Lapin aluehallituksen käsittelyyn vielä 20 miljoonan säästöt myös ytneuvottelujen käynnistämistä harkitaan
Lapin hyvinvointialue
Lapin aluehallitus käsittelee jälleen uusia säästöjä ensi maanantain kokouksessaan. Laphan täytyy etsiä yhteensä 40 miljoonan edestä säästöjä, mikä on kaksi kertaa aiempaa enemmän.
Lapin aluehallitus käsittelee ensi maanantain kokouksessaan entistä tiukempaa talousraamia. Lapha kertoo tiedotteessaan, että aiemman 20 miljoonan sopeuttamistavoitteen lisäksi täytyy etsiä vielä 20 miljoonaa lisää säästöjä.
Aluehallitus käsittelee kokouksessaan jo myös käytännön sopeutustoimia, kuten koko hyvinvointialuetta koskevien yt-neuvottelujen käynnistämistä.
Kuinka kauan saa kyvyttömät hoitaa asioita joihin he eivät koulutukseltaan kykene
15
257
Vastaukset
- Anonyymi
kannattas erota kohta 500 miljoonaa velkaa pakko liittyminen ouluun edessä yms.
- Anonyymi
siellä saattohoito kuntoiset vaan istuu tekohampailla jyystämässä pulla ja pierevät
velkaa velan päälle sdp keskusta vasemmisto poliitikkaa.. reppanat elää vieläkin haavemaailmassa , tässä nukun ja torkun saan rahhoo juu , entiiä mistään mitään.
oi joko kahvia ja pullaa . - Anonyymi
otettasko viikon loma taas johan tässä kaviht ja pulla otettiin niin väsyttää ..
ehtiihän sen sitte ens viikolaki ja pitäs kotonaki sukkia kutoa , ja viinaaki ottaa ko krapula on. - Anonyymi
totta puolikuolleita niin väsyneen näkösiäki hus helevettiin sieltä.
- Anonyymi
ddd
- Anonyymi
kyllä kun kattoo kkeitä siellä istuu eihän niillä reppanoilla ole minkään laista koulutusta
- Anonyymi
Joo joo, syökää soppaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo joo, syökää soppaa!
älä sie kuule ala hittuileen. mie siellä huserasin tovin. "Parin yrittäjäkurssin "verran on koulutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
älä sie kuule ala hittuileen. mie siellä huserasin tovin. "Parin yrittäjäkurssin "verran on koulutusta.
Yritätkö matkia auttajaa? Pilkkaa vain, jos siitä saat ilon. Toiset tekee bisnestä ja auttaa voitollaan heikompia, toiset soittaa suuta netissä, luultavasti ovat sosiaalielättejä ja juokaleita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sihä olet sit oikee rikolline korruptio yrittjä oppilas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
no sihä olet sit oikee rikolline korruptio yrittjä oppilas
Se yrittäjä teki aloitteen herrojen palkkojen pienentämisestä oli hyvä poliitikko mutta kateelliset mustamaalasi ett ätippui
- Anonyymi
Joo,siellä on esimiestehtävissä henkilöitä, joilla ei kykyä hoitaa asioita tehokkaasti. Postitukseen kuuluisi
- Anonyymi
50-jäsentä
Puolet riittäisi hyvin.- Anonyymi
Ei kande sekaantua asioihin, joiden päälle ei ymmärrä mitään.Tyhmän nimen kun on itselleen saanut hankittua ollessaan aikoinaan valtuutettuna.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512