Prismassa näyttäisi maksavan omenaviiniaineet 19,90€. Vain sokeri puuttuu ja 5Kg on riittämiin.
Valmistusaika on 3-4 viikkoa. Mutta tärkeintä siinä on mielestäni tekemisen ilo ja keskisormen näyttäminen alkoholiverolle.
Kyllä tuokin lasketaan harrastukseksi. Jos joskus tislaaminen sallitaan, niin rakennan ainakin 100 litran pontikkapannun ja ryhdyn myymään pimeästi. Siis jos sitä jää myyntiin asti.
>simiti<
Oletteko kokeilleet tehdä presto kotiviiniä?
10
107
Vastaukset
- Anonyymi
Pitää olla viinanhimo kova, jos jaksaa tuollaisen paskalitkun takia vaivautua
- Anonyymi
Syö sinä paskaa siellä kaatumaseuroissasi.
- Anonyymi
Sä et vain osaa. Olet täysi looseri. Menisit töihin, vai onko sulla edes koulutusta?
Itse tein urani kobolttitehtaassa kemian prosessinhoitajana.
Siitä johtuen eläkkeenikin on suurempi, mitä vähäosaisimpien palkka. Siitäkin huolimatta, että nykyhallitus on jo 2 kertaa nostanut työeläkkeen verotusta.
>simiti<
- Anonyymi
Miksi esität niin runsaasti kysymyksiä mutta et kommentoi vastauksia?
Et ole vastannut minulle kommenttiini, joka oli vastaus eiliseen kysymykseesi tupakan polttamisesta.
Sama vastaus käy muuten tähänkin ketjuun. ☺️
🦄- Anonyymi
Miksi kommentoisin mielipidettäsi? Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi ja minulla omaani.
En halua ryhtyä väittelemään, mutta jos jonkin vastauksen haluat siihen kommenttiisi, niin sanon vain sinulla olevan oikeus mielipiteseesi.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi kommentoisin mielipidettäsi? Sinulla on oikeus omaan mielipiteeseesi ja minulla omaani.
En halua ryhtyä väittelemään, mutta jos jonkin vastauksen haluat siihen kommenttiisi, niin sanon vain sinulla olevan oikeus mielipiteseesi.
>simiti<Siksi että jos pyydät vastauksia kysymyksiisi, vastausten huomiotta jättäminen on huonoa käytöstä.
🦄 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi että jos pyydät vastauksia kysymyksiisi, vastausten huomiotta jättäminen on huonoa käytöstä.
🦄Noh. Vastaan nyt sitten tähänkin. Ei käytökseni ole tahallista. Joskus olen palstailemassa paljon ja joskus on muuta hommaa.
Ei sitä loukkaantua kannata, vaikka ei tule vastausta. Minullakin on hirmu monta aloitusta, joihin kukaan ei ikinä vastaa mitään.
Joskus taas ylläpito on nostanut vuosia vanhan aloituksen etusivulle.
Ällös siis loukkaannu. Naamatusten varmasti keskustelisin hetkessä. Palstalla ei ole sellaista vuorovaikutusta, kuin oikeassa elossamme.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh. Vastaan nyt sitten tähänkin. Ei käytökseni ole tahallista. Joskus olen palstailemassa paljon ja joskus on muuta hommaa.
Ei sitä loukkaantua kannata, vaikka ei tule vastausta. Minullakin on hirmu monta aloitusta, joihin kukaan ei ikinä vastaa mitään.
Joskus taas ylläpito on nostanut vuosia vanhan aloituksen etusivulle.
Ällös siis loukkaannu. Naamatusten varmasti keskustelisin hetkessä. Palstalla ei ole sellaista vuorovaikutusta, kuin oikeassa elossamme.
>simiti<Digitaalinen kanava on teknologinen väline. Se ei ole mikään erillinen kommunikaation muoto, jonka voisi "eristää" normaalista vuorovaikutuksesta.
Vastaavalla tavallahan joku voisi väittää, ettei jaksa niin kauheasti miettiä, mihin auto "menee", kun eihän auton kuljettaja siellä sisällä itse kulje minnekään.
🦄
- Anonyymi
Ensimmäinen teko kohti alkoholisimia.
- Anonyymi
Mitä sitten? Mitä se sun persettä kutittaa? Pidä hihhuli vain huolta omista asioistasi.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti23745159Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12125963SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32315654Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy16310782Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229697Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369311Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla848456Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!307923Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426814Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2216476