Vituttaa nuo parveketupakoitsijat. Pitäisi lailla kokonaan kieltää. Olisi mukava tuulettaa omaa kotia, mutta ikkunasta kantautuu tuo saatanan tupakan haju. On se niin kuvottavaa. Sen sanon vaan.
Parveketupakointi
10
247
Vastaukset
- Anonyymi
Mene lenkille niin rauhoitutaan vähän.
- Anonyymi
Aloittaja asuu ilmeisesti kerrostalossa. Niissähän on ilmastointi. Ei niitä tuuleteta ikkunoista.
- Anonyymi
Nyt minä menen partsille tupakalle. Laita ikkuna kiinni. Niin ei tule huono olo. T. Naapurisi ketjupolttaja.
- Anonyymi
Jos alapuolelta savuaa niin ei pitäisi olla estettä sinun pestä parvekkeen lattiaa jos ala kerran parvekkeessa ei ole parvekelasitusta?
Itse tehnyt sellaisesta putkien eristyseen käytettävistä kevyistä onko materiaali jotain vaahtomuovia putkea? Niitä laiittanut parvekkeen betonin ja seinäkaiteen väliin ja sivuille.
Voit myös mikäli naapuri savusta, niin ostatällöttävän hajuisia sanotaanko niitä suitskkeita. Sellaisen kun panet savuamaan kun tuuli käntyy?
Mitä ei ole kiellety nin se yleinsä sallittu ennen kuin kielletään, taloyhtiöiden säännoissä ei ole kieltoa pissata parvekekaiteen yli?
Ala viulunsoitto, pianon soitti, nokkahuilun harrastajaksi. Päisin saa edustää harjoittelua. Minulla nuoruydessa joskus ylpuolelle tuli asuun pianon soittaja joka ei osanut soittaa mitään, se oli hyvin ärsyttävää.
Eräällä golfkentällä ykkösliputankoja katosti vuosien aikana satoja kun naapurissa talon asukasta ärsytti joka aamuiset kentän ruohon leikkuu. Asukas valitta kuulemma vuosien ajan poliisille joka lopulta kielsi golfkentän aikaiset ruohonleikkuut
- Anonyymi
oi oi kemissä hbaisee tehdas ja sie ihan itea laiska loinen eikö oo varaa tupakoida ottaa olutta.. ei oo juoppo lalli joit rahas tulikko taas putkasta kotia ja viduddaako ei oo jääkaapissako valo haaheheh
- Anonyymi
Nyt mä alan kaljoittelemaan ja pari frendiäkin tuli kylään. Tupakkia kuluu kaikilla juttujen kansssa. Toivottavasti kilinä ei häiritse. T. Naspurisi ketjupolttaja
- Anonyymi
Hyvä naspuri,ehkä apari.😂
- Anonyymi
Vieläkö tupakan käry häiritsee.
- Anonyymi
Ei häiritte mutta tuo silakan paistokäry kyllä häirittee.
- Anonyymi
Osta tuuletin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2024218
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1463778Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat953152Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.431589Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191438Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251375Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58331367Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk271341Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas
Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt1161130Martina haluaa Marbellaan
Martinan tekisi mieli ottaa lennot Marbellaan, jossa näkisisi kauniita ja hyväntuulisia ihmisiä. No sitten pitää matkust2151053