Kahden lapsen kunnian loukkaamisesta tuomittu Tuomas Koskiniemi työskentelee lastensuojeluyksikössä – Lapha pohtii mahdollisia toimia
Koskiniemen työpaikka on vaativan sijaishuollon yksikkö, joka on tarkoitettu kaikkein vaikeimmin oireileville nuorille.
Kunnianloukkaukset
Aluevaltuutettu Tuomas Koskiniemi (ps.) puhui syyskuun aluevaltuuston kokouksessa lastensuojelun kustannuksista ja kertoi työskentelevänsä vaativan lastensuojelun yksikössä.
Aluevaltuutettu Tuomas Koskiniemi (ps.) puhui syyskuun aluevaltuuston kokouksessa lastensuojelun kustannuksista ja kertoi työskentelevänsä vaativan lastensuojelun yksikössä.
Kuva: Pekka Aho
Lapsiin kohdistuvista kunnianloukkauksista tuomittu rovaniemeläinen paikallispoliitikko Tuomas Koskiniemi (ps.) työskentelee vaativan lastensuojelun yksikössä. Koskiniemi mainitsi itse asiasta syyskuun aluevaltuuston kokouksessa pitämässään puheenvuorossa.
Koskiniemen työpaikka on Lapin hyvinvointialueen (Lapha) oma vaativan sijaishuollon yksikkö, johon sijoitetaan kaikkein vaativinta laitoshoitoa tarvitsevat nuoret.
Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita
Ei saatana tätä hommaa ei ihme jos lapset oireilee ko siellä tuo on sairasta.
Anonyymi-ap
4
114
Vastaukset
- Anonyymi
Eikä täällä Rovaniemellä mikään toimi ulos ja heto sanoohan sen jo lakikin ja maalaisjärki..mitä tuosta miettimään..fudut heti..
- Anonyymi
Tuota ihmeteltiin jo siinä vaiheessa, kun valittiin tuonne töihin. Tiedossa oli, ettei ihan kivutta tämä valinta mene
- Anonyymi
Tuolle pitää vaatia potkut! Sairas ihminen eikä kyuku lähellekkään lapsia.
- Anonyymi
Koskiniemi ulos valtuustosta ja välittömästi, ei sovi mihinkään edustus tehtäviin tai luottamus tehtäviin. Eikä tosiaankaan lähellekkään lapsia tuollaista ihmistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161