Ilman atnipommeja ja Ameriikan aseita Israelia ei enää olisi. Toivon kuitenkin että Israel eläisi sovussa Palestiinan valtion kanssa.
Jos näin ei käy Israel voi kadota m aailmankartalta ja juutalaiset joutuvat muuttamaan Ameriikkaan omiensa luo.
Israel ei ole mikään Jumalan omaisuusskansa
65
447
Vastaukset
- Anonyymi
Palestiinalaiset ovat jatkoa raamatun juutalaisille, ei niinkää maailman ääristä haalitut uskonnonvaihtajat
- Anonyymi
Eivät ole, vaan israelilaisille - mistä lie juutalaiset tulleet alueelle jumalineen noin 700 v ennen ajanlaskun alkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät ole, vaan israelilaisille - mistä lie juutalaiset tulleet alueelle jumalineen noin 700 v ennen ajanlaskun alkua.
Mikähän siinä on, ettei tämä palikka mene päähän, että juutalaiset ja israelilaiset ovat eri heimot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikähän siinä on, ettei tämä palikka mene päähän, että juutalaiset ja israelilaiset ovat eri heimot.
Nykyjuutalaiset ovat geneettistä sekakansaa. Alle 50% geenistöstä jotain sukua muinaisille hebrealaisille,jota VT piti valittuna kansana. Muu geeniperintä kansoista,joita ovat kohdanneet diasporan aikana. Oidä nyt nykyisraelilaisia pyhänä kansana. Sellainen on loogisen ajattelun ja Jumalan häpäisemistä ja rikollisen maanryöstäjäsionismin kannattamista.
- Anonyymi
Karitsalla on 144000 seuraajaa. 200 niistä lankesi johtajanaan Jehova joka oli myös Gilgamesh eeppoksen Gilgamesh.
Nuo 200 ryhtyivät raamatun mukaan kukin oman kansansa Jumaliksi. Jehovan osuus oli Israel.
Jehova on siis yksi Jumalan Pojista. Mutta tosiasiassa emme tiedä ketä Israelin kansa palvoo jumalanaan tänä päivänä.
APOSTOLINEN ja Nikean uskontunnustukset tunsivat VIISI eri Jumalaa sekä Jeesuksen.
1. ISÄÄN
2. Jumalaan
3. Kaikkivaltiaaseen
4. Taivaan ja maan Luojaan
5. Kaiken näkyvän ja näkymättömän Luojaan
6. Jeesukseen Kristukseen
Usko on nykyisin kunkin yksityisasia ja omantunnon kysymys. Mitään varsinaista yhteistä uskoa ei enää ole varmuudella.
Uskontunnustuksia on noin puoli tusinaa erilaista.- Anonyymi
Jehova-jumala Jahve, Allah, JHWH, Marduk ja Aseran poika Baal, ei ole Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan isä Jumala, vaan Raamatussa (EDELLEENKIN) tulivuori (5.Moos.
4:10 alkaen).
Niiden 144.000 maasta ostetun otsaan on kirjoitettu Jeesuksen ja hänen opettamansa Jumalan, taivasten valtakunnan isän, nimi.
Mitä teille pitäisi tehdä, että menisi perille edes yksi tieto? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jehova-jumala Jahve, Allah, JHWH, Marduk ja Aseran poika Baal, ei ole Jeesuksen puhuma taivasten valtakunnan isä Jumala, vaan Raamatussa (EDELLEENKIN) tulivuori (5.Moos.
Niiden 144.000 maasta ostetun otsaan on kirjoitettu Jeesuksen ja hänen opettamansa Jumalan, taivasten valtakunnan isän, nimi.
Mitä teille pitäisi tehdä, että menisi perille edes yksi tieto?Ja Baalin palvojien, juutalaisuskonnon edustajilla, kuten kristityillä, on sitten kasteella asetettu Pedon merkki otsassa (ilmestyskirja 13. luku). Juutalaisuuden Jumala on ilmestyskirjan puhuva Pedon kuva, joka saa kaikki kumartamaan itseään, kuten tiedämme katolisuudesta, ortodoksisuudesta, luterilaisuudesta, helluntalaisuudesta, lestadiolaisuudesta, Jehovsn todistajista ja kaikista muistakin aina Mormooneihin asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Baalin palvojien, juutalaisuskonnon edustajilla, kuten kristityillä, on sitten kasteella asetettu Pedon merkki otsassa (ilmestyskirja 13. luku). Juutalaisuuden Jumala on ilmestyskirjan puhuva Pedon kuva, joka saa kaikki kumartamaan itseään, kuten tiedämme katolisuudesta, ortodoksisuudesta, luterilaisuudesta, helluntalaisuudesta, lestadiolaisuudesta, Jehovsn todistajista ja kaikista muistakin aina Mormooneihin asti.
Listasta unohtuivat islamistit, eli muslimit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Listasta unohtuivat islamistit, eli muslimit.
Juutalaisten jumala ei siis ole Israelin jumala, eikä israelilaisen Jeesuksen puhuma jumala.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä teille pitäisi tehdä, että menisi perille edes yksi tieto?Kyllä tieto perille menee. Mutta Oletteko ottaneet huomioon että Sakarjan kirjan lopussa mainitaan SOVUN LIITTO ja ARMON LIITTO. KR1992.
Sopu tarkoittaa juuri sitä että Kaikkivaltias Jehova on hyväksytty kunnian ansaitsevien Jumalten joukkoon maailmanlaajuisesti. Häntä koskee Ilmestyksen Ikuinen evankeliumi: ANTAKAA KUNNIA.....
Kun taas ARMON LIITTO välittyy ainoan ja yhden Jumalan eli Allahin hyväksymisen välityksellä.
Viisi Jumalaa on sovun tähden tärkeää pitää mitä suurimmassa kunniassa. Vaikka sitten tahtookin palvoa vain Jeesuksen Jumalaa. Sitä jonka nimi on 144000 : en otsassa.
Joh. 16:25 alkoi 1998 ja jatkuu 490 vuotta. Saamme kaiken tiedon Isästä ja vertauskuvat selitetään.
Antakaa toki kunnia Jehovalle. Ja ylistys sekä palvonta Allahille. Emme me itse ole kuin Aurinkokuntaan sidottua pölyä ja tuhkaa.
He pääsee ikuisuuteen ja universumin halki minne tahtovat.
- Anonyymi
Israel on valtio, ei kansa, raamatussa erään miehen nimi. Mutta juutalaiset eivät ole, vaan israelilaiset ovat tarinan mukaan..
- Anonyymi
Ja se sadas kerta - Raamattu paljastaa juutalaisten tekemän jumalahuijauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se sadas kerta - Raamattu paljastaa juutalaisten tekemän jumalahuijauksen.
Ja tänä päivänä kuka tahansa taliaivo toteaa - että entäs sitten, mutta ihmiskunnan 2000 vuoden historiassa sillä on ihan valtava merkitys meissä jokaisessa jo geeneihin asti, kun 2000 vuotta on Saatanaa pidetty Jumalana vakivallalla.
- Anonyymi
Nykyisenä Taivaan Isänämme tunnettu luoja Jumala, on yksi ja ainoa alkuperäinen Jumala, muita ei alunperin ollut. Ihmiset ovat kehitelleet saatanan vaikutuksesta jumalia ja nimenneet niitä. Isämme synnytti Poikansa Jumalan Jumalasta ja Pyhä Henki on Isästä ja Pojasta. Heille kaikki on yhteistä. He ovat ainoat, jotka voivat olla kaikkialla yhtäaikaa tarvittaessa. Isämme sääli Israelin esiisää, joka kyyristeli aikojen aluissa muitten orjana. Nosti hänet kunniaansa ja otti "silmäteräkseen" Sitä Israel on vieläkin, sillä Jumala ei voi olla rakastamatta kurjaa ottolastaan. Tämä näkyy vieläkin. Mutta Hitlerin aikoihin juutalaiset vieraantuivat Isästään ja ottivat rahan jumalakseen, itse Isänsä hyläten ja näin luopuen Jumalan siunauksista. Juutalaisten Israel on ikuinen. Sillä Jumala laskeutuu Taivaasta "Uuden Jerusaleminsa"kanssa uudistuneen maan päälle, uskollisten omien lastensa Hyväksi Isäksi, joka pyyhkì kaikki kyyneleemme.
- Anonyymi
Minkä kanssa? Ei tuollaista ole olemassakaan. Valtiolla on oma alue, oma passi, oma raha. Esimerkiksi Taiwanilla on nuo.
- Anonyymi
Jumala auttaa USA:n kautta Israelia
- Anonyymi
Mitä annettavaa Israelilla on Jumalalle? Mitä plussia ja minuksia Israelilla on Jumalalle? Tuskin plussia.
- Anonyymi
Oletko se Jumala=Saatana-lahkolainen?
- Anonyymi
Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa siksi Jumala takaa Israelin olemassaolon! Dramaattisin vaihe on Harmagedonin taistelu missä
- Anonyymi
... KAIKKI maailman kansat hyökkäävät Israeliin tuhotakseen sen perusteellisesti mutta Jumala tuhoaa tämän kansainvälisen miljoona-armeijan ja Israelilaiset mm. 7 vuotta POLTTAVAT tämän armeijan aseita pysyäkseen lämpimänä ja hautaa ties kuinka kauan tämän armeijan sotilaita.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Nykyisin ei millään kansalla ole omaa Jumalaansa. Raamattu on vanhentunut.
Torre, nukkumaan nyt!
Anonyymi kirjoitti:
Torre, nukkumaan nyt!
Olisi ollut mukavaa, jos olisit ollut kiinnostunut Raamatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... KAIKKI maailman kansat hyökkäävät Israeliin tuhotakseen sen perusteellisesti mutta Jumala tuhoaa tämän kansainvälisen miljoona-armeijan ja Israelilaiset mm. 7 vuotta POLTTAVAT tämän armeijan aseita pysyäkseen lämpimänä ja hautaa ties kuinka kauan tämän armeijan sotilaita.
Palestiinalaiset ovat varmasn tämä israel,ei nykyinen valheelle perustuva Israel.
”Israel ei ole mikään Jumalan omaisuusskansa”
Kuten ”Anonyymi” 2025-10-07 16:19:47 kommentoi: ”Israel on valtio, ei kansa, raamatussa erään miehen nimi.”, niin näinhän se on.
Israelilaiset ovat nykyään heitä, jotka asuvat Israelin valtiossa. Valtauskonto on siellä juutalaisuus ja heitä on 73% väestöstä.
”Anonyymi” 2025-10-07 20:09:37 kirjoitti: ”Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa siksi Jumala takaa Israelin olemassaolon! ”
Mielenkiintoista miten sen toteutti aikoinaan sekulaarinen liike eli he olivat maallistuneita juutalaisia. Sen vuoksi aluksi uudessa valtiossa noudatettiin sosialismin periaatteita.
Aseistuksen Israel sai Yhdysvalloista, jonka vuoksi se on yksi parhaimmin aseistautuneista maista.
Onko mielestäsi Jumala siis aseet ja vahva armeija?- Anonyymi
Kyllä se on jos Raamattuun on luottaminen ja siihen kirjaan kristinuskokin perustuu, samoin kuin juutalaisuuskin.
- Anonyymi
Joskin juutalaisuus perustuu vanhaan liittoon mitä ei enää ole eikä juutalaisuutta, vaan on uusiliitto mihin juutalaisten tulisi kääntyä.
Anonyymi kirjoitti:
Joskin juutalaisuus perustuu vanhaan liittoon mitä ei enää ole eikä juutalaisuutta, vaan on uusiliitto mihin juutalaisten tulisi kääntyä.
Siis juutalaisuus ei ole juutalaisuutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisuus on farisealaisuutta. Tarkemmin sen uudempi versio ja jatke. Kristus tuomitsi sen olevan isästä Perkeleestä. Tuskin on muuttunut Kristuksen näkökulmasta.
- Anonyymi
Uskonnollinen juutalaisuus perustuu juutalaisten puhään kirjaan Tooraan ja messiaaseen jota he odottavat.
Riippuu ihan siitä mistä kulloinkin puhutaan Israelin kansasta vai juutalaisuudesta uskontona.- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
Tarkoitatko etnisyydestä ja uskonnosta?
Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa, vaikka ovatkin hyljänneet Messiaan. Mutta Jumala on valalla vannoen luvannut ottaa heidät vielä omakseen valtakunnan kera:
1. Moos 50
""Minä kuolen, mutta Jumala pitää huolen teistä ja johdattaa teidät tästä maasta siihen maahan, jonka hän valalla vannoen on luvannut Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille"
Ei Jumala valaansa riko. Anonyymi kirjoitti:
Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa, vaikka ovatkin hyljänneet Messiaan. Mutta Jumala on valalla vannoen luvannut ottaa heidät vielä omakseen valtakunnan kera:
1. Moos 50
""Minä kuolen, mutta Jumala pitää huolen teistä ja johdattaa teidät tästä maasta siihen maahan, jonka hän valalla vannoen on luvannut Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille"
Ei Jumala valaansa riko.Mooses se hölisi. Ei yhtymäkohtaa nykyaikaan.
Messias ei ole edes tullut, kysy vaikka keneltä juutalaiselta. Eikä varmaan edes tule.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Mooses se hölisi. Ei yhtymäkohtaa nykyaikaan.
Messias ei ole edes tullut, kysy vaikka keneltä juutalaiselta. Eikä varmaan edes tule.Pääministeri "Mooses" sai aikanaan mielenosoituksessa lehmän ja hevosenpaskaa traktorimarssissa eduskuntatalonsa portaille. Ei ole kauaa aikaa ago. Miesmuistiin nääs.
Anonyymi kirjoitti:
1. Moos 50
Ei Jumala valaansa riko."Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa, vaikka ovatkin hyljänneet Messiaan."
Ei oikein vastannut kysmykseen. Entä jos juutalainen on ateisti?- Anonyymi
Mummomuori2 kirjoitti:
"Juutalaiset ovat Jumalan omaisuuskansa, vaikka ovatkin hyljänneet Messiaan."
Ei oikein vastannut kysmykseen. Entä jos juutalainen on ateisti?Olipa taas typerä kysymys: " Entä jos juutalainen on ateisti?"
Entä, jos lut kirkkoon kuuluva on ateisti? Onko hän kristitty siitä huolimatta? Menikö se kaste hukkaan?
5. Moos 7
" Ei Herra sentähden ole mielistynyt teihin ja valinnut teitä, että olisitte lukuisammat kaikkia muita kansoja, sillä tehän olette kaikkia muita kansoja vähälukuisemmat,
vaan sen tähden, että Herra rakasti teitä ja tahtoi pitää VALAN , jonka hän oli vannonut teidän isillenne; niin Herra vei teidät pois väkevällä kädellä ja vapahti sinut orjuuden pesästä, faraon, Egyptin kuninkaan, käsistä. Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä"! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa taas typerä kysymys: " Entä jos juutalainen on ateisti?"
Entä, jos lut kirkkoon kuuluva on ateisti? Onko hän kristitty siitä huolimatta? Menikö se kaste hukkaan?
5. Moos 7
" Ei Herra sentähden ole mielistynyt teihin ja valinnut teitä, että olisitte lukuisammat kaikkia muita kansoja, sillä tehän olette kaikkia muita kansoja vähälukuisemmat,
vaan sen tähden, että Herra rakasti teitä ja tahtoi pitää VALAN , jonka hän oli vannonut teidän isillenne; niin Herra vei teidät pois väkevällä kädellä ja vapahti sinut orjuuden pesästä, faraon, Egyptin kuninkaan, käsistä. Ja tiedä siis, että Herra, sinun Jumalasi, on Jumala, uskollinen Jumala, joka pitää liiton ja on laupias tuhansiin polviin asti niille, jotka häntä rakastavat ja pitävät hänen käskynsä"!Kielsi tappamasta ja sanoi koston olevan vain Hänen. Israel valtio rikkoo kätyreineen näitä kahta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Moos 50
Ei Jumala valaansa riko.Oli ehdollinen vala. Jos rikkoivat, niin "ette ole Minun kansani enkä Minä teidän jumalanne." Miksi olisi voimassa tappajakansalle?
- Anonyymi
Tunnetko Jeesuksen. Hän tulee hakemaan omansa.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
On istunut taivaassa ja jatkaa niin loputtomiin.
Jeesuksen muumio on sarkografissa pyramidin alla.
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen muumio on sarkografissa pyramidin alla.
Raamattu taitaa sittenkin valehdella. Erittäin rankasti
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Raamattu taitaa sittenkin valehdella. Erittäin rankasti
Sen kirjoittajat valehtelevat ja täydestä menee uskovaisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen kirjoittajat valehtelevat ja täydestä menee uskovaisiin.
niinkö se asia onkin
- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
Eivät he Raamatussa tottakaan kirjoita.
VaIehtelet jatkuvasti.
Jo vuosia tällä palstalla ja se toinen Iäski samanlainen. Anonyymi kirjoitti:
VaIehtelet jatkuvasti.
Jo vuosia tällä palstalla ja se toinen Iäski samanlainen.Ihan samalla tavalla kirjoitat kuin joku vuosi sitten eräs minun Facebookissa . Hupaisaa.
- Anonyymi
1 Tess: 2:15 jotka tappoivat Herran Jeesuksenkin ja profeetat ja ovat vainonneet meitä, eivätkä ole Jumalalle otollisia, vaan ovat kaikkien ihmisten vihollisia,
2:16 kun estävät meitä puhumasta pakanoille heidän pelastumiseksensa. Näin he yhäti täyttävät syntiensä mittaa. Viha onkin jo saavuttanut heidät, viimeiseen määräänsä asti.
Hei ole ottaneet evankeliumia vastaan armoa pelastusta Jeesuksen ristin sovitustyötä uskon kautta sydämeen. Se muuttaa ihmisen sisäisesti uudeksi luomukseksi.
Se on kaikille kansoille avoin myös juutalaisille ja ilman mitään vaatimuksia.
Jeesus on Rakkaus johon sisältyy kaikki!Paavali siinä taas vaahtosi ja että kun heitä vainottiin, niin he ovat kaikkien ihmisten vihollisia.
Se on rankkaa liioittelua.- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Paavali siinä taas vaahtosi ja että kun heitä vainottiin, niin he ovat kaikkien ihmisten vihollisia.
Se on rankkaa liioittelua.Mistä tiedät? Voihan se olla tottakin Paavalin sanat.
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Voihan se olla tottakin Paavalin sanat.
Ei kuulosta realistiselta.. Raamatussa yleensäkin liioitellaan valtavasti.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Luther piti synagogejakin pirunpesinä.
- Anonyymi
torre3 kirjoitti:
Torre erehtyi. "Raamattu taitaa sittenkin valehdella. Erittäin rankasti"???
Ei erehtynyt, vaan se kertoo, kuinka kuutalaiset palaavat runsain joukoin kotimaahansa LENTOKONEILLA:
Jes 60
" Keitä ovat nuo, jotka lentävät niinkuin pilvet ja niinkuin kyyhkyset lakkoihinsa?
Merensaaret odottavat minua, ja etumaisina tulevat Tarsiin-laivat tuodakseen sinun lapsesi kaukaa; hopeansa ja kultansa heillä on mukanansa Herran, sinun Jumalasi, nimelle, Israelin Pyhälle, sillä hän kirkastaa sinut. Ja muukalaiset rakentavat sinun muurisi, ja heidän kuninkaansa palvelevat sinua; sillä vihassani minä löin sinua, mutta mielisuosiossani minä sinua armahdan."
Jes 43
"Älä pelkää, sillä minä olen sinun kanssasi;
minä tuon sinun siemenesi päivänkoiton ääriltä,
päivän laskemilta minä sinut kokoan.Minä sanon pohjoiselle: Anna tänne!
ja etelälle: Älä pidätä!
Tuo minun poikani kaukaaja minun tyttäreni hamasta maan äärestä —
kaikki, jotka ovat otetut minun nimiinija jotka minä olen kunniakseni luonut,
jotka minä olen valmistanut ja tehnyt." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei erehtynyt, vaan se kertoo, kuinka kuutalaiset palaavat runsain joukoin kotimaahansa LENTOKONEILLA:
Jes 60
" Keitä ovat nuo, jotka lentävät niinkuin pilvet ja niinkuin kyyhkyset lakkoihinsa?
Merensaaret odottavat minua, ja etumaisina tulevat Tarsiin-laivat tuodakseen sinun lapsesi kaukaa; hopeansa ja kultansa heillä on mukanansa Herran, sinun Jumalasi, nimelle, Israelin Pyhälle, sillä hän kirkastaa sinut. Ja muukalaiset rakentavat sinun muurisi, ja heidän kuninkaansa palvelevat sinua; sillä vihassani minä löin sinua, mutta mielisuosiossani minä sinua armahdan."
Jes 43
jotka minä olen valmistanut ja tehnyt."Niinkö Hamas ilmoitti?
Anonyymi kirjoitti:
Jes 60
Jes 43
jotka minä olen valmistanut ja tehnyt."Eivät he millään ole Israeliin menneet. Ja tuskin olisi kultaa mukana.
Raamatussa on vain ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia.- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
Eivät he millään ole Israeliin menneet. Ja tuskin olisi kultaa mukana.
Raamatussa on vain ihmisten ajatuksia ja kirjoituksia.OIet kaikkein kuuluisin RRR.
- Anonyymi
>> Israel ei ole mikään Jumalan omaisuuskansa >>
Samaa väitettiin jo VT:n aikaan:
'Ne kaksi sukukuntaa, jotka Herra valitsi, hän on hyljännyt'? Ja he halveksivat minun kansaani, niinkuin se ei enää olisikaan kansa heidän silmissänsä.
Mutta näin sanoo Herra: Jos minun liittoni päivän ja yön kanssa on olematon, jos en ole säätänyt taivaan ja maan lakeja, niin minä myös hylkään Jaakobin ja palvelijani Daavidin jälkeläiset.
Näin sanoo Herra, joka on pannut auringon valaisemaan päivää, kuun ja tähdet lakiensa mukaan valaisemaan yötä, hän, joka liikuttaa meren, niin että sen aallot pauhaavat - Herra Sebaot on hänen nimensä: Jos väistyvät nämä lait minun kasvojeni edestä, silloin myös lakkaavat Israelin jälkeläiset olemasta kansa minun kasvojeni edessä ainiaan.
Jeremialle tuli tämä Herran sana: "Näin sanoo Herra: Jos saatte rikotuksi minun liittoni päivän kanssa ja minun liittoni yön kanssa, niin että päivä ja yö eivät enää tule ajallansa, niin rikkoutuu myös minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa.
UT:kin sanoo:
Ei kaiketi Jumala ole hyljännyt kansaansa? Pois se! Sillä olenhan minäkin (Paavali) israelilainen, Aabrahamin siementä, Benjaminin sukukuntaa.
Valinnan kannalta he ovat rakastettuja isien tähden.- AnonyymiUUSI
Tuo on jonkun tai joidenkin muinaisten ukkojen eli propagandistien tekstiä. Oliko jumalaisia kivitauluja asiasta vai pelkkiä ihmisajatuksia?
- Anonyymi
Jumala ei ole hyljännyt, mutta kansa on hyljännyt Jumalan ja siksi Paavali kirjoittaa, että vain jäännös heistä pelastuu.
- AnonyymiUUSI
torre3 kirjoitti:
Paavali se kirjoitti vaikka mitä. Kynä savusi.
Kuutio vetelee sinua pérseeseen
- AnonyymiUUSI
Miksi gangstereita olisi suosittava,jos vain israelilaisista murto-osa on Kristuksen kansaa? Järjetöntä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Miksi gangstereita olisi suosittava,jos vain israelilaisista murto-osa on Kristuksen kansaa? Järjetöntä.
Mutta muslimeista ei edes murto-osa ole Kristuksen kansaa, vaan tappaminen on yksi islamin peruspilareista.
Kaikki viisi ensimmäistä kalifia tapettiin muslimien keskinäisten riitojen johdosta. Siitä vaan lännessä ei uskalleta puhua.
- AnonyymiUUSI
Eiköhän UT ole Kristuksen sanaa. VT sisältää monia ihmisarvoa koskevia ohjeita,joten sen kannattaa jättää monelta osin omaan arvoonsa elämänohjeiden antajana.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma212662Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.1032620Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne382522Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv742391PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist332280Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest102254Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k771888Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1961752Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel861664- 1341655