Kyllä kansa kuluttaa OSTAA TEMU JA SHEI SITÄ SAMAA SAA LAPISTA JA KIINASTA

Anonyymi-ap

Kyllä kansa kuluttaa

Päinvastoin kun oppositio naukuu, kyllä kansa kuluttaa. Kansa pönkittää Kiinan kansantaloutta tilaamalla Temulta ja Sheiniltä sekä Amazonilta tavaraa laivalasteittain! Veronpalautuksetkin vilahtavat kiinan pohjattomaan kassaan ja kansa saa ihan hyvää tavaraa edullisesti.
Tarttisko tehdä jotakin?

Kiinalaiset verkkokaupat työllistävät sekä postia, että Matkahuoltoa melkoisesti.

Tuohan ei ole syy, vaan seuraus. Kun köyhiä kurjistetaan, niin köyhät etsii mistä halvimmalla saa.

NIITÄ SAMOJA TUOTTEITA LÖYTYY ESI..TOKMANNILTA JA MUISTAKIN KAUPOISTA KATOPPAS SEURAAVAN KERAAN JA SIT VILKASET NIITÄ TEMU JA SHEIN KUVASTOJA AIVAN SAMOJA NE ON..

ROVANIEMELLÄ KAIKKI KAUPAT MYY NIITÄ MADE IN TAIWAN AND CHINA AHAHHEEH MUKA SUOMESSA TEHTY JOULUPUKKI ON KIINALAINEN

ROVANIEMI JOULUN KORRUPTIO PAIKKA KAIKKI KIINAN KRÄÄSÄÄ YMS..TÄYTTÄ PETOSTA YMS..

2

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

JA AIRNB VIE RAHAT ULKOMAILLE EI NE TÄNNE JÄÄ ..TÄNNE JÄÄ VAI TAUDIT ,HUUME LASKUT ..SYYHYT PUNKIT ..JA RAISKATUT LAPSET.

• Anonyymi

Ihmiset tilaa halpaa Kiinan krääsää ja sitten kantavat niitä kirpputoreille. Kirpputorit alkavat muistuttaa aikalailla kaatopakkoja.
      Vastuullinen kuluttaminen on nykyaikaa, miksi pitää haalia sellaista tavaraa mitä ei oikeasti edes tarvitse. Mainokset huutaa, osta, osta, kuluta jne. - ei mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe