Tämä tilanne nyt
Olen syönyt reilut 3000 kaloria päivässä noin kuukauden ajan ja en ole ehtinyt YHTÄÄN harrastamaan liikuntaa.
Vyötärön ympärysmitta isontunut vain 1 cm ja pihtimitat kasvanut 3 mm.
Nyt olisi aikaa liikunnallekkin kun olen saanut tehtyä kaikki tärkeät työt.En ole ehtinyt harrastamaan liikuntaa kunnolla ainakaan vuoteen,joitakin lyhyitä pätkiä on ollut joiden aikana olen onnistunut laihtumaan pari kiloa jotka olen sitten lihonut takaisin syömällä herkkuja.
Laihduttamiselle pitää olla aikaa Ainakaan minä en laihdu ilman liikuntaa.
Sitä laihtuu niin että tekee kaikki liikunta suoritukset JA syö TARKASTI ruokaohjelman mukaan.😮
Laihdutan hitaasti JA suurilla kaloreilla KOSKA se on ainoa oikea tapa laihduttaa 🤔.Nopeat laihdutuksen tuhoaa terveyden monella tavalla.😮💨
Esim kilpirauhasen vajaatoiminta,impotenssi,mulkku lakkaa seisomassa jos syö liian vähän,naisilla loppuu kuukautiset yms.😒
Jos syö laihdutuksen aikana paljon ja liikkuu paljon,vaikutukset on aivan päinvastaiset.
On laihduttamisen aika,laihduttamiselle pitää olla aikaa
29
316
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule sinun iässä lakkaa seisomasta muutenkin, ja naisilla kuukautiset lakkaa ihan luonnostaan tossa keskimäärin 50 v. Sulla on aika erikoiset uskomukset vanhenemisesta, että sen vois pysäyttää sillä että lihottaa ja laihduttaa itseään vuorotellen. Vanhenet joka tapauksessa.
- Anonyymi
Olen kohta 65 vuotias,ja seksikunto on aivan samanlainen kuin 30 vuotiaana.Ainoastaan seksuaalinen kiihottuminen on pienentynyt,mutta tomintakunto on aivan sama kuin ennen eli erektion kovuus ja kestävyys.
Elämätavoilla on siis merkitystä siinäkin asiassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kohta 65 vuotias,ja seksikunto on aivan samanlainen kuin 30 vuotiaana.Ainoastaan seksuaalinen kiihottuminen on pienentynyt,mutta tomintakunto on aivan sama kuin ennen eli erektion kovuus ja kestävyys.
Elämätavoilla on siis merkitystä siinäkin asiassa.Jos hormonitoiminnan menee pilaamaan kitudieteillä,se ei välttämättä enään palaudu koskaan entiselleen 😮💨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämätavoilla on siis merkitystä siinäkin asiassa.Mistä osaat verrata 65 v seksikuntoa kolmikymppisen vastaavaan? Anna joku esimerkki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä osaat verrata 65 v seksikuntoa kolmikymppisen vastaavaan? Anna joku esimerkki.
Jos P=2-3 x S soikempi niin johonkin se pakostakin kertyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos P=2-3 x S soikempi niin johonkin se pakostakin kertyy.
Voitko avata tuota mitä tarkoittaa "soikempi"? Ja mikä kertyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämätavoilla on siis merkitystä siinäkin asiassa.Mitä sinä seksikunnolla kun ei ole naistakaan? 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämätavoilla on siis merkitystä siinäkin asiassa.Olisi kiva jos sillä ns seksikunnolla olisi muutakin käyttöä kuin vain esitellä sitä kaupan kassalla niille jotka ei ole sinun erektioistasi kiinnostuneita.
- Anonyymi
Sulla on liian vähäiset estrogeenitasot.
- Anonyymi
Millä perusteella osaat kertoa kenenkään estrogeeneista? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä perusteella osaat kertoa kenenkään estrogeeneista? 🤔
Kirjoitetun tekstin perusteella mutta tosin vain lääkäri voisi sitten vahvistaa asian ja määrätä lääkettä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoitetun tekstin perusteella mutta tosin vain lääkäri voisi sitten vahvistaa asian ja määrätä lääkettä.
Millä asiantuntemuksella osaat tekstistä päätellä kenenkään hormonitasoja? Osaatko samalla lailla kertoa mm insuliinitasot? Nehän on myös hormoneja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä asiantuntemuksella osaat tekstistä päätellä kenenkään hormonitasoja? Osaatko samalla lailla kertoa mm insuliinitasot? Nehän on myös hormoneja.
Minulla on asiaan liittyvä koulutus ja vuosien ammatillinen kokemus estrogeenin puutteen tunnistamisessa. Insuliini puolestaan on helppoa mitata myös kotioloissa, jos epäilet itselläsi sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on asiaan liittyvä koulutus ja vuosien ammatillinen kokemus estrogeenin puutteen tunnistamisessa. Insuliini puolestaan on helppoa mitata myös kotioloissa, jos epäilet itselläsi sellaista.
Toivottavasti osaat tunnistaa samalla asiantuntemuksella oman älyn ja hormonitasojen puutteetkin. Tutkimuskohde on ainakin lähempänä. Ainakin tunnistat tutkimuskohteesta onko siellä peilissä mies vai nainen, kun et näytä noin yksinkertaista asiaa erottavan kirjoittajista - sillä suurella asiantuntemuksellasi. 😂
- Anonyymi
Eipä nopean laihduttamisen varjopuolista yleensä mitään puhuta.
Mies saanut nopeita tuloksia,mutta jo 40 vuotiaana lääkäri antanut elinaikaa vuoden.Ihme että on vielä elänyt,yleensä ne kuolee tuon diagnoosin jälkeen.
Jari ”Bull” Mentulan paino nousi 50 kiloa todella lyhyessä ajassa – Paljastaa podcastissa syyn https://share.google/V5385JWrry3qhFGAU- Anonyymi
Mitä yrität taas sanoa?
- Anonyymi
"Laihdutan hitaasti JA suurilla kaloreilla KOSKA se on ainoa oikea tapa laihduttaa"
Oma historiasi ei oikein tue kyseistä väittämää. Eikä ns viralliset ja terveelliset laihdutusohjeet.
Minä kävin lääkärissä ja ravitsemusterapeutilla ja he ei kyllä olleet sitä mieltä että laihdutus tapahtuu suurilla kaloreilla. Vaan syömisen vähentämisellä. Enkä huomannut että saamissani ateriaohjeissa olisi ollut karkkia, jäätelöä ja kakkuja. Mitä sinun ainoaan oikeaan laihdutukseen kuuluu.
Lisäksi sinun "ainoa oikea" laihdutustapa vaihtuu viikoittain. Ainoa asia mikä ei muutu on syömishäiriösi.- Anonyymi
Aivan oikealla tavalla olen laihtunut koska terveys on erittäin hyvä ja en ole lihonut nopeasti takaisin.😁
Minun ikäiset ukot istuu monesti pyörätuolissa tai kävelee rullaattorilla.Laihduttamisessa pitää ajatella realistisesti.
Kaikkia herkkuja ei kannata kieltää kokonaan.Ne kannattaa lopettaa vasta sitten JOS niitä syö LIIKAA 🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan oikealla tavalla olen laihtunut koska terveys on erittäin hyvä ja en ole lihonut nopeasti takaisin.😁
Minun ikäiset ukot istuu monesti pyörätuolissa tai kävelee rullaattorilla.Laihduttamisessa pitää ajatella realistisesti.
Kaikkia herkkuja ei kannata kieltää kokonaan.Ne kannattaa lopettaa vasta sitten JOS niitä syö LIIKAA 🤔Sinulla on ihan liian alhaiset estrogeenitasot, jotta voisit hyvin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia herkkuja ei kannata kieltää kokonaan.Ne kannattaa lopettaa vasta sitten JOS niitä syö LIIKAA 🤔Kirjoitat: "Aivan oikealla tavalla olen laihtunut koska terveys on erittäin hyvä ja en ole lihonut nopeasti takaisin.😁"
Kuitenkin juuri mainitsit:
"joitakin lyhyitä pätkiä on ollut joiden aikana olen onnistunut laihtumaan pari kiloa jotka olen sitten lihonut takaisin syömällä herkkuja."
Eli et ole lihonut vaikka olet lihonut? 🤔
Mitä arvelet lääkäreiden olevan mieltä sinun terveydestäsi, jos uskaltaisit mennä lääkäriin? Se ettet joudu käyttämään tukivälineitä ei kerro sinun terveydentilasta juurikaan. Vitsi kertoo, että vian ei tarvitse olla iso jos se on päässä. Muuta maksa ja muut elimet kyllä kärsii ruokavaliosta toisilla herkemmin. Muistan kuinka olet kertonut mm kuinka helposti loukkaat itseäsi kaatuillessasi niin voi kertoa osteoporoosista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia herkkuja ei kannata kieltää kokonaan.Ne kannattaa lopettaa vasta sitten JOS niitä syö LIIKAA 🤔Mitä odotat tulevaisuudeltasi kun olet nyt jo yli 60 v ja eläkeläinen? Mitä suunnittelet tekeväsi kun saat ne 3 kiloa pudotettua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä odotat tulevaisuudeltasi kun olet nyt jo yli 60 v ja eläkeläinen? Mitä suunnittelet tekeväsi kun saat ne 3 kiloa pudotettua?
Tavoite on elää ilman sairauksia 100 vuotiaaksi,enkä ole vielä eläkkeellä.Eläkkeelle pääsen vasta ensi syksynä kun täytän 65 vuotta.Sitä pitää anoa puolta vuotta aikaisemmin eli jo tammikuussa.Sekin voi olla mahdollista että teen töitä vielä eläkkelläkin jos se vain kannattaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkia herkkuja ei kannata kieltää kokonaan.Ne kannattaa lopettaa vasta sitten JOS niitä syö LIIKAA 🤔Painonhallinta on sinnittelyä. Kävin äsken kaupassa. En ostanut sitä 50 gr sokeritonta suklaalevyä, koska päivällä söin edellisestä puolikkaan. Puolet 50 gr on se vakio. Siis 25 gr. Oli sellainen olo kaupassa, että olisin ostanut vaikka mitä ja herkutellut, mutta itsekieltäytymistä täytyy harjoittaa.
Haudutin yrttiteetä kotona ja otin purukumin. Illalla ennen nukkumaanmenoa lupaan itselleni ruisnäkkärin margariinilla ja maitokahvia.
Oli Luojan lykky, että onnistin vähentämään kahvinjuonnin puoleen, kun tuli refluksi-oireita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tavoite on elää ilman sairauksia 100 vuotiaaksi,enkä ole vielä eläkkeellä.Eläkkeelle pääsen vasta ensi syksynä kun täytän 65 vuotta.Sitä pitää anoa puolta vuotta aikaisemmin eli jo tammikuussa.Sekin voi olla mahdollista että teen töitä vielä eläkkelläkin jos se vain kannattaa.
Montako itsenäisesti elävää satavuotiasta tiedät? Kaikki ovat sokeita ja kuuroja ja muiden avun varassa, hoitokodeissa. Vai luuletko että keho ei vanhene kun pyöräilee sata lasissa kaiken valvellaoloajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arveletko että ehkä 90 v erektiot on kuin 30 v? 😃 Ja että 100 v alat harrastamaan lihaskunto harjoittelua? 😂
- Anonyymi
Kyttää vain ruokaohjelmaa ja varo, jos ei seiso.
- Anonyymi
Eihän laihduttaminen vie aikaa. Energiaa palaa kaiken aikaa vaikka ei yrittäisikään.
Syöminen vie aikaa. - Anonyymi
"Laihduttamiselle pitää olla aikaa "
Onhan sinulla ollut vuosia aikaa laihduttaa kolmea kiloa. - Anonyymi
Tämän veikon takia tulin laihdutus kertomuksiin.
Hauska vekkuli, joka tekee parhaansa ja provosoi toisia.
Poikamies parhaassa iässä, naiset!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2406010Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1185814Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2294903Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu124258Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa614158Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684087Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa264066Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323648Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa522532En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.401770