Minulla ei yhteystietoja, sinulla numeroni

Anonyymi-ap

Ota heti yhteyttä jos kiinnostaa, jos ei älä ota.

36

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja nimi oli noin ..nainen

      • Anonyymi

        No mikä se sitten on?


    • Anonyymi

      Tuo on kyllä kysymättäkin selvää, että jos numeron eikä ota yhteyttä ei kyllä kiinnosta. Jatkaisit vain eteenpäin.

      • Anonyymi

        Äläpä sano. Numero on, mutta tylytys estää ja teot...onko pilkkaa vai mitä ihmettä? Kivako oli tavata? Olisitpa vain jatkanut matkaa...en ole mikään hyväntekijä..

        Pitäis vähän selittää toiselle, ettei sen toisen tarvitse arvailla lopun ikää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä sano. Numero on, mutta tylytys estää ja teot...onko pilkkaa vai mitä ihmettä? Kivako oli tavata? Olisitpa vain jatkanut matkaa...en ole mikään hyväntekijä..

        Pitäis vähän selittää toiselle, ettei sen toisen tarvitse arvailla lopun ikää...

        Mieskö tylytti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläpä sano. Numero on, mutta tylytys estää ja teot...onko pilkkaa vai mitä ihmettä? Kivako oli tavata? Olisitpa vain jatkanut matkaa...en ole mikään hyväntekijä..

        Pitäis vähän selittää toiselle, ettei sen toisen tarvitse arvailla lopun ikää...

        Miks sitten kaipaat sellaista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieskö tylytti?

        Mihin tilanteeseen tuo liittyi? Oliko eri alusta, joissa mahdollista hyväksikäyttö tai huijaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieskö tylytti?

        Onko tämä joku sun fantasia tai jotain kummajainen, joka tätä palstaäijää johdattelet? Me therapyyn jo mars mars


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miks sitten kaipaat sellaista?

        Sinulla on mennyt taas tämäkin palstasedän kärsimysskeema ihon alle. Et vaikuta sen selkeämmältä vaa lähinnä antisocial


    • Anonyymi

      En uskalla. Haluaisin, mutta en uskalla. Huonoja kokemuksia menneisyydestä, enkä halua niitä toistaa..

      • Anonyymi

        Ironista että käytät nainen tuota jokaiselle huonoja kokemuksia joita menneisyydestäsi muka ollut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ironista että käytät nainen tuota jokaiselle huonoja kokemuksia joita menneisyydestäsi muka ollut

        Ja sinä olet taatusti se naispuolinen sukan kuluttaja joka öisin näissä aloittajasedän aloituksissa ja vakioprovoissa hiippailee. Sun ajatukset on vaan niin totaalisen itsetuhoisesti keskittynyt🦄 katkeruuden kohteeseeseesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinä olet taatusti se naispuolinen sukan kuluttaja joka öisin näissä aloittajasedän aloituksissa ja vakioprovoissa hiippailee. Sun ajatukset on vaan niin totaalisen itsetuhoisesti keskittynyt🦄 katkeruuden kohteeseeseesi

        Eli tästä tulkitsin rivien välistä härön ns kokemuskateellisuuden. Sillai kai.


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      homma selkeä vinkvin

    • Anonyymi

      Eikö tuo ole selvää pässinlihaa jos yhteystiedot on eikä mitään kuulu, kiinnostusta ei ole.

    • Anonyymi

      Joissain tilanteissa ei voi , ei saa tai ei ole soveliasta ottaa yhteyttä vaikka miten kiinnostaisi ja tietäisi yhteystiedot.

      Tiedoksi hänelle xxxx, mulla on oikeesti ikävä sua ❤️😊

      • Anonyymi

        Kiitos. Nyt voin mennä nukkumaan;)


      • Anonyymi

        Niin silloin kun toinen on parisuhteessa 🤭 t xxxx


      • Anonyymi

        Näin juuri. Minullakin on kova ikävä sinua xxxxxx. 😊❤️


    • Anonyymi

      Minullakin on ikävä sinua xxx ❤️

      • Anonyymi

        Niin mullaki sua ❤️ vaikka arpapeliähän tämä. Onnensanat vielä löytämättä.


    • Anonyymi

      must tuntus et muun maan mandariini

      • Anonyymi

        tai ihana päärynävartalo


      • Anonyymi

        Onko joki halkaissut Jordanian vai mitä raamatullista nytten?


    • Anonyymi

      Ei ole yhteystietoja joten laita vaikka savumerkki tänne päin.

    • Anonyymi

      Ei se nyt oikein käy.

      • Anonyymi

        Sitten ei käy mikään, asia selvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten ei käy mikään, asia selvä.

        Olihan siinä hyvääkin, mutt kuitenkin paljon sellaistakin mitä ei haluaisi enää kokea. Halusin jotain, jota sulta ei vain saa koskaan.
        Etsi panokaverisi vaikka niistä naimisissa olevista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olihan siinä hyvääkin, mutt kuitenkin paljon sellaistakin mitä ei haluaisi enää kokea. Halusin jotain, jota sulta ei vain saa koskaan.
        Etsi panokaverisi vaikka niistä naimisissa olevista.

        Et kyllä aloittajaäijä näe suurta vaivaa näiden feikkidialogies eteen eikä sun näköjään tarvi yleisön tasosta päätellen


    • Anonyymi

      Joo

    • Anonyymi

      Sinäkö et voi minulle laittaa viestiä.

      Olet silti ihana.

    • Anonyymi

      Odottele Ikuisuus rauhassa

    • Anonyymi

      Kiinnostaa minua. Ei ole enää numeroa..

    • Minulla ei ole puhelinnumeroasi. Soita itse jos haluat kuulla lisää.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1244
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1121
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1003
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      843
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      315
      796
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      43
      682
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe