Ajattelin silimääni laittaa, niin eipä mene läpi ollenkaan. Formaatti on oikea ja kuvakoko riittävän pieni. Missä vika?
Muilla profiilikuvaongelmia?
34
202
Vastaukset
Niin, samoja ongelmia oli talvella.
Viimeisin palstauudistus sotki täällä kaikki toimivat systeemit. Nyt täällä ei oikein toimi mikään.
Se ongelma ei välttämättä ole sinun kuvassasi, vaan toimimattomassa latauksessa, joka on temppuillut jo pitkään.
Minulla on vahva mielipide kaikista näistä palstauudistuksista, mutta en viitsi toistaa itseäni, joten jätän tämän nyt tähän .... 🤐😒Joo, kiitos. Eihän uudistukset aina toimi, vaikka kuinka tekisi strapetsitemppuja. Noh, kahtellaan, kyllähän niistä on aina jossain vaiheessa hyötyäkin. Ainakin toivottavasti. 😊
Mu5tasydän kirjoitti:
Joo, kiitos. Eihän uudistukset aina toimi, vaikka kuinka tekisi strapetsitemppuja. Noh, kahtellaan, kyllähän niistä on aina jossain vaiheessa hyötyäkin. Ainakin toivottavasti. 😊
Hei, onnistuit! Sait sen toimimaan! Hyvä sinä! 😅👍
tosi.typy kirjoitti:
Hei, onnistuit! Sait sen toimimaan! Hyvä sinä! 😅👍
No joo, blondikin onnistuu joskus. Kiitti. 😁
- AnonyymiUUSI
Ehkä syy se että yrität laittaa kuvan kolmannesta silmästäsi eli silmästä jonne aurinko ei paista
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Aivan, percesilmästä yritin aluksi laittaa. 👍
Eikös tuo ole se perceesilmäsi
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Aivan, percesilmästä yritin aluksi laittaa. 👍
Miksi et laittanut kasvoistasi koko kuvaa mutta tuon kuvan perusteella olet tosi kaunis pussattava eli olet söpöliini
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et laittanut kasvoistasi koko kuvaa mutta tuon kuvan perusteella olet tosi kaunis pussattava eli olet söpöliini
Kiitos paljon, mutta haluan määrätynlaisen anonyymiteetin pitää kuitenkin. 👍
- AnonyymiUUSI
Onko kuvakoko ja muoto oikea? Joskus herjaa jos liian suuri tiedosto tai väärä muoto, ei tue.
Jasu- AnonyymiUUSI
Niin siis on. Luinpas taas huolimattomasti, sorry. 😅
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Niin siis on. Luinpas taas huolimattomasti, sorry. 😅
JasuJoo, kuva oli liian iso sitten kuitenkin, nyt onnistui.
- AnonyymiUUSI
Mikä kuva?
Kuka nyt kuvia kumartelee?
Herrasmiehet kumartelevat jo syntyessään, mutta eivät kuvia.
(hihitystä)- AnonyymiUUSI
Profiilikuva
Tässä tulin miettineeksi, että millainenhan profiilikuva minusta teille on syntynyt?
Onko siis mulla jonkinlainen profiili?
(hihitystä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Profiilikuva
Tässä tulin miettineeksi, että millainenhan profiilikuva minusta teille on syntynyt?
Onko siis mulla jonkinlainen profiili?
(hihitystä)Mjoo
Siis tätä ympäristön ihmisettömyys ja hiljaisuus ajaa lampaan tällaisten kysymysten äärelle.
Taidatte kuulua tukiryhmääni.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Ai tuo tuolla!
Olihan pieni kuva. En mä edes muistanut että tällainen jutska on olemassa. Kun kuvaa täppää, niin pääsee profiiliin ja kuva kirjoittajasta laajenee.
Mäkin haluan oikean profiilin.
Anonyymi kirjoitti:
Ai tuo tuolla!
Olihan pieni kuva. En mä edes muistanut että tällainen jutska on olemassa. Kun kuvaa täppää, niin pääsee profiiliin ja kuva kirjoittajasta laajenee.
Mäkin haluan oikean profiilin.
(hihitystä)Analyysi
Äärimmäisen kaunis silmä, hienostuneet kaaret ja upea kulman muoto, kuin taitavalla kädellä piirretty ihmismieleen.
Katse terävä, leikkisä ja älykäs.
Eli hänen, ei minun.
Pidän - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Analyysi
Äärimmäisen kaunis silmä, hienostuneet kaaret ja upea kulman muoto, kuin taitavalla kädellä piirretty ihmismieleen.
Eli hänen, ei minun.
PidänNaisen ulkonäön kehuminen on kuin lasitavaraliikkeessä hiippailua pimeässä.
Hyvin harvoin kukaan kehuu ketään pyyteettömästi.
Tämä on juuri se ansa, johon kaikki tuntuvat putoavan.
Mutta jos minä sanon jotain tällaista, niin myös tarkoitan sitä. Ja jos jätän jotain sanomatta, teen sen syystä.
Anonyymi kirjoitti:
Naisen ulkonäön kehuminen on kuin lasitavaraliikkeessä hiippailua pimeässä.
Hyvin harvoin kukaan kehuu ketään pyyteettömästi.
Tämä on juuri se ansa, johon kaikki tuntuvat putoavan.
Mutta jos minä sanon jotain tällaista, niin myös tarkoitan sitä. Ja jos jätän jotain sanomatta, teen sen syystä.
(hihitystä)Laajennusosa
Koska mielikuvitukseni on varsin holtiton, niin minulle ei (tietenkään) yksi silmä riitä.
Ei
Rakastun kokonaisuuksiin, mutta ne tuntuvat aina vyöryvän freimien yli.
Tulisi olla jonkinlainen… kohtuus.
(hihitystä) Anonyymi kirjoitti:
Analyysi
Eli hänen, ei minun.
PidänVoi kiitos paljon, olipa kauniisti kirjoitettu. Ei varmaan kukaan ole koskaan noin seikkaperäisesti silmääni kommentoinut. 🤗
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Laajennusosa
Koska mielikuvitukseni on varsin holtiton, niin minulle ei (tietenkään) yksi silmä riitä.
Ei
Rakastun kokonaisuuksiin, mutta ne tuntuvat aina vyöryvän freimien yli.
Tulisi olla jonkinlainen… kohtuus.
(hihitystä)Katse
Kun tarkemmin ajattelee, niin ihmiselle riittää varsin hyvin vain toisen ihmisen katse. Tämän katseen ympärillä oleva on täysin irrelevantti seikka, koska toisen silmissä asuu se sinulle kaikken tärkein.
Olemme perillä.
Ja kun tämä katse toisesta katoaa, molemmat katoavat ja illuusio hajoaa.
Aika nopeasti etenee tämä suhde.
(hirn) - AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Voi kiitos paljon, olipa kauniisti kirjoitettu. Ei varmaan kukaan ole koskaan noin seikkaperäisesti silmääni kommentoinut. 🤗
Mjoo
Mulla on nyt tässä sun kanssa suhde hektisessä vaiheessa, sillä olen jo ehtinyt erovaiheeseen ja sen kiemuroihin.
(naurua) Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Mulla on nyt tässä sun kanssa suhde hektisessä vaiheessa, sillä olen jo ehtinyt erovaiheeseen ja sen kiemuroihin.
(naurua)Sinö olet kyllä hauska tyyppi. 😁
- AnonyymiUUSI
Mu5tasydän kirjoitti:
Sinö olet kyllä hauska tyyppi. 😁
Mjoo
Minusta meillä oli oikein mukavaa yhdessä, mutta ehkä on parempi näin.
Kuitenkin on niin, että muistan nuo silmäsi ikuisesti, sillä niin paljon elämää niissä on, iloa ja silkkaa kirkkautta.
Jää hyvästi. Olet rakas.
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Minusta meillä oli oikein mukavaa yhdessä, mutta ehkä on parempi näin.
Kuitenkin on niin, että muistan nuo silmäsi ikuisesti, sillä niin paljon elämää niissä on, iloa ja silkkaa kirkkautta.
Jää hyvästi. Olet rakas.
(hihitystä)Just
Tämä oli varmaan suhdetoiminnan saralla sen maailmanennätys.
Ja sitten täällä vielä kehdataan marista että naisia ei mistään saa.
(hirn)
- AnonyymiUUSI
Oletpa kaunis nainen
- AnonyymiUUSI
oi . kaunis nainen olet
- AnonyymiUUSI
Kivat silmälasit
- AnonyymiUUSI
sielläpä on söpö nainen
- AnonyymiUUSI
Voi kun näkis koko kuvan
- AnonyymiUUSI
Näytät oikein viehättävältä naiselta
- AnonyymiUUSI
Ja blondi vielä. Kyllä silmä lepää kun tuollaista naista sais katella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913178Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729621Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h959113Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k207756Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386734Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1486158Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153134En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3921215Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71154YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl841000