Ei saatana tätä hommaa ei ihme jos lapset oireilee ko siellä tuo on sairasta.

Anonyymi-ap

Kahden lapsen kunnian louk­kaa­mi­ses­ta tuo­mit­tu Tuomas Kos­ki­nie­mi työs­ken­te­lee las­ten­suo­je­lu­yk­si­kös­sä – Lapha pohtii mah­dol­li­sia toimia
Koskiniemen työpaikka on vaativan sijaishuollon yksikkö, joka on tarkoitettu kaikkein vaikeimmin oireileville nuorille.

Kunnianloukkaukset
Aluevaltuutettu Tuomas Koskiniemi (ps.) puhui syyskuun aluevaltuuston kokouksessa lastensuojelun kustannuksista ja kertoi työskentelevänsä vaativan lastensuojelun yksikössä.
Aluevaltuutettu Tuomas Koskiniemi (ps.) puhui syyskuun aluevaltuuston kokouksessa lastensuojelun kustannuksista ja kertoi työskentelevänsä vaativan lastensuojelun yksikössä.
Kuva: Pekka Aho
Lapsiin kohdistuvista kunnianloukkauksista tuomittu rovaniemeläinen paikallispoliitikko Tuomas Koskiniemi (ps.) työskentelee vaativan lastensuojelun yksikössä. Koskiniemi mainitsi itse asiasta syyskuun aluevaltuuston kokouksessa pitämässään puheenvuorossa.

Koskiniemen työpaikka on Lapin hyvinvointialueen (Lapha) oma vaativan sijaishuollon yksikkö, johon sijoitetaan kaikkein vaativinta laitoshoitoa tarvitsevat nuoret.

Tilauksella pääset lukemaan rajoituksetta tämän ja muita

4

114

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikä täällä Rovaniemellä mikään toimi ulos ja heto sanoohan sen jo lakikin ja maalaisjärki..mitä tuosta miettimään..fudut heti..

• Anonyymi

Tuota ihmeteltiin jo siinä vaiheessa, kun valittiin tuonne töihin. Tiedossa oli, ettei ihan kivutta tämä valinta mene

• Anonyymi

Tuolle pitää vaatia potkut! Sairas ihminen eikä kyuku lähellekkään lapsia.

• Anonyymi

Koskiniemi ulos valtuustosta ja välittömästi, ei sovi mihinkään edustus tehtäviin tai luottamus tehtäviin. Eikä tosiaankaan lähellekkään lapsia tuollaista ihmistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe