Ihan hyvä palkka on nuohoojalla. Meillä kävi nuohooja, kaksi hormia nuohosi ja saunan kiukaan.
Aikaa meni noin 20 minuuttia ja 50€ maksoi.
Jos tunnissa nuohooja nuohoaisi kaksi paikkaa, niin se olisi 100€
Tietenkin täytyy ottaa huomioon montako nuohottavaa aisaa on yhdessä paikassa ja aika mikä menee matkoihin.
Jossakin paikassa voi olla enemmän nuohottavaa, mutta siloinhan myös lasku on suurempi.
Kun kadesta kohteesta on 50€, niin sehän on nuohotava kohde ja 25€.
Jos nuohooja tekee 8 tunnin päiviä ja 2 paikkaa tunnissa 50€/paikka, niin se on 16x50€ eli 800€/päivä ja viikossa 4000€ ja kuukaudessa 16 000€.
Siitä tietenkin täytyy vähentää verot ja muut kulut, mutta nehän saa ammatinharjoittaja vähentää verotuksessa.
Että kyllä nuohoojalla on ruhtinaalliset tulot.
Liittyyhän nuohoukseen tietenkin suuria riskejä, kun joutuu katoilla kiipeilemään ja korkeilla paikoilla ja vastuullista työtä, koska jos huonosti nuohoaan, niin seurauksena voi olla tulipalo.
Korkeanpaikan kammoiselle ei nuohoojan työ sovi, kuten meikäläinen.
Taloni tasakatolla olen käynyt ja roskia poistanut ja lunta pudottanut, mutta olen tehnyt sinne portaat, joita pitkin olen katolle uskaltanut mennä.
Ihan hyvin nuohooja tienaa
276
1495
Vastaukset
- Anonyymi
Pöh. Matkoihin menee aikaa. Autoon uppoaa rahaa. Kaikenmoiset sivukulut, verot ja vakuutukset ja välineet ja niiden huolto, työpiste... Kaikki maksetaan siitä tuntipalkasta.
Luultavasti todellinen työaika 20 min sijaan on ollut lähemmäs tunti. Jolloin päästään ihan normaaliin duunarin tuntilaskutukseen.
xLiner- Anonyymi
No näinpä. Tahtoo usein unohtua muut kulut niin näiltä puhujilta itse suorituksen lisäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No näinpä. Tahtoo usein unohtua muut kulut niin näiltä puhujilta itse suorituksen lisäksi.
Yksityiset nuohoojat nostaa jatkuvasti hintoja ja jälki ei ole kummoinen. Ahnetta
- Anonyymi
Miksi ap myy ikävä palstalla, jos kerran noin ylpeilee tuloillaan? Rahat edellä👎🤮
- Anonyymi
Poliitikoilla on ihan hyvä palkka. Koulutettua väkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terapeutit tienaa paremmin ja käyttäytyvät asiaankuuluvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ap myy ikävä palstalla, jos kerran noin ylpeilee tuloillaan? Rahat edellä👎🤮
Näemmä kun töit ei ole.
- Anonyymi
Nuohooja kävi pari viikkoa sitten ja lasku oli 65 euroa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaita ne suutarit on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohooja kävi pari viikkoa sitten ja lasku oli 65 euroa
Meillä maksoi 40€ ja hyvin sujui homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritystä nostaa itsetuntoa …ei se palkka paremmaksi tee.
- Anonyymi
Nuohooja otti 90e 20 minuutin hommasta,oli aika ryöstöhinta.
Taidan ottaa tästälähtien virolaisen nuohoojan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyn pierasemaan 100db voimakkuudel. Toistaseks peräröörini on hallussani ja ilmaseks rassaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni hiinttari vaan nöösipoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni nokipelle vaan,panee aina,,,,,,,,parastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohous on juopon unelma. Se vaan vihastuttaa, kun joutuu tulemaan joskus työpaikalle näyttäytymään, eikä sitä ennen voi juoda normaalisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaita ne suutarit on.
Sutarit juoksentelee aamukolmelta ympäri ämpäri kuin päätön kana, kun on tullut otettua vähän kaikkea.
alkoholilla joskus osuutensa toki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohous on juopon unelma. Se vaan vihastuttaa, kun joutuu tulemaan joskus työpaikalle näyttäytymään, eikä sitä ennen voi juoda normaalisti.
Olin ennen nokisutarina mut vaihdoin lähihoitajan hommiin.Rahaa nyt enemmän.Ei tarvitse koko ajan autoa korjailla ja bensaa ostella.Tuut kotiin työt jää työpaikaille.Sutarina mietit aina mitähän perästä kuuluu.Ja sitähän kuuli...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terapeutit tienaa paremmin ja käyttäytyvät asiaankuuluvasti.
Ei kipiänä pidä töissä olla,heti vaan saikulle,jos vähänkään viluttaa,pääsee aivastus tai,enempi pierettää.
Anonyymi kirjoitti:
Olin ennen nokisutarina mut vaihdoin lähihoitajan hommiin.Rahaa nyt enemmän.Ei tarvitse koko ajan autoa korjailla ja bensaa ostella.Tuut kotiin työt jää työpaikaille.Sutarina mietit aina mitähän perästä kuuluu.Ja sitähän kuuli...
Lääkärit ja hoitajat voivat aina haudata virheensä...
- Anonyymi
Mikään ei ole parempaa kuin sopivan muhkea takapuoli tiukoissa housuissa.
// Sutari - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näemmä kun töit ei ole.
Kattelen pyöreitä peppuja jaa se riittää..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksityiset nuohoojat nostaa jatkuvasti hintoja ja jälki ei ole kummoinen. Ahnetta
Rakastellessani naistani takaa päin olen usein hyväillyt häntä käsilläni selästä ,tisuista ja välillä klittaa ja usein olemme saavuttaneet orgasmin samaan aikaan,nam.
Sivusta Nuohooja - Anonyymi
Mun emäntä rakastaa takaapäin rytkäytystä. Kuulemma osuu oikeaan kohtaan. Samalla hän pääsee hieromaan kasseja joten on melkoisen tyydyttävää molempia kohtaan. Sitten se peppuseksi onkin toinen juttu... Kun oikein mimmi on kiihkossa niin sitten sitä oikein vaaditaan laittamaan sinne b rappuun. Ja muahan se ei haitaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pystyn pierasemaan 100db voimakkuudel. Toistaseks peräröörini on hallussani ja ilmaseks rassaan!
Laitan vielä paremmaksi: kun olen saanut naisen melkein tulemaan takaapäin..Alan nuolemaan kuin heikkopäinen naisen kliimaksiin.Kun lopullinen nautinnon aalto menee naisen läpi siinä masulla maaten.Nuolen samalla b rapun pitkin vedoin💦😇Siitäkös se tykkää👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole parempaa kuin sopivan muhkea takapuoli tiukoissa housuissa.
// SutariOma vaimo on tuollainen hoikka isopeppuinen nainen. Moni tuttu on sanonut maistissa, että sinun vaimosi on tuollainen takaa ajettava malli. Olet onnekas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaita ne suutarit on.
Jännin homma oli noki firmata tehty selvitys mistä noki oli tullut sisään, kuvailivat ettei nuohooja olisi tehnyt työvirhettä vaan pesutilan tuuletin saattoi vaikuttaa tilanteeseen :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan ottaa tästälähtien virolaisen nuohoojan.Meillä kävi nuohooja pyynnöstä, kun ei ollut aivan varmaa milloin tulisioja oli viimeksi käytetty. Siistiä oli jälki. Tänään herättelin varovasti pönttöuunia. Veto oli hyvä, tai ainakin ok, kun ollut jonkun vuoden käyttämättä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, kun puuttuu itsetunto. Kerskailee sitten sillä mitä näennäisesti on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan vaihto on yleistymäänpäin. Vielä sekin on mahdollista, vaan kuinka kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl jämpti o näin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattelen pyöreitä peppuja jaa se riittää..
hyväpeppuinen Naaras on kiikareissa👈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alan vaihto on yleistymäänpäin. Vielä sekin on mahdollista, vaan kuinka kauan?
Purra leikkaa👈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan ottaa tästälähtien virolaisen nuohoojan.Nuohoan itse piipun ja tulipesän. Nokipalonkestävä piippu. Kun nuohoan sen niin ei syty edes sitä nokipaloa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan ottaa tästälähtien virolaisen nuohoojan.Voin tulla nuohoo sun vaimoo😈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohoan itse piipun ja tulipesän. Nokipalonkestävä piippu. Kun nuohoan sen niin ei syty edes sitä nokipaloa.
eikö sitä joskus ollut postikuljettaja joka maalta haki lehti ilmoituksella isäntiä ketä saisi tökkiä pakoputkeen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö sitä joskus ollut postikuljettaja joka maalta haki lehti ilmoituksella isäntiä ketä saisi tökkiä pakoputkeen?
Eikö tuol ole semmonen sutari jo autolla ?on miesten perään ja kovasti nuohoovinaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidan ottaa tästälähtien virolaisen nuohoojan.Surkeat nuohouspalvelut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni nokipelle vaan,panee aina,,,,,,,,parastaan
Silläkös eräs nuohooja on hyvin suosittu nais asiakkaiden joukossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaita ne suutarit on.
Varasta, kavalla valehtele ja väärennä aina kun se on vähänkin mahdollista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni hiinttari vaan nöösipoika.
On niillä nuohareil turussa niskasta erittäin vahva tukka. Erittäin karismaattisia. Vahva tukka kaikilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sepä se, kun puuttuu itsetunto. Kerskailee sitten sillä mitä näennäisesti on.
Se on jyrkkä tosiasia!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuol ole semmonen sutari jo autolla ?on miesten perään ja kovasti nuohoovinaan.
Täällä päitte se tukka on mennyttä mitä lie pahoja ovat? Ei niillä karismaa ole mahat vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varasta, kavalla valehtele ja väärennä aina kun se on vähänkin mahdollista.
Puutetta on paljo joka asiast ja vinkuvat niit sitte viikko tolkulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vedä kätee gubbe.
Se oon moro. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oha tuol näit pipipäätä jotka omaa tytärtä himoava niin ovat pipipäätä äijät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pienessä sievässä minulla on ihan normaali olo.
vähän räyhään, vittuilen, alistan ja pieren…
T,nuohooja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silläkös eräs nuohooja on hyvin suosittu nais asiakkaiden joukossa..
Käpälöi teinejä tyttäriä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun emäntä rakastaa takaapäin rytkäytystä. Kuulemma osuu oikeaan kohtaan. Samalla hän pääsee hieromaan kasseja joten on melkoisen tyydyttävää molempia kohtaan. Sitten se peppuseksi onkin toinen juttu... Kun oikein mimmi on kiihkossa niin sitten sitä oikein vaaditaan laittamaan sinne b rappuun. Ja muahan se ei haitaa...
Ei löydy mistään herkkuperää.
- Anonyymi
Itsellä kaksi tulipesää ja viisi hormia piipun päällä. Satanen vuodessa. Menee noin tunti. Luullakseni. Hoitaa homman kun muilta asiakkailta ehtii. En oo ollu koskaan paikalla. Tietää avaimen!
Tunsin erään nuohoojan. Kertoi neljä kertaa pudonneensa katolta. Sairaslomalla oli viettänyt noin kolme vuotta.
Piirinuohooja kävi lapsuudenkodissa. Järjesti tulemisensa perjantaiksi. Klo yhdeksän. Oli hiukan enemmän isossa talossa töitä. Klo 12 pitkä lounas ja vanha äijä (vaarini) piti seuraa konjakkipullon kera. Klo 15 volkkarilla lähti kotio!
Mies 65- Anonyymi
Ei ketää kiinnosta nuohoojan palkka Mitä sitte?!
Tarviiko tämä aloittaja tukea vai mikä kumma ilmoitus tää o? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko tämä aloittaja tukea vai mikä kumma ilmoitus tää o?Miksi sitten hillut täällä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten hillut täällä!
Sutatin touhut sylettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on se jokavuotinen pakollinen piirinuohoojan vieralilu takana. Mitäkö jäi käteen? Savisia saappaan jälkiä ympäri taloa, nokisia sormenjälkiä siellä täällä seinissä ym., sekä nokisia sanomalehtiä pitkin lattioita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää on osa onnistunutkin.
Mutta on sitä sutarisakkia joskus ollut erilaistakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sutatin touhut sylettää.
Nokikolari on nuohoovinaan ja mun tekis mieli olla maksavinaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi aloittaja nuohooja hilluu Ikävä palstalla?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vakituinen sutari on ihan asiallinen mutta sen työn hinnan määrittely systeemi ei vaan mene minun kaaliin. Olen monta kertaa kysynyt asiasta ja aina saannut selityksen mutta en ole ikinä ymmärtänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edellinen sutari sotki paikkoja, ei kuitenkaan paljon, mutta ei se paljoa tehnytkään. Nykyisin kunnassa on yrittäjä, jolla on muutama työntekijä. Joka kolo uunistakin putsataan ja silti ei ole sen kalliimpaa kuin ennen. Ja ovat vielä siistimpiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksinäisyys?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarviiko tämä aloittaja tukea vai mikä kumma ilmoitus tää o?Jep, kumma on??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalastelee vissiinkin seuraa ku puhuu rahast.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas on se jokavuotinen pakollinen piirinuohoojan vieralilu takana. Mitäkö jäi käteen? Savisia saappaan jälkiä ympäri taloa, nokisia sormenjälkiä siellä täällä seinissä ym., sekä nokisia sanomalehtiä pitkin lattioita.
Pieni NOKIPELLE vaan,panee aina,,,,,,,,Parastaan,,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onx tää AP se jolla maine meni? Se jolle nauretaan seläntakana?
- Anonyymi
Noo lujaa rietastelua ja molemmat kotia kohti, miettien, oliko tuo äskeinen unta vai totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalastelee vissiinkin seuraa ku puhuu rahast.
Näin minäki päättelen.
- Anonyymi
Meitin klylillä on nyuohous ollu viimesempäälle laadukasta ja hyvää toimintaa,ei ole tarvinnu nuohoojan jälestä kulkee harjan ja sihvelin kanssa.
3 uunia,hella ja saunan kiuas ja aikaa menee yleensä rontti tunti.
Nyt arveluttaa kun see jäi eläkkeelle että mimmone on uus sutarimestari? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä meillä ainakin ihan huoletta on poskeen vedetty joka kerta ku nuohooja käynyt..😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sutatin touhut sylettää.
On se kalja noille sellainen jumala että ilman sitä ei voi tuolla julkisesti edes liikkua :D Ukkosta ne väistää kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pieni NOKIPELLE vaan,panee aina,,,,,,,,Parastaan,,,
Tos mun seinän takan asuu yks semmonen nainen jota sutari on hakannut pari vuotta. Ei uskalla erota! Kylil asuu näit huijareita jokka metsästää uhreja. Hyväkskäyttävät ja paskast kohtelevat. Nylkevät kaiken mitä irti saavat. Muutama älykäs ja vahva naine on pelastunut. Mää arvostan kovin näit selviytyjiä. Rukoilen muille voimaa lähteä irti näistä.
Sivusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tos mun seinän takan asuu yks semmonen nainen jota sutari on hakannut pari vuotta. Ei uskalla erota! Kylil asuu näit huijareita jokka metsästää uhreja. Hyväkskäyttävät ja paskast kohtelevat. Nylkevät kaiken mitä irti saavat. Muutama älykäs ja vahva naine on pelastunut. Mää arvostan kovin näit selviytyjiä. Rukoilen muille voimaa lähteä irti näistä.
Sivusta.Epäihmisiä. Omaatuntoa ei vaan löydy. Sitte ne muuttuukin lopulta psykopaaaateiks.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onx tää AP se jolla maine meni? Se jolle nauretaan seläntakana?
Kuuluisa iloton loppu.
- Anonyymi
Nuohoojan keskipalkka on googlen mukaan 3 300€/kk. Se on alhaisempi kuin suomalaisten keskipalkka eli ei nuohooja keskimäärin mihinkään suuriin tuloihin pääse. Tietenkin vaikuttaa paljon esim paikkakunta ja se, miten paljon kohteita on ja millaiset sivukulut eli toki jotkut pääsevät korkeampiinkin tuloihin, mutta jos kovin suurista tuloista haaveilee, niin nuohoojana ei niihin helposti pääse.
Aletheias- Anonyymi
Juoppoja naisenhakkaajia. Vie myyntis muualle 🚬
- Anonyymi
Palkka miinus viinat ja röökit jne
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palkka miinus viinat ja röökit jne
Meillä kävi nuohooja ja laskutti 5 minuutin työstä 50 euroa. Toista kertaa en enää maksa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sutarisakissa on näitä pahoja joukossa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mee ite selvinpäin kiikkumaan toisten katoille!Ei oo ensimmäinen sutari,joka ottaa rohkasua.Tsemppiä vain teille harvoille!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suutarit ainakin vetäneet pikku nokiset nenäseen siitä että muutkin yrittää työllistyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhen tierän ja olisin vetänyt turpaan jos vaimo ei olisi ollut paikalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii duuni on rankkaa et osa työikäisistä laahaa jo manan majoilla toista jalkaansa??Elämäntavat ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä kävi nuohooja ja laskutti 5 minuutin työstä 50 euroa. Toista kertaa en enää maksa.
Mikä tämänkin selityksen suosio on? Joka asiaan työntävät tätä. Ikäänkuin se sopisi jokaiseen töppäykseen ja virheeseen. Onko peukalo kasvanut keskelle pullakämmentä? On kyllä keskenkasvuisen vastuuttomuutta.
””Minkäpä minä sille voin!?””””
- Anonyymi
Mjaa
Kun viimeksi täällä kävi jamppa, joka hoonasi pyttyä, niin se oli satasen laaki.
Ei kuulkaas tässä on nyt jotain hämärää.
P.S.
Oli muuten niin että koska uuden saunan piippu on ruostumatonta terästä, niin vinkki nuohoushemmolta oli se että polta se kuumaksi, koska tuli puhdistaa.
Eli vetäs maton altaan (noin taloudellisessa mielessä).
(hihitystä)- Anonyymi
Kännissä ku käki!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännissä ku käki!
Juurikin näin
Sinulle toivotan yhä selvempiä päiviä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin näin
Sinulle toivotan yhä selvempiä päiviä.
(hihitystä)Olet oikeassa.
Muista pitää päiväannos riittävänä koska muuten saattaa ilmetä kaikenlaista ongelmaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännissä ku käki!
Nuohous on juopon työtä, ryypyn kautta….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kännissä ku käki!
Kylläpäs haisi sutari vanhalta viinalta ja autolla liikkeellä tietenkin😭
- Anonyymi
Meikä juo kalja!
- Anonyymi
Nokipojat on melkosen väkivaaltasta porukkaa ainaki mitä naistapäin sylkevät.
- Anonyymi
Meille ainakin nuohooja tulee väkisin,jättää lapun postilaatikkoon missä tuloaika,ja uhkailut mitä seuraa jos ei nuohota piippua.
- Anonyymi
Juu, ei pidä päästää nipistelemää!
- Anonyymi
50 eur. On minimi taksa yhdestä reikästä. 100 eur on normi
- Anonyymi
Huorrran työtä..näi se o.
- Anonyymi
Putsattu reikä? Ei taida olla ammattilainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Putsattu reikä? Ei taida olla ammattilainen.
2 kk sitten sutari kävi, vaan eipä kaikkia reikiä ole nähtävästi läpikäynyt..?!
- Anonyymi
reikästä?? Ei puhu suomi?
- Anonyymi
...ja kävi kyllä viimeisen kerran tämä samainen nuohooja tässä pirtissä!
Kyseessä on kuitenkin mielestäni sen verran arvokas lysti, että luulisi hintaan sisältyvän jo siististi tehty työ...- Anonyymi
Ei ole kuulema vehkeitä tehdä paremmin.
Maksaa saa, mutta valittaa ei.
- Anonyymi
Ihan itku tuli, kun meidän vanha nuohooja jäi eläkkeelle. Tuli tilalle nuori husari, joka sotki paikat pahemman kerran. Vanha nuohooja aina soitti etukäteen ja pyysi sanomalehtiä lattioille, ettei tule kengänjälkiä eikä vanha nuohooja ikinään pöllyyttänyt nokea seinille. Uuden nuohoojan jäljiltä piti pestä koko talo.
- Anonyymi
Eräässä länsisuomalaisessa kunnassa 75-vuotias nuohooja kompuroi ihmisten katoilla, kun ei pysty jäämään eläkkeelle. On koko ikänsä tyhmyyttään ja ahneuttaan laiminlyönyt omien yrittäjäeläkemaksujensa maksamisen.
- Anonyymi
viimeksi nokisutari kehui että "olet tainnut kuusta polttaa kun on niin puhtaat hormit". Sanoi että koivun tuohta ei pitäisi polttaa kuin sytykkeenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
viimeksi nokisutari kehui että "olet tainnut kuusta polttaa kun on niin puhtaat hormit". Sanoi että koivun tuohta ei pitäisi polttaa kuin sytykkeenä.
Kuka nyt alkaa koivuklapeista koivun kuorta irti repimään.
- Anonyymi
Häh, varmana on tilillä säästöjä, jos on noin vanhaksi tehnyt nuohoustöitä, että kyllä niillä säästöillä ja kansaneläkkeellä elelee.
- Anonyymi
2 kk sitten nuohooja kävi,vaan eipä kaikkia reikiä ole nähtävästi läpikäynyt..?!
- Anonyymi
Joo o. Kävi nuohooja viime viikolla. En ehtinyt itse jäädä paikalle. Oli sellainen huonosti suomea puhuva kaveri.Pummi aika paljo rahaa.
- Anonyymi
Kävi tuossa nokikolari vuotuisella visiitillä. Tuntui olevan kovasti tyhjät varauskirjat syksyksi.
- Anonyymi
No mitä muuta tämä veijari oikeasti tekee maksua vastaan. Dippaa sutiansa joka reikään kertaalleen molemmissa keraamisissa piipuissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä muuta tämä veijari oikeasti tekee maksua vastaan. Dippaa sutiansa joka reikään kertaalleen molemmissa keraamisissa piipuissa
Veijari soppaa sutia reikään muuta ei ossaa.
Jokainen voi itse alkaa nuohoojaksi, jos nuohoojan tulot niin kadehdittaa.
- Anonyymi
Nuohoojalla tulee olla suoritettuna nuohousalan ammattitutkinto niin että ei se ihan jokaiselta tuosta vaan- tyyliin onnistu se aloittaminen...
Anonyymi kirjoitti:
Nuohoojalla tulee olla suoritettuna nuohousalan ammattitutkinto niin että ei se ihan jokaiselta tuosta vaan- tyyliin onnistu se aloittaminen...
Mikä estää hankkimasta tutkintoa. Eihän nyt muitakaan ammatteja aloiteta tosta noin vain.
- Anonyymi
Päinvastoin🫵 Nokipoika😂
- Anonyymi
rytmimunat kirjoitti:
Mikä estää hankkimasta tutkintoa. Eihän nyt muitakaan ammatteja aloiteta tosta noin vain.
Niinpä kouluja käymättömät nuohoojat ei ole mikään kadehdittava työ.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tulot päätä huimaavia ole eikä sen vertaa kadehdikaan… kusi noussu päähän pikkasen.
- Anonyymi
ei toimi ollenkaan. ennen vanhaan nuohooja kävi kerran vuodessa käskemättä. kohta mennyt kaksi vuotta etellisestä käynnistä. pitääkö se oikein kutsua paikalle. hullua!!!
- Anonyymi
Juoppous??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä kouluja käymättömät nuohoojat ei ole mikään kadehdittava työ.
Onkos tuollaisen piipun putsaaminen jotain rakettitiedettä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne tulot päätä huimaavia ole eikä sen vertaa kadehdikaan… kusi noussu päähän pikkasen.
perärööri vartiainen😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noo ei tuo kyllä nappaa nuohoojan pesti, sorry.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep pahimpia juuri umpi sivistymättömät kouluttamattomat jotka porskuttaa rahalla. Kuvottawaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei toimi ollenkaan. ennen vanhaan nuohooja kävi kerran vuodessa käskemättä. kohta mennyt kaksi vuotta etellisestä käynnistä. pitääkö se oikein kutsua paikalle. hullua!!!
Onnestaan saa maksaa ;))))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pullaviipaleen saattaa saada ja pari kaurakeksiä! Tekee se nimittäin sellaisen siivon että ihan vaan pikkasen ottaa aivoon.. Tekis miel tap’”” koko mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppous??
Tuo aketjun aloitus oli vähän kuin puhelinmyyntimiehen puhetta siitä kuinka hyvä imuri tämä on ja miksi juuri sinun pitäisi se ostaa.
Deitti-ilmoituksenaan haisee juopolle. - Anonyymi
rytmimunat kirjoitti:
Arvostakaa ihmiset mitä teillä elämässänne on. Kaikilla ei todellakaan ole sitä mitä haluaisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaan olemassa ihmisiä, jotka ei tuu olemaan koskaan tyytyväisiä siihen mitä niillä on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppous??
Viina vie niitä elämän kilometrejä kovaa tahtia🍺
- Anonyymi
Aloittajalla nuohottiin saunan kiuas, mentiinkö siinä jotenkin kivi kerrallaan vai miten?
- Anonyymi
🍾🍾🍾🤣
- Anonyymi
Yrittäjänä (oy) maksaa palkkioista alvit.
Itselleen palkasta vero.
Välineistä kulut. Auto?
Vilma- Anonyymi
Aloittaja
Kylläpätaas ollaan niin olevinaan. Ootko joku myyntimies, joka itse tienaat Sutarina nii saatanast rahhaa? Ko e ol kuullukaa tämmösest summist:::!
- Anonyymi
Kunnon putkiaivolaskelma. Rupea nuohoojaksi, jos kuvittelet tienaavasti 16 000/kk miinus verot ym. maksut.
- Anonyymi
Ei niitä töllejä nii paljon sieltä löydy ja 3 vuode välei ku niit rassaa muutamii. Ihme lukemat ja palkat?
- Anonyymi
No anna tienata. Nykyäänhän saa itsekkin nuohota ja säästää sen viiskymppisen.
- Anonyymi
Sana itsekin kirjoitetaan yhdellä k- kirjaimella.
Nuohous on teetettävä asianmukaisen ammattitutkinnon suorittaneella nuohoojalla, jos satut olemaan sellainen niin sitten voit nuohota hormisi. Nuohoojan tehtävänä ei ole pelkkä nuohous vaan muurausten ym. kuntotarkastus siinä samalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sana itsekin kirjoitetaan yhdellä k- kirjaimella.
Nuohous on teetettävä asianmukaisen ammattitutkinnon suorittaneella nuohoojalla, jos satut olemaan sellainen niin sitten voit nuohota hormisi. Nuohoojan tehtävänä ei ole pelkkä nuohous vaan muurausten ym. kuntotarkastus siinä samalla.Ei sitä mikään laki määrää. Jokainen vastaa itse hormeistaan. Eikä mitään nuohoojaopistoja ole mistä saa nuohoojan paperit. Viisastelija
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä mikään laki määrää. Jokainen vastaa itse hormeistaan. Eikä mitään nuohoojaopistoja ole mistä saa nuohoojan paperit. Viisastelija
Ei hyvä bisnes.
- Anonyymi
Monestiko tarvitsee soittaa, että nuohooja muistaa tulla paikalle..;)?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sitä mikään laki määrää. Jokainen vastaa itse hormeistaan. Eikä mitään nuohoojaopistoja ole mistä saa nuohoojan paperit. Viisastelija
En viitsi vaivata sutaria mökille parin hormin takia. Ostin Mikrokulmasta nuohoussetin 11.90€ ja teen homman itse, se ei ole vaikeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monestiko tarvitsee soittaa, että nuohooja muistaa tulla paikalle..;)?
Älä päästä muuraamaan mitään.Täälä nuohoojat haukkuu toisiaan ja kehuvat itseään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En viitsi vaivata sutaria mökille parin hormin takia. Ostin Mikrokulmasta nuohoussetin 11.90€ ja teen homman itse, se ei ole vaikeaa.
Ja jos vaikka tulipalokin sattuu niin vakuutusyhtiö kyllä ymmärtää kun tositteeksi kuitteja kaivelet...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hyvä bisnes.
Noup
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohoojana toimiminen Suomessa edellyttää VÄHINTÄÄN nuohousalan ammattitutkinnon joka on osa talotekniikan ammattitutkintoa.
Ilmeisesti et asu Suomessa..? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepa pelastuslaki, luku 9, lue ja ihmettele tyhmyyttäsi...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luepa pelastuslaki, luku 9, lue ja ihmettele tyhmyyttäsi...
Ok,olin väärässä,kiitos🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nuohous nyt niin ylivoimaisen kallista ole. Paitti yksityisel puolel.
- Anonyymi
milloin nuohooja kävi viimeksi nuohoamassa sun tuhkaluukun?
- Anonyymi
”Kaikki putoavat katolta jossain vaiheessa.”
Lisäksi nuohoojien riesana on ammattitauteja. Työ on fyysistä. Hyppyjä tulee paljon ja olkapää joutuu koville, kun piippuun nostetaan ja lasketaan laskuharjaa, jossa on parikiloinen kuula.
”Nuohoojantauteja ovat olkapäiden ja polvien vammat. Myös tuhkapölystä saattaa tulla jotain hengityselinvaivoja”, sanoo Karvanen.- Anonyymi
Alkoholismi ja henkineväkivallta on ne pohjimmaiset ammattitaudit täs kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet miehet antavat henkisesti turpaan, eikä nuohous ala ole mikään poikkeus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on runkkareit joka naista kiusaa. Saastasimmat elukat satuttaa naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet miehet antavat henkisesti turpaan, eikä nuohous ala ole mikään poikkeus.
Näkeehän tuon jo naamataulusta kenelle viina maistuu päivittäin. Hyvä tuntomerkki on myös se ett Naista ne ei osaa pitää hyvänä.
- Anonyymi
Tuskin nuohooja sitä summa koko summaa omaan taskuunsa laittaa.
- Anonyymi
Työntää rahat Alkoon ehkä hilut jakaa muksuille, vaimoparalle
- Anonyymi
fisting nuohousta? 💰💰💰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valtaosa heistä on ihan palkollisia, ainakin täällä pk-seudulla.
- Anonyymi
Minusta tuohon nuohoukseen pitää suhtautua vähän samoin kuin auton huoltoon ja katasastukseen. Pelkkää rahastusta, mutta pakko tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko virtsan karkailua? Erektiovaikeuksia? Parisuhteen hajoamisia? Sehän kuuluu vanhuuteen... hoh, hoo...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko virtsan karkailua? Erektiovaikeuksia? Parisuhteen hajoamisia? Sehän kuuluu vanhuuteen... hoh, hoo...
Nuohoojat on rumia, vihaisia, kateellisia, huumorintajuttomia kusipäitä joiden osaamisaluetta ovat ryyppääminen, muiden ivaaminen ja pilkkaaminen, hyväkskäyttö, ainainen valittaminen ja väkivalta naisia ja lapsia kohtaan.
T:Äiti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otta korvista kiinni ja ravistaa siltä luulot pois. Ja sit muute kukaan ei tykkää kyrväheiluttelijöist.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minusta tuohon nuohoukseen pitää suhtautua vähän samoin kuin auton huoltoon ja katasastukseen. Pelkkää rahastusta, mutta pakko tehdä.
täytyykö nuohoojan palvella asiakasta? asenne kysymys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohoojat on rumia, vihaisia, kateellisia, huumorintajuttomia kusipäitä joiden osaamisaluetta ovat ryyppääminen, muiden ivaaminen ja pilkkaaminen, hyväkskäyttö, ainainen valittaminen ja väkivalta naisia ja lapsia kohtaan.
T:ÄitiEi voi kuin ihmetellä kuinka alkoholisoituneita nämä nuohoojat on. Kaljamaha joka toisella ja kaupasta viikolla kaljaa raahataan oikein urakalla. Onko tuo alkoholin ylikäyttö geeneissä vai missä?
- Anonyymi
Tutuilta kuultua. Sovitut asiat ei pidä. Haukutaana mummojen tulisijat. Asiakaspalvelussa ois parannettavaa.
T: peräkylän isäntä - Anonyymi
Inttäjäuunoille tiedoksi että pelastuslain luku 9 määrittelee nuohouksesta.
- Anonyymi
Syksy on minulle unelma aikaa, silloin käydään marjastamassa ja sienestämässä. On upeaa katsella takaapäin kun hän pyllistelee tuo ihana muodokas pylly pystyssä edessäni.
Toivoo, nuohooja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syksy on minulle unelma aikaa, silloin käydään marjastamassa ja sienestämässä. On upeaa katsella takaapäin kun hän pyllistelee tuo ihana muodokas pylly pystyssä edessäni.
Toivoo, nuohoojaKannattaa pysyä sutareist kaukana, ihan varoituksen sana tytöt ja naiset. Saatte pahasti turpaan.
T, Pate
- Anonyymi
pelkällä nokipuolella et tule rikastumaan.
palkkaus on pelkkää provisioo, olet kuin pölynimurikauppias, laputat 10 taloa ja 7 niistä peruu ajan, jää 3 loppupäivän ajelet ovelta ovelle koputellen ja toivot että saat töitä. - Anonyymi
Kyntäjillä paremmat liksat 200 000e vuodessa.
- Anonyymi
No nuohoa talvet ja kynnä kesät stanan vässykkä
- Anonyymi
Kyntäjä Henrikki tainnut tällä viikolla heräillä koomasta, taas vaihteeksi? Kykenee jo itsenäisesti ymmärettävien sanojen muodostamiseen...Senkin on jo saavutus sinänsä, ehkä olisi silti parempi vielä jatkaa unia...
- Anonyymi
Onnettomien ihmisten paskala..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koittakaapa muuten sanoa "Paksu-Asko" 10 kertaa peräkkäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eu tukia 200 000e.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyntäjä Henrikki tainnut tällä viikolla heräillä koomasta, taas vaihteeksi? Kykenee jo itsenäisesti ymmärettävien sanojen muodostamiseen...Senkin on jo saavutus sinänsä, ehkä olisi silti parempi vielä jatkaa unia...
Hitsu on kaallis,minu velipooli kulla ossata hitsu!
- Anonyymi
Nuohoojat mitään tienaa. Meidän kylällä oli kaksi pitkäaikaista nuohoojaa ja molemmat lopettivat kun ei jää mitään käteen. Yhdestä tuli lähihoitaja ja heti saa enemmän.
Kaveri aloitti urheiluhierojana johon oli jo koulutuskin valmiina. Kehui että saa tunnissa enemmän mitä koko päivänä tehtaalla. Teki se sitä vuoden ja lopetti kun ei sitä rahaa tullutkaan. Ei ottanut huomioon kuluja mitä menee tarvikkeisiin.
Ei se yrittäminen takaa suuria tuloja vaikka veloittaisi mitä.- Anonyymi
Niin ja asiaikkaitakin pitäisi saada.
Yrittämisessä on useimmiten enemmän tai vähemmän sellaisia kuluja, jotka eivät näy asiakkaalle.
Yrittäjän pitää huomioida jokaisessa laskutuksessa myös ne tunnit, viikot ja päivät, kun hän ei ole töissä.
Kuinka moni aloittava yrittäjä huomaa tuntihintaa laskiessaan, että kuukausitasolla laskutettavia päiviä on lopulta 18, jos nyt ajattelee vaikka pitävänsä vuodessa kuukauden lomaa, mikä sekään ei ole vielä palkansaajan tasoa.
Jos alat nostelemaan hintoja, niin hintatietoinen luikkii kilpailijalle. Tietysti riippuen onko asiakas tarjous- vai laatuhaukka. Nuo kun eivät välttämättä kulje käsi kädessä.- Anonyymi
Kyllä tämän alan tekijöiden lähiperhe saa osansa tästä puhdistustyöstä. Sen näköinen tyyppi sieltä päivän päätteeksi tulee kotia kuin sinäkin näet. Vinkkivitska ;)
Ala kuin ala on aina jonka mielestä raha tulee liian helposti.- Anonyymi
Ennen oli ns. piirinuohoojat eli nuohoojille oli annettu tietty kunta tai kunnat eli piirit eikä sille alueelle voinut toinen nuohooja mennä. Nyt tilanne on aivan toinen, naapurissani voi käydä eri nuohooja kuin minulla ja samalla kylällä voi samanaikaisesti ajella ristiin rastiin useampi nuohooja, nuohoojakin voidaan tilata jo sen mukaan kenen pärstä miellyttää tms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen oli ns. piirinuohoojat eli nuohoojille oli annettu tietty kunta tai kunnat eli piirit eikä sille alueelle voinut toinen nuohooja mennä. Nyt tilanne on aivan toinen, naapurissani voi käydä eri nuohooja kuin minulla ja samalla kylällä voi samanaikaisesti ajella ristiin rastiin useampi nuohooja, nuohoojakin voidaan tilata jo sen mukaan kenen pärstä miellyttää tms.
Ei se pärstä ja sharmi auta ko pitää olla luotettava tekijä.
- Anonyymi
Näkeehä sen ettei palkat kummosia ole kun romuilla ajelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se pärstä ja sharmi auta ko pitää olla luotettava tekijä.
Nuohooja kävi jälleen ja kiipesi katolle, suoritti työnsä ja pois lähtiessään vielä huolissaan kysymään "Oletko yksinäinen, kun en ole vaimoakaan talossa nähnyt?" -On minulla puoliso, hän vain on nyt koiramme kanssa ulkoilemassa, hyvä ilma kun on". Et tämmöne veijari.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohooja kävi jälleen ja kiipesi katolle, suoritti työnsä ja pois lähtiessään vielä huolissaan kysymään "Oletko yksinäinen, kun en ole vaimoakaan talossa nähnyt?" -On minulla puoliso, hän vain on nyt koiramme kanssa ulkoilemassa, hyvä ilma kun on". Et tämmöne veijari.
Näätä on näätä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta väännetään nokipojun nenä suoraan, kun tulet seuraavan kerran käymään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näätä on näätä.
Sotkunen näätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sais piestä kunnolla että oppis heti !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta väännetään nokipojun nenä suoraan, kun tulet seuraavan kerran käymään!
Giljotiini olis parempi🤔
- Anonyymi
Kysymys Aloittajalle, miksi olet tuonut aloituksesi / ketjusi Ikävä-palstalle?
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Eikö me olla sinkuissa nyt kuitenkin vai onko tämä myös ikävässä?
Aijaa nii että ollaan treffipalstalla? Melko kuivakka ukko kyseessä. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Luulis että tinderissä korkeastikoulutetut maksais nuohoojalle tai rassaajalle enemmän kun heitä nuohotaan kyllä korkeastikoulutetut on aika poppoota
- Anonyymi
Tinderi on se viho viimene perseenreika mihi koskea😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tinderi on se viho viimene perseenreika mihi koskea😂😂😂
Jep kertoo aikas palajon ihmisest joka siel viihtyilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep kertoo aikas palajon ihmisest joka siel viihtyilee.
🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮
- Anonyymi
Miten tää ketju Nuohous liittyy ” Suhteet/ Sinkut” ??
Etsitkö aloittaja niikö seuraa ikävä palstalla?- Anonyymi
Eikö nuohooja voi käydä sinkun piippuja nuohoamassa?
Luulot suurista tuloista on ihan suomalainen tapa tarkastella asioita väärässä paikassa, melkein veetuilua.
Vilma - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö nuohooja voi käydä sinkun piippuja nuohoamassa?
Luulot suurista tuloista on ihan suomalainen tapa tarkastella asioita väärässä paikassa, melkein veetuilua.
Vilmatuli muisto mieleen vuosien takaa. Kun nuorena miehenä tein nuohoojan hommia. Jouduin pakottavasta syistä yöpymään eräällä maatila. isäntä väki oli tarjonnut minulle yösijaksi vieras huoneen siitä oman makuuhuoneessa vierestä. Yhtenä yönä heräsin siihen kun isäntä ja emäntä siellä omassa huoneessaan kiimaisesti köyri ..yrittivät olla vaivoin hiljaa ettei rengi poika herää. Sitä touhua kun kuuntelin alko minunkin tekee mieli emäntä kun oli varsin ihana..söpöt rinnat ja kaunis pyöreä perse semmonen maatalon emäntä.ei kuvan kaunis vaan ei rumakaa. No mieli kovasti teki ja tilanne oli kovin kiihottava kaivoin kaluni kalsareita ja aloin kans siinä runkkaamaan. Oli niin metka siinä kuunnella leikkimielellä että kun isäntä ja emäntä tuolla laukevat ..Niin minä täällä seinäntakana laukean myös samaan aikaan. Kaluni seisoi kuin rautakanki tilanne oli kiihottava isäntä puhisi kuin höyryveturi emäntä huokaili hieman häveliään pidättyneesti. Pientä märkien paikkojen litinää kuului sekä isännän pallie pauke emännän pers poskia vasten kuului tasasen kiihtyvällä tahdilla . Pian tahti oli sellainen että hetki oli lähellä emäntä voihki tyynyynsä !! Minä runkkasin kaluani seinän takana ..isäntä ähkäisi äänekkäästi emäntä ulisi ja huokaili aaaaaaah ooh. .minunkin kaluni laukesi ja kovaa lantioni hyppäsi ylös patjasta ja selkäni meni kaarelle ja sperma lensi kalusta varmaan kattoon saakka oli melkoinen lennätys . Sotku oli mahdoton tyynny liinat ja peitot . En tiedä olinko onnistunut olemaan hiljaa.....no tuli aamu emäntä katseli minua aamu kaffee pöydässä vähän kummallisesti mutta ei sanonut mitään. jotain mietti. Minä hymyilin hänelle viattomasti kuin laupias samarialainen .isäntä oli semmonen kuin aina ennenkin... No kyllä minua sillon hävetti ja nolotti .mutta nykyisin vaan huvittaa kun muistelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuli muisto mieleen vuosien takaa. Kun nuorena miehenä tein nuohoojan hommia. Jouduin pakottavasta syistä yöpymään eräällä maatila. isäntä väki oli tarjonnut minulle yösijaksi vieras huoneen siitä oman makuuhuoneessa vierestä. Yhtenä yönä heräsin siihen kun isäntä ja emäntä siellä omassa huoneessaan kiimaisesti köyri ..yrittivät olla vaivoin hiljaa ettei rengi poika herää. Sitä touhua kun kuuntelin alko minunkin tekee mieli emäntä kun oli varsin ihana..söpöt rinnat ja kaunis pyöreä perse semmonen maatalon emäntä.ei kuvan kaunis vaan ei rumakaa. No mieli kovasti teki ja tilanne oli kovin kiihottava kaivoin kaluni kalsareita ja aloin kans siinä runkkaamaan. Oli niin metka siinä kuunnella leikkimielellä että kun isäntä ja emäntä tuolla laukevat ..Niin minä täällä seinäntakana laukean myös samaan aikaan. Kaluni seisoi kuin rautakanki tilanne oli kiihottava isäntä puhisi kuin höyryveturi emäntä huokaili hieman häveliään pidättyneesti. Pientä märkien paikkojen litinää kuului sekä isännän pallie pauke emännän pers poskia vasten kuului tasasen kiihtyvällä tahdilla . Pian tahti oli sellainen että hetki oli lähellä emäntä voihki tyynyynsä !! Minä runkkasin kaluani seinän takana ..isäntä ähkäisi äänekkäästi emäntä ulisi ja huokaili aaaaaaah ooh. .minunkin kaluni laukesi ja kovaa lantioni hyppäsi ylös patjasta ja selkäni meni kaarelle ja sperma lensi kalusta varmaan kattoon saakka oli melkoinen lennätys . Sotku oli mahdoton tyynny liinat ja peitot . En tiedä olinko onnistunut olemaan hiljaa.....no tuli aamu emäntä katseli minua aamu kaffee pöydässä vähän kummallisesti mutta ei sanonut mitään. jotain mietti. Minä hymyilin hänelle viattomasti kuin laupias samarialainen .isäntä oli semmonen kuin aina ennenkin... No kyllä minua sillon hävetti ja nolotti .mutta nykyisin vaan huvittaa kun muistelen
Kyllä ottasin heittämäl tommose naise itelleni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tuli muisto mieleen vuosien takaa. Kun nuorena miehenä tein nuohoojan hommia. Jouduin pakottavasta syistä yöpymään eräällä maatila. isäntä väki oli tarjonnut minulle yösijaksi vieras huoneen siitä oman makuuhuoneessa vierestä. Yhtenä yönä heräsin siihen kun isäntä ja emäntä siellä omassa huoneessaan kiimaisesti köyri ..yrittivät olla vaivoin hiljaa ettei rengi poika herää. Sitä touhua kun kuuntelin alko minunkin tekee mieli emäntä kun oli varsin ihana..söpöt rinnat ja kaunis pyöreä perse semmonen maatalon emäntä.ei kuvan kaunis vaan ei rumakaa. No mieli kovasti teki ja tilanne oli kovin kiihottava kaivoin kaluni kalsareita ja aloin kans siinä runkkaamaan. Oli niin metka siinä kuunnella leikkimielellä että kun isäntä ja emäntä tuolla laukevat ..Niin minä täällä seinäntakana laukean myös samaan aikaan. Kaluni seisoi kuin rautakanki tilanne oli kiihottava isäntä puhisi kuin höyryveturi emäntä huokaili hieman häveliään pidättyneesti. Pientä märkien paikkojen litinää kuului sekä isännän pallie pauke emännän pers poskia vasten kuului tasasen kiihtyvällä tahdilla . Pian tahti oli sellainen että hetki oli lähellä emäntä voihki tyynyynsä !! Minä runkkasin kaluani seinän takana ..isäntä ähkäisi äänekkäästi emäntä ulisi ja huokaili aaaaaaah ooh. .minunkin kaluni laukesi ja kovaa lantioni hyppäsi ylös patjasta ja selkäni meni kaarelle ja sperma lensi kalusta varmaan kattoon saakka oli melkoinen lennätys . Sotku oli mahdoton tyynny liinat ja peitot . En tiedä olinko onnistunut olemaan hiljaa.....no tuli aamu emäntä katseli minua aamu kaffee pöydässä vähän kummallisesti mutta ei sanonut mitään. jotain mietti. Minä hymyilin hänelle viattomasti kuin laupias samarialainen .isäntä oli semmonen kuin aina ennenkin... No kyllä minua sillon hävetti ja nolotti .mutta nykyisin vaan huvittaa kun muistelen
Aika päälikkö olo jos vierelleen sais noin kauniin pyöreän perän. Olen yrittänyt moista ihanuutta etsiä, mutten ole onnistunut. Onha kyydit aina parhaat omansa kanssa.Ahh, ja useamman kerran.
- Anonyymi
Jep. Hyvä perse on oleellinen osa naisena olemista. Se on pelkästää hyvä jos kaikki nokipoika poitsut eivät tätä ymmärrä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Hyvä perse on oleellinen osa naisena olemista. Se on pelkästää hyvä jos kaikki nokipoika poitsut eivät tätä ymmärrä.
Niin jokaiselle varmaan löytyy se oma ihanne nainen. Ihannenainen on monen asian summa. Mä pidän pyöreistä pepuista se vaan on niin:)
//katto t - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ottasin heittämäl tommose naise itelleni.
Sama👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko noin hyvää peppua edes?
- Anonyymi
Saako mainostaa, että hoonataan, hoonataan halvalla?
Viedään tuhkakki pesästä.- Anonyymi
Harvalla suomalaisella vaan on hyvä lihaisa persaus, jos on iso niin lihavuuden takia. Muutamil on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvalla suomalaisella vaan on hyvä lihaisa persaus, jos on iso niin lihavuuden takia. Muutamil on.
Täälläkin on kodin piluttarella mukavan muhkea, mutta samalla sopivan terhakka perä. Sitä katsellessa alkaa kyllä tapahtua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälläkin on kodin piluttarella mukavan muhkea, mutta samalla sopivan terhakka perä. Sitä katsellessa alkaa kyllä tapahtua.
99% naisista on ujoja, osa heistä vielä häpeää omaa upeaa näköistä vartaloa. Sama juttu oli meillä, aluksi rouva oli vain peiton alla, siitä pikku hiljaa eteenpäin ja nyt pyllistelee melkein missä vain ja rohkeasti. On muuten muuttunut aivan älyttömästi, nyt voi sanoa ettei rajoja ole vaan kaikki käy, tai voi ainakin kokeilla ja sitten tuumataan oliko hyvä. Voisin jopa sanoa että osat on hivenen vaihtunut, itse en kehtaa kavereille kertoa mutta rouva paljastaa ystäville kaiken, nolottaa joskus kun tulee puheeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Njam
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
99% naisista on ujoja, osa heistä vielä häpeää omaa upeaa näköistä vartaloa. Sama juttu oli meillä, aluksi rouva oli vain peiton alla, siitä pikku hiljaa eteenpäin ja nyt pyllistelee melkein missä vain ja rohkeasti. On muuten muuttunut aivan älyttömästi, nyt voi sanoa ettei rajoja ole vaan kaikki käy, tai voi ainakin kokeilla ja sitten tuumataan oliko hyvä. Voisin jopa sanoa että osat on hivenen vaihtunut, itse en kehtaa kavereille kertoa mutta rouva paljastaa ystäville kaiken, nolottaa joskus kun tulee puheeksi.
Meijä emäntä on hellä ja herkkä oon saanu nii paljo hyvää et mihinkää muuhu en vaihtas. Tämä perse on minu.
Toivoo yks nöösipoika - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meijä emäntä on hellä ja herkkä oon saanu nii paljo hyvää et mihinkää muuhu en vaihtas. Tämä perse on minu.
Toivoo yks nöösipoika❤️❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi
Maailmaan mahtuu monenmoista nuohooja, toiset sillä elää, toiset eivät kovin kauaa.
(r.i.p) (tullu nuohottua väärissä paikoissa) (lol) (krääh)
Jasu- Anonyymi
Lyhyt loppu, eikä mitenkään raitis.
- Anonyymi
Pieni nokipoika vaan,
uuninpiippuun katoaa.
Yhä ylös yrittää,,, - Anonyymi
Eihän tuol turuil ja toreil muuta olekkaan ko mustia nokinaamoja kaikki tyynni.
- Anonyymi
on vetästy yhtä nokipoikaa tuuurpaan, jos on näyttäytynyt.
- Anonyymi
Sais mennä himaa ja kattoo ympärilles.mee ittees. Kysy iteltäs onko täällä joku pahasti perseellään.Ja ole itelles rehellinen! Teoistaan ihmine tunnetaan.
- Anonyymi
Aloittaja on melkoisen laskutaidoton pelle. Ne kohteet pitäis olla kaikki toistensa naapurissa että ehtisi matkat mukaan luettuna 2 keikkaa tunnissa. 1 tunnissa on realistinen. Siinä nyt sitten aloittajalla ihmeteltävää. Lienee aloittajalla peritty talo. Noilla älyn lahjoilla ei talo rahoja tienata
- Anonyymi
Surkee palkka työn kuormittavuuteen nähden. Onnettomat työajat. Raskas työ henkisesti ja fyysisesti. Monikohan yleensä jää terveenä vanhuuseläkkeelle?
- Anonyymi
Olkoon nuohooja millainen tahansa, niin kuitti nuohouksesta pitää saada sellaiselta nuohousyritykseltä, joka kelpaa vakuutusyhtiölle vahingon sattuessa.
- Anonyymi
Näitä yksinkertaisia ihmisiä löytyy, jotka luulee, että jos yrittäjä laskuttaa satasen, hän maksaa satasen itselleen palkkaa.
laskelmasi menee pieleen, koska oletat, että nuohooja ehtii tehdä koko työpäivän kahden kohteen tuntivauhdilla ilman taukoja ja matkoja. Todellinen tulotaso on selvästi pienempi, vaikka alan ammattilaiselle voikin jäädä ihan kelpo toimeentulo.
Työn hinta ja määrä
50 € / käynti on tyypillinen hinta, mutta siihen kuuluu yleensä:
matkakulut
työkalut ja välineet
toiminnan kulut (auto, vakuutukset, varusteet)
Käyntejä ei ehdi olla 2 per tunti koko päivän. Matkat vievät usein enemmän aikaa kuin itse nuohous.
Esim. 20 min nuohous + 30 min ajo = 50 min → vain 1 kohde tunnissa realistisesti.
Yrittäjä maksaa laskutuksesta:
Alv 24 % (jos asiakkaita ovat kotitaloudet, alv lisätään laskuun, eli 50 € on käytännössä 40,32 € ilman alvia).
Auto + polttoaine + huolto (usein useita tuhansia euroja vuodessa).
Työvälineet ja suojavarusteet.
Vakuutukset ja YEL-maksu.
Kirjanpito ja hallinnolliset kulut.
os laskutus on esim. 8 kohdetta päivässä x 50 € = 400 €, viikossa 2000 €, kuussa n. 8 000 € (alv mukana).
Alv pois → 6 450 €.
Kulut ja verot pois → ehkä 3 000–4 000 € käteen kuussa, mikä vastaa hyvää mutta ei “ruhtinaallista” palkkaa, varsinkin kun työ on kausiluonteista (kesällä paljon, talvella vähemmän).
Sitten tietysti on vielä, että jos haluat viettää kuukauden lomaa, on sinun tehtävä nekin tunnit etukäteen sisään. Myöskään kukaan ei tule yrittäjälle maksamaan palkkaa, kun hän sairastuu
Lisäksi on vielä yrittäjän riski, joka on meille useimmille liikaa. Se että jää pois normaalista päivätyöstä kysyy paljon hermoja.- Anonyymi
Voitko laittaa myös omat verotiedot niin voidaan nauraa paljonko maksoit veroja sosiaalietuuksista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko laittaa myös omat verotiedot niin voidaan nauraa paljonko maksoit veroja sosiaalietuuksista.
Pimee nuohooja kusettaa ihan kaikkia.
Valehtelulla ja kusetuksella on lyhyet jälet! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pimee nuohooja kusettaa ihan kaikkia.
Valehtelulla ja kusetuksella on lyhyet jälet!Ei hyvä…saatana mä luulen et ollu taas…mut mä ymmärrän sen… virheitä tapahtuu…helvetti hä!mä e ymmärrä tommost touhuu! Haukutaa kolmee hirvee!
- Anonyymi
Istu ja hämmästy. Palkka on se mitä keikkoja saat. Monet sutarit pilaa maineensa ja näin ollen työnmäärät on perusminimiä.
- Anonyymi
Nii se viidakkorumpu kulkee ympäriinsä jos on täysin mulukku.
Pieni nokipoika vaan, uunin piippuun katoaa. Vaatima työ. Ja kun Suomessa hormit ei ole suoria, niin edellyttää melkein akrobaatin taitoja. Yhä ylös yrittää. Katolle hän kiipeää. Osa jää aina matkalle. Voimia perikunnalle.
- Anonyymi
Kun tyhmyys yhdistyy olemattomiin tunteidenkäsittelytoihin ..😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun tyhmyys yhdistyy olemattomiin tunteidenkäsittelytoihin ..😂
Tunteet aiheuttaa kaikenlaista, kun niiden perässä juostaan muutenkin, purevat sitten väliin takaisin, kun eiväthän ne omistajaansa tunne.
- Anonyymi
lipsuttelu, sehän naiselle sitä namiskuukkelia olisi.
- Anonyymi
impotenssi siirtyy hiljalleen myös itsetyydytykseen. Sillä erolla että itsetyydytyksessä voi kokea orgasmin myös löysää elintä hankaamalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
impotenssi siirtyy hiljalleen myös itsetyydytykseen. Sillä erolla että itsetyydytyksessä voi kokea orgasmin myös löysää elintä hankaamalla.
Miehen erktiovaikeudet ovat aina merkki jostain (sairaus, toinen nainen, homous). Rohkeasti vaan yhteyttä terveyskeksukseen tai miehen työpaikkalääkäriin niin saatte kartoitettua syyn ja oikeaa hoitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen erktiovaikeudet ovat aina merkki jostain (sairaus, toinen nainen, homous). Rohkeasti vaan yhteyttä terveyskeksukseen tai miehen työpaikkalääkäriin niin saatte kartoitettua syyn ja oikeaa hoitoa.
Tässä tapauksessa syy on todennäköisesti mielenterveydessä. Eli pihtaava, määräilevä ja nalkuttava äijä jolta lähtenyt elämänhalu.Ei enään mies vaan Veltto tyhjäntoimittaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa syy on todennäköisesti mielenterveydessä. Eli pihtaava, määräilevä ja nalkuttava äijä jolta lähtenyt elämänhalu.Ei enään mies vaan Veltto tyhjäntoimittaja.
Siinä vaiheessa kun oma vaimo ei kiihota tai kiinnosta ei ole kun ero edessä. Torjuminen ja haluattomuus miehen puolelta on henkistä väkivaltaa ja alistamista joka on verrattavissa fyysiseen lyömiseen. Yleensä henkistä väkivaltaa seuraa lyöminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä vaiheessa kun oma vaimo ei kiihota tai kiinnosta ei ole kun ero edessä. Torjuminen ja haluattomuus miehen puolelta on henkistä väkivaltaa ja alistamista joka on verrattavissa fyysiseen lyömiseen. Yleensä henkistä väkivaltaa seuraa lyöminen.
Miehet usein purkavat häpeää seksiongelmistaan lyömällä.tuntuu ajatus olevan ellei muna toimi niin nyrkki ainakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehet usein purkavat häpeää seksiongelmistaan lyömällä.tuntuu ajatus olevan ellei muna toimi niin nyrkki ainakin.
Joskus voi antaa pimppiä/ pippeliä vaikkei ole vireessä, vähä liukkaria ja menoks. Seksialueella hienotunteisuus ja rakkaus antaa pelivaraa.👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus voi antaa pimppiä/ pippeliä vaikkei ole vireessä, vähä liukkaria ja menoks. Seksialueella hienotunteisuus ja rakkaus antaa pelivaraa.👍
Tälläisessä tilanteessa jossa miehellä ei toimi eikä ole halua, hyväksyn täysin että nainen hakee intohimoa vieraasta sylistä. On henkistä väkivaltaa kokea itsensä epähaluttavaksi.
T, Kalle - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tälläisessä tilanteessa jossa miehellä ei toimi eikä ole halua, hyväksyn täysin että nainen hakee intohimoa vieraasta sylistä. On henkistä väkivaltaa kokea itsensä epähaluttavaksi.
T, KalleMun mies on narsisti joka ei pyydä seksiä koskaan eikä halaa eikä suukota. Rähisee kylläkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roskaruoka, kalja, liikkumattomuus, rööki. = impotenssi viimistään 50 kybäsenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mies on narsisti joka ei pyydä seksiä koskaan eikä halaa eikä suukota. Rähisee kylläkin.
Kyllä viiraa ja pahasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun mies on narsisti joka ei pyydä seksiä koskaan eikä halaa eikä suukota. Rähisee kylläkin.
Jätä se, koska ansaitset paremman!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
👍👍
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
T, KalleTäysin samaa mieltä🤝
- Anonyymi
Onko hormit samalla seudulla ettei autoiluun menetä aikaa ? Laskusi mukaan on
- Anonyymi
Etsii käyttö esinettä itselleen👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsii käyttö esinettä itselleen👎
Vieläkös "pimee" nuohooja on kierrellyt???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mätkimet olalle ja harvennushakkuisiin, sanos ykski metsuri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohoojamestari tarkasti tuoreen röörin.
- Anonyymi
On tämäki outo ketju.Löytyy treffi palstalta SUHTEET?! Tämmöne ontto treffi-ilmoitus ei tuu puree naisiin. Mistää muusta puhu kuin rahasta, ei hyvää päivää!
- Anonyymi
Housujen nosto navan alle riittää.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Housujen nosto navan alle riittää.
Ikäpoika, kamarissa on lämmintä ja äiti siivoo.
- Anonyymi
Jos laskutus on 50e/30min, menee kulkemiseen vähintään sama aika. Nuohoojan tai työllistävän yrittäjän pitää maksaa lisäksi vakuutus, sivukulut, bensat, kulkuneuvon lyhennykset (laina), työvälineet ennen kuin palkkaa päästään maksamaan. Nuohooja tienaa todennäköisesti alle puolet siitä mitä sinä hänelle maksat. Lisäksi paperityöt vaati aikaa eikä asiakkaita voi ottaa 8h/pv ellei halua tehdä ylityötä.
- Anonyymi
Vai että juoru-ukko. Niinpä tietenni. Harvemmin sitä nii pökelö on, että ruokkivaa kättä puroo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai että juoru-ukko. Niinpä tietenni. Harvemmin sitä nii pökelö on, että ruokkivaa kättä puroo.
Varo nuohoo sunki akkas ilman lupaa
- Anonyymi
minä olen takapihan tuulenkaatoja pätkinyt haloiksi ja uuniin, säästyy aikapaljon kilofatteja kun ilmaset puut ja uunin massiivisuus huokuu pitkään lämpöä.nuohoustakaan en suosi.
- Anonyymi
Mutta jo se ärsyttää, että on liian utelias Nuohooja ja yrittää kysellä ja kysellä.
Joskus oon sanonutkin, että en jaksa puhua tänään.- Anonyymi
Sama täällä. Liian utelias sutari oli, joten vaihtaa täytyi!
- Anonyymi
Hiljaa pitää nuohoojan olla, kun on katolla piipun juurella seisomassa.
- Anonyymi
Kyselkäähän tutuilta onko tämä nuohari tulossa nuhoamaan, ettei vaan maksa siitä sitä pimeätä palkkaa. Sekin kun taitaa ollarangaistava teko.
- Anonyymi
Entä vaitiolovelvollisuus nuohoojilla.
Näyttää puhelimesta kuvia piipuista ja keittiösimerkeistä ja sitte lopuksi sanotaan, että tämä on "Maija Meikäläisen talon piippu". Mitä se mulle kuuluu, minkälainen keittiö on toisille tehty. Ei oo kuullutkaan hyvästä käytöksestä, vaikka varsinaista vaitiolovelvollisuuslupausta ei tarvi allekirjottaakaan. Myös muutaman nuohoojan diskasin tuon vuoksi. Nykyinen ymmärtää olla puhumatta asiakkaistaan- Anonyymi
Monesti on kuullu nuoojalta sellasta minäkin,mitä en ois halunnu kuulla. Monesti ajattelin,että ottaisiko nuohouspalvelun muualta paikka kunnalta,kun nais väki inhosi sen käyntiä. Toisen kylän kaikki asiat juorus ja niinedelleen.Ihme et kehtaa näyttää naamariaan.
- Anonyymi
Kaikkea se leipä elättää…
- Anonyymi
jjuu u..Antakkee juoda hengiltä ittensä. Mittee se hyvejää masentuneita paukapäitä suttarii hoivaa jotka keskenää nussiivat ja ruttoa levittäävät..👋
- Anonyymi
Nuohooja kun tulee ovelta ja sisään, irvokas
katse naamarissa kuin kylän suurin .....ja ........ tietopankki...................ja .......vielä.............. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katse naamarissa kuin kylän suurin .....ja ........ tietopankki...................ja .......vielä..............Hupiukko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
katse naamarissa kuin kylän suurin .....ja ........ tietopankki...................ja .......vielä..............Missäs pökäleen toinen pää tehtailee rikoksiaan?
- Anonyymi
Ennen vanhaan sanottiin että puolet kylän penskosta on sutarin näkösiä
- Anonyymi
Tuostahan tuo selviää yksinkertaisesti ajattelevallekin, mistä tuo paska juontaa juurensa .
- Anonyymi
Voisin ihan hyvin itse nuohota korsteenin eli savupiipun, kun on nuohous rassit.
Se vaan ei käy, koska vaaditaan lakisääteinen nuohooja nuohoamaan.
Meillä käy nuohooja, jolla on sellainen imuripuhallin, joka imee piipusta noet, kun nuohooja nuohoaa ja puhaltaa noet taivaan tuuliin.
Onneksi on ollut tuulinen ilma, kun nuohooja on käynyt, niin tuuli on vienyt noet mukanaan, jos olisi pyykit ulkona kuivumassa ja noki sinne suuntaan menisi, niin olsi pyykit pilalla. - Anonyymi
rahastaa ne osaavat kyllä📌
- Anonyymi
Tuol baaritiskillä levittelee isolla vattalla ja rumil hampaillasa keski-ikäne sutari setämies seteleitäsä Sama juoppo ko muullonki rahoissasa ukko nii kauan kyselee melke kaikilta naisilta kuka mitäki juo ko on katetta.
- Anonyymi
....Omie lastesa ikäset tytöt vois jättää ainaki rauhaa, ko aikuine ostaa alaikäsille alkoholit ja tupakit nii sitte juottaa ko vielä kyselee mukaansa.
- Anonyymi
..mielisairaisiin ei auta kuin lääkityksen parantaminen.
- Anonyymi
Näitäkin on jotka himoitsevat oman teinipojan tyttökaveria. Silmät suurina tapittavat ja työntyvät eteen kiilu silmilläänsä. Se ahistaa .kotiin ei voi tuoda tyttöfrendejä. Tyttökaveri ahistaa tulla kylään.
- Anonyymi
Tietäisin tarkalleen mitä sun tyyppiselle pedofiilille tekisin, mutta jätetään nyt sanomatta.
- Anonyymi
Kaikki entisajan normaali sosiaalinen ja turvallinen elämä päättyy, kun nämä ottavat riettaasi tilaa.
- AnonyymiUUSI
korkea palkka ei yksin takaa onnellisuutta tai hyvinvointia.
Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4173394On ilmiselvää, että väärä maahanmuutto on Suomea pilannut jo paljon
Väärä maahanmuutto tarkoittaa siis tulijoita Lähi-Idän ja Afrikan islamilaisista maista, eli muslimeita. He ovat kiistat1142555Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1062533Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,12369Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll322118Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1891576Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel231424Sukupuolen merkitys elämässäsi?
Jäin tuossa toista ketjua lukiessani miettimään seuraavaa ... Kuinka paljon koet sukupuolesi vaikuttavan/vaikuttaneen el2021220Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,451206- 941115