Sinkkunainen oliskos hienoo

Anonyymi-ap

Jos olisit suhteessa ja otattaisit varatuista naisista äidistäsi siskoistasi mallia niin mihinkä aikaan olisit tänään herännyt paistamaan munkkeja että olis valmiina kun miehesi herää ja saisitte aamupalaksi munkkikahvit eli olis tuoretta munkkii ja tiedätte miten ja mistä tehty saisit rakkaudella aamu suukkoja ja kahvee kupposten ääressä mietitte mitä tänään tekisitte

24

200

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Toi Nainen on kuollut! Sinä mies itse tapoit sen ...

• Anonyymi

Sinä et välittänyt minusta miksi minun pitäisi välittää sinusta? Nyt minä välitän itse itsestäni. Leivon munkkini kun olen saanut käydä rauhassa suihkussa. Tehdä mitä haluan. Syödä ja katsoa tvtä jos haluan. Lähteä kaupoille jos haluan. Sinä opetit minulle että minun on parempi olla näin

• Anonyymi

Että noi sun kirjoitukset osuu ärsytyshermoon!
      🤜🤡🤛 😂

xLiner

• Anonyymi

No mitä ärsyttävää itse tehdyissä munkeissa on nyt juon toisen kupin aamukahvia niin aamupalaksi tein uuninakkeja ja paahtoleipää mutta oikeasti mikä munkeissa ärsyttää

• Anonyymi

Täytyy kyllä miettii mitä tänään tekis meniskö päivällä katsomaan ostoskeskukseen nyrkkeilyä kun ilmais tapahtuma tai mitä sitä tekis tänään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä ärsyttävää itse tehdyissä munkeissa on nyt juon toisen kupin aamukahvia niin aamupalaksi tein uuninakkeja ja paahtoleipää mutta oikeasti mikä munkeissa ärsyttää

Mitään munkeista kirjoittanu, toope..

Aamulla juodaan kulhosta vihreää teetä, ei kahvia kupposesta!

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

No sinulle teetä ja miehelle kahvia no voi mieskin ottaa teetä esim kolmen sinetin tai lipton teetä ja maitotilkan tai sinäkin haluat kahvia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Kyllä sinäkin ilostut kun saat munkkia ja tee/kahvi mukin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sinulle teetä ja miehelle kahvia no voi mieskin ottaa teetä esim kolmen sinetin tai lipton teetä ja maitotilkan tai sinäkin haluat kahvia

Prkl, sitä muuten juodaan litra VIHREÄÄ teetä.. turha mussuttaa siellä.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinäkin ilostut kun saat munkkia ja tee/kahvi mukin

Mussuttamisesta seuraa : 💥 🤜🤡🤛

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Prkl, sitä muuten juodaan litra VIHREÄÄ teetä.. turha mussuttaa siellä.

xLiner

En ole koskaan juonut vihreetä teetä onko sitä vaikea tehdä no sitten joudutte tekeen sinulle vihreetä teetä ja miehelle kahvia teetä tei hopea teetä mutta kyllä sinä vihreää teetä saat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mussuttamisesta seuraa : 💥 🤜🤡🤛

xLiner

Tuossa vihreetä teetä vihree tee on hyvää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa vihreetä teetä vihree tee on hyvää

Olen aina pitänyt vihreestä teestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen aina pitänyt vihreestä teestä

Niin mä vähän ajattelinkin 😁

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin mä vähän ajattelinkin 😁

xLiner

Se o tosi hyvää

• Anonyymi

Jos ottaisin kenestäkään tuntemastani varatusta naisesta mallia, niin en mihinkään aikaan. Esimerkiksi isäni ja siskoni mies nousevat paljon ennen äitiäni ja siskoani ja hoitavat nuo kahvinkeitot ja aamupalat valmiiksi. Äitiäni ei yleensä viikonloppuisin ole koskaan saanut ylös ennen kymmentä.

• Anonyymi

Luulet vain mut silti aamulla isäsi ja siskon miehesi syö munkkeja

• Anonyymi

Ja aamupalan jälkeen isäsi ja äitisi sanoo sinulle että aamupalan jälkeen voisit mennä kotiisi käymään sillä aikaa he siivoo ja luulet et siivoavat mut oikeasti sekstailevat ja lempivät toisiaan ja kun menet päivällä uudestaan heidän luo ja kahvimukit edelleen pöydällä ei tiskattu niin sanovat tamppasivat mattoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulet vain mut silti aamulla isäsi ja siskon miehesi syö munkkeja

En, vaan tiedän. Isäni on aina, jo lapsuudessani noussut ennen kuuta aamulla ja hoitanut aamupalan valmiiksi. Äitini taas ei viikonloppuisin noussut ikinä ennen kymmentä. Siskoni perheessä taas on iät kaiket (osa heidän muksuistaan on jo aikuisia) ollut sääntö, että äitiä, eli siskoani, ei häiritä viikonloppuaamuina ennen yhdeksää. Vain hengen hätä olisi sallittu poikkeustilanne. Siskonikin mies nousee jo kukon laulun aikaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja aamupalan jälkeen isäsi ja äitisi sanoo sinulle että aamupalan jälkeen voisit mennä kotiisi käymään sillä aikaa he siivoo ja luulet et siivoavat mut oikeasti sekstailevat ja lempivät toisiaan ja kun menet päivällä uudestaan heidän luo ja kahvimukit edelleen pöydällä ei tiskattu niin sanovat tamppasivat mattoja

Minähän olen kotonani. Tuo olisi epäilyttävää, sillä äitini ei siivoa 😃.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä ihmettelemisen arvoista muutan mielestäsi on siinä, että parisuhteessa harrastetaan seksiä? Minusta se on ihan tavallista.

• Anonyymi

Ei muita kannata matkia, jää muuten oma elämä elämättä. Tekee ihan niin kun itselle sopii ja kumppanille.

Jasu

• Anonyymi

Kestään mallia tarvii ottaa. Olen just paistanut lihan ja tehnyt kakun, joka jäi vähän vuokaan kiinni, ei tullut kaunis mutta maku on sama kuin sillä kakulla joka olisi onnistunut. Mies tulee huomen aamulla eka kertaa käymään. Eikö se ole joku sellainen sanonta kuin että täällä odottelen hameen helmat korvissa. Ei vaiskaan, ulos lähdetään. Ajellaan ja näytän kotipaikan tienoita. Sitten syödään ja mies ajaa kotiinsa. Lähinnä tutustutaan ensi hätään. Vähän jännittää.

• Anonyymi

Niin, käsitinkö miehenä nyt oikein...ensin munkkitarjoilu ja sitten mahdollisesti jälkiruoka 😄, kuuluikos torttu toivelistaan kanssa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7152
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      88
      5341
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5130
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      301
      3420
    Aihe