Mikäs siinä oli syynä poistolle?
Uusiks sitten..
Niin siinäpä se nyt oikeastaan olikin se tämän aloituksen asia.
Pipariakin olis tarjolla jos tekee mieli.
💓
Ilta teelle kutsu miehelle yritys 2
62
655
Vastaukset
Eihän vielä ole joulu.
- Anonyymi
Ei olekaan, mutta ainahan voi viettää vaikka pikkujoulua tai......
Kannattaa laittaa, että kuka pyytää ja ketä.
- Anonyymi
En pääse kortti hyllyllä (rattijuopumus)
- Anonyymi
Mitähän on poistettu?
Toivottavasti ei hänen kommenttejaan.
💓 - Anonyymi
Kai tästä voi jotakin päätellä kun et vastaa vaikka muihin kommentoit.
Lämpöä olisin tarvinnut ihan oikeesti.
Täällä on kylmä. 😔
💓- Anonyymi
On aika kylmiä asuntoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On aika kylmiä asuntoja
On tää ainakin juu.
Mut muutenkin tarttis lämpöä.
💓 - Anonyymi
Harva täällä jaksaa lukea ja vastailla aktiivisesti. Irl kysyttäessä varmaan tulisinkin, mutta täällä jonkun tuntemattoman kutsuilla ei ole mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harva täällä jaksaa lukea ja vastailla aktiivisesti. Irl kysyttäessä varmaan tulisinkin, mutta täällä jonkun tuntemattoman kutsuilla ei ole mitään merkitystä.
Kerro vaikka miten saan sulta kysyttyä?
Anonyymi kirjoitti:
On aika kylmiä asuntoja
https://www.youtube.com/watch?v=_ocu3tjDT_4
Холодні стіни / Transportna / Post-Punk / Darkwave з України (Official Audio)- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro vaikka miten saan sulta kysyttyä?
Minulle instagram on aika varma paikka. Toki jos ei tiedä nimeä, niin sitten menee vaikeaksi. Toivottavasti saat kysyttyä häneltä.
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=_ocu3tjDT_4
Холодні стіни / Transportna / Post-Punk / Darkwave з України (Official Audio)Vaikket mulle tota linkkiä laittanut
vaan jollekin kommentoivalle,
niin Kiitti silti Buddy!
Mikä lie oli syy just tohon..
🍫🎂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle instagram on aika varma paikka. Toki jos ei tiedä nimeä, niin sitten menee vaikeaksi. Toivottavasti saat kysyttyä häneltä.
Aina ei voi laittaa vaik tietäiskin nimen.
Ei vaikka kuinka haluaisi laittaa.
Vaikka olis oikeesti asiaa. : ( Anonyymi kirjoitti:
Vaikket mulle tota linkkiä laittanut
vaan jollekin kommentoivalle,
niin Kiitti silti Buddy!
Mikä lie oli syy just tohon..
🍫🎂Kappale kertoo kylmistä seinistä ja kylmistä asunnoista (eli liittyy edellisiin kommentteihin).
- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Kappale kertoo kylmistä seinistä ja kylmistä asunnoista (eli liittyy edellisiin kommentteihin).
Okeii, en ymmärrä kieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina ei voi laittaa vaik tietäiskin nimen.
Ei vaikka kuinka haluaisi laittaa.
Vaikka olis oikeesti asiaa. : (Ymmärrän täysin tunteen. Joskus ne estävät syyt ovat ihan oikeat ja joskus ne saa järkeiltyä oman pään tuotoksiksi.
Anonyymi kirjoitti:
Okeii, en ymmärrä kieltä.
Siihen saa automaattikäännöksen teksitykseksi.
Oikeassa alareunassa on nappula.- Anonyymi
buddy-love kirjoitti:
Siihen saa automaattikäännöksen teksitykseksi.
Oikeassa alareunassa on nappula.Kiitos,
mut en mä taida kuitenkaan.
😔
- Anonyymi
Kauneimmat naisethan ne jää aina yksin. Faktajuttu.
Piparia!?!?- Anonyymi
Partiojutut onkin tuttujajuttuja mihin mennään jakamaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipsa-piparia?
Mietinkin oliko kardemumman jouluisia. Ei sitten kardemummoa. Ikä tulikin selväksi jotain 17-35. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pipsa-piparia?
Mietinkin oliko kardemumman jouluisia. Ei sitten kardemummoa. Ikä tulikin selväksi jotain 17-35.Se talojuttu kylmyys johtuu korkeudesta. Vanha yhtiö putkissa paineet vähissä lämmin vesi ei meinaa nousta pattereihin. 2-kerrosikkunat kuin Lontoossa ikään tekee vaan 1 ilmakerroksen, isot lasitkin vielä.
Kyllä tarttee jotain lämmikkeeksi, siksi ikinä siellä viihtynytkään vaan radalla. Lämmin tunnu vaan lämmittää peiton alla siinä mallashiiva on tarpeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se talojuttu kylmyys johtuu korkeudesta. Vanha yhtiö putkissa paineet vähissä lämmin vesi ei meinaa nousta pattereihin. 2-kerrosikkunat kuin Lontoossa ikään tekee vaan 1 ilmakerroksen, isot lasitkin vielä.
Kyllä tarttee jotain lämmikkeeksi, siksi ikinä siellä viihtynytkään vaan radalla. Lämmin tunnu vaan lämmittää peiton alla siinä mallashiiva on tarpeen....tuhnu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
...tuhnu.
Webastolle ois töpselin paikka oikealla kyllä. Vähän lämmikkeeksi itä-saksaan.
- Anonyymi
Niin, piparia...
Tiiäks sellasia pipareita joita yleensä jouluna on.
🍪 tollaset ois tavallaan parempia koska suklaa, mut piparii ois silti ollut.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Webastolle ois töpselin paikka oikealla kyllä. Vähän lämmikkeeksi itä-saksaan.
Kattelin kuvista sulla on se talja vedä muutama lämmin ennen nukkumaanmenoa niin se menee verenkiertoon sillon nukahtaa kivasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kattelin kuvista sulla on se talja vedä muutama lämmin ennen nukkumaanmenoa niin se menee verenkiertoon sillon nukahtaa kivasti.
Siinä lähellä on bongauspaikka https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201803312200800952
Niissä kumpareissa on pilviverho alhaalla siellä piilossa.
Pidä hauskaa ;) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä lähellä on bongauspaikka https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/201803312200800952
Pidä hauskaa ;)Minkä lähellä on?
Kelle sä selität? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lähellä on?
Kelle sä selität?Aloittajalle.
Jos käyt yölenkillä niin voit oppia siddheistä. Budolajien harrastajat maksaisi niistä maltaita, ne on Intiassakin unohtumaan päin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle.
Jos käyt yölenkillä niin voit oppia siddheistä. Budolajien harrastajat maksaisi niistä maltaita, ne on Intiassakin unohtumaan päin.No en ymmärtänyt kyl yhtään mitään.
Enkä voi lukee tota mitä linkitit.
Mis sit onkaan lähel ja mitä.
En tiä mist kuvista kattelit ja mitä taljoja...
En jaksa tänä yönä enää lenkille lähtee.
Meen yksin surkuttelee peiton alle.
😔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittajalle.
Jos käyt yölenkillä niin voit oppia siddheistä. Budolajien harrastajat maksaisi niistä maltaita, ne on Intiassakin unohtumaan päin.Mä en ymmärrä miks mä ilmestyilen aina suurvalloissa, ilmeisesti mainosarvo täällä on melko olematon. Väittävät vielä olevansa saatananpalvojia. Pyh! En usko. Feikkejä.
But anyways: https://www.straitstimes.com/singapore/lightning-ball-in-pasir-ris-tampines-and-yishun-part-of-marketing-stunt - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on ehkä hieman vääristynyt mielikuva susenpennuista ym, mutta sitä kuvaa voi onneksi kehittää eteenpäi ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lähellä on?
Kelle sä selität?Keltä se sinä mielestäsi kyselet aina tätä avaavaa nippelitietoa kun pyrähdät näihin sedän monologeihin kyselemään? Not normal
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keltä se sinä mielestäsi kyselet aina tätä avaavaa nippelitietoa kun pyrähdät näihin sedän monologeihin kyselemään? Not normal
Kyllä mun mielestä on ihan normaalia kysyä kommentoivalta tyypiltä tollei mun omassa aloituksessa jos en tiedä kenelle joku sanoo jotain, ja mitä hittoa se joku tarkoittaa.
Että kyl se joku
toisten aloituksiin pyrähtelevä
taidat olla ihan sä itse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidä hauskaa ;)Kerrotko vähän missä lähellä ja missä ihmeen kumpareissa :D
- Anonyymi
Koetko naisina esiintyen näitä kutsuja palstalla esittävä mies, että nämä stoorit tuo sinua lähemmäs tätä aihetta, eli naisen vulvaa? Naiselta T kysymys
- Anonyymi
Näkyi onnistuvan kun vastasit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyi onnistuvan kun vastasit.
Eli tarkoitatko sinä että minulla olisi mielessä vulva? Eihän sitä tartte ku alas päin kattoo, eli aika arkinen asia on
- Anonyymi
Jätä mut rauhaan!!!
Kiitos!
Ja ei...
En tosiaankaan halua yhtään lähemmäs
tollasia paikkoja, on ihan omasta takaa sellanen.
Eikä aloituksessa mitenkään ollut kyse sellasesta, ainoastaan sun likasessa mielessäs. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tarkoitatko sinä että minulla olisi mielessä vulva? Eihän sitä tartte ku alas päin kattoo, eli aika arkinen asia on
Itsehän tuota hoet.
Aloittajallakin on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsehän tuota hoet.
Aloittajallakin on.Mitä mulla sun mielestä on?
Joo pöksyistä löytyy kyseinen asia.
- Anonyymi
Eikö piparia kannattaisi tarjota yksityisesti? Jos suoraa yhteyttä ei ole, on piparitarjoilu ehkä hieman mautonta ja tyylitöntä, eikä tehoa kuin helpon murukeksin perässä oleviin helppoheikkeihin. Sellaisten kanssa taas vaan rikkoo helposti itsensä, jos ehtii ihastua. Usko tai älä, miehetkin haluavat useimmiten valita itse minkälaista piparia suuhunsa upottavat ja mitkä jättävät muille. 😉
Epätoivon makuinen pipari yleensä kertoo käsittelemättä olevasta kuormasta tai muista ongelmista elämässä. Jos ihmisen tavoite on onnellinen ja rakastava parisuhde hetken piparishown sijaan, olisi parempi aloittaa ensin hoitamalla itsensä kuntoon ja tasapainoon.- Anonyymi
Anteeks nyt vaan mut ennenku jauhat enempää sontaa voisit miettiä sanoinko mitään tohon suuntaan edes vai koitatko vaan huviksesi syyttää ja koittaa saada näyttämään täysin muulle mitä ite tarkoitin.
Parisuhdetta en tainnut edes mainita.
Ja piparitkin on ihan taikinasta tehtyjä
eikä mitä pöksyistä löytyy. - Anonyymi
Mitä säkin kuvittelet tietäväsi mun tasapainosta tai kunnostani?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeks nyt vaan mut ennenku jauhat enempää sontaa voisit miettiä sanoinko mitään tohon suuntaan edes vai koitatko vaan huviksesi syyttää ja koittaa saada näyttämään täysin muulle mitä ite tarkoitin.
Parisuhdetta en tainnut edes mainita.
Ja piparitkin on ihan taikinasta tehtyjä
eikä mitä pöksyistä löytyy.Mistä tiedät, puhuiko edellinen kirjoittaja muusta kuin taikinapipareista? Niihin pätee täysin samat sanat kuin vähemmän kuiviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät, puhuiko edellinen kirjoittaja muusta kuin taikinapipareista? Niihin pätee täysin samat sanat kuin vähemmän kuiviin.
Niin noh, enhän mä sitä voi tietää.
Mutta veikkaan silti ettei.
- Anonyymi
Olis asiaakin kyllä ollut.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878