Saavillinen pullataikinaa, nainen, alako pullanleivonta talkoisiin pullean pullamiehen kanssa.
Leivoisimme Kanelikorvapuusteja, Kookospullia, Texas pullia, Dalla pullia, Toffeepullia, Kinuskipullia, Toscapullia, Hillosilmäpullia, Voisilmäpullia, Rahkapullia, Vaniljapullia, Kristallipullia ja erilaisia kierrepullia...
Jokaista lajia ainakin yksi pellillinen eli 16 kpl
Eikö olisi nainen mukavaa, kun olisi pullantuokuksuinen asunto......
Pullatalkoot naisen kanssa
12
148
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä sun ruokas haisee paskalle ja rasvalle. Vien kohta viestin isännöitsiälle saavat tulla tarkastamaan ootko avannu huuvaas lainkaan. On mulla muitakin valtteja kun olen pääkaupunki seudulla asunut. Haluatko kuulla vai alkaa haistella? On muutakin mutta en kerro ne tulkoon yllätyksenä. Kaikea on nähty ja tehty. Joten joko aletaan kiusaaminen?
- Anonyymi
Korvapuusteja ja voipullia ja sitten pitkoja pitkoja, pitkäjalka letitettynä.
Eihän sitä kaikenlaista pidä.
Vilma Hassua, mutta haltuuni päätyi tuontyyppinen vempele:
https://www.caterworks.com.au/wp-content/uploads/2024/08/1a_1_3.jpg
Tosin paljon vanhempi, mutta koko on sama.
Painaa noin 50 kiloa, mutta ehkä kuitenkaan en tee sillä pullaa.
(tulossa on myös suurtalouskiertoilmauuni)
((olisivat menneet sulatukseen, joten pelastin pois))Ristiinaan oli jääny kans tommonen. Ja oli leivonta uuni + hirmumäärä keittiökalustoo. Jauhotkin oli paikoillaan, mutta tuskin enää leivontakunnossa. Kun oli kuollu rottakin lattialla. Mielenkiintoinen paikka. Puutalo vois olla korjattavissa vielä, uudempi puoli on pahoin rapautunut.
JeroP kirjoitti:
Tommosen kanssa voi kuulemma menettää kätensä jos se jää vaikka taikinakoukkuun kiinni.
Aivan varmasti voi ja siksi niissä nykyisissä on yleensä suojaverkko estämässä sitä.
Tuossa minun vempeleessäni ei tietenkään ole, sillä se on jostain 70-luvun alusta, mutta on erittäin vähän käytetty.JeroP kirjoitti:
Ristiinaan oli jääny kans tommonen. Ja oli leivonta uuni hirmumäärä keittiökalustoo. Jauhotkin oli paikoillaan, mutta tuskin enää leivontakunnossa. Kun oli kuollu rottakin lattialla. Mielenkiintoinen paikka. Puutalo vois olla korjattavissa vielä, uudempi puoli on pahoin rapautunut.
Jos siellä on käyttökelpoista tavaraa, niin omistaja varmaan myisi niitä hyvin halvalla.
- Anonyymi
Aika jäsy kone. Kestää, kestää, kestää kuin Siemensin vanhat pesukoneet.
Pitää siirrellä nokkakärryillä.
Vilma
- Anonyymi
Voihan pullaa leipoa urakallakin, jos siihen on jokin järkevä syy, eikä niitä tarvitse itse syödä. Mieluiten kyllä jossain muualla kuin omassa kotona. Pullantuoksukin muuttuu hajuksi, jos sitä joutuu liikaa haistelemaan.
- Anonyymi
uusia jotain nimiä mitä nimittäjä eli ohjelma (namer)-nimittäjä:
Silakoto
Namieskona
Timu
Gata
Lipasi
Palssi - Anonyymi
Pullamies, kyllä tahdon!
- Anonyymi
ihan kuin jossain unenpöpperössäkin hoitamassas asioita asmun hämärissä, puoliunnessa.. ... minä olen "not of this world, this ..guy"... avvaruus elokuvsa they came from beyond the space.
Hr tyulivat avaruuden tuolta puolen, eli Jumalallekin tuntetemattomasta maailmasta ;D;;;D
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site425841Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714575Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464342SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564121SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913725Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613245SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502423Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352339Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131199