Tein kalakeittoa ja tuo ostamani seiti oli halvinta ja ainoa, missä oli Marine Stewardship Council (kestävän kalastuksen sertifikaatti).
Taitaa ne ympäristöystävällisyyden kalleudesta vaahtoavat populistipellet elää viime vuosisadalla ja ihan vain mutuillen ja vihaisina kiljuvat, koska pitävät ajattelevia ihmisiä vihollisinaan.
>simiti<
Miksi jotkut väittää, että luontoystävällisyys tulisi kalliiksi?
11
114
Vastaukset
- Anonyymi
No ne ovat ninenomaan niitä, jotka ovat jääneet ajattelussaan kauas viime vuosituhannen puolelle. Ihmisiä, jotka vastustavat kaikkea ihan vain pelkän muutosvastarinnan takia.
- Anonyymi
Samaa olen miettinyt. Ihmiset, jotka väittävät luontoystävällisyyden tulevan kalliksi, ovat päästään sekaisin. Luontoystävällisyydellä säästää jumalattomasti rahaa. Paitsi tietysti, jos on ihan täysi toope.
- Anonyymi
Tuosta tuli mieleen olen aina suosinut kierrätyskeskuksia ja kirpputoreja. En aluksi edes ajatellut sitä luonnon kannalta, vaan olin silloin vähävarainen.
Nyt minulla olisi varaa vaikka mihin, mutta miksi vaihtaisin järkevyyden ökyilyyn?
Olen lähes kaikki miesten puvutkin löytänyt kirppikseltä. Minulla on 4 eriväristä pukua kravatteineen ja paitoineen eri tilaisuuksiin. Ainoastaan yhden olen ostanut kaupasta.
Lisäksi monet käyttötavarat ja muita vaatteita olen löytänyt. Jos kaikki laskettaisiin yhteen, niin hinta olisi helposti 10-20 kertainen suoraan kaupasta.
Kierrätys ja luontoystävällisyys siis kunniaan jo halpuuden takia. On idioottimaista väittää, kuten persut kiljuvat, että vihersiirtymä maksaa. Ei maksa, mutta persujen neliraajajarrutus väistämättömässä tulee maksamaan paljon ja Suomi taantuu kehitysmaiden tasolle. Se on persujen luontovihaamisen syy.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen olen aina suosinut kierrätyskeskuksia ja kirpputoreja. En aluksi edes ajatellut sitä luonnon kannalta, vaan olin silloin vähävarainen.
Nyt minulla olisi varaa vaikka mihin, mutta miksi vaihtaisin järkevyyden ökyilyyn?
Olen lähes kaikki miesten puvutkin löytänyt kirppikseltä. Minulla on 4 eriväristä pukua kravatteineen ja paitoineen eri tilaisuuksiin. Ainoastaan yhden olen ostanut kaupasta.
Lisäksi monet käyttötavarat ja muita vaatteita olen löytänyt. Jos kaikki laskettaisiin yhteen, niin hinta olisi helposti 10-20 kertainen suoraan kaupasta.
Kierrätys ja luontoystävällisyys siis kunniaan jo halpuuden takia. On idioottimaista väittää, kuten persut kiljuvat, että vihersiirtymä maksaa. Ei maksa, mutta persujen neliraajajarrutus väistämättömässä tulee maksamaan paljon ja Suomi taantuu kehitysmaiden tasolle. Se on persujen luontovihaamisen syy.
>simiti<Vihersiirtymä on päättäjien tasolla sähköauto, vähäenerginen talo, julkinen liikenne.
Ruoka, kirpparit tai vähäkulutuksinen elämä luontoa kunnioittaen on realistinen vihersiirtymä.
Nämä eivät tuo tuloja ketjuille eikä tue niitä myyntimiehiä jotka johtajille myyvät mitä upeimpia ideoita . Nämä ideat maksavat jo pelkästään tutkimustasolla satoja tuhansia. Tottakai viherpiiperrys maksaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vihersiirtymä on päättäjien tasolla sähköauto, vähäenerginen talo, julkinen liikenne.
Ruoka, kirpparit tai vähäkulutuksinen elämä luontoa kunnioittaen on realistinen vihersiirtymä.
Nämä eivät tuo tuloja ketjuille eikä tue niitä myyntimiehiä jotka johtajille myyvät mitä upeimpia ideoita . Nämä ideat maksavat jo pelkästään tutkimustasolla satoja tuhansia. Tottakai viherpiiperrys maksaa.Päättäjät eivät päätä miten juuri sinä elät kuluttaen vähemmän. Mitä ihmeen pahaa muuten keksit julkisesta liikenteestä noin yleisellä tasolla tai energiatehokkaista rakennuksista? Toki niitäkin voi toteuttaa typerillä tavoilla, mutta siinä on kyse ihan muusta kuin julkisen liikenteen tai energiatehokkaiden rakennusten typeryydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäjät eivät päätä miten juuri sinä elät kuluttaen vähemmän. Mitä ihmeen pahaa muuten keksit julkisesta liikenteestä noin yleisellä tasolla tai energiatehokkaista rakennuksista? Toki niitäkin voi toteuttaa typerillä tavoilla, mutta siinä on kyse ihan muusta kuin julkisen liikenteen tai energiatehokkaiden rakennusten typeryydestä.
Valtiolla on varaa laittaa uusiin raidelinjoihin miljoonia mutta vähävaraisten lapsilla ei ole edes ruokaa kaapissa. Tavan kansalainen ei saa tehtyä yhtäkään passiivienergiataloa.
Päättäjien piiperrys tehdään katsoen pääkaupungin keskiöstä. Ei siitä kulmasta että ihmisillä lapsesta vanhukseen on esim. 50 kilometriä lähimpään julkisen palvelun pisteeseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtiolla on varaa laittaa uusiin raidelinjoihin miljoonia mutta vähävaraisten lapsilla ei ole edes ruokaa kaapissa. Tavan kansalainen ei saa tehtyä yhtäkään passiivienergiataloa.
Päättäjien piiperrys tehdään katsoen pääkaupungin keskiöstä. Ei siitä kulmasta että ihmisillä lapsesta vanhukseen on esim. 50 kilometriä lähimpään julkisen palvelun pisteeseen.Tuo sun junttipurkaus liittyy oikeistosi ideologiaan, ei vihreään siirtymään.
Tee perusjuntti kaikille palvelus j tapa itsesi ja lapsesi. Olette ikuisia pummiluusereita. Täysiä perusjunttipummeja.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäjien piiperrys tehdään katsoen pääkaupungin keskiöstä. Ei siitä kulmasta että ihmisillä lapsesta vanhukseen on esim. 50 kilometriä lähimpään julkisen palvelun pisteeseen.Kuole persu läskipersu kuole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäjien piiperrys tehdään katsoen pääkaupungin keskiöstä. Ei siitä kulmasta että ihmisillä lapsesta vanhukseen on esim. 50 kilometriä lähimpään julkisen palvelun pisteeseen.Läskipersu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäjien piiperrys tehdään katsoen pääkaupungin keskiöstä. Ei siitä kulmasta että ihmisillä lapsesta vanhukseen on esim. 50 kilometriä lähimpään julkisen palvelun pisteeseen.Ruma paskapersu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Päättäjien piiperrys tehdään katsoen pääkaupungin keskiöstä. Ei siitä kulmasta että ihmisillä lapsesta vanhukseen on esim. 50 kilometriä lähimpään julkisen palvelun pisteeseen.Voiko idiotimpaa perusjunttisuomalaista olla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?857156Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176235Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik905345Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013430