Rovaniemen kaupunginhallitus esitti uimahallin paikaksi linja-autoasemaa – "Toivotaan, että asia menee eteenpäin ilman pidempiä viivytyksiä"
Myös Lampelan pelastusaseman rakentaminen ja Nelostien kehittäminen ottivat edistysaskelia.
'
Siihen olis pitönyt tehdä se torni hotelli linja-auyoasemalle ei saatana kusi hallia tyhymät jauhoissako oletta.
oi oi oi voi kuva lapin knsassa antaa aivan väärän kuvan linja -autoasemasta huijausta
13
161
Vastaukset
- Anonyymi
ette osaa kuin pilata koko Rovaniemen siat
- Anonyymi
huume sikoja airnb sikoja.
- Anonyymi
Totta aivan väärän kuvan antaa se tiehän on monta metriä lempana monttu tie kuvassa kaikki olis samalla korkeudella täysin harhaan johtavaa .. korruptioita
älylaitteella tehty kuva kaikkea muutakuin totuuden mukainen .- Anonyymi
Koskipuisto olisi ollu paras paikka.
Kaunis jokimaisema ja talviuintipaikka
vieressä.
Hyvät parkkipaikat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koskipuisto olisi ollu paras paikka.
Kaunis jokimaisema ja talviuintipaikka
vieressä.
Hyvät parkkipaikat.Joo justiinsa, pilataan kaupungin AINOA kaunis vihreä puisto. Ei uimahalli jokirantaa tarvitse. Entinen uimahalli purkuun ja siihen uusi tai sitten Ounasvaaran kylkeen, kun sinne on jo isolla rahalla tehty infra uimahallia varten. Pöljää ja poukkoilevaa päätöksentekoa, on meillä pöljät poliitikot. Vuosikausia vitkutellaan milloin mitäkin päätöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo justiinsa, pilataan kaupungin AINOA kaunis vihreä puisto. Ei uimahalli jokirantaa tarvitse. Entinen uimahalli purkuun ja siihen uusi tai sitten Ounasvaaran kylkeen, kun sinne on jo isolla rahalla tehty infra uimahallia varten. Pöljää ja poukkoilevaa päätöksentekoa, on meillä pöljät poliitikot. Vuosikausia vitkutellaan milloin mitäkin päätöstä.
Ei Koskipuistoa voi puistoksi sanoa.
Onhan siellä Horsmaa suojeltavaksi.
- Anonyymi
rovaniemi ei tarvi yhtään uimahallia ..
- Anonyymi
Rovaniemellä on jo uimahalleja tarpeeksi muttako siellä pyörii jotakin tuummaa ko kattoi niin aattelit paska pököleitä joka hallissaa kelluu ja yksi halli lissää eikö ole aika kallista rakentaa niinn isoja ulko käymälöitä mamuille sitäne siellä tekkee ei normi lappilainen siellä paskassa ui ..
- Anonyymi
on jokee järvee lampee missä uida kesät talvet ..uus avuttomille ja mamuillekkos ne tehään.
- Anonyymi
kohta pökäle uinti nainti raiskus juoksukilpailu olyppia laji..
- Anonyymi
mamujen triatlon kävellen uimahallille pyörällä takas..haaheheh
- Anonyymi
kauheeta 7 ottelu mamuiilla ahahheh
- Anonyymi
jos triathlon on tollasta ahaheheh
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372270
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565