Ota heti yhteyttä jos kiinnostaa, jos ei älä ota.
Minulla ei yhteystietoja, sinulla numeroni
35
486
Vastaukset
- Anonyymi
Ja nimi oli noin ..nainen
- Anonyymi
No mikä se sitten on?
- Anonyymi
Tuo on kyllä kysymättäkin selvää, että jos numeron eikä ota yhteyttä ei kyllä kiinnosta. Jatkaisit vain eteenpäin.
- Anonyymi
Äläpä sano. Numero on, mutta tylytys estää ja teot...onko pilkkaa vai mitä ihmettä? Kivako oli tavata? Olisitpa vain jatkanut matkaa...en ole mikään hyväntekijä..
Pitäis vähän selittää toiselle, ettei sen toisen tarvitse arvailla lopun ikää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä sano. Numero on, mutta tylytys estää ja teot...onko pilkkaa vai mitä ihmettä? Kivako oli tavata? Olisitpa vain jatkanut matkaa...en ole mikään hyväntekijä..
Pitäis vähän selittää toiselle, ettei sen toisen tarvitse arvailla lopun ikää...Mieskö tylytti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis vähän selittää toiselle, ettei sen toisen tarvitse arvailla lopun ikää...Miks sitten kaipaat sellaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieskö tylytti?
Mihin tilanteeseen tuo liittyi? Oliko eri alusta, joissa mahdollista hyväksikäyttö tai huijaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieskö tylytti?
Onko tämä joku sun fantasia tai jotain kummajainen, joka tätä palstaäijää johdattelet? Me therapyyn jo mars mars
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks sitten kaipaat sellaista?
Sinulla on mennyt taas tämäkin palstasedän kärsimysskeema ihon alle. Et vaikuta sen selkeämmältä vaa lähinnä antisocial
- Anonyymi
En uskalla. Haluaisin, mutta en uskalla. Huonoja kokemuksia menneisyydestä, enkä halua niitä toistaa..
- Anonyymi
Ironista että käytät nainen tuota jokaiselle huonoja kokemuksia joita menneisyydestäsi muka ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ironista että käytät nainen tuota jokaiselle huonoja kokemuksia joita menneisyydestäsi muka ollut
Ja sinä olet taatusti se naispuolinen sukan kuluttaja joka öisin näissä aloittajasedän aloituksissa ja vakioprovoissa hiippailee. Sun ajatukset on vaan niin totaalisen itsetuhoisesti keskittynyt🦄 katkeruuden kohteeseeseesi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä olet taatusti se naispuolinen sukan kuluttaja joka öisin näissä aloittajasedän aloituksissa ja vakioprovoissa hiippailee. Sun ajatukset on vaan niin totaalisen itsetuhoisesti keskittynyt🦄 katkeruuden kohteeseeseesi
Eli tästä tulkitsin rivien välistä härön ns kokemuskateellisuuden. Sillai kai.
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
homma selkeä vinkvin
- Anonyymi
Eikö tuo ole selvää pässinlihaa jos yhteystiedot on eikä mitään kuulu, kiinnostusta ei ole.
- Anonyymi
Joissain tilanteissa ei voi , ei saa tai ei ole soveliasta ottaa yhteyttä vaikka miten kiinnostaisi ja tietäisi yhteystiedot.
Tiedoksi hänelle xxxx, mulla on oikeesti ikävä sua ❤️😊- Anonyymi
Kiitos. Nyt voin mennä nukkumaan;)
- Anonyymi
Niin silloin kun toinen on parisuhteessa 🤭 t xxxx
- Anonyymi
Näin juuri. Minullakin on kova ikävä sinua xxxxxx. 😊❤️
- Anonyymi
Minullakin on ikävä sinua xxx ❤️
- Anonyymi
Niin mullaki sua ❤️ vaikka arpapeliähän tämä. Onnensanat vielä löytämättä.
- Anonyymi
must tuntus et muun maan mandariini
- Anonyymi
tai ihana päärynävartalo
- Anonyymi
Onko joki halkaissut Jordanian vai mitä raamatullista nytten?
- Anonyymi
Ei ole yhteystietoja joten laita vaikka savumerkki tänne päin.
- Anonyymi
Ei se nyt oikein käy.
- Anonyymi
Sitten ei käy mikään, asia selvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei käy mikään, asia selvä.
Olihan siinä hyvääkin, mutt kuitenkin paljon sellaistakin mitä ei haluaisi enää kokea. Halusin jotain, jota sulta ei vain saa koskaan.
Etsi panokaverisi vaikka niistä naimisissa olevista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olihan siinä hyvääkin, mutt kuitenkin paljon sellaistakin mitä ei haluaisi enää kokea. Halusin jotain, jota sulta ei vain saa koskaan.
Etsi panokaverisi vaikka niistä naimisissa olevista.Et kyllä aloittajaäijä näe suurta vaivaa näiden feikkidialogies eteen eikä sun näköjään tarvi yleisön tasosta päätellen
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Sinäkö et voi minulle laittaa viestiä.
Olet silti ihana. - Anonyymi
Odottele Ikuisuus rauhassa
- Anonyymi
Kiinnostaa minua. Ei ole enää numeroa..
Minulla ei ole puhelinnumeroasi. Soita itse jos haluat kuulla lisää.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2609750K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785503Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565119PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *694790- 2102354
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122209Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021832- 901537
- 211471
- 411113