Siinä kerrottiin, että tämä 👌tarkoittaa peräsuolta. Ei helkkari, olen ollut ihan eri luulossa ja näyttänyt monesti kavereillekkin. 🤣
>simiti<
Televisuunista tuli ohjelma merkkien salat.
7
92
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Onko se nyt ok, 666, kkk vai peräsuoli? Koittakaa marxilaiset nyt päättää, kun kokoajan luotte uuskieltä ja merkityksiä asioille, joita muut ei niissä näe, mutta natseja, natseja kaikkialla. Moni on tuomittu natsiksi tuosta merkistä. https://www.bbc.com/news/newsbeat-49837898
- AnonyymiUUSI
Mitä oikein sekoilet?
- AnonyymiUUSI
- AnonyymiUUSI
Sama... olen jopa korostanut sitä...
Minusta se tarkoittaa loistavaa... ja tämä minusta tarkoittaa: 👌👈, että tämä on loistavaa. - AnonyymiUUSI
Sä ootkin sellainen persu joka ei tunnista käsimerkkejä !
Entä mitä tarkoittaa sellainen käsimerkki jossa oikean käden peukalolla nopeasti sipaistaan kynnellä etuhampaita suunnaten liikkeen kohti vastaväittäjää. Tunteeko simitilä tämän ?
Entä se "pillunhaistelu" -käsiele jota Winston Churstill käytti ennen kuin hänelle kerrottiin mitä se tarkoittaa ?
Entä se käsiele mitä olympiaadeissa käytettiin ennekuin se käsiele tarkoittikin Natsitervehdystä ?
Entä se käsiele kun tervehditään oikealla kädellä eikä vasemmalla kädellä ?
Mitenkä teidät persut saataisiin hyväksymään sivistyneet käytöstavat ettekä esittäisi noita persereikä käsieleitänne joita pidätte omassa keskuudessanne täysin hyväksyttävinä ja luonnollisina valkoisen heteromiehen käsieleinä.- AnonyymiUUSI
En todellakaan ole mikään junttipersu. Minkä minä sille voin, että en tiennyt merkitystä.
Kuvitteletko, että opiskelleet asiantuntijat keksisivät omasta päästään asioita, tehdessään dokumenttia?
Ohjelma löytynee kyllä areenastakin. Katso itse. Miksi olet noin vihainen ja heti ensimmäisenä haastamassa riitaa?
>simiti< - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ole mikään junttipersu. Minkä minä sille voin, että en tiennyt merkitystä.
Kuvitteletko, että opiskelleet asiantuntijat keksisivät omasta päästään asioita, tehdessään dokumenttia?
Ohjelma löytynee kyllä areenastakin. Katso itse. Miksi olet noin vihainen ja heti ensimmäisenä haastamassa riitaa?
>simiti<Asian ollessa näin niin minun on pyydettävä anteeksi ja pahoilteltava kun käytin liian julkeata etten mainitsisi jopa vulgaaria kirjoitustapaa.
Siis anteeksi!
Nyt voikin sitten ottaa punaviiniputelista veljenmaljat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837111Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267063Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv173477Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390