Sairaalanmäellä Jyväskylässä toimiva kuntokeskus Fit Nordic Oy ja sen yrittäjä Vesa Herronen huijaavat vanhuksia erittäin systemaattisilla menetelmillä. Varokaa!!!
Lukekaa tuoreimmat jutut tapauksesta Keskisuomalaisesta.
Huijari Vesa Herronen, Sairaalanmäen kuntokeskus huijaa vanhuksia Jyväskylässä!
420
3045
Vastaukset
- Anonyymi
Vesa Herronen väittää soittavansa Keski-Suomen hyvinvointialueelta… Puhdasverinen huijari tämä.
- Anonyymi
Perus sali, mutta valmennus huippua! Treenaan kamppailu-urheilua kansainvälisellä tasolla ja sanonpa vaan että ei ole parempaa valmentajaa fysiikkaharjoitteluun Jyväskylässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Perus sali, mutta valmennus huippua! Treenaan kamppailu-urheilua kansainvälisellä tasolla ja sanonpa vaan että ei ole parempaa valmentajaa fysiikkaharjoitteluun Jyväskylässä.
Smaa mieltä että huippu valmennusta. Omiin polviasioihini saanut apuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova on valmentaja! Apua itse saanut myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon ollut Fit Nordicin valmennuksessa nyt nelisen kuukautta, ja en voi kuin kiittää. Mulla oli jatkuvaa alaselkäkipua, jota ajattelin jo krooniseksi. Valmennuksessa huomattiin heti missä asento meni pieleen. Kun se korjattiin, kipu hävisi. Samalla paino tippui viisi kiloa ja verenpaine laski. Tuntuu kuin olisi saanut uuden kehon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fit Nordicista jäi ihan loistava fiilis. Kävin siellä alkuvuodesta, kun lonkka oli jäykkä ja liikkuminen sattui. Tehtiin tarkka alkukartoitus ja sain harjoitteet, joilla liikkuvuus palautui vähitellen. Nyt kävelen portaat ilman kipua ja olo on muutenkin virkeämpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 62 ja kävin Fit Nordicilla, koska lääkäri puhui korkeasta verenpaineesta. Halusin kokeilla, voisiko liikunta auttaa. Valmennus oli juuri sopivan lempeää, ja jo kolmen kuukauden kuluttua paineet olivat laskeneet. Nyt syön vähemmän lääkkeitä ja olo on rauhallinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painonpudotus ei ole ollut mulle ennen helppoa, mutta Fit Nordicin ohjelmassa opin vihdoin miten keho toimii. Liikeharjoitteet olivat yksinkertaisia, mutta tehokkaita. Viskeraalirasvaa on lähtenyt vatsasta yli neljä kiloa ja olo on kevyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fit Nordicista jäi ihan loistava fiilis. Kävin siellä alkuvuodesta, kun lonkka oli jäykkä ja liikkuminen sattui. Tehtiin tarkka alkukartoitus ja sain harjoitteet, joilla liikkuvuus palautui vähitellen. Nyt kävelen portaat ilman kipua ja olo on muutenkin virkeämpi.
Samaa mieltä 🫶🏼 Mun niska ja hartiat olivat jatkuvasti jumissa, ja sain niihin apua Fit Nordicista. Valmentaja huomasi heti että asento oli väärä ja lapaluiden liike rajoittunut. Nyt ei tarvitse enää särkylääkkeitä, ja myös unet on parantuneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menin Fit Nordiciin ensimmäistä kertaa, olin rehellisesti aika varautunut. Olin kiertänyt fysioterapeutteja, ortopedejä ja saanut lääkkeitä kipuun, mutta mikään ei ollut auttanut pysyvästi. Selkä oli niin kipeä, että jouduin pitämään taukoja jopa ruoanlaitossa. Fit Nordicissa tehtiin heti alussa liikeanalyysi ja video näytti, miten mun keho toimi tai oikeastaan, miten se ei toiminut. Lantio kiersi ja paino meni jatkuvasti väärin. Se hetki kun näin sen ruudulta oli kuin valaistuminen. Ymmärsin vihdoin, miksi kipu palasi aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä 🫶🏼 Mun niska ja hartiat olivat jatkuvasti jumissa, ja sain niihin apua Fit Nordicista. Valmentaja huomasi heti että asento oli väärä ja lapaluiden liike rajoittunut. Nyt ei tarvitse enää särkylääkkeitä, ja myös unet on parantuneet.
Suosittelen Fit Nordicia 🥰 Mun polvivaivat alkoivat pikkuhiljaa. Ensin pieni vihlaisu portaita noustessa, sitten kyykkyjä ei voinut enää tehdä ollenkaan. Ajattelin pitkään, että “tää on vaan ikääntymistä”. Kun menin Fit Nordiciin, ajatus muuttui täysin. Liikeanalyysi tehtiin heti alkuun ja se paljasti, että ongelma ei ollut polvessa vaan lonkassa ja askelluksessa. Mun jalka kiersi joka askeleella sisäänpäin ja polvi otti kaiken kuorman.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoitteet oli yksinkertaisia, mutta niiden vaikutus oli iso. Viikon jälkeen kipu väheni, kuukauden jälkeen se oli lähes poissa. Nyt juoksen taas kevyesti ja pystyn jopa pyöräilemään pitkiä lenkkejä. Parasta on, että opin kuuntelemaan omaa kehoa en enää pelkää liikkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Fit Nordicia 🥰 Mun polvivaivat alkoivat pikkuhiljaa. Ensin pieni vihlaisu portaita noustessa, sitten kyykkyjä ei voinut enää tehdä ollenkaan. Ajattelin pitkään, että “tää on vaan ikääntymistä”. Kun menin Fit Nordiciin, ajatus muuttui täysin. Liikeanalyysi tehtiin heti alkuun ja se paljasti, että ongelma ei ollut polvessa vaan lonkassa ja askelluksessa. Mun jalka kiersi joka askeleella sisäänpäin ja polvi otti kaiken kuorman.
Mun lonkka napsui aina juostessa ja se tuntui tosi inhottavalta. Tämä kaveri näytti videolta että napsuminen tuli siitä että lantio tippui alas joka askeleella. Kun tehtiin korjausliikkeitä, napsuminen katosi ja juoksu muuttui kevyeksi.🙏🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvi meni sisäänpäin aina kun tein yhden jalan kyykyn. Luulin sen olevan heikkoutta. Kun ohjaaja filmillä näytti kulman, huomasin että kyse oli hallinnan puutteesta. Nyt kun olen tehnyt hänen harjoituksiaan, se linja pysyy paljon paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en tajunnut miten vinosti juoksin ennen kuin näin sen videolta. Tämä kaveri oli ihan järkyttävän tarkka ja pysäytti aina juuri siinä kohdassa missä virhe alkoi. Sen jälkeen ei tarvinnut enää arvailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun treeni parani heti kun koutsi näytti miten nilkka rullasi sisään väärin. Tuntui että joku olisi antanut uuden kartan keholle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harjoitteet oli yksinkertaisia, mutta niiden vaikutus oli iso. Viikon jälkeen kipu väheni, kuukauden jälkeen se oli lähes poissa. Nyt juoksen taas kevyesti ja pystyn jopa pyöräilemään pitkiä lenkkejä. Parasta on, että opin kuuntelemaan omaa kehoa en enää pelkää liikkua.
Olin aika epätoivoinen koska mikään ei ollut auttanut. Sitten tämä valmentaja sanoi että katsotaan video ja löydetään ongelma. Hän löysi sen kymmenessä sekunnissa. 💪🏽
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun jalka osui maahan oudossa kulmassa ja luulin sen olevan vain oma tapa. Mutta tämä kaveri sanoi että se ei ole vain “tapa” vaan kompensaatio. Harjoituksilla sain sen oikeaksi ja muutos oli hurja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 62 ja kävin Fit Nordicilla, koska lääkäri puhui korkeasta verenpaineesta. Halusin kokeilla, voisiko liikunta auttaa. Valmennus oli juuri sopivan lempeää, ja jo kolmen kuukauden kuluttua paineet olivat laskeneet. Nyt syön vähemmän lääkkeitä ja olo on rauhallinen.
Kun kävelin ja koutsi pysäytti videon, mua nauratti. Mun jalka näytti ihan siltä kuin se olisi menossa eri suuntaan kuin muu kroppa. Kun sen sai linjaan, se tuntui oikealta ensimmäistä kertaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen tätä ajattelin että videoanalyysi on ehkä vähän turhaa. Nyt olen sitä mieltä että se pitäisi tehdä jokaiselle joka treenaa. Tää valmentaja näytti virheen niin selkeästi että en tajua miten kukaan ei ollut huomannut sitä. 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen tätä ajattelin että videoanalyysi on ehkä vähän turhaa. Nyt olen sitä mieltä että se pitäisi tehdä jokaiselle joka treenaa. Tää valmentaja näytti virheen niin selkeästi että en tajua miten kukaan ei ollut huomannut sitä. 😀
Vesku, sen lisäksi että olet säälittävä huijari, olet myös selkeä piripää. Miten muuten jaksaisi kirjoittaa itseään puolustavia tekstejä tällä tahdilla ä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huikee valmennus siellä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ajattelen itse. Mulla valkkuna Iso J. Tarkka valmentaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli tismalleen sama fiilis: vasta kun koutsi näytti videon, tajusin miten pahasti polvi oikeasti kiersi. Ihan hävettikin, mut onneks se lähti korjaantumaan nopeesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ois ikinä uskonu että yksi pieni kulmavirhe nilkassa voi sotkea koko kropan. Valkku pysäytti videon just oikeessa kohdassa ja näytti missä moka tapahtui.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle isoin juttu oli se, että valmentaja selitti hitaasti jokaisen liikkeen, niin että tajusin tarkasti missä vika oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun treeni parani heti kun koutsi näytti miten nilkka rullasi sisään väärin. Tuntui että joku olisi antanut uuden kartan keholle.
Videoiden hidastus oli yllättävän silmiä avaavaa, ei oo ennen tullut huomattua miten pienetkin liikeradat vaikuttaa kaikkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun jalka osui maahan oudossa kulmassa ja luulin sen olevan vain oma tapa. Mutta tämä kaveri sanoi että se ei ole vain “tapa” vaan kompensaatio. Harjoituksilla sain sen oikeaksi ja muutos oli hurja.
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huikee valmennus siellä!
Kyl 🫡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvi meni sisäänpäin aina kun tein yhden jalan kyykyn. Luulin sen olevan heikkoutta. Kun ohjaaja filmillä näytti kulman, huomasin että kyse oli hallinnan puutteesta. Nyt kun olen tehnyt hänen harjoituksiaan, se linja pysyy paljon paremmin.
Sama 🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi parhaista opeista oli, että ei saanut kiirehtiä. Hidastaminen auttoi huomaamaan ne pienet virheet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi parhaista opeista oli, että ei saanut kiirehtiä. Hidastaminen auttoi huomaamaan ne pienet virheet.
Aivan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle isoin juttu oli se, että valmentaja selitti hitaasti jokaisen liikkeen, niin että tajusin tarkasti missä vika oli.
Ehoton
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehoton
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun kävelin ja koutsi pysäytti videon, mua nauratti. Mun jalka näytti ihan siltä kuin se olisi menossa eri suuntaan kuin muu kroppa. Kun sen sai linjaan, se tuntui oikealta ensimmäistä kertaa.
Videon pysäytyskohtien avulla opin tunnistamaan ne hetket, jolloin tasapaino horjuu ja korjata sen heti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Videon pysäytyskohtien avulla opin tunnistamaan ne hetket, jolloin tasapaino horjuu ja korjata sen heti.
Mulle autto ne polvii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle autto ne polvii
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treeni tuntuu nyt suunnitelmalliselta eikä satunnaiselta arpomaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Treeni tuntuu nyt suunnitelmalliselta eikä satunnaiselta arpomaiselta.
Tää on kyllä totta👊🏼👊🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kimppaan sua 🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Lonkista kuuluu vähemmän napsumista, kun voimaharjoittelu tukee liikkuvuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama. Lonkista kuuluu vähemmän napsumista, kun voimaharjoittelu tukee liikkuvuutta.
Mulla olkapää parempi kun seurasin ohjeita mitä sain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt pystyy penkkaa taas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menin Fit Nordiciin ensimmäistä kertaa, olin rehellisesti aika varautunut. Olin kiertänyt fysioterapeutteja, ortopedejä ja saanut lääkkeitä kipuun, mutta mikään ei ollut auttanut pysyvästi. Selkä oli niin kipeä, että jouduin pitämään taukoja jopa ruoanlaitossa. Fit Nordicissa tehtiin heti alussa liikeanalyysi ja video näytti, miten mun keho toimi tai oikeastaan, miten se ei toiminut. Lantio kiersi ja paino meni jatkuvasti väärin. Se hetki kun näin sen ruudulta oli kuin valaistuminen. Ymmärsin vihdoin, miksi kipu palasi aina.
Huikee!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huikee valmennus siellä!
Totta 💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mietin itekseni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi epäilin, pystynkö oppimaan näin nopeasti, mutta videon ja koutsin ohjauksen avulla homma onnistui.
Nyt selkä skulaa. Ja polvi rullaa. Kiitos valmennuksista 🙏🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aluksi epäilin, pystynkö oppimaan näin nopeasti, mutta videon ja koutsin ohjauksen avulla homma onnistui.
Nyt selkä skulaa. Ja polvi rullaa. Kiitos valmennuksista 🙏🏻Mulla alaselkä 😍😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla alaselkä 😍😍
Mulla jalkapohjat, polvet, lonkat, pohkeet paremmat.
Kannattaa mennä kattoo mitä siellä osataan.
Ja kyllähän siellä osataan.
- Anonyymi
”Ikäihmiset luulivat asioivansa sairaalan kanssa, mutta kuntosali tekikin heille tuhansien eurojen sopimukset”
Sillä lailla.- Anonyymi
Mulla ainakin toiminut ihan eri tavalla. Ja ei se noin kallista ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakin toiminut ihan eri tavalla. Ja ei se noin kallista ole.
Joo samaa mieltä. edullinen toi on. Jos muutama kymppi kuussa maksaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halvempaa kun viikottain hierojalla käyminen. edullisuus 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin 💪💪💪😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todella paljon. Kun sain niskat kuntoon ja jatkoin salilla käyntiä niin säästi hieronnoissa noin 200e / kk pl kesälomat. Tosi hyvät valkut siellä minunkin mielestäni.
Kiitos 💖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä muuta sano.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin eihän se oo mitää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No todella paljon. Kun sain niskat kuntoon ja jatkoin salilla käyntiä niin säästi hieronnoissa noin 200e / kk pl kesälomat. Tosi hyvät valkut siellä minunkin mielestäni.
Kiitos 💖Oho täytyy sanoo että hyvä ollu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho täytyy sanoo että hyvä ollu
Parasta ollu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 💖No on hyvä tarina sulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 💖No jepppp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jepppp
Paras niska pumppi evö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras niska pumppi evö
Niska apu oli hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niska apu oli hyvä
Ja polviin kans apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja polviin kans apua
Hyvä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja polviin kans apua
Mulla selkään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja polviin kans apua
No saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 💖Just näin 💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla selkään
Lonkat loveeeee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lonkat loveeeee
Kyllä
Ja polvet myös - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos 💖Näin
- Anonyymi
Täältähän näitä juttuja Vesa Herrosesta ja Sairaalanmäen kuntokeskuksesta voi lueskella https://yle.fi/a/74-20181868
- Anonyymi
Mulla oli apuu selkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli apuu selkää
Jep sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla oli apuu selkää
Mulla apu polviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla apu polviin
Nilkat mulla paremmat ja juoksu kulkee niiden ohjeilla mitä valkuilta oon saanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nilkat mulla paremmat ja juoksu kulkee niiden ohjeilla mitä valkuilta oon saanut
Liikkuvuus nilkoissa parempi mulla myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo toi oli nopee korjaus niiltä vaikka fyssari ei osannu naapurissa sanoo mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo toi oli nopee korjaus niiltä vaikka fyssari ei osannu naapurissa sanoo mitään
Olen eläkkeellä lääkäri ja sanon vaan että olen saanut apua olkapäihini todella paljon heidän ohjeillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eläkkeellä lääkäri ja sanon vaan että olen saanut apua olkapäihini todella paljon heidän ohjeillaan.
Ei lääkärikoulussa kaikkee opeteta. Ihmiset pitää lääkäreitä jumalina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei lääkärikoulussa kaikkee opeteta. Ihmiset pitää lääkäreitä jumalina.
Tää on totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla auttoi se polviin
- Anonyymi
No nyt on karuja tarinoita Herrosesta https://www.ksml.fi/paikalliset/8892128
Varoittakaa vanhempianne!- Anonyymi
Mä suosittelin isälleni paikkaa. Sai selkäänsä apua. Minä painonpudotukseen. 🙏🏻
- Anonyymi
-10kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-10kg
No wau
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-10kg
Huikee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huikee
Paras sali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras sali
Samaa mielt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mielt
Kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-10kg
Tää on kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on kova
No on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras sali
Paras valmennu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras valmennu
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-10kg
Kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä suosittelin isälleni paikkaa. Sai selkäänsä apua. Minä painonpudotukseen. 🙏🏻
Mulla kans tippunut paino
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kans tippunut paino
Mulla kiinteytystä tapahtunut ja niskakivut lähteneet valmennuksessa. Ihan parasta ja suosittelen sydämestäni!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kiinteytystä tapahtunut ja niskakivut lähteneet valmennuksessa. Ihan parasta ja suosittelen sydämestäni!!!
Multa lähtee ääni koko jalkojen kipuihin. Kannatta mennä!!!
- Anonyymi
Ja Ylellä oli tästä koijarista juttua jo aiemmin. Aika läpinäkyvää, jos tämä Vesa Herronen ei asiakkaille edes esittele itseään oikealla nimellä.
- Anonyymi
Mulla auttanut niskoihin sieltä saadut ohjeet. Ihan omilla nimillään palvelee siellä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla auttanut niskoihin sieltä saadut ohjeet. Ihan omilla nimillään palvelee siellä kaikki.
Niin ja unohin että paino tippunu kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja unohin että paino tippunu kans.
Mulle toppi vaan 3 kgtä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle toppi vaan 3 kgtä
Hyvä tulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle toppi vaan 3 kgtä
👊🏼👊🏼👊🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👊🏼👊🏼👊🏼
No on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on
Jep hyvä sali
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep hyvä sali
Paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras
Parhain jklssä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhain jklssä
Valkut ihania
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkut ihania
Joo samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle toppi vaan 3 kgtä
Mulla -18kiloo tippui reilussa vuodessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on iso!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on iso!
Jeppp
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hiukee tulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onpa hiukee tulos
Jepa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kova💪💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän on huikea!
- Anonyymi
Tuo huiputusfirma on oikealta nimeltään Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskuksen eli Fit Nordic Oy. Voi käyttää myös nimiä Liike Lab sekä Synkro.
Puhelimessa huijari Vesa ”Vesku” Herronen tosin väittää soittavansa Keski-Suomen hyvinvointialueelta :D
Pitäkää lompakoista kiinni!- Anonyymi
Maksan mielelläni kun pitävät minusta huolta. Suosittelin miehenikin mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maksan mielelläni kun pitävät minusta huolta. Suosittelin miehenikin mukaan.
Mulla menee vähemmän tonne rahaa kuin hierojille aiemmin. Säästän siis ja tiedän että en oo ainoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla menee vähemmän tonne rahaa kuin hierojille aiemmin. Säästän siis ja tiedän että en oo ainoa.
Kyllä🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä🤍
Kannattaa mennä🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa mennä🥰
Samaa mieltä niska hius mut ei enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä niska hius mut ei enää
Polvi oli kipee mut avun sain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvi oli kipee mut avun sain
Sama 🙏🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama 🙏🏼
Ihanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa
Joo 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin🥰
Paras valmennus Jklssä 🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä Suomessa tiettyihin vaivoihin ja tilanteisiin. Ei ihan perus jumppaa☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa ajatus 🙏🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta 🥰🥰🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä 💪💪💪💪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta 🥰🥰🥰
Jep 🙏🏻🙏🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullaki ja ei oo enää niskat kipeet vaikkei hierojalla käy
- Anonyymi
Huippu valmennusta saa 🤍 Aluksi tuntui että en ikinä opi tätä, mutta kun valmentaja näytti mallin ja sai mut toistamaan, homma alkoi selkiytyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippu valmennusta saa 🤍 Aluksi tuntui että en ikinä opi tätä, mutta kun valmentaja näytti mallin ja sai mut toistamaan, homma alkoi selkiytyä.
Ihana on se nainen ainaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana on se nainen ainaki
Aah helpotti selkää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah helpotti selkää
Mulla kans selkä kunnossa 🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sama. Huippu valkkuja 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo sama. Huippu valkkuja 🥰
Huippu ohjeet saa♥️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippu ohjeet saa♥️
Totta 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippu ohjeet saa♥️
Samaa totean minä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa totean minä
Samoilla linjoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippu ohjeet saa♥️
Kyllä🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼
Minä myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huippu ohjeet saa♥️
Apua ainakin saa ohjeilla paremmin kuin fyssarin ohjeilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua ainakin saa ohjeilla paremmin kuin fyssarin ohjeilla
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä
Kannatta mennä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatta mennä
Suositus minultakin tästä valmennuksesta 💙💙💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin tästä valmennuksesta 💙💙💙
Minä suosittelen myös 💪💪💪💪💪💪
- Anonyymi
Useat Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskuksen eli Fit Nordic Oy:n yhteydenottojen kohteeksi joutuneet ihmiset kummastelevat, mistä yritys on saanut heidän yhteystietonsa. Moniin Fit Nordic on ottanut yhteyttä hyvin pian heidän asioituaan Sairaala Novassa. Joillekin yritys on väittänyt saaneensa yhteystiedot sairaalalta.
Keskisuomalainen on uutisoinut Jyväskylän Sairaalanmäellä sijaitsevasta liikunta- ja hyvinvointikeskuksesta, jonka markkinointitapa oli saanut useita iäkkäitä ihmisiä haaviinsa. Ihmisille oli myyty ilmaisessa hyvinvointikonsultaatiossa kahden vuoden määräaikaisia sopimuksia, joita on hankala irtisanoa. Fit Nordicista on tehty myös rikosilmoituksia. Poliisi päättää, onko aihetta käynnistää esitutkinta.
Kuluttajariitalautakunnan käsittelyssä on kymmenkunta yritykseen liittyvää riita-asiaa. Kuluttajaneuvontaan on tullut yhtiöstä kymmeniä yhteydenottoja.
Jyväskylän Sairaalanmäen kuntokeskuksesta tehty rikosilmoituksia – vanhukset kokeneet painostusta jäsenyyteen- Anonyymi
Ei kannata rikosilmoitusta tehdä kun siitä joutuu itse vaikeuksiin. Pitää laittaa kuluttajaneuvontaan viestit. Ne hoitaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata rikosilmoitusta tehdä kun siitä joutuu itse vaikeuksiin. Pitää laittaa kuluttajaneuvontaan viestit. Ne hoitaa.
Kyllä mulla autto selkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niska lukot loppu jumpalla tuolla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niska lukot loppu jumpalla tuolla
Ja selkään autto niiden liikkeet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja selkään autto niiden liikkeet
Mulla myös polviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla myös polviin
Niskaan mulle tuli apuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niskaan mulle tuli apuu
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla myös polviin
Sama mulla. On ne hyvii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niskaan mulle tuli apuu
Hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niskaan mulle tuli apuu
Mulla apu oli lonkissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla apu oli lonkissa
Polviin mulla tuli ohjeista apu ja liikeistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polviin mulla tuli ohjeista apu ja liikeistä
Ohjeet parhaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjeet parhaita
Valkut ja ohjaukset on mistä apua saa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkut ja ohjaukset on mistä apua saa.
Kyllä ja ei maksa paljoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ja ei maksa paljoo
No ei oo kallista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo kallista
No ei tod
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei oo kallista
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla apu oli lonkissa
Jalkapohjat paremmat
- Anonyymi
Eikö tuo nyt ole jo aivan selkeästi rikos, kun väittää olevansa hyvinvointialueen edustaja ja tarjoaa palveluja julkisen toimijan nimissä? Poliisi voisi viimeinkin laittaa tämän koijarin linnaan!
- Anonyymi
Jos tekee rikosilmoituksen ilman syytä niin siitä joutui ystäväni ongelmiin ja maksumieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tekee rikosilmoituksen ilman syytä niin siitä joutui ystäväni ongelmiin ja maksumieheksi.
Mulla ainakin palvelu pelannu tosi hyvin. Ilmeisesti joku kilpailija aloittanut myllytyksen. Sen toimittajan mieshän omistaa kilpailevan salin. Että miksihän kilpailijasta tehdään tällaista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ainakin palvelu pelannu tosi hyvin. Ilmeisesti joku kilpailija aloittanut myllytyksen. Sen toimittajan mieshän omistaa kilpailevan salin. Että miksihän kilpailijasta tehdään tällaista?
Tähän on tiedossa kun vähän googlaa. Sairasta miten joku voi toimia noin. Kilpailua tietysti asiakkaista mutta sit kirjoitetaan valheita lehteen niin huhhuh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tähän on tiedossa kun vähän googlaa. Sairasta miten joku voi toimia noin. Kilpailua tietysti asiakkaista mutta sit kirjoitetaan valheita lehteen niin huhhuh.
Ja mulla kans homma pelottanut hyvin salilla. Aspa toimii ja sopivan pieniä laskuja tulee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla kans homma pelottanut hyvin salilla. Aspa toimii ja sopivan pieniä laskuja tulee.
Jep. Yläselkäni kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Yläselkäni kiittää.
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Yläselkäni kiittää.
Mulla polvi
- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla polvi
Niska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niska
Mun selkä oli tohon. Mut ei enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun selkä oli tohon. Mut ei enää
Selkä kans ei oo enää tules
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkä kans ei oo enää tules
Lonkka ei napsu enää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lonkka ei napsu enää
Hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lonkka ei napsu enää
Mulla ei polvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ei polvi
Niska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Yläselkäni kiittää.
Sama mulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla polvi
Ohjeet polveen 🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohjeet polveen 🫶🏼
Just näin 💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just näin 💙
Mulla loppu hermosärky👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla loppu hermosärky👍
Hienoo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla loppu hermosärky👍
Kova
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelittänyt piti kirjoittaa 😂😂😂😅😅😅
- Anonyymi
Minä tein juuri oman isän puolesta rikosilmoituksen kuntosalista. Perättömiä laskuja jne. Tuli juuri vastaus, että on aloitettu esitutkinta. Kaikkien pitäisi tehdä vaan rikosilmoitukset tästä huijarista.
- Anonyymi
Ite tein aikanaan rikosilmoituksen yhdestä toisesta firmasta ja asia olisi kuulunut kuluttajaneuvontaan. No sitten sain itse tuomion väärästä rikosilmoituksesta. Ei ois kannattanut tehdä rikosilmoitusta kun sain ite siitä maksettavaa vaan lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite tein aikanaan rikosilmoituksen yhdestä toisesta firmasta ja asia olisi kuulunut kuluttajaneuvontaan. No sitten sain itse tuomion väärästä rikosilmoituksesta. Ei ois kannattanut tehdä rikosilmoitusta kun sain ite siitä maksettavaa vaan lisää.
Kuulin eräästä tutustani saman aikanaan. Sitä harmitti kun joutuikin itse sen takia maksumieheksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulin eräästä tutustani saman aikanaan. Sitä harmitti kun joutuikin itse sen takia maksumieheksi.
Joo tota jengi ei tajua, joku kirjoittaa nettiin että tee rikosilmoitus niin hän tekee rikoksen. Ja sitten jos teet rikosilmoituksen niin joudut maksamaan itse ja saat siitä itse tuomion kunnianloukkauksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo tota jengi ei tajua, joku kirjoittaa nettiin että tee rikosilmoitus niin hän tekee rikoksen. Ja sitten jos teet rikosilmoituksen niin joudut maksamaan itse ja saat siitä itse tuomion kunnianloukkauksesta.
Niinhän se menee ja sit joutui ite makselemaan. No hölmöläisiä on moneen junaan ja tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se menee ja sit joutui ite makselemaan. No hölmöläisiä on moneen junaan ja tyhmästä päästä kärsii koko lompakko.
Niin oikeus Suomessa tapahtuu. Ja eipä nuo firmat näitä väärin tee. Sit itketään kun joudutaan maksamaan korvauksia. Oikee paikka on kuluttajaneuvonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin oikeus Suomessa tapahtuu. Ja eipä nuo firmat näitä väärin tee. Sit itketään kun joudutaan maksamaan korvauksia. Oikee paikka on kuluttajaneuvonta.
Just näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta viserrä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä muuta viserrä
Niksaaaan apu☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niksaaaan apu☺️
Mullakin niskaan 🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin niskaan 🫶🏼
Mulla selkään 🙏🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla selkään 🙏🏼
Apu tuli mulleki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla selkään 🙏🏼
Mulla polviin tuli jeesii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla polviin tuli jeesii
Mulla selkään kun seurasin ohjeita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla selkään kun seurasin ohjeita
Ohjeet parhautta mitä saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne on parhainta ja kun tulee apu ohjeista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama ajatus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on
- Anonyymi
Polviapua oli parasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polviapua oli parasta
Ja lonkkiin apua sain taas minä 💙🤍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polviapua oli parasta
Jeppis
- Anonyymi
Tämä asia on onneksi poliisin tutkinnasta. Olen tehnyt rikosilmoituksen ja poliisi on kysellyt tarkemmin. Kyllä tämä tuomion tulee nyt saamaan.
- Anonyymi
Niska oli tulessa aiemmin ja apua saanut. Lääkärikin tutkii että jees onpa hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niska oli tulessa aiemmin ja apua saanut. Lääkärikin tutkii että jees onpa hyvä
Mulla tutki fyssari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tutki fyssari
Mulla kans
- Anonyymi
Mun selän lääkäri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun selän lääkäri
Mun eno
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun eno
Mun äiti on fyssari ja sano että tosi hyvän ohjelman sain sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun äiti on fyssari ja sano että tosi hyvän ohjelman sain sieltä.
Mun naapuri on kaivurikuski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun naapuri on kaivurikuski
Mulla mies taksikuski
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla mies taksikuski
Leipuri
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leipuri
Rajavartija mun veli
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajavartija mun veli
Äiti tarjoiluja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äiti tarjoiluja
Kokki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokki
Insinööri mun isä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insinööri mun isä
Omg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Insinööri mun isä
Diplomi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Diplomi?
Ei tavallinen vaa
- Anonyymi
Sama vetäjä, samat konstit, vain uusi nimi -- tämä on siis entinen EleFit.
- Anonyymi
Elixian homeisissa tiloissa nyt Kuntomaailma. Ei kannata mennä sinne, kosteusvaurioita ei ole korjattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elixian homeisissa tiloissa nyt Kuntomaailma. Ei kannata mennä sinne, kosteusvaurioita ei ole korjattu.
Joo ei kuntomaailmaan siellä kirvelee silmiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei kuntomaailmaan siellä kirvelee silmiä.
Eikun elixia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun elixia
Positivella on parasta ollu aina
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikun elixia
Sats
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sats
Kluppi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kluppi
Paska sali klupi palokka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paska sali klupi palokka
Paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras
No ei ooo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras
Paras sali mun mielestä valmentajien osalta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep samaa ajattelen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep samaa ajattelen
Jep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras
Paras 🥰🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paras 🥰🫶🏼
Ehdottomasti paras
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdottomasti paras
No on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kluppi
Ei hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei
Bodybuilding. 🏥 Suomeksi ruumishuone. ☠️⚰️🪦
- Anonyymi
Haha 😂😂 ei ihan noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha 😂😂 ei ihan noin.
Just joo 😁😁😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just joo 😁😁😂😂
Haha🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha🤣🤣
😆😆 haha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😆😆 haha
Hehe
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehe
Joojoo 😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joojoo 😀😀
Kyl 😀😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyl 😀😀
Selkä mulla kans sai apuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Mulla kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä lonkka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä lonkka
Mulla selkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla selkä
Kysyn apuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn apuu
Kannattaa kysyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa kysyä
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha 😂😂 ei ihan noin.
Joo 😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itellä lonkka
Jalat
- Anonyymi
Ja sinä uskot keltaiseen lehdistöön? Salilla on todella paljon tyytyväisiä asiakkaita. Kannattaa mennä paikanpäälle tutustumaan meininkiin.
- Anonyymi
Lehdet kirjoittaa ihan moskaa nykyään!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lehdet kirjoittaa ihan moskaa nykyään!
Totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta.
Aivan pzkaa suoraan sanottuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Ilta-Sanomista ja seiskat ja Keskisuomalainen samaa tasoa. Nyt YLEkin vajonnut sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Ilta-Sanomista ja seiskat ja Keskisuomalainen samaa tasoa. Nyt YLEkin vajonnut sinne.
Paskaaa kirjoittaa kaikki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paskaaa kirjoittaa kaikki
Ei kun sää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun sää
Joo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkääni kolotti mutta ei enää 🥰
Polveeni sattui mutta ei enää 🥰
Eipä tullu Keskisuomalainen rekeen minusta juttua vaikka toimittajalle tarjosin🥰
Sanoi että kirjoittavat vaan negativiista ja positiivinen ei olisi uskottavaa 🥰 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tullu Keskisuomalainen rekeen minusta juttua vaikka toimittajalle tarjosin🥰
Sanoi että kirjoittavat vaan negativiista ja positiivinen ei olisi uskottavaa 🥰Toi on kyllä uskomatonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on kyllä uskomatonta
Mä sain kans apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toi on kyllä uskomatonta
No kyllä🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä🤣
No on 🙏🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on 🙏🏼
Jepjep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi että kirjoittavat vaan negativiista ja positiivinen ei olisi uskottavaa 🥰No oho
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä sain kans apua
Sain avun selkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain avun selkään.
Mulla lonkkiin ja polviin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niskaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikka ja polvi sai apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nikka ja polvi sai apua
Nilka mulla ja ranne kans sai apuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nilka mulla ja ranne kans sai apuuu
Mulla loppu hermosärky jalasta melkee kokonaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa👊👊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Okei, mahtista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoi että kirjoittavat vaan negativiista ja positiivinen ei olisi uskottavaa 🥰Tää on tätä. Ne tekee vaan kohujuttuja niin kuin https://www.ksml.fi/paikalliset/9038422?fbclid=IwZnRzaAOXtUZleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeOYYM_jX7CSA8Amh6nibAiXZ9dbtVANyIcg85VxtxjF-NfR6i6leR2q0ztRw_aem_qgmpHUQx-J3PSbEWESRbIA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää on tätä. Ne tekee vaan kohujuttuja niin kuin https://www.ksml.fi/paikalliset/9038422?fbclid=IwZnRzaAOXtUZleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeOYYM_jX7CSA8Amh6nibAiXZ9dbtVANyIcg85VxtxjF-NfR6i6leR2q0ztRw_aem_qgmpHUQx-J3PSbEWESRbIA
No kertoo just näin 🫣
- Anonyymi
Vesku, tulit takaisin! 👍💪💪🤣🤣
- Anonyymi
Poni tuli takaisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poni tuli takaisin.
Kukahan Ponilla ratsastaa seuraavaksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan Ponilla ratsastaa seuraavaksi
Poni aivan lääkkeissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poni aivan lääkkeissä.
Varmaan vainot päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan vainot päällä
Ponin ratsastustunnit. 🫣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ponin ratsastustunnit. 🫣
Mistä saa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saa?
Suljetulta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ponin ratsastustunnit. 🫣
Hiiop sinne kyttäilemään tarjouksii. Saa ilmaseks
- Anonyymi
Rahaa meni turhaan moniin hoitoihin ennen kuin tämä äijä kuvasi mun liikkeen. Yksi video ja kaikki loksahti paikoilleen. Olisi pitänyt tulla tänne aiemmin.
- Anonyymi
Jep mun isällä autto selkään. Ja mulla painon pudotukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep mun isällä autto selkään. Ja mulla painon pudotukseen.
Mull autto niskaan. Ja valkkuna oli nainen, tosi hyvä.
Paino mullakin -5,8kiloo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paino mullakin -5,8kilooMulla
Autto kans - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla
Autto kansJep
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep
Kyllä sama homma mulla autto🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua saanut moniin juttuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama polveen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Apua saanut moniin juttuun
Sain avun selkään 🥹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain avun selkään 🥹
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain avun selkään 🥹
Hienoo kysyn sieltä apua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoo kysyn sieltä apua
Kandee mennä!
- Anonyymi
Just näi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoo kysyn sieltä apua
Kannattaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sain avun selkään 🥹
Minä niskaani 🙏🏻🥳🥳🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä niskaani 🙏🏻🥳🥳🥳
Polviin💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä niskaani 🙏🏻🥳🥳🥳
Jep ja polvet kiittää 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paino mullakin -5,8kilooVain katsomalla omaa suoritusta videolta pystyi ymmärtämään, miksi aiemmin tuntui epämukavalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain katsomalla omaa suoritusta videolta pystyi ymmärtämään, miksi aiemmin tuntui epämukavalta.
Mul kans
- Anonyymi
Tämä keissi on kyllä sakea. Ihmiset, jotka olette kokeneet tulleet huijatuksi, ilmoittakaa viranomaisille. Tässäkin keskustelussa olevat ”ei kannata kertoa” ovat varmasti asianomistajalta tai hänen lähipiiriltä. Toisekseen, Jännästi noita salikehuja tulee muutaman minuutin välein. Ettei vaan asianomistaja olisi itse kirjoittamassa…
- Anonyymi
Joo, ehdottomasti rikosilmoituksia menemään. Tuo nyt on täyttä potaskaa, että voisi tehdä "aiheettoman rikosilmoituksen" ja joutua maksumieheksi :D Epätoivoista touhua tältä salin pitäjältä.
- Anonyymi
Ihana paikka se on 🙏🏼♥️ Ite olen saanut tosi hyvää apua sieltä joten voin ihan hyvin kehua paikkaa. Valmentajana ollut nainen jonka kans nähty useampi kerta viimeisen 6kk aikana. O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana paikka se on 🙏🏼♥️ Ite olen saanut tosi hyvää apua sieltä joten voin ihan hyvin kehua paikkaa. Valmentajana ollut nainen jonka kans nähty useampi kerta viimeisen 6kk aikana. O
Samaa mieltä 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyl hyvä se naine
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyl hyvä se naine
Jep 😇
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yksinkertaisilla säädöillä polvi alkoi liikkua oikein, eikä se enää tuntunut kiertyvän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain yksinkertaisilla säädöillä polvi alkoi liikkua oikein, eikä se enää tuntunut kiertyvän.
Mulla alaselkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla alaselkä
Polvi mulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvi mulla
Niska
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niska
🫶🏼🫶🏼🫶🏼
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvi mulla
Mulla autto loukkaan 🤓
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla autto loukkaan 🤓
Lonkkaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lonkkaan?
Joo lonkkaan typo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo lonkkaan typo
Mulla selkään apu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla selkään apu
Valkun ohjeet ♥️ selkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valkun ohjeet ♥️ selkä
Niskani 💙 ohjelmat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niskani 💙 ohjelmat
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niskani 💙 ohjelmat
Mulla meni polvista kivut pois 💖
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lonkka pareee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin hyvä juttu
- Anonyymi
Kun katsoin omaa suoritusta videolta, hämmästyin kuinka paljon kehon paino liikkui väärään suuntaan. Apua oon saanu
- Anonyymi
Koutsi antoi niin konkreettisia vinkkejä, että ne jäi päähän heti ja pystyin soveltamaan niitä heti seuraavassa toistossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koutsi antoi niin konkreettisia vinkkejä, että ne jäi päähän heti ja pystyin soveltamaan niitä heti seuraavassa toistossa.
Lantion liikkuvuus parani huomattavasti, kun treeniin lisättiin oikeat avaukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lantion liikkuvuus parani huomattavasti, kun treeniin lisättiin oikeat avaukset.
No huh. Mulla autto ala selkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No huh. Mulla autto ala selkään.
Mulla lonkkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla lonkkaan
Sama mulla treeniohjeet auttoivat. 🥳🥳🥳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mulla treeniohjeet auttoivat. 🥳🥳🥳
On huippuja ukkoja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huippuja ukkoja
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huippuja ukkoja
Totta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On huippuja ukkoja
Ja parhaita naisia!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja parhaita naisia!!!!
Joo naiset osaa valmentaa kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo naiset osaa valmentaa kans
No henkilöt sit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No henkilöt sit
Joo ei saa erotella miehiä ja naisia. Voi olla myös muun sukupuolinen hei camoon kanat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei saa erotella miehiä ja naisia. Voi olla myös muun sukupuolinen hei camoon kanat
Eli nii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ketut
- Anonyymi
Kehon reagointi treeniin on nopeampaa, kun ravinto tukee kokonaisuutta.
- Anonyymi
Proteiini oli mulle tärkee lisä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Proteiini oli mulle tärkee lisä.
Lihaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lihaa
Ja kalaa myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kalaa myös
Rahkaa mulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rahkaa mulle
Rusinoita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rusinoita
Ennemin kanaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennemin kanaa
Riisiä ja kanaa. Bb ruokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riisiä ja kanaa. Bb ruokaa
Ahven
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahven
Kukkoo viinissä
- Anonyymi
Selkä on pysynyt kivuttomana sekä töissä että treeneissä.
- Anonyymi
Sama mulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama mulla
Polvi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvi
Selkä mulla kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkä mulla kans
No onpa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selkä mulla kans
Mulla kans
- Anonyymi
Hienoo
- Anonyymi
Venyttely on vihdoin tehokasta, kun liikkeet tehdään oikeassa kulmassa.
- Anonyymi
Kyl.
- Anonyymi
Ah ne ohjeet
- Anonyymi
Ne on hyviä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah ne ohjeet
Parhaita
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaita
Parasta missään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta missään
Parasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ah ne ohjeet
Jebaaa
- Anonyymi
Voimaa löytyy erityisesti liikkeissä, jotka ennen tuntuivat raskailta.
- Anonyymi
Kyykky tulos noussut 20% ylöspäin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyykky tulos noussut 20% ylöspäin
Missä ajassa ja mitkä kilot?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais tietää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostais tietää?
Kyllä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen: 8x65kg -10kk- ja sit 8x80kg
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen: 8x65kg -10kk- ja sit 8x80kg
Huikee tulos
- Anonyymi
Valmentajan selkeät ohjeet ja videot yhdistettynä teki oppimisesta nopeaa. Selkä kiittää. 🤍
- Anonyymi
Alaselkään auttoi minulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja polvi myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama
Polvi plus alaselkö
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvi plus alaselkö
Jep🙏🏻
- Anonyymi
Kun harjoittelin uudelleen videon avulla, liike alkoi tuntua luonnolliselta ja turvalliselta. Samalla polvi sai helpotusta.
- Anonyymi
Mulla auttoi polveen. Ihanata 🙏🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla auttoi polveen. Ihanata 🙏🏻
Ja myös alaselköön miulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös alaselköön miulla
Kokonaan uudet jalat mulla
- Anonyymi
Koutsi antoi yksityiskohtaisia vinkkejä, jotka jäi mieleen ja auttoi heti korjaamaan virheitä. Kiitos 😍
- Anonyymi
Kyll💪💪
- Anonyymi
Näin juuri
- Anonyymi
Kun korjasi polven linjaa, liike tuntui heti turvallisemmalta ja sujuvammalta. Polvien lisäksi alaselkä tuli kuntoon.
- Anonyymi
Alaraajoihin sain apua minä ohjeista.
- Anonyymi
Kun harjoitteli huolellisesti, virheet vähenivät ja suoritus alkoi tuntua luonnolliselta. Kivut väheni alaraajoissa.
Ketjusta on poistettu 331 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1117920Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26784982Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243254- 561428
- 251422
Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1021349Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1381347Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.1671249Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi551003Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si28903