Huijari Vesa Herronen, Sairaalanmäen kuntokeskus huijaa vanhuksia Jyväskylässä!

Anonyymi-ap

Sairaalanmäellä Jyväskylässä toimiva kuntokeskus Fit Nordic Oy ja sen yrittäjä Vesa Herronen huijaavat vanhuksia erittäin systemaattisilla menetelmillä. Varokaa!!!

Lukekaa tuoreimmat jutut tapauksesta Keskisuomalaisesta.

420

3045

17Äänestä

Vastaukset

• Anonyymi

Vesa Herronen väittää soittavansa Keski-Suomen hyvinvointialueelta… Puhdasverinen huijari tämä.

• Anonyymi

Perus sali, mutta valmennus huippua! Treenaan kamppailu-urheilua kansainvälisellä tasolla ja sanonpa vaan että ei ole parempaa valmentajaa fysiikkaharjoitteluun Jyväskylässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Perus sali, mutta valmennus huippua! Treenaan kamppailu-urheilua kansainvälisellä tasolla ja sanonpa vaan että ei ole parempaa valmentajaa fysiikkaharjoitteluun Jyväskylässä.

Smaa mieltä että huippu valmennusta. Omiin polviasioihini saanut apuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kova on valmentaja! Apua itse saanut myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon ollut Fit Nordicin valmennuksessa nyt nelisen kuukautta, ja en voi kuin kiittää. Mulla oli jatkuvaa alaselkäkipua, jota ajattelin jo krooniseksi. Valmennuksessa huomattiin heti missä asento meni pieleen. Kun se korjattiin, kipu hävisi. Samalla paino tippui viisi kiloa ja verenpaine laski. Tuntuu kuin olisi saanut uuden kehon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicista jäi ihan loistava fiilis. Kävin siellä alkuvuodesta, kun lonkka oli jäykkä ja liikkuminen sattui. Tehtiin tarkka alkukartoitus ja sain harjoitteet, joilla liikkuvuus palautui vähitellen. Nyt kävelen portaat ilman kipua ja olo on muutenkin virkeämpi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 62 ja kävin Fit Nordicilla, koska lääkäri puhui korkeasta verenpaineesta. Halusin kokeilla, voisiko liikunta auttaa. Valmennus oli juuri sopivan lempeää, ja jo kolmen kuukauden kuluttua paineet olivat laskeneet. Nyt syön vähemmän lääkkeitä ja olo on rauhallinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Painonpudotus ei ole ollut mulle ennen helppoa, mutta Fit Nordicin ohjelmassa opin vihdoin miten keho toimii. Liikeharjoitteet olivat yksinkertaisia, mutta tehokkaita. Viskeraalirasvaa on lähtenyt vatsasta yli neljä kiloa ja olo on kevyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Fit Nordicista jäi ihan loistava fiilis. Kävin siellä alkuvuodesta, kun lonkka oli jäykkä ja liikkuminen sattui. Tehtiin tarkka alkukartoitus ja sain harjoitteet, joilla liikkuvuus palautui vähitellen. Nyt kävelen portaat ilman kipua ja olo on muutenkin virkeämpi.

Samaa mieltä 🫶🏼 Mun niska ja hartiat olivat jatkuvasti jumissa, ja sain niihin apua Fit Nordicista. Valmentaja huomasi heti että asento oli väärä ja lapaluiden liike rajoittunut. Nyt ei tarvitse enää särkylääkkeitä, ja myös unet on parantuneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun menin Fit Nordiciin ensimmäistä kertaa, olin rehellisesti aika varautunut. Olin kiertänyt fysioterapeutteja, ortopedejä ja saanut lääkkeitä kipuun, mutta mikään ei ollut auttanut pysyvästi. Selkä oli niin kipeä, että jouduin pitämään taukoja jopa ruoanlaitossa. Fit Nordicissa tehtiin heti alussa liikeanalyysi ja video näytti, miten mun keho toimi tai oikeastaan, miten se ei toiminut. Lantio kiersi ja paino meni jatkuvasti väärin. Se hetki kun näin sen ruudulta oli kuin valaistuminen. Ymmärsin vihdoin, miksi kipu palasi aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä 🫶🏼 Mun niska ja hartiat olivat jatkuvasti jumissa, ja sain niihin apua Fit Nordicista. Valmentaja huomasi heti että asento oli väärä ja lapaluiden liike rajoittunut. Nyt ei tarvitse enää särkylääkkeitä, ja myös unet on parantuneet.

Suosittelen Fit Nordicia 🥰 Mun polvivaivat alkoivat pikkuhiljaa. Ensin pieni vihlaisu portaita noustessa, sitten kyykkyjä ei voinut enää tehdä ollenkaan. Ajattelin pitkään, että “tää on vaan ikääntymistä”. Kun menin Fit Nordiciin, ajatus muuttui täysin. Liikeanalyysi tehtiin heti alkuun ja se paljasti, että ongelma ei ollut polvessa vaan lonkassa ja askelluksessa. Mun jalka kiersi joka askeleella sisäänpäin ja polvi otti kaiken kuorman.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harjoitteet oli yksinkertaisia, mutta niiden vaikutus oli iso. Viikon jälkeen kipu väheni, kuukauden jälkeen se oli lähes poissa. Nyt juoksen taas kevyesti ja pystyn jopa pyöräilemään pitkiä lenkkejä. Parasta on, että opin kuuntelemaan omaa kehoa en enää pelkää liikkua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suosittelen Fit Nordicia 🥰 Mun polvivaivat alkoivat pikkuhiljaa. Ensin pieni vihlaisu portaita noustessa, sitten kyykkyjä ei voinut enää tehdä ollenkaan. Ajattelin pitkään, että “tää on vaan ikääntymistä”. Kun menin Fit Nordiciin, ajatus muuttui täysin. Liikeanalyysi tehtiin heti alkuun ja se paljasti, että ongelma ei ollut polvessa vaan lonkassa ja askelluksessa. Mun jalka kiersi joka askeleella sisäänpäin ja polvi otti kaiken kuorman.

Mun lonkka napsui aina juostessa ja se tuntui tosi inhottavalta. Tämä kaveri näytti videolta että napsuminen tuli siitä että lantio tippui alas joka askeleella. Kun tehtiin korjausliikkeitä, napsuminen katosi ja juoksu muuttui kevyeksi.🙏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun polvi meni sisäänpäin aina kun tein yhden jalan kyykyn. Luulin sen olevan heikkoutta. Kun ohjaaja filmillä näytti kulman, huomasin että kyse oli hallinnan puutteesta. Nyt kun olen tehnyt hänen harjoituksiaan, se linja pysyy paljon paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä en tajunnut miten vinosti juoksin ennen kuin näin sen videolta. Tämä kaveri oli ihan järkyttävän tarkka ja pysäytti aina juuri siinä kohdassa missä virhe alkoi. Sen jälkeen ei tarvinnut enää arvailla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun treeni parani heti kun koutsi näytti miten nilkka rullasi sisään väärin. Tuntui että joku olisi antanut uuden kartan keholle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harjoitteet oli yksinkertaisia, mutta niiden vaikutus oli iso. Viikon jälkeen kipu väheni, kuukauden jälkeen se oli lähes poissa. Nyt juoksen taas kevyesti ja pystyn jopa pyöräilemään pitkiä lenkkejä. Parasta on, että opin kuuntelemaan omaa kehoa en enää pelkää liikkua.

Olin aika epätoivoinen koska mikään ei ollut auttanut. Sitten tämä valmentaja sanoi että katsotaan video ja löydetään ongelma. Hän löysi sen kymmenessä sekunnissa. 💪🏽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun jalka osui maahan oudossa kulmassa ja luulin sen olevan vain oma tapa. Mutta tämä kaveri sanoi että se ei ole vain “tapa” vaan kompensaatio. Harjoituksilla sain sen oikeaksi ja muutos oli hurja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen 62 ja kävin Fit Nordicilla, koska lääkäri puhui korkeasta verenpaineesta. Halusin kokeilla, voisiko liikunta auttaa. Valmennus oli juuri sopivan lempeää, ja jo kolmen kuukauden kuluttua paineet olivat laskeneet. Nyt syön vähemmän lääkkeitä ja olo on rauhallinen.

Kun kävelin ja koutsi pysäytti videon, mua nauratti. Mun jalka näytti ihan siltä kuin se olisi menossa eri suuntaan kuin muu kroppa. Kun sen sai linjaan, se tuntui oikealta ensimmäistä kertaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen tätä ajattelin että videoanalyysi on ehkä vähän turhaa. Nyt olen sitä mieltä että se pitäisi tehdä jokaiselle joka treenaa. Tää valmentaja näytti virheen niin selkeästi että en tajua miten kukaan ei ollut huomannut sitä. 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennen tätä ajattelin että videoanalyysi on ehkä vähän turhaa. Nyt olen sitä mieltä että se pitäisi tehdä jokaiselle joka treenaa. Tää valmentaja näytti virheen niin selkeästi että en tajua miten kukaan ei ollut huomannut sitä. 😀

Vesku, sen lisäksi että olet säälittävä huijari, olet myös selkeä piripää. Miten muuten jaksaisi kirjoittaa itseään puolustavia tekstejä tällä tahdilla ä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huikee valmennus siellä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ajattelen itse. Mulla valkkuna Iso J. Tarkka valmentaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli tismalleen sama fiilis: vasta kun koutsi näytti videon, tajusin miten pahasti polvi oikeasti kiersi. Ihan hävettikin, mut onneks se lähti korjaantumaan nopeesti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ois ikinä uskonu että yksi pieni kulmavirhe nilkassa voi sotkea koko kropan. Valkku pysäytti videon just oikeessa kohdassa ja näytti missä moka tapahtui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle isoin juttu oli se, että valmentaja selitti hitaasti jokaisen liikkeen, niin että tajusin tarkasti missä vika oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun treeni parani heti kun koutsi näytti miten nilkka rullasi sisään väärin. Tuntui että joku olisi antanut uuden kartan keholle.

Videoiden hidastus oli yllättävän silmiä avaavaa, ei oo ennen tullut huomattua miten pienetkin liikeradat vaikuttaa kaikkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun jalka osui maahan oudossa kulmassa ja luulin sen olevan vain oma tapa. Mutta tämä kaveri sanoi että se ei ole vain “tapa” vaan kompensaatio. Harjoituksilla sain sen oikeaksi ja muutos oli hurja.

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huikee valmennus siellä!

Kyl 🫡

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun polvi meni sisäänpäin aina kun tein yhden jalan kyykyn. Luulin sen olevan heikkoutta. Kun ohjaaja filmillä näytti kulman, huomasin että kyse oli hallinnan puutteesta. Nyt kun olen tehnyt hänen harjoituksiaan, se linja pysyy paljon paremmin.

Sama 🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi parhaista opeista oli, että ei saanut kiirehtiä. Hidastaminen auttoi huomaamaan ne pienet virheet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yksi parhaista opeista oli, että ei saanut kiirehtiä. Hidastaminen auttoi huomaamaan ne pienet virheet.

Aivan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle isoin juttu oli se, että valmentaja selitti hitaasti jokaisen liikkeen, niin että tajusin tarkasti missä vika oli.

Ehoton

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehoton

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kävelin ja koutsi pysäytti videon, mua nauratti. Mun jalka näytti ihan siltä kuin se olisi menossa eri suuntaan kuin muu kroppa. Kun sen sai linjaan, se tuntui oikealta ensimmäistä kertaa.

Videon pysäytyskohtien avulla opin tunnistamaan ne hetket, jolloin tasapaino horjuu ja korjata sen heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Videon pysäytyskohtien avulla opin tunnistamaan ne hetket, jolloin tasapaino horjuu ja korjata sen heti.

Mulle autto ne polvii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle autto ne polvii

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Treeni tuntuu nyt suunnitelmalliselta eikä satunnaiselta arpomaiselta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Treeni tuntuu nyt suunnitelmalliselta eikä satunnaiselta arpomaiselta.

Tää on kyllä totta👊🏼👊🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kimppaan sua 🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Lonkista kuuluu vähemmän napsumista, kun voimaharjoittelu tukee liikkuvuutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama. Lonkista kuuluu vähemmän napsumista, kun voimaharjoittelu tukee liikkuvuutta.

Mulla olkapää parempi kun seurasin ohjeita mitä sain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama mulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt pystyy penkkaa taas

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun menin Fit Nordiciin ensimmäistä kertaa, olin rehellisesti aika varautunut. Olin kiertänyt fysioterapeutteja, ortopedejä ja saanut lääkkeitä kipuun, mutta mikään ei ollut auttanut pysyvästi. Selkä oli niin kipeä, että jouduin pitämään taukoja jopa ruoanlaitossa. Fit Nordicissa tehtiin heti alussa liikeanalyysi ja video näytti, miten mun keho toimi tai oikeastaan, miten se ei toiminut. Lantio kiersi ja paino meni jatkuvasti väärin. Se hetki kun näin sen ruudulta oli kuin valaistuminen. Ymmärsin vihdoin, miksi kipu palasi aina.

Huikee!!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huikee valmennus siellä!

Totta 💪💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mietin itekseni

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluksi epäilin, pystynkö oppimaan näin nopeasti, mutta videon ja koutsin ohjauksen avulla homma onnistui.

Nyt selkä skulaa. Ja polvi rullaa. Kiitos valmennuksista 🙏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aluksi epäilin, pystynkö oppimaan näin nopeasti, mutta videon ja koutsin ohjauksen avulla homma onnistui.

Nyt selkä skulaa. Ja polvi rullaa. Kiitos valmennuksista 🙏🏻

Mulla alaselkä 😍😍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites tää:
        https://www.ksml.fi/paikalliset/9030279?fbclid=IwZnRzaAOXti9leHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEecyGuRJ9_3zvgJ0d2LyxZjhSSL77b-j5LDPJqV6EzFpFBctcO4E8lV6ZGvjY_aem_Ng2xYESbVcfMe0abpFcDhA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla alaselkä 😍😍

Mulla jalkapohjat, polvet, lonkat, pohkeet paremmat.

Kannattaa mennä kattoo mitä siellä osataan.

Ja kyllähän siellä osataan.

• Anonyymi

”Ikäihmiset luulivat asioivansa sairaalan kanssa, mutta kuntosali tekikin heille tuhansien eurojen sopimukset”

Sillä lailla.

• Anonyymi

Mulla ainakin toiminut ihan eri tavalla. Ja ei se noin kallista ole.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainakin toiminut ihan eri tavalla. Ja ei se noin kallista ole.

Joo samaa mieltä. edullinen toi on. Jos muutama kymppi kuussa maksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvempaa kun viikottain hierojalla käyminen. edullisuus 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin 💪💪💪😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No todella paljon. Kun sain niskat kuntoon ja jatkoin salilla käyntiä niin säästi hieronnoissa noin 200e / kk pl kesälomat. Tosi hyvät valkut siellä minunkin mielestäni.

Kiitos 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä muuta sano.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin eihän se oo mitää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No todella paljon. Kun sain niskat kuntoon ja jatkoin salilla käyntiä niin säästi hieronnoissa noin 200e / kk pl kesälomat. Tosi hyvät valkut siellä minunkin mielestäni.

Kiitos 💖

Oho täytyy sanoo että hyvä ollu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oho täytyy sanoo että hyvä ollu

Parasta ollu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 💖

No on hyvä tarina sulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 💖

No jepppp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jepppp

Paras niska pumppi evö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras niska pumppi evö

Niska apu oli hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niska apu oli hyvä

Ja polviin kans apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja polviin kans apua

Hyvä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja polviin kans apua

Mulla selkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja polviin kans apua

No saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 💖

Just näin 💪💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla selkään

Lonkat loveeeee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lonkat loveeeee

Kyllä
        Ja polvet myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 💖

Näin

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mulla oli apuu selkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli apuu selkää

Jep sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla oli apuu selkää

Mulla apu polviin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla apu polviin

Nilkat mulla paremmat ja juoksu kulkee niiden ohjeilla mitä valkuilta oon saanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nilkat mulla paremmat ja juoksu kulkee niiden ohjeilla mitä valkuilta oon saanut

Liikkuvuus nilkoissa parempi mulla myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo toi oli nopee korjaus niiltä vaikka fyssari ei osannu naapurissa sanoo mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo toi oli nopee korjaus niiltä vaikka fyssari ei osannu naapurissa sanoo mitään

Olen eläkkeellä lääkäri ja sanon vaan että olen saanut apua olkapäihini todella paljon heidän ohjeillaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eläkkeellä lääkäri ja sanon vaan että olen saanut apua olkapäihini todella paljon heidän ohjeillaan.

Ei lääkärikoulussa kaikkee opeteta. Ihmiset pitää lääkäreitä jumalina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lääkärikoulussa kaikkee opeteta. Ihmiset pitää lääkäreitä jumalina.

Tää on totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla auttoi se polviin

• Anonyymi
      • Anonyymi

Mä suosittelin isälleni paikkaa. Sai selkäänsä apua. Minä painonpudotukseen. 🙏🏻

• Anonyymi

-10kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-10kg

No wau

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-10kg

Huikee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huikee

Paras sali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras sali

Samaa mielt

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mielt

Kyl

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-10kg

Tää on kova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on kova

No on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras sali

Paras valmennu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras valmennu

Jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

-10kg

Kova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä suosittelin isälleni paikkaa. Sai selkäänsä apua. Minä painonpudotukseen. 🙏🏻

Mulla kans tippunut paino

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kans tippunut paino

Mulla kiinteytystä tapahtunut ja niskakivut lähteneet valmennuksessa. Ihan parasta ja suosittelen sydämestäni!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kiinteytystä tapahtunut ja niskakivut lähteneet valmennuksessa. Ihan parasta ja suosittelen sydämestäni!!!

Multa lähtee ääni koko jalkojen kipuihin. Kannatta mennä!!!

• Anonyymi

Ja Ylellä oli tästä koijarista juttua jo aiemmin. Aika läpinäkyvää, jos tämä Vesa Herronen ei asiakkaille edes esittele itseään oikealla nimellä.

• Anonyymi

Mulla auttanut niskoihin sieltä saadut ohjeet. Ihan omilla nimillään palvelee siellä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla auttanut niskoihin sieltä saadut ohjeet. Ihan omilla nimillään palvelee siellä kaikki.

Niin ja unohin että paino tippunu kans.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja unohin että paino tippunu kans.

Mulle toppi vaan 3 kgtä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle toppi vaan 3 kgtä

Hyvä tulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle toppi vaan 3 kgtä

👊🏼👊🏼👊🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👊🏼👊🏼👊🏼

No on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on

Jep hyvä sali

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep hyvä sali

Paras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras

Parhain jklssä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhain jklssä

Valkut ihania

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkut ihania

Joo samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulle toppi vaan 3 kgtä

Mulla -18kiloo tippui reilussa vuodessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on iso!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on iso!

Jeppp

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa hiukee tulos

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa hiukee tulos

Jepa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kova💪💪💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämähän on huikea!

• Anonyymi

Tuo huiputusfirma on oikealta nimeltään Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskuksen eli Fit Nordic Oy. Voi käyttää myös nimiä Liike Lab sekä Synkro.

Puhelimessa huijari Vesa ”Vesku” Herronen tosin väittää soittavansa Keski-Suomen hyvinvointialueelta :D

Pitäkää lompakoista kiinni!

• Anonyymi

Maksan mielelläni kun pitävät minusta huolta. Suosittelin miehenikin mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksan mielelläni kun pitävät minusta huolta. Suosittelin miehenikin mukaan.

Mulla menee vähemmän tonne rahaa kuin hierojille aiemmin. Säästän siis ja tiedän että en oo ainoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla menee vähemmän tonne rahaa kuin hierojille aiemmin. Säästän siis ja tiedän että en oo ainoa.

Kyllä🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä🤍

Kannattaa mennä🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa mennä🥰

Samaa mieltä niska hius mut ei enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä niska hius mut ei enää

Polvi oli kipee mut avun sain

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polvi oli kipee mut avun sain

Sama 🙏🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama 🙏🏼

Ihanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa

Joo 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin🥰

Paras valmennus Jklssä 🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä Suomessa tiettyihin vaivoihin ja tilanteisiin. Ei ihan perus jumppaa☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa ajatus 🙏🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta 🥰🥰🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä 💪💪💪💪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta 🥰🥰🥰

Jep 🙏🏻🙏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullaki ja ei oo enää niskat kipeet vaikkei hierojalla käy

• Anonyymi
      • Anonyymi

Huippu valmennusta saa 🤍 Aluksi tuntui että en ikinä opi tätä, mutta kun valmentaja näytti mallin ja sai mut toistamaan, homma alkoi selkiytyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huippu valmennusta saa 🤍 Aluksi tuntui että en ikinä opi tätä, mutta kun valmentaja näytti mallin ja sai mut toistamaan, homma alkoi selkiytyä.

Ihana on se nainen ainaki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana on se nainen ainaki

Aah helpotti selkää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aah helpotti selkää

Mulla kans selkä kunnossa 🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sama. Huippu valkkuja 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo sama. Huippu valkkuja 🥰

Huippu ohjeet saa♥️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huippu ohjeet saa♥️

Totta 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huippu ohjeet saa♥️

Samaa totean minä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa totean minä

Samoilla linjoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huippu ohjeet saa♥️

Kyllä🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼

Minä myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huippu ohjeet saa♥️

Apua ainakin saa ohjeilla paremmin kuin fyssarin ohjeilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua ainakin saa ohjeilla paremmin kuin fyssarin ohjeilla

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä

Kannatta mennä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannatta mennä

Suositus minultakin tästä valmennuksesta 💙💙💙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suositus minultakin tästä valmennuksesta 💙💙💙

Minä suosittelen myös 💪💪💪💪💪💪

• Anonyymi

Useat Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskuksen eli Fit Nordic Oy:n yhteydenottojen kohteeksi joutuneet ihmiset kummastelevat, mistä yritys on saanut heidän yhteystietonsa. Moniin Fit Nordic on ottanut yhteyttä hyvin pian heidän asioituaan Sairaala Novassa. Joillekin yritys on väittänyt saaneensa yhteystiedot sairaalalta.

Keskisuomalainen on uutisoinut Jyväskylän Sairaalanmäellä sijaitsevasta liikunta- ja hyvinvointikeskuksesta, jonka markkinointitapa oli saanut useita iäkkäitä ihmisiä haaviinsa. Ihmisille oli myyty ilmaisessa hyvinvointikonsultaatiossa kahden vuoden määräaikaisia sopimuksia, joita on hankala irtisanoa. Fit Nordicista on tehty myös rikosilmoituksia. Poliisi päättää, onko aihetta käynnistää esitutkinta.

Kuluttajariitalautakunnan käsittelyssä on kymmenkunta yritykseen liittyvää riita-asiaa. Kuluttajaneuvontaan on tullut yhtiöstä kymmeniä yhteydenottoja.

Jyväskylän Sairaa­lan­mäen kunto­kes­kuk­sesta tehty riko­sil­moi­tuksia – vanhukset kokeneet painos­tusta jäse­nyy­teen

• Anonyymi

Ei kannata rikosilmoitusta tehdä kun siitä joutuu itse vaikeuksiin. Pitää laittaa kuluttajaneuvontaan viestit. Ne hoitaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kannata rikosilmoitusta tehdä kun siitä joutuu itse vaikeuksiin. Pitää laittaa kuluttajaneuvontaan viestit. Ne hoitaa.

Kyllä mulla autto selkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niska lukot loppu jumpalla tuolla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niska lukot loppu jumpalla tuolla

Ja selkään autto niiden liikkeet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja selkään autto niiden liikkeet

Mulla myös polviin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla myös polviin

Niskaan mulle tuli apuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niskaan mulle tuli apuu

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla myös polviin

Sama mulla. On ne hyvii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niskaan mulle tuli apuu

Hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niskaan mulle tuli apuu

Mulla apu oli lonkissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla apu oli lonkissa

Polviin mulla tuli ohjeista apu ja liikeistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polviin mulla tuli ohjeista apu ja liikeistä

Ohjeet parhaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjeet parhaita

Valkut ja ohjaukset on mistä apua saa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkut ja ohjaukset on mistä apua saa.

Kyllä ja ei maksa paljoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ja ei maksa paljoo

No ei oo kallista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei oo kallista

No ei tod

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei oo kallista

Samaa mieltä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla apu oli lonkissa

Jalkapohjat paremmat

• Anonyymi

Eikö tuo nyt ole jo aivan selkeästi rikos, kun väittää olevansa hyvinvointialueen edustaja ja tarjoaa palveluja julkisen toimijan nimissä? Poliisi voisi viimeinkin laittaa tämän koijarin linnaan!

• Anonyymi

Jos tekee rikosilmoituksen ilman syytä niin siitä joutui ystäväni ongelmiin ja maksumieheksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tekee rikosilmoituksen ilman syytä niin siitä joutui ystäväni ongelmiin ja maksumieheksi.

Mulla ainakin palvelu pelannu tosi hyvin. Ilmeisesti joku kilpailija aloittanut myllytyksen. Sen toimittajan mieshän omistaa kilpailevan salin. Että miksihän kilpailijasta tehdään tällaista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ainakin palvelu pelannu tosi hyvin. Ilmeisesti joku kilpailija aloittanut myllytyksen. Sen toimittajan mieshän omistaa kilpailevan salin. Että miksihän kilpailijasta tehdään tällaista?

Tähän on tiedossa kun vähän googlaa. Sairasta miten joku voi toimia noin. Kilpailua tietysti asiakkaista mutta sit kirjoitetaan valheita lehteen niin huhhuh.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän on tiedossa kun vähän googlaa. Sairasta miten joku voi toimia noin. Kilpailua tietysti asiakkaista mutta sit kirjoitetaan valheita lehteen niin huhhuh.

Ja mulla kans homma pelottanut hyvin salilla. Aspa toimii ja sopivan pieniä laskuja tulee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mulla kans homma pelottanut hyvin salilla. Aspa toimii ja sopivan pieniä laskuja tulee.

Jep. Yläselkäni kiittää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Yläselkäni kiittää.

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Yläselkäni kiittää.

Mulla polvi

• Anonyymi

Jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla polvi

Niska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niska

Mun selkä oli tohon. Mut ei enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun selkä oli tohon. Mut ei enää

Selkä kans ei oo enää tules

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkä kans ei oo enää tules

Lonkka ei napsu enää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lonkka ei napsu enää

Hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lonkka ei napsu enää

Mulla ei polvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei polvi

Niska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep. Yläselkäni kiittää.

Sama mulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla polvi

Ohjeet polveen 🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ohjeet polveen 🫶🏼

Just näin 💙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just näin 💙

Mulla loppu hermosärky👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla loppu hermosärky👍

Hienoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla loppu hermosärky👍

Kova

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelittänyt piti kirjoittaa 😂😂😂😅😅😅

• Anonyymi

Minä tein juuri oman isän puolesta rikosilmoituksen kuntosalista. Perättömiä laskuja jne. Tuli juuri vastaus, että on aloitettu esitutkinta. Kaikkien pitäisi tehdä vaan rikosilmoitukset tästä huijarista.

• Anonyymi

Ite tein aikanaan rikosilmoituksen yhdestä toisesta firmasta ja asia olisi kuulunut kuluttajaneuvontaan. No sitten sain itse tuomion väärästä rikosilmoituksesta. Ei ois kannattanut tehdä rikosilmoitusta kun sain ite siitä maksettavaa vaan lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ite tein aikanaan rikosilmoituksen yhdestä toisesta firmasta ja asia olisi kuulunut kuluttajaneuvontaan. No sitten sain itse tuomion väärästä rikosilmoituksesta. Ei ois kannattanut tehdä rikosilmoitusta kun sain ite siitä maksettavaa vaan lisää.

Kuulin eräästä tutustani saman aikanaan. Sitä harmitti kun joutuikin itse sen takia maksumieheksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulin eräästä tutustani saman aikanaan. Sitä harmitti kun joutuikin itse sen takia maksumieheksi.

Joo tota jengi ei tajua, joku kirjoittaa nettiin että tee rikosilmoitus niin hän tekee rikoksen. Ja sitten jos teet rikosilmoituksen niin joudut maksamaan itse ja saat siitä itse tuomion kunnianloukkauksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo tota jengi ei tajua, joku kirjoittaa nettiin että tee rikosilmoitus niin hän tekee rikoksen. Ja sitten jos teet rikosilmoituksen niin joudut maksamaan itse ja saat siitä itse tuomion kunnianloukkauksesta.

Niinhän se menee ja sit joutui ite makselemaan. No hölmöläisiä on moneen junaan ja tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se menee ja sit joutui ite makselemaan. No hölmöläisiä on moneen junaan ja tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.

Niin oikeus Suomessa tapahtuu. Ja eipä nuo firmat näitä väärin tee. Sit itketään kun joudutaan maksamaan korvauksia. Oikee paikka on kuluttajaneuvonta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin oikeus Suomessa tapahtuu. Ja eipä nuo firmat näitä väärin tee. Sit itketään kun joudutaan maksamaan korvauksia. Oikee paikka on kuluttajaneuvonta.

Just näin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta viserrä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä muuta viserrä

Niksaaaan apu☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niksaaaan apu☺️

Mullakin niskaan 🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin niskaan 🫶🏼

Mulla selkään 🙏🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla selkään 🙏🏼

Apu tuli mulleki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla selkään 🙏🏼

Mulla polviin tuli jeesii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla polviin tuli jeesii

Mulla selkään kun seurasin ohjeita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla selkään kun seurasin ohjeita

Ohjeet parhautta mitä saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne on parhainta ja kun tulee apu ohjeista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama ajatus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on

• Anonyymi

Polviapua oli parasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polviapua oli parasta

Ja lonkkiin apua sain taas minä 💙🤍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polviapua oli parasta

Jeppis

• Anonyymi

Tämä asia on onneksi poliisin tutkinnasta. Olen tehnyt rikosilmoituksen ja poliisi on kysellyt tarkemmin. Kyllä tämä tuomion tulee nyt saamaan.

• Anonyymi

Niska oli tulessa aiemmin ja apua saanut. Lääkärikin tutkii että jees onpa hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niska oli tulessa aiemmin ja apua saanut. Lääkärikin tutkii että jees onpa hyvä

Mulla tutki fyssari

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla tutki fyssari

Mulla kans

• Anonyymi

Mun selän lääkäri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun selän lääkäri

Mun eno

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun eno

Mun äiti on fyssari ja sano että tosi hyvän ohjelman sain sieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun äiti on fyssari ja sano että tosi hyvän ohjelman sain sieltä.

Mun naapuri on kaivurikuski

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun naapuri on kaivurikuski

Mulla mies taksikuski

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla mies taksikuski

Leipuri

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leipuri

Rajavartija mun veli

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajavartija mun veli

Äiti tarjoiluja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äiti tarjoiluja

Kokki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kokki

Insinööri mun isä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Insinööri mun isä

Omg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Insinööri mun isä

Diplomi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Diplomi?

Ei tavallinen vaa

• Anonyymi

Sama vetäjä, samat konstit, vain uusi nimi -- tämä on siis entinen EleFit.

• Anonyymi

Elixian homeisissa tiloissa nyt Kuntomaailma. Ei kannata mennä sinne, kosteusvaurioita ei ole korjattu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elixian homeisissa tiloissa nyt Kuntomaailma. Ei kannata mennä sinne, kosteusvaurioita ei ole korjattu.

Joo ei kuntomaailmaan siellä kirvelee silmiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei kuntomaailmaan siellä kirvelee silmiä.

Eikun elixia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun elixia

Positivella on parasta ollu aina

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikun elixia

Sats

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sats

Kluppi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kluppi

Paska sali klupi palokka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paska sali klupi palokka

Paras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras

No ei ooo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras

Paras sali mun mielestä valmentajien osalta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep samaa ajattelen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep samaa ajattelen

Jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras

Paras 🥰🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paras 🥰🫶🏼

Ehdottomasti paras

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehdottomasti paras

No on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kluppi

Ei hyvä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei

• Bodybuilding. 🏥 Suomeksi ruumishuone. ☠️⚰️🪦

• Anonyymi

Haha 😂😂 ei ihan noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha 😂😂 ei ihan noin.

Just joo 😁😁😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just joo 😁😁😂😂

Haha🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha🤣🤣

😆😆 haha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😆😆 haha

Hehe

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehe

Joojoo 😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joojoo 😀😀

Kyl 😀😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyl 😀😀

Selkä mulla kans sai apuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Mulla kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itellä lonkka

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itellä lonkka

Mulla selkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla selkä

Kysyn apuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn apuu

Kannattaa kysyä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kysyä

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haha 😂😂 ei ihan noin.

Joo 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itellä lonkka

Jalat

• Anonyymi

Ja sinä uskot keltaiseen lehdistöön? Salilla on todella paljon tyytyväisiä asiakkaita. Kannattaa mennä paikanpäälle tutustumaan meininkiin.

• Anonyymi

Lehdet kirjoittaa ihan moskaa nykyään!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lehdet kirjoittaa ihan moskaa nykyään!

Totta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta.

Aivan pzkaa suoraan sanottuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Ilta-Sanomista ja seiskat ja Keskisuomalainen samaa tasoa. Nyt YLEkin vajonnut sinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No Ilta-Sanomista ja seiskat ja Keskisuomalainen samaa tasoa. Nyt YLEkin vajonnut sinne.

Paskaaa kirjoittaa kaikki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskaaa kirjoittaa kaikki

Ei kun sää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kun sää

Joo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkääni kolotti mutta ei enää 🥰
        Polveeni sattui mutta ei enää 🥰
        Eipä tullu Keskisuomalainen rekeen minusta juttua vaikka toimittajalle tarjosin🥰
        Sanoi että kirjoittavat vaan negativiista ja positiivinen ei olisi uskottavaa 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä tullu Keskisuomalainen rekeen minusta juttua vaikka toimittajalle tarjosin🥰

Toi on kyllä uskomatonta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on kyllä uskomatonta

Mä sain kans apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi on kyllä uskomatonta

No kyllä🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kyllä🤣

No on 🙏🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No on 🙏🏼

Jepjep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oho

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä sain kans apua

Sain avun selkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain avun selkään.

Mulla lonkkiin ja polviin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niskaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikka ja polvi sai apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nikka ja polvi sai apua

Nilka mulla ja ranne kans sai apuuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nilka mulla ja ranne kans sai apuuu

Mulla loppu hermosärky jalasta melkee kokonaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoa👊👊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei, mahtista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tää on tätä. Ne tekee vaan kohujuttuja niin kuin https://www.ksml.fi/paikalliset/9038422?fbclid=IwZnRzaAOXtUZleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeOYYM_jX7CSA8Amh6nibAiXZ9dbtVANyIcg85VxtxjF-NfR6i6leR2q0ztRw_aem_qgmpHUQx-J3PSbEWESRbIA

• Anonyymi

• Anonyymi

Vesku, tulit takaisin! 👍💪💪🤣🤣

• Anonyymi

Poni tuli takaisin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poni tuli takaisin.

Kukahan Ponilla ratsastaa seuraavaksi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukahan Ponilla ratsastaa seuraavaksi

Poni aivan lääkkeissä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Poni aivan lääkkeissä.

Varmaan vainot päällä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan vainot päällä

Ponin ratsastustunnit. 🫣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ponin ratsastustunnit. 🫣

Mistä saa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä saa?

Suljetulta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ponin ratsastustunnit. 🫣

Hiiop sinne kyttäilemään tarjouksii. Saa ilmaseks

• Anonyymi

Rahaa meni turhaan moniin hoitoihin ennen kuin tämä äijä kuvasi mun liikkeen. Yksi video ja kaikki loksahti paikoilleen. Olisi pitänyt tulla tänne aiemmin.

• Anonyymi

Jep mun isällä autto selkään. Ja mulla painon pudotukseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep mun isällä autto selkään. Ja mulla painon pudotukseen.

Mull autto niskaan. Ja valkkuna oli nainen, tosi hyvä.

Paino mullakin -5,8kiloo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino mullakin -5,8kiloo

Mulla
        Autto kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla
        Autto kans

Jep

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jep

Kyllä sama homma mulla autto🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua saanut moniin juttuun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama polveen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Apua saanut moniin juttuun

Sain avun selkään 🥹

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain avun selkään 🥹

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain avun selkään 🥹

Hienoo kysyn sieltä apua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoo kysyn sieltä apua

Kandee mennä!

• Anonyymi

Just näi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hienoo kysyn sieltä apua

Kannattaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain avun selkään 🥹

Minä niskaani 🙏🏻🥳🥳🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä niskaani 🙏🏻🥳🥳🥳

Polviin💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä niskaani 🙏🏻🥳🥳🥳

Jep ja polvet kiittää 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paino mullakin -5,8kiloo

Vain katsomalla omaa suoritusta videolta pystyi ymmärtämään, miksi aiemmin tuntui epämukavalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain katsomalla omaa suoritusta videolta pystyi ymmärtämään, miksi aiemmin tuntui epämukavalta.

Mul kans

• Anonyymi

Tämä keissi on kyllä sakea. Ihmiset, jotka olette kokeneet tulleet huijatuksi, ilmoittakaa viranomaisille. Tässäkin keskustelussa olevat ”ei kannata kertoa” ovat varmasti asianomistajalta tai hänen lähipiiriltä. Toisekseen, Jännästi noita salikehuja tulee muutaman minuutin välein. Ettei vaan asianomistaja olisi itse kirjoittamassa…

• Anonyymi

Joo, ehdottomasti rikosilmoituksia menemään. Tuo nyt on täyttä potaskaa, että voisi tehdä "aiheettoman rikosilmoituksen" ja joutua maksumieheksi :D Epätoivoista touhua tältä salin pitäjältä.

• Anonyymi

Ihana paikka se on 🙏🏼♥️ Ite olen saanut tosi hyvää apua sieltä joten voin ihan hyvin kehua paikkaa. Valmentajana ollut nainen jonka kans nähty useampi kerta viimeisen 6kk aikana. O

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihana paikka se on 🙏🏼♥️ Ite olen saanut tosi hyvää apua sieltä joten voin ihan hyvin kehua paikkaa. Valmentajana ollut nainen jonka kans nähty useampi kerta viimeisen 6kk aikana. O

Samaa mieltä 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyl hyvä se naine

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyl hyvä se naine

Jep 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain yksinkertaisilla säädöillä polvi alkoi liikkua oikein, eikä se enää tuntunut kiertyvän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain yksinkertaisilla säädöillä polvi alkoi liikkua oikein, eikä se enää tuntunut kiertyvän.

Mulla alaselkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla alaselkä

Polvi mulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polvi mulla

Niska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niska

🫶🏼🫶🏼🫶🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polvi mulla

Mulla autto loukkaan 🤓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla autto loukkaan 🤓

Lonkkaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lonkkaan?

Joo lonkkaan typo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo lonkkaan typo

Mulla selkään apu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla selkään apu

Valkun ohjeet ♥️ selkä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valkun ohjeet ♥️ selkä

Niskani 💙 ohjelmat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niskani 💙 ohjelmat

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niskani 💙 ohjelmat

Mulla meni polvista kivut pois 💖

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lonkka pareee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin hyvä juttu

• Anonyymi

Kun katsoin omaa suoritusta videolta, hämmästyin kuinka paljon kehon paino liikkui väärään suuntaan. Apua oon saanu

• Anonyymi

Koutsi antoi niin konkreettisia vinkkejä, että ne jäi päähän heti ja pystyin soveltamaan niitä heti seuraavassa toistossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koutsi antoi niin konkreettisia vinkkejä, että ne jäi päähän heti ja pystyin soveltamaan niitä heti seuraavassa toistossa.

Lantion liikkuvuus parani huomattavasti, kun treeniin lisättiin oikeat avaukset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lantion liikkuvuus parani huomattavasti, kun treeniin lisättiin oikeat avaukset.

No huh. Mulla autto ala selkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No huh. Mulla autto ala selkään.

Mulla lonkkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla lonkkaan

Sama mulla treeniohjeet auttoivat. 🥳🥳🥳

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama mulla treeniohjeet auttoivat. 🥳🥳🥳

On huippuja ukkoja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On huippuja ukkoja

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On huippuja ukkoja

Totta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On huippuja ukkoja

Ja parhaita naisia!!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja parhaita naisia!!!!

Joo naiset osaa valmentaa kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo naiset osaa valmentaa kans

No henkilöt sit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No henkilöt sit

Joo ei saa erotella miehiä ja naisia. Voi olla myös muun sukupuolinen hei camoon kanat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ei saa erotella miehiä ja naisia. Voi olla myös muun sukupuolinen hei camoon kanat

Eli nii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ketut

• Anonyymi

Kehon reagointi treeniin on nopeampaa, kun ravinto tukee kokonaisuutta.

• Anonyymi

Proteiini oli mulle tärkee lisä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Proteiini oli mulle tärkee lisä.

Lihaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lihaa

Ja kalaa myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kalaa myös

Rahkaa mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rahkaa mulle

Rusinoita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rusinoita

Ennemin kanaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ennemin kanaa

Riisiä ja kanaa. Bb ruokaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Riisiä ja kanaa. Bb ruokaa

Ahven

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahven

Kukkoo viinissä

• Anonyymi

Selkä on pysynyt kivuttomana sekä töissä että treeneissä.

• Anonyymi

Sama mulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama mulla

Polvi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polvi

Selkä mulla kans

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkä mulla kans

No onpa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Selkä mulla kans

Mulla kans

• Anonyymi

Hienoo

• Anonyymi

Venyttely on vihdoin tehokasta, kun liikkeet tehdään oikeassa kulmassa.

• Anonyymi

Kyl.

• Anonyymi

Ah ne ohjeet

• Anonyymi

Ne on hyviä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah ne ohjeet

Parhaita

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parhaita

Parasta missään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parasta missään

Parasta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah ne ohjeet

Jebaaa

• Anonyymi

Voimaa löytyy erityisesti liikkeissä, jotka ennen tuntuivat raskailta.

• Anonyymi

Kyykky tulos noussut 20% ylöspäin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyykky tulos noussut 20% ylöspäin

Missä ajassa ja mitkä kilot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostais tietää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostais tietää?

Kyllä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen: 8x65kg -10kk- ja sit 8x80kg

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nainen: 8x65kg -10kk- ja sit 8x80kg

Huikee tulos

• Anonyymi

Valmentajan selkeät ohjeet ja videot yhdistettynä teki oppimisesta nopeaa. Selkä kiittää. 🤍

• Anonyymi

Alaselkään auttoi minulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja polvi myös

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama

Polvi plus alaselkö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Polvi plus alaselkö

Jep🙏🏻

• Anonyymi

Kun harjoittelin uudelleen videon avulla, liike alkoi tuntua luonnolliselta ja turvalliselta. Samalla polvi sai helpotusta.

• Anonyymi

Mulla auttoi polveen. Ihanata 🙏🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla auttoi polveen. Ihanata 🙏🏻

Ja myös alaselköön miulla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja myös alaselköön miulla

Kokonaan uudet jalat mulla

• Anonyymi

Koutsi antoi yksityiskohtaisia vinkkejä, jotka jäi mieleen ja auttoi heti korjaamaan virheitä. Kiitos 😍

• Anonyymi

Kyll💪💪

• Anonyymi

Näin juuri

• Anonyymi

Kun korjasi polven linjaa, liike tuntui heti turvallisemmalta ja sujuvammalta. Polvien lisäksi alaselkä tuli kuntoon.

• Anonyymi

Alaraajoihin sain apua minä ohjeista.

• Anonyymi

Kun harjoitteli huolellisesti, virheet vähenivät ja suoritus alkoi tuntua luonnolliselta. Kivut väheni alaraajoissa.

Ketjusta on poistettu 331 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      111
      7920
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      678
      4982
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3254
    4. Kerro naisen nimi jota kaipaat

😍
      Ikävä
      56
      1428
    5. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      25
      1422
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      102
      1349
    7. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1347
    8. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      167
      1249
    9. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      55
      1003
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      28
      903
    Aihe