Sinä mokoma olet ainoa, joka edes miettii moista. Kaikilla, siis ihan kaikilla muilla on seksiä yllin kyllin.
Olet Suomen saamattomin poloinen ja tulevaisuuskaan ei näytä hyvältä! Uskotko, vai valehtelenko lisää?
Niin kerta.
>simiti<
Kuule Jerop. Kellään muulla ei ole ongelmaa seksin kanssa.
27
291
Vastaukset
Päinvastoin.
On ilmiselvää, ettei oikeastan kukaan harrasta seksiä.- Anonyymi
Järjestelmä on traumatisoinut meidät, ihmiset. Tämä koko vuosikymmen on ollut siitä oiva esimerkki. Pahinta on että se on ollut mitä ilmeisimmin täysin tietoista ja tahallista toimintaa. Sosiaalinen elämä ja muutenkin koko ihmiskunta tulee kompastumaan omaan näppäryyteensä nimeltä teknologinen kehitys.
Anonyymi kirjoitti:
Järjestelmä on traumatisoinut meidät, ihmiset. Tämä koko vuosikymmen on ollut siitä oiva esimerkki. Pahinta on että se on ollut mitä ilmeisimmin täysin tietoista ja tahallista toimintaa. Sosiaalinen elämä ja muutenkin koko ihmiskunta tulee kompastumaan omaan näppäryyteensä nimeltä teknologinen kehitys.
Evoluutio kyllä lopulta poistaa ongelman, mutta siihen menee tietysti aikaa.
Ennen sitä, osa laumasta oppii kiertämään rajoitteita paremmalla näyttelemisellä ja taitavammalla pintakäsittelyllä.
(olen kuullut eräiden kaverusten kehittäneen sivupersoonat, jotka ovat lentokapteeneita ja väittävät sen toimivan baareissa erityisen hyvin)
((tosin syntyvyyteen tuolla ei ilmeisesti ole ollut vaikutusta))
Jaa, niinkö on päässyt käymään.
Mutta sehän on positiivista, että teillä seksiä riittää. Olikin jo aikakin, kun meni palstakirjotuksetkin monilla niin murheellisiksi.
Uskon kyllä, mutta saa lisääkin valehdella.- Anonyymi
Eilen kävin yhdysvalloissa omalla yksityissuihkarillani. Olin treffeillä Gillian Andersonin kanssa ja päädyimme sänkyyn.
Samalla reissulla tein Janet Jacksonin kanssa uuden levyn ja päädyin hänenkin kanssa sänkyyn.
Hirmu moni jäi minua vielä kaipaamaan, mutta oli pakko lähteä kotiin antamaan kissalle Latzia.
Kyllä kuitenkin asiat pitää olla tärkeysjärjestyksessä.
>simiti< Anonyymi kirjoitti:
Eilen kävin yhdysvalloissa omalla yksityissuihkarillani. Olin treffeillä Gillian Andersonin kanssa ja päädyimme sänkyyn.
Samalla reissulla tein Janet Jacksonin kanssa uuden levyn ja päädyin hänenkin kanssa sänkyyn.
Hirmu moni jäi minua vielä kaipaamaan, mutta oli pakko lähteä kotiin antamaan kissalle Latzia.
Kyllä kuitenkin asiat pitää olla tärkeysjärjestyksessä.
>simiti<Juu, kyllä se kissa on tärkein.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Juu, kyllä se kissa on tärkein.
Kissa eli nainen? Kissanainen! Puujalkavitsi. Mä kerron teille salaisuuden. Ulkonäöllä ei ole oikeasti mitään merkitystä sexin saannin suhteen vaan kyse on muista asioista. Jonkun kanssa saa kyllä hommailtua jos sosiaaliset skillsit ovat riittävät. En saa sexiä, en oo somessa, en käy baareissa melkein ikinä, oon komea ja oon sosiaalisilta taidoiltani hyvinkin taantunut tai vähintäänkin sisäänpäinkääntynyt. Mä oon syrjäytynyt.
Anonyymi kirjoitti:
Kissa eli nainen? Kissanainen! Puujalkavitsi. Mä kerron teille salaisuuden. Ulkonäöllä ei ole oikeasti mitään merkitystä sexin saannin suhteen vaan kyse on muista asioista. Jonkun kanssa saa kyllä hommailtua jos sosiaaliset skillsit ovat riittävät. En saa sexiä, en oo somessa, en käy baareissa melkein ikinä, oon komea ja oon sosiaalisilta taidoiltani hyvinkin taantunut tai vähintäänkin sisäänpäinkääntynyt. Mä oon syrjäytynyt.
Mikä se sellanen nainen? Kun Latzia syö?
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mikä se sellanen nainen? Kun Latzia syö?
Se on Batmanista se yksi hahmo eli Catwoman. Ai että tietyt cosplaypuvut saisivat viisarini värähtämään kun nainen pitäisi niitä yllään. Catwomaniksi, ninjaksi, kissaksi, piruksi tai pupuksi pukeutuminen vetoaisi minuun. "Eevan asu" olisi tietysti kaikkein paras 😄. Entäs school girlit? En kieltäytyisi. P0rnostahan ne esimerkit elämään haetaan ☝️.
- Anonyymi
Palstasetä höpisee itsensä kanssa useilla nikeillään jälleen.
Jaa, että mä oisin niin ku sama kun simiti? Taitaa olla jo koko eroakin meillä sen verran, että aika sokee täytyy olla, jos samaks luulee.
- Anonyymi
Junttipellekakara taas luulee harhoja kuplassaan. Voi vtu mikä pelle tuo junttikakara on! Toivottavasti lahkojunttikakakara tapetaan.
>simiti< - Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Oikeasti minä olen ainut kirjoittaja täällä ja kirjoitan osan sinunkin jutuistasi.
😆👍
- Anonyymi
hah juttu miksi t3ilata jeroa.
Onhan tässä ollut jo useampi kuiva vuosi. Olen menettänyt uskoni naisiin, enkä halua enää edes seksiä.
JeroP kirjoitti:
No mikäs ne on kuivannu?
Älä pelästy, ei tarvi vastata. mä vaan aattelin, onks sama kun mulla.Siis pelit ja vehkeet toimii, mutta en ole kastanut niitä meteen.
Eli siis korvien välissä vika. Ei nappaa enää seurustelupuuhat, ellei satu kohdalle joku jota en tiedä edes hakevani. Yhden illan jutut eivät taas nappaa.Palstakamu kirjoitti:
Siis pelit ja vehkeet toimii, mutta en ole kastanut niitä meteen.
Eli siis korvien välissä vika. Ei nappaa enää seurustelupuuhat, ellei satu kohdalle joku jota en tiedä edes hakevani. Yhden illan jutut eivät taas nappaa.No sittenhän se on melko sama
- Anonyymi
Niin varmaan onkin.
Oikeasti uskon että olen kasvanut jo umpeen. Hauska olla jälleen vihreänä mättäänä.. täällä rämemetsän keskelllä.- Anonyymi
Voi teitä.
>simiti<
- Anonyymi
Kenelläkään täällä ei ole minkäänlaista seksielämää. Kaikkein vähiten sinulla.
Mulla on ollut muutama hassu seksikokemus, joista olen kertonut tällä palstalla.
Kerran kirjoitukseni perään joku nuorekas mies selvitti miten hän on harrastanut ryhmäseksiä avaruusasemalla.
Ajattelin että en perhana enää kirjoita tänne mitään seksijuttuja. :\- Anonyymi
Mulla loikkasi ajatukset vähän pidemmälle, avustettuun seksiin. Kun oikeasti on pariskuntia, jotka tarvitsevat seksiin kyetäkseen ulkopuolisen avustajan. Esim. asettelemaan sopivaan asentoon. Olen lukenut pariskunnista, mutta varmasti ihan yhtälailla sinkkuseksiin voi joku tarvita apua.
Eihän meillä halukkailla toimivakätisillä ole koskaan mitään seksipulaa 😊
Nyt ei ollut kyse läheisyyden kaipuusta tai halipulasta, niin 👌
xLiner - Anonyymi
Urbaania legendaa. Minun seksit on vähentyneet roimasti, menee viikkoja ja kuukausia kun vaivaudutaan. Ja riittää taas viikkoja ja kuukausia ettepäin.
Eikä tunnu haittaavan kumpaakaan meistä puoliskoista.
Jasu - Anonyymi
Jerop ei ehkä tiedä suuntautumlstaan koska itiksen altailla on kielletty poreamme-run**arit.
- Anonyymi
Jasulta vaan swimmareista sivummalle kyllä se lämmintä kättä antaa...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude18214880Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t11810435Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy729441Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089291Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k509128Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk526890Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1806470Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri315561Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1515331Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole463846