On kyllä niin törkeä järjestö.
Itse olen toisen polven karavaanari.
Isä myynyt vaunuja.
Äiti ollut kirjanpitäjä järjestössä pitkään 80 luvulla. Miten kehtää ehdottaa kaikille veron korotusta että johtokunta saa ostettua auton ilman veroa. Miten te kehtaatte käydä köyhän karavaanaanarin pussille. Johtokunta halusi vain ajaa omaa etujaan ettei tule autoveroa uusiin matkailuautoihin.
Se karavaani pelasi omaan pussiin.
20
337
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä käyttövoimaveron korotus on kokonaisuutena ajateltuna parempi kuin autovero kaikille uusille matkailuautoille. Jos osaa ajatella laajemmin kuin oma rahapussia autoverolla huomattavasti suurempi negatiivinen vaikutus, päättäjien ajateltava kokonaisvaikutusta ei yhden ihmisen mukavuutta.
- Anonyymi
Minusta tuo käyttöveron korotus ei ainakaan päästöihin voi perustua.
Jotkut savuttelee paku verolla ja koneena 6.2diesel tai jopa suurempi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut savuttelee paku verolla ja koneena 6.2diesel tai jopa suurempi.Säästyy paljon verorahaa kun laittaa sen matkailuauton vaikka talveksi seisomaan.
Antaa sen dieselin sitten raksuttaa kesällä kaksinverroin kun kiukkuiset
sähkikset istuu naama punaisena latauspisteillä. - Anonyymi
Olen kyllä eri mieltä. Nyt vähän vanhalla autolla ajavat kärsivät likaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säästyy paljon verorahaa kun laittaa sen matkailuauton vaikka talveksi seisomaan.
Antaa sen dieselin sitten raksuttaa kesällä kaksinverroin kun kiukkuiset
sähkikset istuu naama punaisena latauspisteillä.Montakohan sähkömatkailuautoa Suomessa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut savuttelee paku verolla ja koneena 6.2diesel tai jopa suurempi.Siinä olisiko vähän paljon korjattavaa kukaan ei tarvi noita Amerikan dieseleitä ovat tientukko ja saaste että metelin lähde.
Vaunu tai auto normaalisti siis kulkee 130 hv 2. 2 l. dieselillä todella hyvin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut savuttelee paku verolla ja koneena 6.2diesel tai jopa suurempi.Käyttövoimavero perustuu auton painoon . Perusvero päästöihin .
- Anonyymi
osta mopo ja siihen perään lastenkärryt
- Anonyymi
Miun matkakuljin on moponmoottorilla ,en ala kehumaan
- Anonyymi
Kaikkea se Fiatti keksii. Onko siinä koneessa jakohihna
- Anonyymi
Pakoputken kumilenkit on huonoa kumia.
- Anonyymi
Minun isä oli SFC jäsen ja kova juoppo.
- Anonyymi
Ei olla tiedettykään rumatikkireinolla olevan jälkeläistä.
- Anonyymi
Alueilla on paljon kavereita jos ottaa paljon näkäräisiä.
Kausipaikkalaiset ne vastaa juopottelee. - Anonyymi
Kummallista!!!!Ja ei ollenkaan tasapuolista, kun toisilla on kavereita joiden kanssa voi käydä yhdessä juopottelemassa .Minulla onnettomalla ei ole enään yhtään kaveria, niin uudet, kuin vanhatkin karavaanarit hyljeksivät, iästä riippumatta!KELE.
- Anonyymi
Johtuisiko siitä kun olet homppeli Pals,tavahti
- Anonyymi
Rumatikki on karavaanarin paras kaveri.
- Anonyymi
Onko tuo Kuopion vanha sanonta?
- Anonyymi
Savossa sitä rumatikkiä hoetaan joka käänteessä.
- Anonyymi
Minä en pelaa omiin pusseihin. Minä aina annan omista pusseista naapurivaunun rouvalle kun ukko sammuu.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173603Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.313119Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1332660En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152193Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦142072Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2022048- 361995
- 1201850
- 291821
- 351804