Saavillinen pullataikinaa, nainen, alako pullanleivonta talkoisiin pullean pullamiehen kanssa.
Leivoisimme Kanelikorvapuusteja, Kookospullia, Texas pullia, Dalla pullia, Toffeepullia, Kinuskipullia, Toscapullia, Hillosilmäpullia, Voisilmäpullia, Rahkapullia, Vaniljapullia, Kristallipullia ja erilaisia kierrepullia...
Jokaista lajia ainakin yksi pellillinen eli 16 kpl
Eikö olisi nainen mukavaa, kun olisi pullantuokuksuinen asunto......
Pullatalkoot naisen kanssa
12
144
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sun ruokas haisee paskalle ja rasvalle. Vien kohta viestin isännöitsiälle saavat tulla tarkastamaan ootko avannu huuvaas lainkaan. On mulla muitakin valtteja kun olen pääkaupunki seudulla asunut. Haluatko kuulla vai alkaa haistella? On muutakin mutta en kerro ne tulkoon yllätyksenä. Kaikea on nähty ja tehty. Joten joko aletaan kiusaaminen?
- Anonyymi
Korvapuusteja ja voipullia ja sitten pitkoja pitkoja, pitkäjalka letitettynä.
Eihän sitä kaikenlaista pidä.
Vilma Hassua, mutta haltuuni päätyi tuontyyppinen vempele:
https://www.caterworks.com.au/wp-content/uploads/2024/08/1a_1_3.jpg
Tosin paljon vanhempi, mutta koko on sama.
Painaa noin 50 kiloa, mutta ehkä kuitenkaan en tee sillä pullaa.
(tulossa on myös suurtalouskiertoilmauuni)
((olisivat menneet sulatukseen, joten pelastin pois))Ristiinaan oli jääny kans tommonen. Ja oli leivonta uuni + hirmumäärä keittiökalustoo. Jauhotkin oli paikoillaan, mutta tuskin enää leivontakunnossa. Kun oli kuollu rottakin lattialla. Mielenkiintoinen paikka. Puutalo vois olla korjattavissa vielä, uudempi puoli on pahoin rapautunut.
JeroP kirjoitti:
Tommosen kanssa voi kuulemma menettää kätensä jos se jää vaikka taikinakoukkuun kiinni.
Aivan varmasti voi ja siksi niissä nykyisissä on yleensä suojaverkko estämässä sitä.
Tuossa minun vempeleessäni ei tietenkään ole, sillä se on jostain 70-luvun alusta, mutta on erittäin vähän käytetty.JeroP kirjoitti:
Ristiinaan oli jääny kans tommonen. Ja oli leivonta uuni hirmumäärä keittiökalustoo. Jauhotkin oli paikoillaan, mutta tuskin enää leivontakunnossa. Kun oli kuollu rottakin lattialla. Mielenkiintoinen paikka. Puutalo vois olla korjattavissa vielä, uudempi puoli on pahoin rapautunut.
Jos siellä on käyttökelpoista tavaraa, niin omistaja varmaan myisi niitä hyvin halvalla.
- Anonyymi
Aika jäsy kone. Kestää, kestää, kestää kuin Siemensin vanhat pesukoneet.
Pitää siirrellä nokkakärryillä.
Vilma
- Anonyymi
Voihan pullaa leipoa urakallakin, jos siihen on jokin järkevä syy, eikä niitä tarvitse itse syödä. Mieluiten kyllä jossain muualla kuin omassa kotona. Pullantuoksukin muuttuu hajuksi, jos sitä joutuu liikaa haistelemaan.
- Anonyymi
uusia jotain nimiä mitä nimittäjä eli ohjelma (namer)-nimittäjä:
Silakoto
Namieskona
Timu
Gata
Lipasi
Palssi - Anonyymi
Pullamies, kyllä tahdon!
- Anonyymi
ihan kuin jossain unenpöpperössäkin hoitamassas asioita asmun hämärissä, puoliunnessa.. ... minä olen "not of this world, this ..guy"... avvaruus elokuvsa they came from beyond the space.
Hr tyulivat avaruuden tuolta puolen, eli Jumalallekin tuntetemattomasta maailmasta ;D;;;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1392803Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2622449Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?261466Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.351442- 1211172
- 1081133
Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041043Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee131002Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla
Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La58896Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.297867