Joko alkaa Pellon rikhaila rahat loppuhmaan hähä?

Anonyymi-ap

Mieko takavuosina sanoin että ihmiset katoaa Pellosta ko oon niin vittuimainen ja ylimielinen ilmapiiri monela paikallisella niin mulle sanothiin että "antaa mennä vain, meilon poka pankissa rahhaa ja lompakko kestää"

No nyt alkaa sitten kunnan tallous piiputtamhaan. Onko lompakkomiehillä sitä rahhaa? Nostama kiinteistöveroa ja kunnallisveroa, niin saama kunnantalolla tyhjäntoimittajat piettyä palkkalistoila.

Rahhaa kulluu aina vain enemmän ja palvelut loppuu. Kohta ei saa sitä sairaanhoitoakhaan. Ei lompakolhakaan, koska ei ole palveluntarjoajia Oulua lähempänä.

Jo vain on varmasti hauska homma olla vanha Pellossa.

13

988

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvvää vanhusten viikkoa vaan. Pellon kunta taitaa olla ainoa, joka ei huomio millään lailla tätäkään viikkoa. Mutta kun tulee pride, ...jopas on liputusta.

• Anonyymi

Lähemmä kaikki Pridelle, hieno homma. Pello on vapaamielinen vaikka jotkut kirjoittelijat tuntuvat vajaamielisiltä (persuilta?).

• Anonyymi

Lue paikallislehdestä kunnan sivulla ilmoitus, jossa kunta järjestää monenlaista tapahtumaa joka päivälle tällä viikolla.

• Anonyymi

Sais rikkaat yrittäjät vähän avustaa kuntaa.Kuntahan on avustanut heitä jo vuosia että pärjäävät rikkaina,antamalla urakoita jotka joku muu olisi tehnyt halvemmalla.Ei ne perintö rahat pitkälle riitä

• Anonyymi

Vanhalla on paksu lompsa.

• Anonyymi

lompsa voi olla paksus nahas tehty ! ja sisus tyhjää ! :(

• Anonyymi

Kyllä vanhan kerman jälkeläiset vielä näyttelee rikasta.Vanhoilla vehkeillä ajelevat,siinä näkee että alamäki on alkanut.Eihän verotuksessa ole juuri mitään tulojakaan,kun tavallisella rengillä on verotettava tulo enempi

• Anonyymi

A kaluston ikä ei kerro yrityksen varallisuutta kyse on toimintamallista liike ideasta käyttöasteesta yms ethän sinäkään osta kultaista kahvinkeitintä jos saat saman kahvin keittomäärään nähden kuparipannulla? Yrittäjät saavat helpotuksia mutta myös jakavat työnsä työntekijälle. On työntekijän velvollisuus pitää verotuksensa ja muut kulunsa ajan tasalla ei toisinpäin vai maksaisitko itse tuplaveroa jos ei ole pakko?

• Anonyymi

Älä sie pölkää! Ei lopu koiralta kusi eikä rikkailta raha. Hallitushan lupasi laskea verotusta ja antaa muitaki tukiaisia.

• Anonyymi

Rahhaa saahaan hirsikoulun myynnistä!
        Minne sijoitethaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahhaa saahaan hirsikoulun myynnistä!
        Minne sijoitethaan?

Sijoitettaskos ensin vaikka purkajan lisälaskuun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sijoitettaskos ensin vaikka purkajan lisälaskuun?

Miksi sitäkin ei kunnan toimesta tehty itse ? Ramirentiltä vain kaivuri lainaan ja sileäksi koko pytinki hintaa tulee varmaan alle kymppitonni

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      107
      2227
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      843
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      766
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      518
      725
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      625
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe