https://pro.klinik.fi/contact/hyvinvointikeskus-lapponia.
https://digilapha.fi/fi/authentication?callbackUrl=%2Ffi
NordLab Ajanvarauspalvelut:
Valitse asiointi alue ja tarvitsemasi palvelu vasemmalla olevasta nuolivalikosta. HUOM! Tullessasi yksityislääkärin lähetteellä, valitse palvelu "Itsemaksavan asiakkaan palvelu (yksityislääkärin lähete)"
Halutessa voit valita myös toimipisteen (nuolivalikosta) - voit asioida missä tahansa oman hyvinvointialueen toimipisteessä, jossa tarvitsemaasi palvelua on tarjolla
Paina seuraavaksi "Hae vapaat ajat" ja saat listan vapaana olevista ajoista toimipisteittäin
Valitse haluamasi aika klikkaamalla aikalaatikkoa kalenterissa ja täytä varaustiedot - muista vahvistaa lopuksi varaus!
Saavu näytteenottoon ennen varattua ilmoittautumisaikaa, toimipisteessä asiakkaat kutsutaan odotustilasta joko nimellä tai vuoronumerolla
Ei voi olla vaikeampaa
5
217
Vastaukset
- Anonyymi
Tervetuloa DigiLaphaan!
Kirjaudu sisään
DigiLapha on Lapin hyvinvointialueen asiointipalvelu, josta löydät hyvinvointialueen digipalveluja.
Palveluun kirjautuminen vaatii vahvan tunnistautumisen. Valitset itse, mitä tunnistustapaa haluat hyödyntää. Pääset kirjautumaan DigiLaphaan esimerkiksi henkilökohtaisilla pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella.
Asioitko toisen puolesta? - Anonyymi
DigiLapha tuo Lapin hyvinvointialueen digipalvelut saatavillesi ajasta ja paikasta riippumatta
DigiLaphassa voit:
keskustella chatissa ammattilaisen kanssa helposti ja nopeasti
lähettää palveluun viestin itsellesi sopivana aikana
täyttää lomakkeita ennen tapaamista
osallistua etävastaanotoille ja -tapaamisiin valitsemastasi paikasta
asioida toisen henkilön puolesta luotettavasti
Kehitämme sovellusta aktiivisesti yhteistyössä asiakkaiden ja ammattilaisten kanssa ja laajennamme alustan toiminnallisuuksia vaiheittain. - Anonyymi
Onko ongelmia? Kätesi kuuntelee.
- Anonyymi
Ole suomalainen, enkä tarvitse "tulkkia", itseni imaisemiseen.
Keskustella chatissa ammattilaisen kanssa helposti ja nopeasti.
"Minkähän" alan ammattilaisia on tarjolla, voiko ihan itse valita.
- Anonyymi
Kepu ja vassarithan tätä halusivat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741