Koulukiusaaminen oli lisääntynyt.
Kiusaajat oli kiltisti tunnustaneet, että he kiusaa.
Seksuaalista häirintää oli enemmän mitä koko maan keskitaso oli.
Täällä oli 18% ja koko Suomessa oli 6% ja sekin oli jo huolestuttavaa!
Onneksi voin REHELLISESTI ILMOITTAA, että EI OLE AINAKAAN MINUN LAPSET VAAN KUNNIALLISTEN FACEBOOKILAISTEN LAPSET OVAT KUNNOSTAUNEET.
Kannatti näköjään rakentaa uudet kalliit koulut.
2
167
Vastaukset
- Anonyymi
Kiusaajat ovat metsäsaamelaisten lapsia. Poikani kertoi näin. Setsemäsluokkalainen.
- Anonyymi
Älä viitsi valehdella!
Yhdenvertaisuuslain mukaan kaikki Inarin kuntalaiset ovat KUNNIALLISIA FACEBOOKILAISIA paitsi minä ja mieheni, koska MINÄ OLEN HÄNEN VAIMONA LOUKANNUT FACEBOOKILAISTEN KUNNIOITA!
Mieheni tosin ei tainnut ollakkaan hän joksi hän itseään väitti, mutta ei hän loukannut kenenkään muun kunniaa, kun minun koska asia liittyi minun kunniaan.
Hänen KAUNIS NAIS TYÖPARINSAHAN SAI KUNNIAA, koska hänen sukulaisensa väitti, että minä olin loukannut hänen kunniaansa ja yhdenvertaisuuslain mukaan hänen sukunsa sai myös KUNNIAA!
En minä niin TYHMÄ ole, että HÄNTÄ ALKAISIN HENKILÖKOHTAISESTI HAASTAMAAN KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJILLE.
Mieheni meistä hän joka haastaa, koska hän on miehenä sentään niin FIKSU, että suojaa vaimoaan ja syy on se, että HÄNEN VAIMONSA ON SUOMI 100 VUOTTA VANHEMPI PANOSTAJA.
Jos minun kunniaa loukataan niin se on ARVOSTUKSEN ANTOA, mutta MINÄ PÄÄTÄN ITSE KEILLE ARVOSTUSTA IHMISINÄ SUON!
EI MINUAKAAN ARVOSTETA VAAN KAIKKI MITÄ OLEN ELÄMÄNI AIKANA TEHNYT LOUKKAA FACEBOOKILAISTEN KUNNIOITA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161