Mikä on vittumaisin temppu jonka sukulaiset on tehneet?

Anonyymi-ap

Kertokeepa onko kateus ja ahneus olleet asialla kun suku ollut asialla?

7

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ongelma on siinä, että ne luulee olevansa niin fiksuja ja filmaattisia ettei niitä voi välttää. Tosiaisiassa niin kaavoihinsa kangistunutta ja samoja jargoneita toistavia tylsimyksiä. Mitään kehitystä ei ole tapahtunut sitten teinivuosien. Tässä syy vältellä sukupaatteja.

• Anonyymi

Sukulaiset tehneet petoksia, joista olisi voinut saada linnatuomion. Harmi vaan, että ehti vanhentua ennen kuin selvisi. En ole tekemisissä kuin omien lasten kanssa. Vanhemmat kuolleet. Sen tässä elämässä olen oppinut, että kaikkein ahneimpia ovat ne, joilla on jo ennestään eniten. Kateus on myös kantava voima toisille, oikeuttamaan pskatemput.

• Anonyymi

Narsisti kuittaa kaiken aina kateudeksi. Harvoin on kyse kateudesta sitäkin useammin jostakin ihan muusta

• Anonyymi

Vittumainen temppu harvoin riittää kuvaamaan kaikkea sitä mitä ihmiset perheenjäsenilleen tekevät. En tiedä mitä ihmisille tapahtuu perheen perustamisen yhteydessä ja sen jälkeen kun niin harvat perheet oikeasti toimivat kuten pitäisi ja ovat lojaaleja toisilleen. Itsellä ei ole omaa perhettä joten en ymmärrä.

Kasvoin lapsena täydellisessä perheessä. Kuvittelin aikuisikään asti että kyllä mun perheenjäsenet taatusti toisiaan puolustavat jos jollekin meistä tapahtuisi pahaa. Että vanhemmat ja sisarukset haluavat toisilleen hyvää. Että elämässä toimitaan niin että pyritään edesauttamaan toistemme menestystä elämässä ja kaikkea hyvinvointia. Olin aivan vakuuttunut vanhempieni ja muiden sukulaisten lojaliteetista toisiaan kohtaan aikuisikään asti.

Sen jälkeen on tullut shokki toisensa perään. Paljon koko lapsuuden uudelleen arviointia aikuisen näkökulmasta. Sisko joutui nuorena vakavien, pitkään jatkuneiden rikosten uhriksi. Vanhemmat vain ihmettelivät mikä sitä vaivaa kun hakeutuu ongelmiin koko ajan. Uskovaiset kuittasivat törkeät rikokset joiden uhriksi siskoni joutui hänen omiksi lankeemuksikseen. Yhtään ainutta rikosilmoitusta ei koskaan tehty. Vanhemmille ei tullut edes mieleen että kun omalta tyttäreltä moukaroidaan kylkiluut sisään hampaan hajalle ja nöyryytetään kaikin tavoin vuodesta toiseen pitäisi olla oman tyttären puolella ja marssia poliisilaitokselle.

Sen pitäisi herättää suuttumusta tyttären puolesta, ei suuttumusta tytärtä kohtaan.

En pysty vieläkään sisäistämään sitä että vanhemat liittoutuivat kaikkien niiden väkivaltaisten sontiaisten puolelle. He varastivat kaikki siskon kaveritkin itselleen. Vanhemmille oli tärkeintä että kaikki perheen ulkopuoliset, mukaan lukien heidän oman tyttärensä väkivaltaiset miehet, tykkäävät vanhemmista itsestään. Siellä katseltiin formuloita ja hiihtoa hyvässä yhteishengessä äijien kanssa jotka läiskivät omaa tytärtä turpiin harva se päivä.

Kaikki oli tyttären omien päihderiippuvuuksien ja syntiin lankeemusten syytä vanhempien mielestä. Näin julisti myös siunaava pastori siskon hautajaisissa arkun päässä.

Edes 13 vuotta siskon itsemurhan jälkeen ei itseäni lukuunottamatta kukaan perheenjäsenistäni osaa nähdä häntä vakavien rikosten uhrina vieläkään. Tämä kympin tyttö, kiltti kuin enkeli, jotenkin vain itse sössi asiansa. Itse aiheutti kaiken itselleen.

Shokkeja ja järkytyksiä on riittänyt. Toisen siskon käytös siskomme kuoleman hetkellä oli järkyttävän tunteetonta. Hän on kehitellyt itsestään oman marttyyritarinan jonka mukaan koko perheen pienin lemmikkilapsi jäi itse jotenkin ulkopuoliseksi perhe- elämässä eikä kukaan hänestä ole koskaan välittänyt. Mikä ei pidä paikkaansa. Lapsuusaikoina tilanne oli aivan päinvastainen. En silti pysty mitenkään ymmärtämään sitä piittaamattomuutta ja tunteettomuutensa alleviivaamista jota hän tahallaan korosti siskonsa kuoleman hetkellä.

Äidin tekokyyneleet ja yritykset esittää jotain surevaa äitiä oli kuin jotain tragikomediaa olisi katsonut. En tiedä mihin se lapsuuden liikuttava, hyväntahtoinen äiti katosi oman tyttärensä kuoleman hetkenä kun on aina niin kovin tunteisiin vetoavasti osoittanut empatiaa kaikkia maailman kärsiviä kohtaan.

On tullut rehellisesti kelailtua lapsuutta ja elämää taaksepäin erittäin paljon. On yritetty epätoivoisesti etsiä todisteita siitä, että olen itse ymmärtänyt jotain väärin. Ei voi olla niin että nämä laupiaat pyhimykset ovat oikeasti noin julmia ihmisiä. Itse minä ajattelen heistä pahaa koska olen itse paha ihminen. Perheenjäsenten, eritoten vanhempien käytös on niin puhtoista ja moitteetonta - kaikki tykkää heistä - että minun on pakko olla itse väärässä. Faktat, tosiasiassa tapahtuneet asiat, kaikki se paska mitä he ovat tehneet ja sanoneet, miten ovat toimineet ei voi pitää paikkaansa koska he ovat niin puhtoisia hyviä ja miellyttäviä ihmisiä. Ongelmaisten lastensa vuoksi niin paljon käsineitä uhrautuvia vanhempia jotka tekevät numeron siitä kuinka he hakisivat vaikka kuun taivaalta vuoksemme.

Silti en onnistu pinnistämään mieleeni edes yhtä kertaa jolloin äiti olisi asettunut lastensa puolelle missään tilanteessa. Aina hän on liittoutunut muiden kanssa meitä vastaan. 3- vuotias isä projisoi omat lapsuustraumansa meihin. Oli seksuaalihäiriköintiä, oli kaiken maailman törttöilyä voi ziisus....

Jälkikätisesti näen koko suvun niin että se on todennäköisesti aina ollut pelkkä itsekkäiden valehtelevien narsistien temmellyskenttä. Sekä overtit että covertit narsistipellet isoisoisoisoiso...-vanhemmista alkaen ovat pyörittäneet tätä naurettavaa MÄÄ ITTE- miimikkosirkustaan Aatamiin ja Eevan asti.

Onneksi minulla ole lapsia eikä perhettä. En tiedä olisinko kyennyt katkomaan tätä narsistista perseilyä.

Mutta on siltikin hyytävää ajatella ettei se paratiisi johon synnyin eivätkä ne hyväntahtoiset ihmiset jotka minusta pitivät aina niin hyvää huolta, koskaan olleet todellisia.

Vittumainen temppu ei riitä kuvaamaan tämän petoksen suuruutta syvyyttä ja kaikenkattavuutta.

• Anonyymi

Ihmiset yleisestikin ottaen kohtelevat toisiaan uskomattoman huonosti. Sitä on vaikea ymmärtää että miksi näin on. Mitä ihmiset toivovat saavansa aikaan tekemällä toisilleen kusipäisiä temppuja? Tuleeko siitä jotenkin hyvä olo itselle? Seuraako siitä jotain mukavaa? Pahinta tietenkin on se kun sitä paskaa tulee omilta perheenjäseniltä. Juuri niiltä joihin pitäisi eniten voida luottaa.

On tämä käsittämätön maailma tämä ihmisten maailma.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      117
      3603
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3109
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      133
      2650
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2193
    5. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2062
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      202
      2048
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1985
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120