Kuinka monta ystävää, kuinka usein näette ja mitä teette? Järjestääkö/kysyykö kaikki tapaamisiin vai onko jonkun kanssa yksipuolista?
Olen itse turhautunut, kun minulla ei oikein ole sellaisia ystäviä, jotka haluaa/jaksaa järjestää aikaa tehdä jotain muutakin kun vaan joskus juoda kahvia kotona. Joku kyllä käy muuallakin, mutta eri porukassa. Ja vaikka itse yritän ehdottaa muutakin, ei siitä vaan tule mitään. Yhdelle ehkä käy ja hänkään ei halua lyödä lukkoon, eli olen löysässä hirressä tai perun koko homman/odota viimetippaan. En ole hyvä tutustumaan uusiin ihmisiin, pitäisi varmaan opetella. Eikai se ystävyys voi olla pelkkää satunnaista kahvia ohimennen? Ja nyt ei puhuta mistään kaukosuhteista, etäisyys ei ole ongelma…
Ystävyys nelikymppisenä?
Anonyymi-ap
6
423
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ystäviä.
- Anonyymi
Sama juttu.
- Anonyymi
Sama
- Anonyymi
Mitä enemmän ikää tulee sitä vähemmän kavereitakin näkee kun on muutakin elämää ja ne keillä ei ole ni vois kysymyksenä esittää että mitä teit elämässäsi veetuiksi
- Anonyymi
Hyvin osaat syyllistää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin osaat syyllistää.
Kaiken mustamaalaamisen jälkeenkin ei saa suuttua. Vika on aina kohteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest1077009Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4935165Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1433190Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed2132601Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t352287Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m431262En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su771222Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu111149- 1091100
Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531080