Ajattelin silimääni laittaa, niin eipä mene läpi ollenkaan. Formaatti on oikea ja kuvakoko riittävän pieni. Missä vika?
Muilla profiilikuvaongelmia?
45
293
Vastaukset
Niin, samoja ongelmia oli talvella.
Viimeisin palstauudistus sotki täällä kaikki toimivat systeemit. Nyt täällä ei oikein toimi mikään.
Se ongelma ei välttämättä ole sinun kuvassasi, vaan toimimattomassa latauksessa, joka on temppuillut jo pitkään.
Minulla on vahva mielipide kaikista näistä palstauudistuksista, mutta en viitsi toistaa itseäni, joten jätän tämän nyt tähän .... 🤐😒Joo, kiitos. Eihän uudistukset aina toimi, vaikka kuinka tekisi strapetsitemppuja. Noh, kahtellaan, kyllähän niistä on aina jossain vaiheessa hyötyäkin. Ainakin toivottavasti. 😊
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, kiitos. Eihän uudistukset aina toimi, vaikka kuinka tekisi strapetsitemppuja. Noh, kahtellaan, kyllähän niistä on aina jossain vaiheessa hyötyäkin. Ainakin toivottavasti. 😊
Hei, onnistuit! Sait sen toimimaan! Hyvä sinä! 😅👍
tosi.typy kirjoitti:
Hei, onnistuit! Sait sen toimimaan! Hyvä sinä! 😅👍
No joo, blondikin onnistuu joskus. Kiitti. 😁
- Anonyymi
Ehkä syy se että yrität laittaa kuvan kolmannesta silmästäsi eli silmästä jonne aurinko ei paista
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aivan, percesilmästä yritin aluksi laittaa. 👍
Eikös tuo ole se perceesilmäsi
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Aivan, percesilmästä yritin aluksi laittaa. 👍
Miksi et laittanut kasvoistasi koko kuvaa mutta tuon kuvan perusteella olet tosi kaunis pussattava eli olet söpöliini
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et laittanut kasvoistasi koko kuvaa mutta tuon kuvan perusteella olet tosi kaunis pussattava eli olet söpöliini
Kiitos paljon, mutta haluan määrätynlaisen anonyymiteetin pitää kuitenkin. 👍
- Anonyymi
Onko kuvakoko ja muoto oikea? Joskus herjaa jos liian suuri tiedosto tai väärä muoto, ei tue.
Jasu- Anonyymi
Niin siis on. Luinpas taas huolimattomasti, sorry. 😅
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Niin siis on. Luinpas taas huolimattomasti, sorry. 😅
JasuJoo, kuva oli liian iso sitten kuitenkin, nyt onnistui.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, kuva oli liian iso sitten kuitenkin, nyt onnistui.
Kiva kuva. ☺️
Se on turhan tarkka tosta kuvan koosta. 🥴
Aattelin, että jos vielä rekkaisin nimimerkin siinä kuvassa olis joku eläin. Mun nassua on nähty liikaa saiteilla.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Kiva kuva. ☺️
Se on turhan tarkka tosta kuvan koosta. 🥴
Aattelin, että jos vielä rekkaisin nimimerkin siinä kuvassa olis joku eläin. Mun nassua on nähty liikaa saiteilla.
JasuKiitos Jasu, vaihtelen fiiliksen mukaan. 😊
- Anonyymi
Mikä kuva?
Kuka nyt kuvia kumartelee?
Herrasmiehet kumartelevat jo syntyessään, mutta eivät kuvia.
(hihitystä)- Anonyymi
Profiilikuva
Tässä tulin miettineeksi, että millainenhan profiilikuva minusta teille on syntynyt?
Onko siis mulla jonkinlainen profiili?
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Profiilikuva
Tässä tulin miettineeksi, että millainenhan profiilikuva minusta teille on syntynyt?
Onko siis mulla jonkinlainen profiili?
(hihitystä)Mjoo
Siis tätä ympäristön ihmisettömyys ja hiljaisuus ajaa lampaan tällaisten kysymysten äärelle.
Taidatte kuulua tukiryhmääni.
(naurua) - Anonyymi
Ai tuo tuolla!
Olihan pieni kuva. En mä edes muistanut että tällainen jutska on olemassa. Kun kuvaa täppää, niin pääsee profiiliin ja kuva kirjoittajasta laajenee.
Mäkin haluan oikean profiilin.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai tuo tuolla!
Olihan pieni kuva. En mä edes muistanut että tällainen jutska on olemassa. Kun kuvaa täppää, niin pääsee profiiliin ja kuva kirjoittajasta laajenee.
Mäkin haluan oikean profiilin.
(hihitystä)Analyysi
Äärimmäisen kaunis silmä, hienostuneet kaaret ja upea kulman muoto, kuin taitavalla kädellä piirretty ihmismieleen.
Katse terävä, leikkisä ja älykäs.
Eli hänen, ei minun.
Pidän - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Analyysi
Äärimmäisen kaunis silmä, hienostuneet kaaret ja upea kulman muoto, kuin taitavalla kädellä piirretty ihmismieleen.
Eli hänen, ei minun.
PidänNaisen ulkonäön kehuminen on kuin lasitavaraliikkeessä hiippailua pimeässä.
Hyvin harvoin kukaan kehuu ketään pyyteettömästi.
Tämä on juuri se ansa, johon kaikki tuntuvat putoavan.
Mutta jos minä sanon jotain tällaista, niin myös tarkoitan sitä. Ja jos jätän jotain sanomatta, teen sen syystä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisen ulkonäön kehuminen on kuin lasitavaraliikkeessä hiippailua pimeässä.
Hyvin harvoin kukaan kehuu ketään pyyteettömästi.
Tämä on juuri se ansa, johon kaikki tuntuvat putoavan.
Mutta jos minä sanon jotain tällaista, niin myös tarkoitan sitä. Ja jos jätän jotain sanomatta, teen sen syystä.
(hihitystä)Laajennusosa
Koska mielikuvitukseni on varsin holtiton, niin minulle ei (tietenkään) yksi silmä riitä.
Ei
Rakastun kokonaisuuksiin, mutta ne tuntuvat aina vyöryvän freimien yli.
Tulisi olla jonkinlainen… kohtuus.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Analyysi
Eli hänen, ei minun.
PidänVoi kiitos paljon, olipa kauniisti kirjoitettu. Ei varmaan kukaan ole koskaan noin seikkaperäisesti silmääni kommentoinut. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laajennusosa
Koska mielikuvitukseni on varsin holtiton, niin minulle ei (tietenkään) yksi silmä riitä.
Ei
Rakastun kokonaisuuksiin, mutta ne tuntuvat aina vyöryvän freimien yli.
Tulisi olla jonkinlainen… kohtuus.
(hihitystä)Katse
Kun tarkemmin ajattelee, niin ihmiselle riittää varsin hyvin vain toisen ihmisen katse. Tämän katseen ympärillä oleva on täysin irrelevantti seikka, koska toisen silmissä asuu se sinulle kaikken tärkein.
Olemme perillä.
Ja kun tämä katse toisesta katoaa, molemmat katoavat ja illuusio hajoaa.
Aika nopeasti etenee tämä suhde.
(hirn) - Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi kiitos paljon, olipa kauniisti kirjoitettu. Ei varmaan kukaan ole koskaan noin seikkaperäisesti silmääni kommentoinut. 🤗
Mjoo
Mulla on nyt tässä sun kanssa suhde hektisessä vaiheessa, sillä olen jo ehtinyt erovaiheeseen ja sen kiemuroihin.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Mulla on nyt tässä sun kanssa suhde hektisessä vaiheessa, sillä olen jo ehtinyt erovaiheeseen ja sen kiemuroihin.
(naurua)Sinö olet kyllä hauska tyyppi. 😁
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Sinö olet kyllä hauska tyyppi. 😁
Mjoo
Minusta meillä oli oikein mukavaa yhdessä, mutta ehkä on parempi näin.
Kuitenkin on niin, että muistan nuo silmäsi ikuisesti, sillä niin paljon elämää niissä on, iloa ja silkkaa kirkkautta.
Jää hyvästi. Olet rakas.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Minusta meillä oli oikein mukavaa yhdessä, mutta ehkä on parempi näin.
Kuitenkin on niin, että muistan nuo silmäsi ikuisesti, sillä niin paljon elämää niissä on, iloa ja silkkaa kirkkautta.
Jää hyvästi. Olet rakas.
(hihitystä)Just
Tämä oli varmaan suhdetoiminnan saralla sen maailmanennätys.
Ja sitten täällä vielä kehdataan marista että naisia ei mistään saa.
(hirn)
- Anonyymi
Oletpa kaunis nainen
- Anonyymi
oi . kaunis nainen olet
- Anonyymi
Kivat silmälasit
- Anonyymi
sielläpä on söpö nainen
- Anonyymi
Voi kun näkis koko kuvan
- Anonyymi
Näytät oikein viehättävältä naiselta
- Anonyymi
Ja blondi vielä. Kyllä silmä lepää kun tuollaista naista sais katella
- Anonyymi
Kato mä sain Marge Simpsonin aikaiseksi,
https://www.straitstimes.com/asia/south-asia/seven-dead-75-injured-in-india-firework-factory-explosion-officials
Aika nätti eikö? - Anonyymi
"Muilla profiilikuvaongelmia?
Ajattelin silimääni laittaa, niin eipä mene läpi ollenkaan. Formaatti on oikea ja kuvakoko riittävän pieni. Missä vika?"
Mikäli oikein muistan niin minulla ei samalla tapaan onnistunut aikaisemmin kuvan laittaminen, sillä se oli tarkkuudeltaan liian iso eli siinä oli liikaa dataa. Kenties sinulla oli sama ongelma?
FHL eli UTRJuu, aika kauan sai jumpata tuon kuvakoon kanssa, koska ei juuri siitä suoraan herjannut, vaan formaatista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Putin lähti takki auki sotaan....
Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,1293794Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv3242705Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,02190Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k442018Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll121770No onneks ei tartte sit olla
Mustis ku se ootki sinä itte 😂😂 Oon pelännyt että ehkä teille kehkeytyy jotain enemmän ku niin paljon yhteistä mut....91394Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1341261- 931212
Lahden kolarisuma ja automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä
Olisiko uudehkojen autojen automaattinen hätäjarrutusjärjestelmä vähentänyt kolareiden määrää tuolla Lahden tiellä? Sumu871016- 52982