Wannabe oikeistolaiset luulee vasemmiston olevan sossupummeja.

Anonyymi-ap

Nuo itse sossupummit hokee tuota virheellistä käsitystä.
Todellisuudeessa vasemmiston äänestäjät tulevat toimeen ilman tukia ja oikeiston äänestäjissä on eniten sossutukipummeja.

Poistetaan vain kaikki sossupummien tuet. Mukaanluettuna yrìtys- ja maatalous pummituet.

Jos tila, tai yritys ei omillaan pärjää ilman sossutukia, nìin menkööt konkurssiin. Tuollaisia pummeja emme tarvitse.

>simiti<

24

162

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyväksi kirjoituksesi tekee se, ettet sinäkään hyväksy pummeja, mutta vielä paremmaksi sen tekisi, kun kertoisit, kuinka itse itsesi elätät eli teetkö Sinä töitä, mitä ja millä palkalla? Olisit sitten myös esimerkki siitä, että työ kuin työ, jos ei muuta, niin olisi mielenterveydelle ja sosiaaliselle kanssakäymiselle hyväksi. Kaikkea ei voi rahassa mitata. Tämänhän tiedät?

• Anonyymi

Mr simiti on luultavasti työkyvyttömyyseläkkeellä oleva trolli, joka nauttii näistä euron vastakkainasetteluista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mr simiti on luultavasti työkyvyttömyyseläkkeellä oleva trolli, joka nauttii näistä euron vastakkainasetteluista

Jes. Eikä sillä oo muuta tekemistä kun laukoa näitä vallankumoustotuuksia. Naapurit välttelee kohtaamista hänen kanssaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jes. Eikä sillä oo muuta tekemistä kun laukoa näitä vallankumoustotuuksia. Naapurit välttelee kohtaamista hänen kanssaan.

Kakarat kiljuu kateellisena. Jos nyt kiinnostaa, niin aikoinaan olin töissä Euroopan suurimmassa ja maailman toiseksi suurimmassa kobolttijalostamossa. Siellä oli ja on vähän paremmat palkat, mitä teillä nakkikioskin myyjillä.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kakarat kiljuu kateellisena. Jos nyt kiinnostaa, niin aikoinaan olin töissä Euroopan suurimmassa ja maailman toiseksi suurimmassa kobolttijalostamossa. Siellä oli ja on vähän paremmat palkat, mitä teillä nakkikioskin myyjillä.

>simiti<

Ei kiinnosta mitkään OMGt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>simiti<

Minne se sun ura sitten jäbä niinku meni?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kiinnosta mitkään OMGt

Ei se nykyisin ole enää edes freeport, vaan jakautunut kahteen eri firmaan. Toisen omistaa kiinalaiset ja toisen omistajaa en muista.

Mutta mulla on edelleen tallessa Outokumpu Mooney Groupin logo, jotka piti poistaa työvaatteista freeportin astuessa puikkoihin.

>simiti<

• Anonyymi

minua huvittavat tytöt jotkin niin kun "pieniä ääniä" tekeväkin joku kai asuu alapuolella, minäkin teen joskus pieniä ääniä, kerran olen tavannut hänet.

mutta jos tekee jättisuuria ääniä voi olla toisille asukkaille ärsyttävää kuin koira kerrostalossa.

• Anonyymi

Kerran näin naapurin rapussa kun oli juuri ollut ulkoiluttamassa koiraansa. Juttelin hetken ja siinä sivussa sanoin koiralle vuh.
        Koira hämmästyi, mutta vastasi toki HAU, HAU, VUH, VUH.

Naapuri torui kovasti koiraa, mutta tuumasin, että älä viitsi, itsehän aloitin ja jatkoin matkaani.

>simiti<

• Anonyymi

Tässä olen nyt pumminut jo hyvän aikaa Kelasta sauraspäivärahaa ja sitä ennen työttömyystukea. Eihän ne ole mitään isoja rahoja, kun verojen jälkeen jää n. 500 euroa kuukaudeksi käyttöön. Taidan saada pienimmät päiväkohtaiset korvaukset mitä saada voi. Tai ainakin pienimmästä päästä, mutta olen tyytyväinen että saan edes ne.

Harmittaa vaan, kun ei mulla ole mitään nyt vastineeksi antaa. Ei tässä kunnossa, mikä tällä hetkellä vallitsee. Toivon vaan, että kävelykykyni ei mene yhtäänenää huonommaksi, muuten mä en enää liiku omilla jaloillani.

Ja joudun sitten elämään pummilla edespäinkin. 😑

Jasu

• Anonyymi

Olen käynyt jo ammatillisen kuntoutuksenkin, joten työkkäristä sanoivat, että jäljelle jää keksiä joku riittävän kevyt työ josta suoriudun tai opiskella jotain uutta alaa. Tai jäädä sairaseläkkeelle.

Mitenkähän mahtaa olla koulutustukien kanssa, joko nekin on leikattu pois? Keksisin vaan alan missä ei tarvitse kehoa juuri käyttää rasittuakseen. Koenukkuja? 😂

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen käynyt jo ammatillisen kuntoutuksenkin, joten työkkäristä sanoivat, että jäljelle jää keksiä joku riittävän kevyt työ josta suoriudun tai opiskella jotain uutta alaa. Tai jäädä sairaseläkkeelle.

Mitenkähän mahtaa olla koulutustukien kanssa, joko nekin on leikattu pois? Keksisin vaan alan missä ei tarvitse kehoa juuri käyttää rasittuakseen. Koenukkuja? 😂

Jasu

Eläinten kasvatusta myyntiin on ehdotettu, vaan kun en minä raaski myydä yhtään eläintä. Rakastun niihin jokaiseen niin, etten kykene luopumaan rahaakaan vastaan. 🥴

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ainakin aikuiskoulutuksen hallitus tuhosi. Hölmö päätös. Itsekin työllistyin ja maksoin veroja aikuiskoulutuksen ansiosta.

Nykyhallitus ei vain osaa ja junttilahkolaiset silti ihailee sitä harhoissaan.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin aikuiskoulutuksen hallitus tuhosi. Hölmö päätös. Itsekin työllistyin ja maksoin veroja aikuiskoulutuksen ansiosta.

Nykyhallitus ei vain osaa ja junttilahkolaiset silti ihailee sitä harhoissaan.

>simiti<

No aikuiskoulutustahan se minäkin kävisin. Mulla kyllä työkkäri on sanonut, että puoltaa ja tukee koulutusta, jos vaan löydän alan mitä opiskella. Eli työttömyyspäivärahaa vastaan voin sitten opiskella. Mikä on hieno juttu, niin opiskelin viimeksikin.

Työttömänä oon aina opiskellut jotain tai ollut työkokeiluissa, että teen sitä rahaa vastaan jotain mikä hyödyttää ja lisää osaamistani. Kun nyt vaan ruoto kestäisi menossa mukana, niin pää kyllä opiskelee mielellään. Se on piristävää.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No aikuiskoulutustahan se minäkin kävisin. Mulla kyllä työkkäri on sanonut, että puoltaa ja tukee koulutusta, jos vaan löydän alan mitä opiskella. Eli työttömyyspäivärahaa vastaan voin sitten opiskella. Mikä on hieno juttu, niin opiskelin viimeksikin.

Työttömänä oon aina opiskellut jotain tai ollut työkokeiluissa, että teen sitä rahaa vastaan jotain mikä hyödyttää ja lisää osaamistani. Kun nyt vaan ruoto kestäisi menossa mukana, niin pää kyllä opiskelee mielellään. Se on piristävää.

Jasu

Oon vaan opiskellut jo aika hemmetisti, 3 ammatin lisäksi muutakin, niin pitäisi jotain työtäkin sitten tehdä, eikä loputtomasti vaan käydä kouluja. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon vaan opiskellut jo aika hemmetisti, 3 ammatin lisäksi muutakin, niin pitäisi jotain työtäkin sitten tehdä, eikä loputtomasti vaan käydä kouluja. 😅

Jasu

Höpsistä. Jokainen voimiensa mukaan. Jos opiskelu on sun juttu, niin tietotaitoa ei koskaan ole liikaa.
        Voihan sitä viimein päästä johonkin hommaan, missä tarvitaan päätä kropan runnomisen sijaan.

Muistan kun firma lähetti minut ja pari kaveria koulutukseen Helsinkiin. Ekku päivänä käväistiin luennolla ja ruokatunnin jälkeen hilluttiin loppupäivä/päivät firman piikkiin. 😆

Palkkakonttorilla kummasteltiin, miten hemmetissä tuli niin iso lasku. Osastonjohtajakin tuumasi, että kyllä nyt on tietoa koko rahan edestä.

>simiti<

• Anonyymi

nyt aamun telkkareissa tuon uuden yle-juonyaja-tytön nimi Petra Nykänen.

• Anonyymi

Petra kuin perooli joku niin high-octane lentokone polttoneste High--Octane Jet-Fuel

• Anonyymi

kyllä muistan jonkin viileän ilman musiikin kun yöt kylmenevät on ... Judas Pristin .. Oout In The Cold, muistaakseni onpi.

Yksi sanytarmi hajosi valua vettä laminaatille.. pyyhe päälle sittn siihen.
      Sandels=Santarmi-Sanna.

• Anonyymi

keronko hauskan jutut kun niin magneetti-kuvausjutussa: piirtämis-tehtävä oli missä piti piirtämällä eri värisillä kynillä että missä on vikaa..

• Anonyymi

Persun pahin pelko on maahanmuuttaja, joka vie persun sossurahat.

• Anonyymi

Siellä missä vassareilla kovin kannatus siellä pirun paljon näitä elätettäviä. Kuten esim. Hesassa. Siellä ei muuten persuja ole kuin muutamia.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7142
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5328
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5120
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      300
      3410
    Aihe