Hienoa nyt peukut pystyyn ylitorniolaiset lainanhakijat,toivottavasti
nyt löytyy parempi ja ymmärtäväisempi pankinjohtaja.
Ulosheittäjä lähti !
18
644
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhien ulinaa
- Anonyymi
Ylitorniolla ei paljon muita ole,mutta köyhätkin haluaa elää ja yrittää !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylitorniolla ei paljon muita ole,mutta köyhätkin haluaa elää ja yrittää !
Tarpeeksi köyhät ei pysty edes yrittämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarpeeksi köyhät ei pysty edes yrittämään.
Ylitorniolla on vanhatkin hyvin toimeentulevat yrittäjät jättäneet tytön katseleen ovea
perään!
- Anonyymi
Ylitornio on kuuluisa että työt ei kelpaa jos vähän pölyää tai tulee hiki.Kannattaa alkaa taksi kuskiksi jos pelkää hikeä ja oikeaa työtä.Ja lainaa saa jos on maksukykyä maksaa se takaisin
- Anonyymi
Miten oli rajatylittävä maanviljelijä !?meinaan saldo !
hehehee - Anonyymi
Nykyisin pitää olla vakuuksia, että saa lainaa. Pelkkää preikää pyöreämpää jos ei ole niin lainaa ei tipu. Pelkkä maksukyky ja tulot ei riitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyisin pitää olla vakuuksia, että saa lainaa. Pelkkää preikää pyöreämpää jos ei ole niin lainaa ei tipu. Pelkkä maksukyky ja tulot ei riitä.
Nykyään on tuo lainansaanti on kiristynyt kautta linjan. Moni on sanonut samaa. Itselläni on tilanne, että ex-ukko pitäisi saada lunastettua ulos talosta mutta ei meinaa onnistua ainakaan op: n kanssa. Ihan helvettiä kun on kiinni taloudellisesti ihmisen kanssa johon ei luota tippaakaan. Talo on myynnissäkin vaan ei me kaupaksi eikä uudehkoa taloa kannata puoli-ilmaiseksi myydäkään. Ja jotka haluaa ostaa eivät saa sitä lainaa. Kun on liikaa luottoja positiivisen luottorekisterin mukaan tai tarvitaan niitä lisävakuuksia ynnä muita syitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään on tuo lainansaanti on kiristynyt kautta linjan. Moni on sanonut samaa. Itselläni on tilanne, että ex-ukko pitäisi saada lunastettua ulos talosta mutta ei meinaa onnistua ainakaan op: n kanssa. Ihan helvettiä kun on kiinni taloudellisesti ihmisen kanssa johon ei luota tippaakaan. Talo on myynnissäkin vaan ei me kaupaksi eikä uudehkoa taloa kannata puoli-ilmaiseksi myydäkään. Ja jotka haluaa ostaa eivät saa sitä lainaa. Kun on liikaa luottoja positiivisen luottorekisterin mukaan tai tarvitaan niitä lisävakuuksia ynnä muita syitä.
Heitä ukko koiratarhaan asumaan
- Anonyymi
taksi kuskin hiki on paras syöpä lääke mutta ko sitä ei ole saatavilla hahhhaaaaaa hhhhhaaaaaaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heitä ukko koiratarhaan asumaan
Kyllä minä sen kirjaimellisesti heitin pihalle kun jäi kiinni salasuhteesta. Kannattaa melkein maksaa, että saa tuommosen petollisen ihmisen pois lopullisesti elämästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä sen kirjaimellisesti heitin pihalle kun jäi kiinni salasuhteesta. Kannattaa melkein maksaa, että saa tuommosen petollisen ihmisen pois lopullisesti elämästä.
Mä oon sitten varmaan semmonen ulosheittäjä sitten. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
taksi kuskin hiki on paras syöpä lääke mutta ko sitä ei ole saatavilla hahhhaaaaaa hhhhhaaaaaaa
Tullimiehen hiki on vielä harvinaisempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis hengiltä häntä halua 🙈 vaan maksaa ulos yhteisestä kodistamme. Ja siten pois elämästäni, että saan edes jonninlaisen uuden alun elämääni. Tuo kun ohimennen sanoo, ettei maksa yhteisiä lainojamme jos minulla on joku uusi mies. Ynnä muuta asiaan kuuluvaa perseilyä. Ittellään jo toinen uusi akka lyhyen ajan sisään. Johtopäätös on mitä nopeammin tuon saa maksettua ulos, sen parempi. Loppuu tuo henkinen kuristaminen ja kontrollointi lopultakin. Se vaan että pankkikierros kestää ja asioiden hoitaminen on tehty vaikeaksi. Mutta ei se mitään, kyllä minä jaksan asioida. 💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En siis hengiltä häntä halua 🙈 vaan maksaa ulos yhteisestä kodistamme. Ja siten pois elämästäni, että saan edes jonninlaisen uuden alun elämääni. Tuo kun ohimennen sanoo, ettei maksa yhteisiä lainojamme jos minulla on joku uusi mies. Ynnä muuta asiaan kuuluvaa perseilyä. Ittellään jo toinen uusi akka lyhyen ajan sisään. Johtopäätös on mitä nopeammin tuon saa maksettua ulos, sen parempi. Loppuu tuo henkinen kuristaminen ja kontrollointi lopultakin. Se vaan että pankkikierros kestää ja asioiden hoitaminen on tehty vaikeaksi. Mutta ei se mitään, kyllä minä jaksan asioida. 💪
Vitutuksen voimalla jaksaa puskea byrokratian läpi. 🤣
- Anonyymi
Mihin se lähti...
- Anonyymi
Virran matkassa merelle päin.
- Anonyymi
Oliko ihan olavi joka vei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 553670
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.413080Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1512914SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.722373Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,152303Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s581869Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.1141701Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai681150- 821111
- 511096