Nyt kun panikoidaan koko joukolla, niin vastaako kapteeni koko laivasta vai heitetäänkö nyt vaan ylimääräiset lipun ostaneet mereen heti ennen naisia, lapsia, vanhuksia ja rampoja?
Vastaako kapteeni koko laivasta vai ei?
20
187
Vastaukset
- Anonyymi
Alkaaks Pikku Nooan arkki upota, vai miks pitäis panikoida?
- Anonyymi
Oli vain filosofinen kysymys.
- Anonyymi
Kapteenihan vastaa aina kaikista matkustajista ja poistuu viimeisenä aluksesta.
- Anonyymi
Ei jos costa comcorden kapteenilta kysytään, väitti että mukkasi vahingossa ensimmäiseen pelastuslauttaan. Varmaan juu.
- Anonyymi
Kuten teki myös kapteeni Sully Hudson joella.
- Anonyymi
Aivan. Hän olikin sankarikapteeni, hyvin kokenut ja ammattitaitoinen.
- Anonyymi
Elintarvikkeet käy vähiin, mitä tehdään?
- Anonyymi
Dog eat dog, on alkanu jo ko prosessi heh
- Anonyymi
Lääkkeet käy vähiin.
Mitä tehdään?- Anonyymi
Käytätte samaa tykkiä
- Anonyymi
Lääkäreitä ei ole kuin yksi, joka vaatii enemmän rahaa kuin köyhimmillä matkustajilla maksaa.
Mitä tehdään? Kyllä vastuunsa on kannettava, varsinkin jos on toisten elämä käsissä.
- Anonyymi
Miettikääs, jos Trumpukka olisi kapteenina laivalla, mihin se päätyisi?
Vilma- Anonyymi
Epsteinin saarelle varmaankin palstasetävilma
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epsteinin saarelle varmaankin palstasetävilma
Kuulehan vittuilija.
Mä olen ihmetellyt, miten Minusta sedän saisi. Kynähame ja piikkarit eivät sitä edusta saati ryntäät.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan vittuilija.
Mä olen ihmetellyt, miten Minusta sedän saisi. Kynähame ja piikkarit eivät sitä edusta saati ryntäät.
VilmaNo mutta notta jos kerran setä oikein monoja ryysyjä kuvailit. Kertokoon tämä kommentti omaa karua kieltään mitä uskoa kun netissä lukoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta notta jos kerran setä oikein monoja ryysyjä kuvailit. Kertokoon tämä kommentti omaa karua kieltään mitä uskoa kun netissä lukoo
Onhan tämä setämies kirjoitellut elämänkoululaisille myös että tisut tusut kaikki löytyy, tui vaikka katsomaan🙄
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan vittuilija.
VilmaEi tuosta kannata välittää.
Mieheksiluulija perseilee päivät pitkät ikävä-palstalla ja eksyy välillä koordinaattiensa kanssa tännekin.
Aina syyttämässä toisia mieheksi, harhaiseksi ja mitätöi toisten olemassaolon palstalla.
Just tuommoisten takia kaikki hyvät kirjoittajat häviävät palstoilta. Hänen on pakko olla jotenkin päästään sairas.
- Anonyymi
Olkoon ”he” ryhdikkäitä kuin costa concorden kapteeni uomos donnas who cares oioi
- Anonyymi
kyllä kai kapteenin opiräisi olla vastuussqa perämi3ehisään, oliswi kuin ut5o ilman kuljettajaa..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude15013331Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729711Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h969138Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207946Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk396760Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486178Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri213268Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy161597En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3961263Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71184