Mites se oikein menee tukien kannalata menee kun kuukauden sairasloma alkoi nyt. Ja en voi ottaa työtä vastaan, enkä käydä tapaamisissa mihin pitää kipittää melkein joka viikko???
Voi tätä hommaaa
Työtön sairaslomalla...
10
235
Vastaukset
- Anonyymi
Minuakin kiinnostaisi tämä asia. Eikö kenelläkään ole tietoa?
- Anonyymi
Tarvitset sairauspäivärahaa varten terveydenhuollosta lääkärintodistuksen työkyvyttömyydestäsi.
Kun olet saanut lääkärintodistuksen, ilmoita TE-palveluihin todistukseen merkitty työkyvyttömyysaika.- Anonyymi
Hetikö alkaa sairauspäiväraha, vai mikä toi alle 10 päivää juttu on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetikö alkaa sairauspäiväraha, vai mikä toi alle 10 päivää juttu on?
Kelan sivuilla on neuvottu mitä pitää tehdä vai luotatko ennemmin tällä forumilla saamiisi ohjeisiin?
- Anonyymi
Eiköhän se ole että heti sosiaalitoimen holhottavaksi Kuntouttavaan työtoimintaan tekemään töitä ilman palkkaa niin saa elämänhallinan kuntoon alkoholistien, hullujen ja narkkien kanssa!
- Anonyymi
Saat KELA:n maksamaa sairaspäivärhaa ja myös toimeentulotukea sekä asumistukea.
- Anonyymi
Kelaan pitää siis laittaa lääkärintodistus B työkyvyttömyydestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asian käsittely kestää ainoastaan 6 viikkoa ja keskeytyy selvityspyyntöön ja sen jälkeen toiset 6 viikkoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä oikesti noin typerä vai esitätkö vaan? Eikun se pitää esittää äidille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä oikesti noin typerä vai esitätkö vaan? Eikun se pitää esittää äidille.
En ole. Olin itse 300 pv sairaslomalla 3 kk per B-lausunto ja nyt vuosien jälkeen eläkkellä. Kyllä sitä rahaa tuli toimeentulotuki, asumistuki ja sairaspäiväraha kun olin sillä 300 pv saikulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3985884Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251819Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http641284- 1211053
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss47963Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko106962- 57948
- 57931
Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?133919- 78871