin kyllä meinaan lähtee käyntiin kuin palmun alta
- Anonyymi
joku niin kummituspelikin niin joku paikka mikä jooh, ei varmasti pääse pois jos puytoaa tuonnekin... kävin reunalla ruollaista montua oikein katsomaaa jooh, vanhalla mopedilla ajelin kataomaan..
- Anonyymi
nukkumassa kuin Felipe Massa..... mutta itse olin nukku MASSA bpeitto ooistuinut päältäkin osittain nukkuessani.
- Anonyymi
En polta. En ole koskaan kokenut tarvetta ottaa edes yhtä henkosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude27415326Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy13910582Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089430Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole657818Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump297565Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1866605Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1916327Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri355948Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282122IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1571773