Yhteiskunnan tuella ja ainostaan turisteille k-kauppa , suomalaisten rahat ei kelpaa
no sehän näkyy jo k-kaupan mainoksissa ylilihavia mamuja vaan palvellaan
Kittilän K-Supermarket on valmiina ruskaryntäykseen – Turisteja palvellaan seitsemällä kielellä
sdp keskusta näkyy mamuille jo omat k-kaupatkin.
Yhteiskunnan tuella ja ainostaan turisteille k-kauppa , suomalaisten rahat ei kelpaa
17
264
Vastaukset
- Anonyymi
elä osta mamu k-kaupasta
lappi menetettu islamisaation vallassa- Anonyymi
- Kyllä - K-Kauppa Kaikkein Kallein Kauppa = Kierrä Kaukaa K-Kauppa - Kyllä -
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Kyllä - K-Kauppa Kaikkein Kallein Kauppa = Kierrä Kaukaa K-Kauppa - Kyllä -
- Heeeeeeh heheheheheh heeeeee -
- Anonyymi
kyllä siinähän k-kaupan myyjä käskee mamua painaa suomalaisia alas ja painahhan se lattialle asti --mauille edulliset hinnta ja k-kaupan pienet rinnat ei suomalaisia kii9nnosta..dildoo ja teko vittuja vaan myydää ei ruokaa ..missä-k-kaupan väiski homox tuli ahhahheeh
- Anonyymi
sdp keskusta näkyy mamuille jo omat k-kaupatkin.
pakkasessa ruskaa
rukkasessa paskaa
Myydäänkö siellä Mustaa makkaraa , entä halah lihaa rätti pää kyselee.
Käykö kela Gold Kortti . - Anonyymi
666
- Anonyymi
homo karhu vai hirvi oiliko siitenkin poro.
- Anonyymi
666
- Anonyymi
Se pakottaa kaikki, pienet ja suuret, rikkaat ja köyhät, vapaat ja orjat, ottamaan oikeaan käteensä tai otsaansa merkin. Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä vaaditaan viisautta. Se, jolla on ymmärrystä, laskekoon pedon nimen lukuarvon: se on erään ihmisen luku, ja se luku on kuusisataakuusikymmentäkuusi. ”
- Anonyymi
MINE DIDLDO OSTAA K-KAPASTA SURRUTTAA SILL AKAK UI UII HUUTAH HÄN
- Anonyymi
222
- Anonyymi
652689
- Anonyymi
rwa
- Anonyymi
344361
- Anonyymi
Van, onko se nettikengän pelle vielä voimissaan?
Saatanan pelle. Perii maksun sopimattomista kengistä jos palautat! Turpaan! - Anonyymi
jolanki mustien mieten lumoissa peukuttaa lapset myy turiteille
- Anonyymi
trq
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541