Sairaalanmäellä Jyväskylässä toimiva kuntokeskus Fit Nordic Oy ja sen yrittäjä Vesa Herronen huijaavat vanhuksia erittäin systemaattisilla menetelmillä. Varokaa!!!
Lukekaa tuoreimmat jutut tapauksesta Keskisuomalaisesta.
Huijari Vesa Herronen, Sairaalanmäen kuntokeskus huijaa vanhuksia Jyväskylässä!
206
1473
Vastaukset
- Anonyymi
Vesa Herronen väittää soittavansa Keski-Suomen hyvinvointialueelta… Puhdasverinen huijari tämä.
- Anonyymi
Nyt puhut varmasti sellaisesta asiasta mistä et tiedä mitään.
Minulle soitti naishenkilö ja kertoi aivan selvästi, että soittaa Fit Nordicilta. Erittäin asiantunteva mies otti vastaan minut ja minulle tehtiin erilaisia testejä joiden perusteella ymmärsin mistä minun olkakipuni johtuvat. Tämän jälkeen sain harjoitusohjeet. Oireet alkoivat helpottaa viikoissa.
Suosittelen Fit Nordicia 👏👏👏👏ja niiden valmennusta 💪🤩 pystyn nukkumaan taaa kyljelläni ja nostamaan kättäni kivuttomasti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle soitti naishenkilö ja kertoi aivan selvästi, että soittaa Fit Nordicilta. Erittäin asiantunteva mies otti vastaan minut ja minulle tehtiin erilaisia testejä joiden perusteella ymmärsin mistä minun olkakipuni johtuvat. Tämän jälkeen sain harjoitusohjeet. Oireet alkoivat helpottaa viikoissa.
Suosittelen Fit Nordicia 👏👏👏👏ja niiden valmennusta 💪🤩 pystyn nukkumaan taaa kyljelläni ja nostamaan kättäni kivuttomasti.Sama kokemus minulla, mutta alaselkä vaan ongelmakohta.
Kannattaa mennä ihan ennakkoluulottomasti paikalle. Huippuvalmennusta siellä saa.
Suositus minulta mennä käymään ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kokemus minulla, mutta alaselkä vaan ongelmakohta.
Kannattaa mennä ihan ennakkoluulottomasti paikalle. Huippuvalmennusta siellä saa.
Suositus minulta mennä käymään ☺️Suosittelen todella runsaasti valmennusta!! 💪
Ensimmäinen tapaaminen valmentajan kanssa oli jo iso käännekohta. Hän ei vain näyttänyt liikkeitä ja käskenyt tekemään, vaan todella analysoi tilanteeni. Alaselästä otettiin video, jossa näin itse miten väärä asento toistui jokaisessa liikkeessä. Niska-hartiaseudun ongelmat paljastuivat nekin nopeasti, kun valmentaja huomautti että hartiani menevät eteen ja yläselkä menetti tuen.
Kiitos valmentajalle 🙏🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen todella runsaasti valmennusta!! 💪
Ensimmäinen tapaaminen valmentajan kanssa oli jo iso käännekohta. Hän ei vain näyttänyt liikkeitä ja käskenyt tekemään, vaan todella analysoi tilanteeni. Alaselästä otettiin video, jossa näin itse miten väärä asento toistui jokaisessa liikkeessä. Niska-hartiaseudun ongelmat paljastuivat nekin nopeasti, kun valmentaja huomautti että hartiani menevät eteen ja yläselkä menetti tuen.
Kiitos valmentajalle 🙏🏻Minäkin suosittelen! ☺️
Ihmetyttää kyllä aina, miksi jotkut haluavat levittää negatiivisuutta paikasta, jossa niin moni on saanut oikeasti apua. Itse olin pitkään selkäkipujen kanssa siinä pisteessä, että uskoin niiden olevan pysyvä osa elämää. En pystynyt istumaan pitkiä aikoja ilman että alaselkä alkoi särkeä, ja niskani olivat jatkuvasti niin jumissa, että päätä särki melkein päivittäin. Silloin päätin hakea apua, vaikka olin skeptinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin suosittelen! ☺️
Ihmetyttää kyllä aina, miksi jotkut haluavat levittää negatiivisuutta paikasta, jossa niin moni on saanut oikeasti apua. Itse olin pitkään selkäkipujen kanssa siinä pisteessä, että uskoin niiden olevan pysyvä osa elämää. En pystynyt istumaan pitkiä aikoja ilman että alaselkä alkoi särkeä, ja niskani olivat jatkuvasti niin jumissa, että päätä särki melkein päivittäin. Silloin päätin hakea apua, vaikka olin skeptinen.Positiivisuutta minultakin ja suositutksia!!!!
Sain yksilölliset ohjeet ja mallivideot, joiden avulla pystyin toistamaan harjoitteet kotona. Alkuun liikkeet tuntuivat yksinkertaisilta, mutta kun opin tekemään ne oikein, huomasin heti eron. Selkä alkoi vahvistua, niska rentoutui ja särky väheni viikko viikolta. Nyt pystyn tekemään töitä koneella ilman kipua, ja selkäni kestää myös pidemmät automatkat – se ei ollut mahdollista vuosi sitten.
Kiitos valmentajalleni 🙏🏻 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Positiivisuutta minultakin ja suositutksia!!!!
Sain yksilölliset ohjeet ja mallivideot, joiden avulla pystyin toistamaan harjoitteet kotona. Alkuun liikkeet tuntuivat yksinkertaisilta, mutta kun opin tekemään ne oikein, huomasin heti eron. Selkä alkoi vahvistua, niska rentoutui ja särky väheni viikko viikolta. Nyt pystyn tekemään töitä koneella ilman kipua, ja selkäni kestää myös pidemmät automatkat – se ei ollut mahdollista vuosi sitten.
Kiitos valmentajalleni 🙏🏻Jees, samaa mieltä että hyvät ohjeet sieltä saa ja asiantuntemusta löytyy!
Tämä ei ollut mikään “ihmedieetti” tai nopea korjaus, vaan rauhallinen, ammattitaitoinen ja perusteltu prosessi. Valmentaja seurasi etenemistäni, korjasi tekniikkaa ja kannusti juuri oikealla tavalla. Kun katson taaksepäin, olen ennen kaikkea kiitollinen siitä, että joku jaksoi katsoa kokonaisuutta eikä vain yksittäistä oiretta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jees, samaa mieltä että hyvät ohjeet sieltä saa ja asiantuntemusta löytyy!
Tämä ei ollut mikään “ihmedieetti” tai nopea korjaus, vaan rauhallinen, ammattitaitoinen ja perusteltu prosessi. Valmentaja seurasi etenemistäni, korjasi tekniikkaa ja kannusti juuri oikealla tavalla. Kun katson taaksepäin, olen ennen kaikkea kiitollinen siitä, että joku jaksoi katsoa kokonaisuutta eikä vain yksittäistä oiretta.Ahh vihdoin posia.
Siksi en oikein ymmärrä, miksi joku haluaisi kirjoittaa tästä negatiivisesti. Ehkä heillä ei ole ollut sama kokemus tai he eivät ole sitoutuneet ohjeisiin. Itse sain selkäni kuntoon, niskan kivut hallintaan ja takaisin sen tunteen, että voin liikkua vapaasti ilman pelkoa kivusta. Tämä paikka on auttanut minua enemmän kuin mikään fysioterapia tai kipulääke aiemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahh vihdoin posia.
Siksi en oikein ymmärrä, miksi joku haluaisi kirjoittaa tästä negatiivisesti. Ehkä heillä ei ole ollut sama kokemus tai he eivät ole sitoutuneet ohjeisiin. Itse sain selkäni kuntoon, niskan kivut hallintaan ja takaisin sen tunteen, että voin liikkua vapaasti ilman pelkoa kivusta. Tämä paikka on auttanut minua enemmän kuin mikään fysioterapia tai kipulääke aiemmin.Suosittelen sydämestäni tätä paikkaa ❤️
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen sydämestäni tätä paikkaa ❤️
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Täältä toinen, joka ei voi lakata hehkuttamasta! Mä tulin tänne alun perin sen takia, etten saanut kättä kunnolla ylös – olkapää ja niska jumissa vuosia. Nyt teen punnerruksia ja jopa kevyitä leuanvetoja. Se hetki, kun huomaa että pystyy nostamaan tavarat kaapista ilman kipua, on aivan uskomaton. Tästä valmentajasta huokuu tietotaito ja sydämellisyys samaan aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä toinen, joka ei voi lakata hehkuttamasta! Mä tulin tänne alun perin sen takia, etten saanut kättä kunnolla ylös – olkapää ja niska jumissa vuosia. Nyt teen punnerruksia ja jopa kevyitä leuanvetoja. Se hetki, kun huomaa että pystyy nostamaan tavarat kaapista ilman kipua, on aivan uskomaton. Tästä valmentajasta huokuu tietotaito ja sydämellisyys samaan aikaan.
Suositus minultakin.
Ihmetyttää kyllä aina, kun näkee täällä negatiivisia kommentteja paikasta, jossa itse on saanut elämänsä parhaan avun. On tietenkin jokaisen oma kokemus, mutta välillä tuntuu, että ihmiset tuomitsevat ennen kuin ovat edes kokeilleet kunnolla. Minulle tämä valmennus on ollut se hetki, jolloin kaikki muuttui eikä pelkästään fyysisesti, vaan myös henkisesti.
Kun tulin ensimmäistä kertaa paikalle, olin aivan loppu. Selkäni oli niin kipeä, että heräsin öisin siihen että alaselässä vihlaisi jokaisella käännähdyksellä. Niska oli jatkuvasti jumissa ja hartiat kivikovat. Päänsärky oli jokapäiväistä ja olin alkanut uskoa, että tämä on nyt minun loppuelämäni: kipu, varovaisuus, liikkumisen pelko ja jatkuva huoli, mitä seuraava liike aiheuttaa.
Ensimmäinen tapaaminen valmentajan kanssa oli kuitenkin täysin erilainen kuin mikään aiempi kokemus. Siinä ei vain “tehty ohjelmaa” tai katsottu nopeasti mitä pitäisi treenata, vaan käytiin rauhassa läpi, miten keho oikeasti toimii ja miksi kipu toistuu. Jokainen liike kuvattiin videolle, ja kun näin oman kyykkyni ja maastavetoni ruudulla, tajusin heti mistä kipu johtui: alaselkä pyöristyi, paino karkasi liikaa eteen ja keskivartalo ei tukenut mitään.
Valmentaja ei syyttänyt eikä vähätellyt, vaan osoitti lempeästi ja tarkasti, miten asento piti korjata. Hän näytti mallin videolta ja antoi sen myös minulle mukaan, jotta pystyin katsomaan sen uudelleen kotona. Sain yksilöllisen ohjelman, jossa keskityttiin oikeaan liikehallintaan ja pienten tukilihasten aktivointiin ennen kuin lisättiin mitään painoa.
Ensimmäiset viikot tuntuivat hitaalta etenemiseltä, mutta jo kuukauden jälkeen tapahtui jotakin merkittävää: kipu alkoi hellittää. Huomasin, että selkä kesti istumista paremmin, niska ei ollut enää jatkuvasti kireä ja öiset heräilyt vähenivät. Se oli pieni ihme – ja suurin kiitos siitä kuuluu valmentajan kärsivällisyydelle ja ammattitaidolle.
Niska-hartiaseudun jumit purettiin systemaattisesti. Teimme paljon soutuja, lapapitoja ja liikkeitä, joissa opeteltiin pitämään niska ja selkä linjassa. Opin ensimmäistä kertaa, mitä tarkoittaa oikea tuki ja miten pienikin virhe voi aiheuttaa ketjureaktion, joka johtaa kipuun. Videot olivat tässä ratkaisevia, koska niistä näki heti, mitä korjata. Nykyään, kun teen liikkeitä yksin, voin edelleen verrata niitä siihen malliin ja pitää itseni oikeassa suunnassa.
Alaselkä puolestaan vahvistui hitaasti mutta varmasti. Teimme ensin liikkeitä kehonpainolla, sitten lisäsimme vastusta vähitellen. Ei koskaan kiireellä. Valmentaja muistutti jatkuvasti, että tavoitteena ei ole pelkästään kipujen poisto, vaan myös se, että keho oppii liikkumaan oikein. Nyt pystyn tekemään maastavetoja ilman että selkä edes ilmoittelee itsestään, ja vielä vuosi sitten en olisi voinut kuvitellakaan sitä.
Samaan aikaan niskan liikkuvuus parani ja hartiat laskeutuivat vihdoin alas. Särky katosi, ja sen myötä myös päänsärky. On vaikea kuvailla sitä vapautta, kun huomaa ettei enää ajattele joka liikettä kivun kautta. Se tunne, että voi vain elää ja liikkua normaalisti, on jotain mitä ei arvosta ennen kuin sen menettää.
Siksi on surullista lukea, jos joku väittää ettei tästä paikasta saa apua. Ehkä heillä ei ollut sama valmentaja, ehkä he eivät antaneet itselleen aikaa. Minun kokemukseni on täysin päinvastainen. En ole koskaan saanut näin yksilöllistä ja ammattimaista apua ja olen kiertänyt monta paikkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin.
Ihmetyttää kyllä aina, kun näkee täällä negatiivisia kommentteja paikasta, jossa itse on saanut elämänsä parhaan avun. On tietenkin jokaisen oma kokemus, mutta välillä tuntuu, että ihmiset tuomitsevat ennen kuin ovat edes kokeilleet kunnolla. Minulle tämä valmennus on ollut se hetki, jolloin kaikki muuttui eikä pelkästään fyysisesti, vaan myös henkisesti.
Kun tulin ensimmäistä kertaa paikalle, olin aivan loppu. Selkäni oli niin kipeä, että heräsin öisin siihen että alaselässä vihlaisi jokaisella käännähdyksellä. Niska oli jatkuvasti jumissa ja hartiat kivikovat. Päänsärky oli jokapäiväistä ja olin alkanut uskoa, että tämä on nyt minun loppuelämäni: kipu, varovaisuus, liikkumisen pelko ja jatkuva huoli, mitä seuraava liike aiheuttaa.
Ensimmäinen tapaaminen valmentajan kanssa oli kuitenkin täysin erilainen kuin mikään aiempi kokemus. Siinä ei vain “tehty ohjelmaa” tai katsottu nopeasti mitä pitäisi treenata, vaan käytiin rauhassa läpi, miten keho oikeasti toimii ja miksi kipu toistuu. Jokainen liike kuvattiin videolle, ja kun näin oman kyykkyni ja maastavetoni ruudulla, tajusin heti mistä kipu johtui: alaselkä pyöristyi, paino karkasi liikaa eteen ja keskivartalo ei tukenut mitään.
Valmentaja ei syyttänyt eikä vähätellyt, vaan osoitti lempeästi ja tarkasti, miten asento piti korjata. Hän näytti mallin videolta ja antoi sen myös minulle mukaan, jotta pystyin katsomaan sen uudelleen kotona. Sain yksilöllisen ohjelman, jossa keskityttiin oikeaan liikehallintaan ja pienten tukilihasten aktivointiin ennen kuin lisättiin mitään painoa.
Ensimmäiset viikot tuntuivat hitaalta etenemiseltä, mutta jo kuukauden jälkeen tapahtui jotakin merkittävää: kipu alkoi hellittää. Huomasin, että selkä kesti istumista paremmin, niska ei ollut enää jatkuvasti kireä ja öiset heräilyt vähenivät. Se oli pieni ihme – ja suurin kiitos siitä kuuluu valmentajan kärsivällisyydelle ja ammattitaidolle.
Niska-hartiaseudun jumit purettiin systemaattisesti. Teimme paljon soutuja, lapapitoja ja liikkeitä, joissa opeteltiin pitämään niska ja selkä linjassa. Opin ensimmäistä kertaa, mitä tarkoittaa oikea tuki ja miten pienikin virhe voi aiheuttaa ketjureaktion, joka johtaa kipuun. Videot olivat tässä ratkaisevia, koska niistä näki heti, mitä korjata. Nykyään, kun teen liikkeitä yksin, voin edelleen verrata niitä siihen malliin ja pitää itseni oikeassa suunnassa.
Alaselkä puolestaan vahvistui hitaasti mutta varmasti. Teimme ensin liikkeitä kehonpainolla, sitten lisäsimme vastusta vähitellen. Ei koskaan kiireellä. Valmentaja muistutti jatkuvasti, että tavoitteena ei ole pelkästään kipujen poisto, vaan myös se, että keho oppii liikkumaan oikein. Nyt pystyn tekemään maastavetoja ilman että selkä edes ilmoittelee itsestään, ja vielä vuosi sitten en olisi voinut kuvitellakaan sitä.
Samaan aikaan niskan liikkuvuus parani ja hartiat laskeutuivat vihdoin alas. Särky katosi, ja sen myötä myös päänsärky. On vaikea kuvailla sitä vapautta, kun huomaa ettei enää ajattele joka liikettä kivun kautta. Se tunne, että voi vain elää ja liikkua normaalisti, on jotain mitä ei arvosta ennen kuin sen menettää.
Siksi on surullista lukea, jos joku väittää ettei tästä paikasta saa apua. Ehkä heillä ei ollut sama valmentaja, ehkä he eivät antaneet itselleen aikaa. Minun kokemukseni on täysin päinvastainen. En ole koskaan saanut näin yksilöllistä ja ammattimaista apua ja olen kiertänyt monta paikkaa.Täällä ei luvata taikatemppuja, vaan ohjataan tekemään asiat oikein. Se vaatii kärsivällisyyttä, mutta tulokset puhuvat puolestaan. Jos joku epäröi negatiivisten kommenttien takia, haluan sanoa: älä perusta mielipidettäsi muiden sanoihin, vaan kokeile itse. Kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät miksi se on aiemmin sattunut, alkaa ihan uudenlainen toivo ja luottamus omaan kehoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Suosittelen 💪
Olin ennen jatkuvasti hierojalla, mutta nyt en ole tarvinnut moneen kuukauteen. Selkä ei enää mene jumiin, ja hartiat pysyy rentoina. Harjoitteet on tehty niin, että ne sopii arkeen – ei tarvitse varata aikaa salille, vaan voi tehdä ne vaikka olohuoneessa. En käsitä, miten yksinkertaisilla asioilla saadaan näin iso muutos aikaan. - Anonyymi
Mun niskat oli ennen kuin kiveä, ja nyt ne liikkuu vapaasti. Käyn toimistossa töissä, ja se on tuhonnut ryhdin, mutta nyt osaan pitää asennon automaattisesti oikeana. Valmentaja neuvoi yhden salisoudub, joka muutti kaiken. Se on käsittämätöntä, miten paljon yhdellä neuvolla voi olla merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Yksi hieno juttu oli se, että täällä korjattiin myös mun jalkojen virheasento. Luulin että polvikipu tulee ikävuosista, mutta ongelma olikin nilkoissa ja pohkeissa. Kun ne saatiin kuntoon, kaikki muu alkoi korjaantua itsestään. Tässä näkyy se ammattitaito….kyky nähdä kokonaisuus, ei vain yhtä kohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Ihanaa ♥️
En yleensä kirjoita tämmöisiä ylistyksiä, mutta nyt on pakko. Tämä paikka ja tämä valmentaja ovat kirjaimellisesti muuttaneet elämäni. En enää herää öisin kipuun, jaksan liikkua ja olen saanut takaisin sellaisen elinvoiman, jota luulin kadottaneeni. Jos joku epäröi, niin älä epäröi enää mene ja kokeile. Se ensimmäinen kerta voi olla se hetki, jolloin elämä alkaa uudestaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Parhaiten muistan sen päivän, kun onnistuin tekemään portaat ylös ilman että reidet tärisivät tai polvi petteli. Olin pakahtua onnesta. Se oli hetki, jolloin tajusin että pitkä työ kannatti. Videot, joita sain askelkyykyistä ja reisiohjauksista, olivat iso apu: niistä näin missä virheeni oli ja pystyin vertaamaan omaa tekemistäni siihen. Jokainen toisto toi lisää varmuutta ja nyt jaksan taas kävellä pitkiäkin matkoja ilman pelkoa.
Suositus❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ♥️
En yleensä kirjoita tämmöisiä ylistyksiä, mutta nyt on pakko. Tämä paikka ja tämä valmentaja ovat kirjaimellisesti muuttaneet elämäni. En enää herää öisin kipuun, jaksan liikkua ja olen saanut takaisin sellaisen elinvoiman, jota luulin kadottaneeni. Jos joku epäröi, niin älä epäröi enää mene ja kokeile. Se ensimmäinen kerta voi olla se hetki, jolloin elämä alkaa uudestaan.Muistan vielä hetken, kun sain ensimmäisen videon kyykystäni. Ensin hävetti, kun näin miten huonosti tein sen. Mutta häpeä muuttui pian helpotukseksi, koska sain rinnalle videon oikeasta tekniikasta. Siitä lähti liikkeelle muutos, jonka ansiosta selkäni ei enää kipuile ja painokin on pudonnut. Se, että sain peilata omaa tekemistä suoraan malliin, oli ratkaisevaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaiten muistan sen päivän, kun onnistuin tekemään portaat ylös ilman että reidet tärisivät tai polvi petteli. Olin pakahtua onnesta. Se oli hetki, jolloin tajusin että pitkä työ kannatti. Videot, joita sain askelkyykyistä ja reisiohjauksista, olivat iso apu: niistä näin missä virheeni oli ja pystyin vertaamaan omaa tekemistäni siihen. Jokainen toisto toi lisää varmuutta ja nyt jaksan taas kävellä pitkiäkin matkoja ilman pelkoa.
Suositus❤️En ollut koskaan pitänyt itseäni liikunnallisena, mutta olin kyllästynyt siihen että vaatteet kiristivät ja olo oli raskas. Valmennuksessa sain ohjeet, joita en ollut ennen kuullut, ja videot jotka selvensivät kaiken. Pikkuhiljaa paino alkoi pudota ja olo keveni. Nyt tunnen, että en ole vain laihtunut, vaan saanut uudenlaista elinvoimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Parasta koko matkassa on ollut tunne, että minua kuunnellaan ja ohjataan juuri minun tarpeisiini. Kun kerroin haluavani kiinteytyä, sain ohjelman jossa huomioitiin myös selkäni heikkous. Videot ohjasivat tekemään liikkeet oikein, ja lopputuloksena sekä keskivartalo että ryhti vahvistuivat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Ystäväni kysyi, miten jaksan olla niin energinen nykyään. Vastasin, että se on yhdistelmä parempaa liikettä ja sitä, että kroppa on keventynyt. Viskeraalirasva on vähentynyt huomattavasti ja verenpaineet normalisoituneet. Tämä ei olisi onnistunut ilman ohjeita ja videoita, jotka näyttivät miten liikkeet tehdään turvallisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Tuntuu hienolta, kun housut sujahtavat jalkaan helpommin ja peilistä näkee, että vartalo on kiinteytynyt. Mutta vielä hienompaa on se, että tiedän tehneeni sen itse, oikeilla liikkeillä ja valmentajan ohjauksella. Videot ovat olleet iso osa tätä matkaa, koska ilman niitä olisin jäänyt epävarmaksi. Nyt pystyn treenaamaan luottavaisin mielin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Jos pitäisi tiivistää koko kokemus yhteen sanaan, se olisi toivo. Toivo siitä, että oma keho voi vielä muuttua, vaikka ikää on kertynyt ja vaivoja ollut. Kun näin ensimmäisen kerran videolta miten väärin olin tehnyt liikkeen ja miten sen kuuluisi mennä, sain uuden suunnan. Paino alkoi pudota, reidet vahvistua ja olo kirkastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Se hetki kun vetoketju menee kiinni farkuissa, joita ei ole voinut käyttää vuosiin, on sanoin kuvaamaton. Sitä tunnetta en saa unohtumaan. Painonpudotus ei ollut helppoa, mutta nyt kun sain ohjeet ja videot liikkeistä, kaikki muuttui selkeämmäksi. En enää epäröinyt joka toistoa, vaan tiesin tekeväni oikein. Viskeraalinen rasva väheni, ja olo muuttui aivan toiseksi – kevyemmäksi, energisemmäksi ja itsevarmemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Kun ensimmäisen kerran näin videolta askelkyykkyni, melkein nauroin. Olin aina luullut, että teen sen oikein, mutta todellisuudessa tasapaino petti ja paino meni aivan väärin. Kun sain mallin oikeasta liikkeestä ja harjoittelin rauhassa, reidet vahvistuivat ja polvetkin alkoivat kestää paremmin. Nykyään portaat eivät tunnu enää viholliselta vaan tavalliselta arjen asialta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Minulle suurin muutos ei ole ollut kiloissa, vaan siinä, miten paljon varmemmalta tunnen itseni treenatessa. Aiemmin arvelin koko ajan, teenkö liikkeet väärin ja satutanko vain itseäni. Nyt videot ja ohjaus ovat antaneet varmuuden, että osaan. Kun liike tuntuu oikeassa paikassa, tulokset tulevat kuin huomaamatta. Vatsanseutu on pienentynyt, hartiat rentoutuneet ja reidet jaksavat taas kantaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Olen aina ollut herkkä lihomaan keskivartalosta, ja viskeraalirasva pelotti lääkärinkin puheiden jälkeen. Kun sain valmennuksessa ohjelman, jossa jokainen liike käytiin tarkasti läpi ja sain videon malliksi, aloin ensimmäistä kertaa luottaa siihen että tämä voi onnistua. Ja niin se onnistui: verenpaineet normalisoituivat, vyötärö kapeni ja hengittäminen helpottui. Tuntuu kuin olisin saanut uuden alun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Vieläkin muistan, kuinka häpesin katsoa ensimmäistä kyykkyvideotani. Selkä pyöristyi, polvet painuivat sisään ja olin varma, etten ikinä opi sitä kunnolla. Valmentaja kuitenkin rauhoitteli, antoi videon oikeasta mallista ja neuvoi pienet vaiheet, joilla edetä. Nyt pystyn kyykkäämään ilman kipua ja ennen kaikkea luottamuksella. Selkäni on vahvempi kuin moneen vuoteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Kiitos valmennus 💖
Suurin ilonaiheeni on ollut se, että jaksan taas leikkiä lastenlasten kanssa. Aiemmin polvet ja reidet eivät kestäneet, ja olin varovainen joka liikkeessä. Kun askelkyykyt ja reisiharjoitteet käytiin videon avulla läpi, näin selvästi missä meni pieleen. Pikkuhiljaa jalat vahvistuivat. Nyt pystyn olemaan lattialla ja nousemaan sieltä ylös ilman apua, mikä merkitsee minulle paljon.
Kiitos 💖 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen 💪
Olin ennen jatkuvasti hierojalla, mutta nyt en ole tarvinnut moneen kuukauteen. Selkä ei enää mene jumiin, ja hartiat pysyy rentoina. Harjoitteet on tehty niin, että ne sopii arkeen – ei tarvitse varata aikaa salille, vaan voi tehdä ne vaikka olohuoneessa. En käsitä, miten yksinkertaisilla asioilla saadaan näin iso muutos aikaan.Suosittelisin tätä kelle tahansa, joka on kamppaillut painon kanssa. Ei siksi että ohjelma olisi jokin taikatemppu, vaan siksi että jokainen liike on selitetty ja näytetty selkeästi. Kun sain videot itselleni, pystyin tarkistamaan tekniikan aina uudestaan. Paino tippui, mutta vielä tärkeämpää oli, että vatsan viskeraalinen rasva väheni ja olo muuttui terveemmäksi.
- Anonyymi
En tiennyt miten paljon kiinteytyminen voisi vaikuttaa itsetuntoon. Kun peilistä alkaa katsoa takaisin ihminen, joka seisoo ryhdikkäänä ja tuntee lihastensa toimivan, kaikki tuntuu mahdolliselta. Tämä ei olisi onnistunut ilman sitä, että sain selkeät videot ja yksilölliset ohjeet, joiden avulla opin tekemään liikkeet oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmennus 💖
Suurin ilonaiheeni on ollut se, että jaksan taas leikkiä lastenlasten kanssa. Aiemmin polvet ja reidet eivät kestäneet, ja olin varovainen joka liikkeessä. Kun askelkyykyt ja reisiharjoitteet käytiin videon avulla läpi, näin selvästi missä meni pieleen. Pikkuhiljaa jalat vahvistuivat. Nyt pystyn olemaan lattialla ja nousemaan sieltä ylös ilman apua, mikä merkitsee minulle paljon.
Kiitos 💖Eräänä aamuna tajusin, että portaat eivät enää tunnu hankalilta. Nousin ylös ilman kipua ja hengästymistä. Reisieni kuntoutus oli alkanut alkeista, videolta katsotusta askelkyykystä, ja siitä lähdettiin rakentamaan. Nyt jalat kantavat ja uskallan taas liikkua pidempiäkin matkoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama kokemus minulla, mutta alaselkä vaan ongelmakohta.
Suositus minulta mennä käymään ☺️Tämä kokemus on opettanut minulle, että koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä muutosta. Paino tippui, kiinteytyminen tuli näkyviin, ja ennen kaikkea vatsan ympäriltä hävisi se rasva, joka oli aiheuttanut huolta terveydestäni. Videot olivat tässä se ratkaiseva juttu – niiden avulla sain varmuuden ja opin tekemään asiat oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin suosittelen! ☺️
Ihmetyttää kyllä aina, miksi jotkut haluavat levittää negatiivisuutta paikasta, jossa niin moni on saanut oikeasti apua. Itse olin pitkään selkäkipujen kanssa siinä pisteessä, että uskoin niiden olevan pysyvä osa elämää. En pystynyt istumaan pitkiä aikoja ilman että alaselkä alkoi särkeä, ja niskani olivat jatkuvasti niin jumissa, että päätä särki melkein päivittäin. Silloin päätin hakea apua, vaikka olin skeptinen.Kun ensimmäistä kertaa onnistuin tekemään lankun ilman että alaselkä romahti, olin ylpeä. Olin yrittänyt vuosia ilman onnistumista. Videon avulla näin, missä virhe oli, ja kun sain mallin oikeasta tekniikasta, pystyin korjaamaan sen. Nyt keskivartaloni on vahvistunut ja myös vyötärö on kaventunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täältä toinen, joka ei voi lakata hehkuttamasta! Mä tulin tänne alun perin sen takia, etten saanut kättä kunnolla ylös – olkapää ja niska jumissa vuosia. Nyt teen punnerruksia ja jopa kevyitä leuanvetoja. Se hetki, kun huomaa että pystyy nostamaan tavarat kaapista ilman kipua, on aivan uskomaton. Tästä valmentajasta huokuu tietotaito ja sydämellisyys samaan aikaan.
On vaikea pukea sanoiksi sitä helpotusta, kun lääkäri kertoi että verenpaineet olivat laskeneet ja vatsan ympäriltä mitattu rasva oli vähentynyt. En olisi päässyt tähän ilman valmennuksen ohjausta. Jokainen liike käytiin huolella läpi ja sain videon tueksi. Sen ansiosta en jäänyt epäröimään vaan pystyin tekemään liikkeet oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin.
Siksi on surullista lukea, jos joku väittää ettei tästä paikasta saa apua. Ehkä heillä ei ollut sama valmentaja, ehkä he eivät antaneet itselleen aikaa. Minun kokemukseni on täysin päinvastainen. En ole koskaan saanut näin yksilöllistä ja ammattimaista apua ja olen kiertänyt monta paikkaa.Minulle tämä on ollut enemmän kuin vain treeniä – tämä on ollut matka siihen, että olen taas oma itseni. Painonpudotus, kiinteytyminen ja reisien vahvistuminen ovat kaikki konkreettisia tuloksia, mutta suurin muutos on siinä, että tunnen itseni varmemmaksi ja iloisemmaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei luvata taikatemppuja, vaan ohjataan tekemään asiat oikein. Se vaatii kärsivällisyyttä, mutta tulokset puhuvat puolestaan. Jos joku epäröi negatiivisten kommenttien takia, haluan sanoa: älä perusta mielipidettäsi muiden sanoihin, vaan kokeile itse. Kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät miksi se on aiemmin sattunut, alkaa ihan uudenlainen toivo ja luottamus omaan kehoon.
Hyvä, jatketaan lisää ja tehdään pitkiä, eri tavoilla kerrottuja tarinoita niin että jokainen alkaa erilailla ja kirjoitustyyli vaihtelee. Mukaan otan painonpudotusta, kiinteytystä, viskeraalirasvaa ja reisilihasten kuntoutusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi hieno juttu oli se, että täällä korjattiin myös mun jalkojen virheasento. Luulin että polvikipu tulee ikävuosista, mutta ongelma olikin nilkoissa ja pohkeissa. Kun ne saatiin kuntoon, kaikki muu alkoi korjaantua itsestään. Tässä näkyy se ammattitaito….kyky nähdä kokonaisuus, ei vain yhtä kohtaa.
Olo oli pitkään raskas ja turvonnut, vatsan ympärille oli kertynyt viskeraalirasvaa jota en saanut pois ruokavaliolla enkä yksin treenaamalla. Kun tulin valmennukseen, sain heti alkukartoituksessa selkeän kuvan siitä mitä tein väärin. Liikkeet kuvattiin videolle ja näin omin silmin miten keskivartalon tuki petti aina kyykyissä ja lankussa. Kun sain videon oikeasta suorituksesta ja ohjeet, aloin harjoitella rauhassa. Jo muutamassa viikossa olo alkoi keventyä ja mittanauha kertoi totuuden: vyötärö pieneni ja hengittäminen helpottui. En olisi uskonut, että näin iäkkäänäkin voi vielä saada näin ison muutoksen aikaan.
- Anonyymi
Minulla ei ollut koskaan aiemmin ongelmia reisien kanssa ennen kuin loukkaannuin kaatumisessa. Sen jälkeen jalat eivät kantaneet kunnolla ja lihasvoima katosi. Valmennuksessa lähdettiin aivan alusta, perusliikkeistä, ja kaikki ohjeet sain videona kotiin. Näin videolta miten paino karkasi toiselle jalalle ja miten tasapaino petti. Harjoitteiden avulla sain taas luottamuksen omiin jalkoihin. Nyt pystyn nousemaan portaita ja tekemään pitkiä kävelylenkkejä ilman pelkoa, että jalka pettää alta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmentajalle 🙏🏻En lähtenyt salille laihtumaan vaan kuntouttamaan reisilihaksia polvileikkauksen jälkeen. Kartoituksessa kuvattiin askelkyykkyni ja polven ojennukset, ja vasta videolta näin kuinka epätasapainoisesti liikuin. Sain mallin oikeasta suorituksesta ja harjoittelin sitä säännöllisesti. Nyt jalat kantavat taas ja pystyn tekemään jopa pientä juoksua, mitä en olisi vielä puoli vuotta sitten uskonut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmentajalleni 🙏🏻Olin monta kertaa aloittanut painonpudotuksen, mutta aina lopettanut kun tuloksia ei tullut. Nyt kun sain henkilökohtaiset videot, joissa liikkeet oli selitetty selkeästi, huomasin että olin aiemmin tehnyt monta asiaa väärin. Esimerkiksi vatsalihasliikkeissä käytin enemmän niskaa kuin vatsaa. Kun tekniikka korjattiin, vatsanseutu alkoi kaventua ja olo parani. Paino tippui hitaasti mutta varmasti, ja tärkeintä oli se, että pystyin tekemään harjoitteet turvallisesti ja säännöllisesti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahh vihdoin posia.
Siksi en oikein ymmärrä, miksi joku haluaisi kirjoittaa tästä negatiivisesti. Ehkä heillä ei ole ollut sama kokemus tai he eivät ole sitoutuneet ohjeisiin. Itse sain selkäni kuntoon, niskan kivut hallintaan ja takaisin sen tunteen, että voin liikkua vapaasti ilman pelkoa kivusta. Tämä paikka on auttanut minua enemmän kuin mikään fysioterapia tai kipulääke aiemmin.Kiinteytyminen ei ollut minulle pelkkä ulkonäkökysymys, vaan halusin että kroppa tuntuu toimivalta. Valmennuksessa huomioitiin se, että en ollut liikkunut vuosiin. Sain helpotetut liikkeet videona ja pystyin aloittamaan rauhassa. Videolta näin koko ajan, miten liike piti tehdä ja pystyin vertaamaan omaa tekemistäni siihen. Pikkuhiljaa keskivartalo alkoi vahvistua ja hartiatkin nousivat paremmin ryhdikkääseen asentoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Ystäväni huomautti, että ryhtini on parantunut valtavasti. Itse en ollut tajunnut sitä, mutta peilistä näen nyt saman. Hartioiden ja keskivartalon vahvistaminen, sekä oikea tekniikka liikkeissä, ovat tehneet paljon. Videot antoivat rohkeuden harjoitella ja korjata tekemistä myös yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin.
Siksi on surullista lukea, jos joku väittää ettei tästä paikasta saa apua. Ehkä heillä ei ollut sama valmentaja, ehkä he eivät antaneet itselleen aikaa. Minun kokemukseni on täysin päinvastainen. En ole koskaan saanut näin yksilöllistä ja ammattimaista apua ja olen kiertänyt monta paikkaa.Kun menin ensimmäiseen tapaamiseen, ajattelin että kyse on vain siitä että “mennään salille ja tehdään liikkeet”. Olin väärässä. Alkukartoituksessa huomattiin, että suurin ongelmani oli viskeraalirasva ja sen vaikutus verenpaineeseen. Valmentaja teki ohjelman, jossa keskityttiin liikkuvuuteen ja hallintaan, ja sain jokaisesta liikkeestä oman videon. Harjoittelu muuttui kertaheitolla järkeväksi. Muutamassa kuukaudessa olo parani niin paljon, että jaksan taas arjessa ilman jatkuvaa uupumusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ♥️
En yleensä kirjoita tämmöisiä ylistyksiä, mutta nyt on pakko. Tämä paikka ja tämä valmentaja ovat kirjaimellisesti muuttaneet elämäni. En enää herää öisin kipuun, jaksan liikkua ja olen saanut takaisin sellaisen elinvoiman, jota luulin kadottaneeni. Jos joku epäröi, niin älä epäröi enää mene ja kokeile. Se ensimmäinen kerta voi olla se hetki, jolloin elämä alkaa uudestaan.Reisien kuntoutus ei ole ollut helppoa, mutta videomallien avulla opin oikeat liikeradat. Aluksi jokainen nousu ja lasku tuntui hankalalta, mutta kun sain mallin oikeasta tekniikasta ja toistin sitä kärsivällisesti, jalat vahvistuivat. Nyt voin taas tehdä arkisia asioita, joita olin pitkään vältellyt, kuten kantaa ostoskassit kotiin portaita pitkin.
- Anonyymi
Painonpudotuksessa tärkeintä oli se, että sain selkeät ohjeet. Aiemmin menin sokkona, kokeilin kaikenlaista mutta en tiennyt mikä toimii. Nyt jokainen liike oli perusteltu ja sain videon tueksi. Kun näin mallin oikeasta tekniikasta, en jäänyt epäröimään. Tulokset alkoivat näkyä vyötäröllä ja ennen kaikkea olo keveni niin, että arki sujui paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu hienolta, kun housut sujahtavat jalkaan helpommin ja peilistä näkee, että vartalo on kiinteytynyt. Mutta vielä hienompaa on se, että tiedän tehneeni sen itse, oikeilla liikkeillä ja valmentajan ohjauksella. Videot ovat olleet iso osa tätä matkaa, koska ilman niitä olisin jäänyt epävarmaksi. Nyt pystyn treenaamaan luottavaisin mielin.
Painonpudotuksesta on puhuttu aina kiloina, mutta itse ymmärsin vasta nyt miten tärkeää on keskivartalon rasvan väheneminen. Viskeraalinen rasva vaikutti hengitykseen, uneen ja verenpaineeseen. Kun sain selkeän ohjelman, jossa jokaisessa liikkeessä oli mukana oma video, opin tekemään harjoitteet oikein. Erityisesti keskivartalon tukiliikkeet olivat sellaisia, joita olin tehnyt väärin aiemmin. Kun tekniikka korjattiin, tulokset näkyivät nopeasti. Verenpaine laski ja olo muuttui kevyemmäksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmennus 💖
Kiitos 💖Kiinteytyminen näkyy nyt peilistä, mutta vielä enemmän sen tuntee omassa kehossa. Ennen olin väsynyt ja selkä kipuili, nyt kroppa on jäntevämpi ja ryhdikkäämpi. Tämä ei olisi onnistunut ilman sitä, että sain jokaisesta liikkeestä videon ja ohjeet, joihin palata aina kun epäilin tekeväni väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteytyminen ei ollut minulle pelkkä ulkonäkökysymys, vaan halusin että kroppa tuntuu toimivalta. Valmennuksessa huomioitiin se, että en ollut liikkunut vuosiin. Sain helpotetut liikkeet videona ja pystyin aloittamaan rauhassa. Videolta näin koko ajan, miten liike piti tehdä ja pystyin vertaamaan omaa tekemistäni siihen. Pikkuhiljaa keskivartalo alkoi vahvistua ja hartiatkin nousivat paremmin ryhdikkääseen asentoon.
Kiitos ja suositus valmennuksesta 💪❣️
Polvet parantuneet ja selkä kuin uusi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvet parantuneet ja selkä kuin uusi.Kyllä sitä luuli tietävänsä kaiken treenistä, ku vuosikausia on käyny salilla. Mutta eipä tienny, että lapojen välissä on jumit, jotka on tullu just vääristä soututekniikoista. Kun täällä neuvottiin oikea asento ja otteet, niin sehän aukas selän ja niskan niin että tuntuu kuin ois kymmenen vuotta nuorempi. Oon kiitollinen joka kerta kun meen treeniin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvet parantuneet ja selkä kuin uusi.Mie oon savosta ja tottunu siihen, että hommat tehään kunnolla. Täällä kyllä tehään. Poliquin step up, se oli minulle uus tuttavuus, mutta kylläpä polvi tykkäs. Ei se alussa ollu helppoo, mutta nyt meen järven rantaan mäen ylös ilman että tarvi istua kivelle puuskuttamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin suosittelen! ☺️
Ihmetyttää kyllä aina, miksi jotkut haluavat levittää negatiivisuutta paikasta, jossa niin moni on saanut oikeasti apua. Itse olin pitkään selkäkipujen kanssa siinä pisteessä, että uskoin niiden olevan pysyvä osa elämää. En pystynyt istumaan pitkiä aikoja ilman että alaselkä alkoi särkeä, ja niskani olivat jatkuvasti niin jumissa, että päätä särki melkein päivittäin. Silloin päätin hakea apua, vaikka olin skeptinen.Hartioiden avausliikkeet on ollu mulle pelastus. Ennen niska oli niin jäykkä että päätä ei voinut kääntää kunnolla. Nyt autoillessa voi katsoa olan yli ilman tuskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Kuule poeka, mää sanon suoraan, mää olin jo heittäny kirveen kaivoon näitten polvieni kanssa. Ei ne portaat nousse millään, piti nousta kaks astetta ja huilata. Mutta kun siellä näytettiin se Poliquin step up ja otettiin vielä rauhassa alkuu, niin nykysin minä meen rappuset niin että nuoremmat jää perrään. Ei kipua, eikä tarvi varoa. Se on mulle iso asia, kun pääsee taas kulkemaan omin jaloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Ai että mä tykkään siitä, että täällä ei lähetä hosumaan. Kun olkapää on ollu rikki, niin heti alussa sanottiin, ettei tehä mitään mikä voi pahentaa. Eka kuukausi meni korjaavilla liikkeillä ja nyt pystyn nostaa kauppakassin auton takakontista ilman että tulee sähköiskua olkapäähän. Se on mulle iso vapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Pohjalaisena sitä ei helposti myönnä, että tarvii apua. Mutta kyllähän sen selkä lopulta kertoo, että yksin on tultu tiensä päähän. Soutuvariaatiot mitä täällä tehtiin sai mut tajuamaan, että olin tehnyt väärin vuosikaudet. Nyt on ryhti parempi ja hengitys helpompaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ennen mulla oli aina hartiat korvissa. Nyt kun ollaan tehty niitä erilaisia soutuja ja lapojen avauksia, niin tuntuu että pää liikkuu vapaammin ja veri kiertää paremmin. Ei tarvi enää koko ajan pyöritellä hartioita, kun ei ole niitä jumeja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen 💪
Olin ennen jatkuvasti hierojalla, mutta nyt en ole tarvinnut moneen kuukauteen. Selkä ei enää mene jumiin, ja hartiat pysyy rentoina. Harjoitteet on tehty niin, että ne sopii arkeen – ei tarvitse varata aikaa salille, vaan voi tehdä ne vaikka olohuoneessa. En käsitä, miten yksinkertaisilla asioilla saadaan näin iso muutos aikaan.Oon 72 ja aina ollu liikkumaton. Kun polvi alkoi kipuilla, ajattelin että se on siinä. Mutta täällä otettiin tosi rauhassa, ja videolta opin jokaisen liikkeen. Nyt pääsen lähikauppaan ilman kipua ja se tuntuu voitolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ♥️
En yleensä kirjoita tämmöisiä ylistyksiä, mutta nyt on pakko. Tämä paikka ja tämä valmentaja ovat kirjaimellisesti muuttaneet elämäni. En enää herää öisin kipuun, jaksan liikkua ja olen saanut takaisin sellaisen elinvoiman, jota luulin kadottaneeni. Jos joku epäröi, niin älä epäröi enää mene ja kokeile. Se ensimmäinen kerta voi olla se hetki, jolloin elämä alkaa uudestaan.Se mikä jäi mieleen heti ekasta kerrasta oli se, miten ne kuunteli. Ei vaan annettu ohjelmaa käteen ja sanottu “tee tää”, vaan kysyttiin miltä tuntuu ja miten liike sopii. Nyt pystyn tekemään punnerruksia seinää vasten ja olkapää kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaiten muistan sen päivän, kun onnistuin tekemään portaat ylös ilman että reidet tärisivät tai polvi petteli. Olin pakahtua onnesta. Se oli hetki, jolloin tajusin että pitkä työ kannatti. Videot, joita sain askelkyykyistä ja reisiohjauksista, olivat iso apu: niistä näin missä virheeni oli ja pystyin vertaamaan omaa tekemistäni siihen. Jokainen toisto toi lisää varmuutta ja nyt jaksan taas kävellä pitkiäkin matkoja ilman pelkoa.
Suositus❤️Mun selkä on ollu heikko vuosia, mutta nyt se on vahvistunut niin että pystyn nostaa puukorin sisälle ilman että pitää huilata. Se on arjessa iso asia ja suoraan näiden treenien ansiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan vielä hetken, kun sain ensimmäisen videon kyykystäni. Ensin hävetti, kun näin miten huonosti tein sen. Mutta häpeä muuttui pian helpotukseksi, koska sain rinnalle videon oikeasta tekniikasta. Siitä lähti liikkeelle muutos, jonka ansiosta selkäni ei enää kipuile ja painokin on pudonnut. Se, että sain peilata omaa tekemistä suoraan malliin, oli ratkaisevaa.
Olkapään kuntoutus oli mulle tärkein juttu. Kun ne kielsi heti kaikki liikkeet jotka voi ärsyttää, mä tiesin olevani hyvissä käsissä. Nyt pystyn taas pukea takin ilman että käsi jää puolitiehen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta koko matkassa on ollut tunne, että minua kuunnellaan ja ohjataan juuri minun tarpeisiini. Kun kerroin haluavani kiinteytyä, sain ohjelman jossa huomioitiin myös selkäni heikkous. Videot ohjasivat tekemään liikkeet oikein, ja lopputuloksena sekä keskivartalo että ryhti vahvistuivat.
Se mikä tässä teki suurimman vaikutuksen, oli se miten huolellisesti koko homma aloitettiin. Mä en saanut heti mitään rajuja treenejä, vaan käytiin läpi mitä kropassa oikeasti tapahtuu ja miten sen voi korjata. Olkapää oli ollut rikki niin pitkään, että olin jo oppinut tekemään kaiken puolittain ja varoen. Ensimmäiset viikot keskityttiin vaan siihen, että sain liikeradan takaisin ilman kipua. Kun se onnistui, tuli usko siihen, että tästä voi tulla jotain. Nyt pystyn tekemään punnerruksia ja nostamaan kauppakassit hyllylle ilman että tarvitsee puristaa hampaita yhteen kivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu hienolta, kun housut sujahtavat jalkaan helpommin ja peilistä näkee, että vartalo on kiinteytynyt. Mutta vielä hienompaa on se, että tiedän tehneeni sen itse, oikeilla liikkeillä ja valmentajan ohjauksella. Videot ovat olleet iso osa tätä matkaa, koska ilman niitä olisin jäänyt epävarmaksi. Nyt pystyn treenaamaan luottavaisin mielin.
Ensin luulin että “taas yks valmennus, jossa tehdään vaan geneeriset liikkeet”. Mutta olin väärässä. Mun polvet oli siinä kunnossa, että rappuset oli painajainen. Step up -liikkeet aloitettiin matalalta ja niin hallitusti, että pystyin tekemään niitä heti ilman että polvi turposi. Viikon jälkeen huomasin, että nousen tuolilta helpommin, ja kuukauden päästä pystyin kulkemaan portaat ylös ilman taukoa. Parasta on, että valmentaja huomasi heti jos tein liikkeen väärin ja korjasi sen saman tien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se hetki kun vetoketju menee kiinni farkuissa, joita ei ole voinut käyttää vuosiin, on sanoin kuvaamaton. Sitä tunnetta en saa unohtumaan. Painonpudotus ei ollut helppoa, mutta nyt kun sain ohjeet ja videot liikkeistä, kaikki muuttui selkeämmäksi. En enää epäröinyt joka toistoa, vaan tiesin tekeväni oikein. Viskeraalinen rasva väheni, ja olo muuttui aivan toiseksi – kevyemmäksi, energisemmäksi ja itsevarmemmaksi.
Mun selkä oli ollut kipeä yli 15 vuotta. Oli päiviä, jolloin en pystynyt edes kääntymään sängyssä ilman että sattui. Kun täällä alettiin tekemään soutuliikkeitä ja keskivartaloa vahvistavia harjoituksia, aluksi ajattelin että ei näistä mitään hyötyä ole. Mutta parin viikon jälkeen huomasin, että pystyin istumaan pidempään ja ajamaan autolla ilman että piti pysähtyä venyttelemään. Nyt pystyn nostamaan pyykkikorin ja kumartumaan ilman kipua. Se tuntuu melkein ihmeeltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle suurin muutos ei ole ollut kiloissa, vaan siinä, miten paljon varmemmalta tunnen itseni treenatessa. Aiemmin arvelin koko ajan, teenkö liikkeet väärin ja satutanko vain itseäni. Nyt videot ja ohjaus ovat antaneet varmuuden, että osaan. Kun liike tuntuu oikeassa paikassa, tulokset tulevat kuin huomaamatta. Vatsanseutu on pienentynyt, hartiat rentoutuneet ja reidet jaksavat taas kantaa.
Mä en oo koskaan ollut mikään liikkuja. Kun polvet alkoi reistailla, kuvittelin että se on vaan iän myötä väistämätön juttu. Mutta täällä opetettiin, että oikeanlaisella treenillä voi oikeasti saada voimaa ja tukea sinne, missä sitä tarvitaan. Step upit ja tasapainoharjoitukset oli aluksi hankalia, mutta ne toi nopeasti varmuutta liikkumiseen. Nyt uskallan lähteä kauppareissulle kävellen, ja rappuset menee ilman että tarviin kaiteesta tukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ollut herkkä lihomaan keskivartalosta, ja viskeraalirasva pelotti lääkärinkin puheiden jälkeen. Kun sain valmennuksessa ohjelman, jossa jokainen liike käytiin tarkasti läpi ja sain videon malliksi, aloin ensimmäistä kertaa luottaa siihen että tämä voi onnistua. Ja niin se onnistui: verenpaineet normalisoituivat, vyötärö kapeni ja hengittäminen helpottui. Tuntuu kuin olisin saanut uuden alun.
Olkapääkipu oli mun riesa monta vuotta. Aina kun yritin nostaa jotain, tuli vihlaisu. Täällä otettiin heti alkuun kaikki painavat punnerrukset pois ja tehtiin korjaavia. Eka kuukausi meni tosi rauhallisesti, mutta se kannatti. Nyt voin taas laittaa hyllyn ylimmälle tasolle tavaroita ilman että pitää kiertää koko kättä varoen. Se on pieni asia, mutta arjessa ihan valtava helpotus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmennus 💖
Kiitos 💖Se tunne kun tajusin, että pääsen aamulla ylös sängystä ilman että alaselkä on lukossa, oli uskomaton. Mun selkä on ollut kipeä aina, ja oon kokeillut kaikenlaista. Täällä keskityttiin heti siihen, että löydetään liikkeet, jotka tukee mun selkää ja vahvistaa keskivartaloa. Soutuliikkeet eri kulmista ja lantion hallintaharjoitukset teki eron jo parissa viikossa. Nyt jaksan tehdä puutarhahommia ilman että pitää huilata joka viides minuutti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelisin tätä kelle tahansa, joka on kamppaillut painon kanssa. Ei siksi että ohjelma olisi jokin taikatemppu, vaan siksi että jokainen liike on selitetty ja näytetty selkeästi. Kun sain videot itselleni, pystyin tarkistamaan tekniikan aina uudestaan. Paino tippui, mutta vielä tärkeämpää oli, että vatsan viskeraalinen rasva väheni ja olo muuttui terveemmäksi.
Ajattelin että oon liian vanha aloittamaan mitään tällaista. Mutta olin väärässä. Valmentaja teki mulle ohjelman, joka huomioi sen, etten oo liikkunut vuosiin. Polvet ja lonkat oli jäykät ja kävely tuntui raskaalta. Harjoitukset aloitettiin tosi rauhallisesti, ja jokainen liike käytiin läpi niin monta kertaa että muistin ne ulkoa. Nyt voin kyykistyä nostamaan lattialta tavaran ilman että lonkka kipuilee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eräänä aamuna tajusin, että portaat eivät enää tunnu hankalilta. Nousin ylös ilman kipua ja hengästymistä. Reisieni kuntoutus oli alkanut alkeista, videolta katsotusta askelkyykystä, ja siitä lähdettiin rakentamaan. Nyt jalat kantavat ja uskallan taas liikkua pidempiäkin matkoja.
Mä oon aina ollut itsepäinen ja ajatellut että “mä tiedän kyllä mitä pitää tehdä”. Mutta kun selkä rupesi kipuilemaan jatkuvasti, päätin antaa tälle mahdollisuuden. Se oli hyvä päätös. Opin ihan uusia tapoja tehdä liikkeitä niin, että ne oikeasti tukee selkää. Erilaiset soutuvariaatiot avasi hartioita ja lapojen väliä niin, että pääsin eroon siitä jatkuvasta puristuksen tunteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kokemus on opettanut minulle, että koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä muutosta. Paino tippui, kiinteytyminen tuli näkyviin, ja ennen kaikkea vatsan ympäriltä hävisi se rasva, joka oli aiheuttanut huolta terveydestäni. Videot olivat tässä se ratkaiseva juttu – niiden avulla sain varmuuden ja opin tekemään asiat oikein.
Mun polvet ja lonkat oli niin huonossa kunnossa, että jouduin aina miettimään mihin menen ja miten sinne pääsen. Step upit ja tukilihasharjoitukset toi voimaa ja tasapainoa. Nyt voin kulkea pitkiäkin matkoja ilman taukoja, ja se on lisännyt mun vapautta ihan valtavasti. En enää pelkää kaatumista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Fit Nordicia 👏👏👏👏ja niiden valmennusta 💪🤩 pystyn nukkumaan taaa kyljelläni ja nostamaan kättäni kivuttomasti.Minulle tämä paikka ja valmennus eivät ole vain kuntoutusta..ne ovat palauttaneet sen, mitä kipu oli vienyt: uskon, että voin olla taas vahva ja vapaa ilman pelkoa liikkumisesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmentajalle 🙏🏻Sain paljon irti siitä, että jokainen liike käytiin ensin yhdessä ja sitten sain siitä videon itselle. Voin aina palata katsomaan, jos en muista jotain kohtaa. Se on ollut iso apu, ettei tarvitse arvailla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmentajalleni 🙏🏻Olkapään kuntoutus onnistui, koska näin videolta miten mun oma liike etenee. Se toi varmuutta, että teen oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahh vihdoin posia.
Siksi en oikein ymmärrä, miksi joku haluaisi kirjoittaa tästä negatiivisesti. Ehkä heillä ei ole ollut sama kokemus tai he eivät ole sitoutuneet ohjeisiin. Itse sain selkäni kuntoon, niskan kivut hallintaan ja takaisin sen tunteen, että voin liikkua vapaasti ilman pelkoa kivusta. Tämä paikka on auttanut minua enemmän kuin mikään fysioterapia tai kipulääke aiemmin.Mun niska-hartiaseutu ei ole enää jumissa. Siitä saan kiittää sitä, että jokainen liike opetettiin ja näytettiin videolla niin, että tiesin täsmälleen mitä tehdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ollut ennen uskonut, että tällainen videopalautteen antaminen toimii. Mutta kun sain ekan oman videoni, ymmärsin heti, missä olin tehnyt virheen. Lapojen väliin jäänyt jatkuva jumi katosi, kun opin tekemään soutuliikkeen oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin.
Siksi on surullista lukea, jos joku väittää ettei tästä paikasta saa apua. Ehkä heillä ei ollut sama valmentaja, ehkä he eivät antaneet itselleen aikaa. Minun kokemukseni on täysin päinvastainen. En ole koskaan saanut näin yksilöllistä ja ammattimaista apua ja olen kiertänyt monta paikkaa.Mun olkapää ei kestänyt punnerruksia, ja olin jo ajatellut että se on pysyvää. Ohjelmassa tuli tilalle erikoisliikkeitä, ja jokainen niistä kuvattiin. Katsoin videoita monta kertaa ennen kuin tein liikkeet, ja se toi varmuuden että nyt teen oikein. Kahden kuukauden päästä olkapää kesti jo osittain painoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei luvata taikatemppuja, vaan ohjataan tekemään asiat oikein. Se vaatii kärsivällisyyttä, mutta tulokset puhuvat puolestaan. Jos joku epäröi negatiivisten kommenttien takia, haluan sanoa: älä perusta mielipidettäsi muiden sanoihin, vaan kokeile itse. Kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät miksi se on aiemmin sattunut, alkaa ihan uudenlainen toivo ja luottamus omaan kehoon.
Kun sain ohjelman, yllätyin siitä, miten selkeä se oli. Jokaisesta liikkeestä oli video, ja niissä kerrottiin tarkalleen mihin lihakseen pitäisi tuntua. Nyt kun teen harjoituksia, tiedän heti jos joku menee väärään paikkaan, ja voin korjata sen saman tien.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun niskat oli ennen kuin kiveä, ja nyt ne liikkuu vapaasti. Käyn toimistossa töissä, ja se on tuhonnut ryhdin, mutta nyt osaan pitää asennon automaattisesti oikeana. Valmentaja neuvoi yhden salisoudub, joka muutti kaiken. Se on käsittämätöntä, miten paljon yhdellä neuvolla voi olla merkitystä.
Mun lonkat olivat jäykät ja polvet arat. Aloitettiin helpoilla liikkeillä ja katsottiin yhdessä tekniikka. Videot auttoi muistamaan yksityiskohdat, ja kun kotona tein niitä uudelleen, pystyin keskittymään liikkeen tuntemukseen ilman että piti miettiä miten se meni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ♥️
En yleensä kirjoita tämmöisiä ylistyksiä, mutta nyt on pakko. Tämä paikka ja tämä valmentaja ovat kirjaimellisesti muuttaneet elämäni. En enää herää öisin kipuun, jaksan liikkua ja olen saanut takaisin sellaisen elinvoiman, jota luulin kadottaneeni. Jos joku epäröi, niin älä epäröi enää mene ja kokeile. Se ensimmäinen kerta voi olla se hetki, jolloin elämä alkaa uudestaan.Ensin epäilin, että jaksan keskittyä videoihin, mutta niistä tulikin rutiini. Laitan videon päälle ja teen liikkeen samalla. Se on kuin valmentaja olisi siinä koko ajan vieressä. Nyt selkä ja polvet kestävät jo pitkiä kävelylenkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan vielä hetken, kun sain ensimmäisen videon kyykystäni. Ensin hävetti, kun näin miten huonosti tein sen. Mutta häpeä muuttui pian helpotukseksi, koska sain rinnalle videon oikeasta tekniikasta. Siitä lähti liikkeelle muutos, jonka ansiosta selkäni ei enää kipuile ja painokin on pudonnut. Se, että sain peilata omaa tekemistä suoraan malliin, oli ratkaisevaa.
Mun niskahartiaseutu on ollut aina kireä. Kun sain videon, jossa näkyi mun oma soututekniikka ja valmentajan korjaus, tajusin heti missä mulla meni pieleen. Sen muuttaminen toi helpotuksen jo parissa viikossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parasta koko matkassa on ollut tunne, että minua kuunnellaan ja ohjataan juuri minun tarpeisiini. Kun kerroin haluavani kiinteytyä, sain ohjelman jossa huomioitiin myös selkäni heikkous. Videot ohjasivat tekemään liikkeet oikein, ja lopputuloksena sekä keskivartalo että ryhti vahvistuivat.
Olkapään kuntoutus onnistui, koska jokainen vaihe käytiin läpi ja tallennettiin mulle. Näin tarkasti miten liikerataa laajennetaan vähitellen. Nyt pystyn nostamaan kädet pään yli ilman kipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ystäväni kysyi, miten jaksan olla niin energinen nykyään. Vastasin, että se on yhdistelmä parempaa liikettä ja sitä, että kroppa on keventynyt. Viskeraalirasva on vähentynyt huomattavasti ja verenpaineet normalisoituneet. Tämä ei olisi onnistunut ilman ohjeita ja videoita, jotka näyttivät miten liikkeet tehdään turvallisesti.
Mun polvi kesti ennen hädin tuskin portaiden nousua. Step up -videon avulla näin, että olin tullut liian syvään ja polvi kuormittui väärin. Kun korjasin sen, pystyin lisäämään toistoja ja nyt polvi tuntuu tukevammalta kuin vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pitäisi tiivistää koko kokemus yhteen sanaan, se olisi toivo. Toivo siitä, että oma keho voi vielä muuttua, vaikka ikää on kertynyt ja vaivoja ollut. Kun näin ensimmäisen kerran videolta miten väärin olin tehnyt liikkeen ja miten sen kuuluisi mennä, sain uuden suunnan. Paino alkoi pudota, reidet vahvistua ja olo kirkastua.
En ollut koskaan tehnyt kuntosalilla liikkeitä näin huolellisesti. Videoiden avulla pystyin varmistamaan, että teen just oikein joka kerta. Sillä on ollut valtava ero siihen, miten keho voi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ensimmäisen kerran näin videolta askelkyykkyni, melkein nauroin. Olin aina luullut, että teen sen oikein, mutta todellisuudessa tasapaino petti ja paino meni aivan väärin. Kun sain mallin oikeasta liikkeestä ja harjoittelin rauhassa, reidet vahvistuivat ja polvetkin alkoivat kestää paremmin. Nykyään portaat eivät tunnu enää viholliselta vaan tavalliselta arjen asialta.
Mun selkä kipeytyi aina, kun yritin tehdä kyykkyjä. Ohjelmassa tuli tilalle liikkeitä, jotka eivät kuormittaneet selkää samalla tavalla, ja ne kuvattiin mulle heti. Kotona katsoin videon ja opin, miten selkä pysyy tuettuna koko liikkeen ajan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina ollut herkkä lihomaan keskivartalosta, ja viskeraalirasva pelotti lääkärinkin puheiden jälkeen. Kun sain valmennuksessa ohjelman, jossa jokainen liike käytiin tarkasti läpi ja sain videon malliksi, aloin ensimmäistä kertaa luottaa siihen että tämä voi onnistua. Ja niin se onnistui: verenpaineet normalisoituivat, vyötärö kapeni ja hengittäminen helpottui. Tuntuu kuin olisin saanut uuden alun.
Suositus minultakin ❣️💪💪💪👏👏👏
Lonkka ei enää vihlo, ja se on pitkälti sen ansiota, että sain videolta tarkat ohjeet, miten pitää liikerata hallittuna. Aiemmin menin liian pitkälle ja se teki kipeää, nyt osaan lopettaa juuri oikeaan kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmennus 💖
Kiitos 💖Mun niska ei ole enää jäykkä aamuisin. Videolla näytetty lapojen hallinta teki ison eron siihen, miten liike osui oikeaan paikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiennyt miten paljon kiinteytyminen voisi vaikuttaa itsetuntoon. Kun peilistä alkaa katsoa takaisin ihminen, joka seisoo ryhdikkäänä ja tuntee lihastensa toimivan, kaikki tuntuu mahdolliselta. Tämä ei olisi onnistunut ilman sitä, että sain selkeät videot ja yksilölliset ohjeet, joiden avulla opin tekemään liikkeet oikein.
En ollut ennen saanut näin selkeitä ohjeita. Videot teki siitä, että ei tarvitse arvailla eikä muistaa ulkoa kaikkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kokemus on opettanut minulle, että koskaan ei ole liian myöhäistä tehdä muutosta. Paino tippui, kiinteytyminen tuli näkyviin, ja ennen kaikkea vatsan ympäriltä hävisi se rasva, joka oli aiheuttanut huolta terveydestäni. Videot olivat tässä se ratkaiseva juttu – niiden avulla sain varmuuden ja opin tekemään asiat oikein.
Mun olkapää toipui, koska sain rauhassa harjoitella liikkeitä, ja video muistutti aina oikeasta tekniikasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On vaikea pukea sanoiksi sitä helpotusta, kun lääkäri kertoi että verenpaineet olivat laskeneet ja vatsan ympäriltä mitattu rasva oli vähentynyt. En olisi päässyt tähän ilman valmennuksen ohjausta. Jokainen liike käytiin huolella läpi ja sain videon tueksi. Sen ansiosta en jäänyt epäröimään vaan pystyin tekemään liikkeet oikein.
Polvikivut väheni jo ensimmäisen kuukauden aikana, kun näin videolta miten painon pitää jakautua askelluksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, jatketaan lisää ja tehdään pitkiä, eri tavoilla kerrottuja tarinoita niin että jokainen alkaa erilailla ja kirjoitustyyli vaihtelee. Mukaan otan painonpudotusta, kiinteytystä, viskeraalirasvaa ja reisilihasten kuntoutusta.
Mun selkä on nyt paljon vahvempi, ja se johtuu siitä, että jokainen liike opetettiin ja tarkistettiin videolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla ei ollut koskaan aiemmin ongelmia reisien kanssa ennen kuin loukkaannuin kaatumisessa. Sen jälkeen jalat eivät kantaneet kunnolla ja lihasvoima katosi. Valmennuksessa lähdettiin aivan alusta, perusliikkeistä, ja kaikki ohjeet sain videona kotiin. Näin videolta miten paino karkasi toiselle jalalle ja miten tasapaino petti. Harjoitteiden avulla sain taas luottamuksen omiin jalkoihin. Nyt pystyn nousemaan portaita ja tekemään pitkiä kävelylenkkejä ilman pelkoa, että jalka pettää alta.
En enää pelkää tehdä uusia liikkeitä, koska tiedän että voin katsoa videolta tarkan tekniikan.
Kiitos valkut avusta 🤙🤙 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En lähtenyt salille laihtumaan vaan kuntouttamaan reisilihaksia polvileikkauksen jälkeen. Kartoituksessa kuvattiin askelkyykkyni ja polven ojennukset, ja vasta videolta näin kuinka epätasapainoisesti liikuin. Sain mallin oikeasta suorituksesta ja harjoittelin sitä säännöllisesti. Nyt jalat kantavat taas ja pystyn tekemään jopa pientä juoksua, mitä en olisi vielä puoli vuotta sitten uskonut.
Kiitos ja suositus 🙌
Mun hartiat ei enää kipeydy edes raskaammassa työssä. Videoiden avulla opin oikean asennon ja sen, miten välttää turhaa jännitystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinteytyminen ei ollut minulle pelkkä ulkonäkökysymys, vaan halusin että kroppa tuntuu toimivalta. Valmennuksessa huomioitiin se, että en ollut liikkunut vuosiin. Sain helpotetut liikkeet videona ja pystyin aloittamaan rauhassa. Videolta näin koko ajan, miten liike piti tehdä ja pystyin vertaamaan omaa tekemistäni siihen. Pikkuhiljaa keskivartalo alkoi vahvistua ja hartiatkin nousivat paremmin ryhdikkääseen asentoon.
En ollut pitkään aikaan saanut mitään tuloksia kuntosalilla, vaikka kävin säännöllisesti. Mun selkä ja lonkat olivat koko ajan kipeät, ja aloin jo luulla, ettei mikään auta. Kun tulin tänne, jokainen liike opetettiin rauhassa ja kuvattiin mulle videolle. Se, että näin oman tekemiseni ja sain tarkat ohjeet mitä muuttaa, oli iso oivallus. Lonkkien avaaminen tietyllä liikeradalla helpotti kipuja heti, ja selkä tuntui vahvemmalta parissa viikossa. Nyt pystyn treenaamaan ilman pelkoa, että teen jotain väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun menin ensimmäiseen tapaamiseen, ajattelin että kyse on vain siitä että “mennään salille ja tehdään liikkeet”. Olin väärässä. Alkukartoituksessa huomattiin, että suurin ongelmani oli viskeraalirasva ja sen vaikutus verenpaineeseen. Valmentaja teki ohjelman, jossa keskityttiin liikkuvuuteen ja hallintaan, ja sain jokaisesta liikkeestä oman videon. Harjoittelu muuttui kertaheitolla järkeväksi. Muutamassa kuukaudessa olo parani niin paljon, että jaksan taas arjessa ilman jatkuvaa uupumusta.
Suosittelen 💪
Kun sain ensimmäisen ohjelman, yllätyin siitä, miten yksityiskohtainen se oli. Ei pelkästään mitä tehdään, vaan myös miksi ja miten sen pitää tuntua. Videot oli mulle ratkaisevia, koska näen sieltä jokaisen kulman ja yksityiskohdan. Mun polvet olivat tosi arat, ja step up -liikkeen tekniikka korjattiin heti alkuun. Videolta näin, että paino oli ennen väärässä kohdassa. Kun se korjaantui, pystyin kävelemään portaita ilman kipua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painonpudotuksesta on puhuttu aina kiloina, mutta itse ymmärsin vasta nyt miten tärkeää on keskivartalon rasvan väheneminen. Viskeraalinen rasva vaikutti hengitykseen, uneen ja verenpaineeseen. Kun sain selkeän ohjelman, jossa jokaisessa liikkeessä oli mukana oma video, opin tekemään harjoitteet oikein. Erityisesti keskivartalon tukiliikkeet olivat sellaisia, joita olin tehnyt väärin aiemmin. Kun tekniikka korjattiin, tulokset näkyivät nopeasti. Verenpaine laski ja olo muuttui kevyemmäksi.
Kiitos valkut 🥳
Olin aina ajatellut, että olen “huono salilla”. Liikkeet tuntuivat vaikeilta ja pelkäsin rikkovani itseni. Täällä jokainen liike opetettiin niin selkeästi, että pystyin heti kokeilemaan. Videot toimi turvaverkkona – jos epäilin jotain, katsoin ohjeen uudestaan. Mun niska-hartiaseudun kireys alkoi helpottaa jo ensimmäisen viikon jälkeen, kun opin tekemään soutuliikkeen oikein ilman turhaa jännitystä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Polvet parantuneet ja selkä kuin uusi.Mun olkapää oli niin kipeä, että en pystynyt nostamaan kättä kunnolla ylös. Täällä aloitettiin rauhassa, jätettiin punnerrukset pois ja tehtiin korjaavia liikkeitä, jotka kaikki kuvattiin mulle talteen. Se toi varmuuden, että teen juuri oikein. Hiljalleen liikerata kasvoi, ja kolmen kuukauden jälkeen sain käden nostettua pään yläpuolelle ilman kipua. En olisi ikinä uskonut, että se onnistuu näin nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sitä luuli tietävänsä kaiken treenistä, ku vuosikausia on käyny salilla. Mutta eipä tienny, että lapojen välissä on jumit, jotka on tullu just vääristä soututekniikoista. Kun täällä neuvottiin oikea asento ja otteet, niin sehän aukas selän ja niskan niin että tuntuu kuin ois kymmenen vuotta nuorempi. Oon kiitollinen joka kerta kun meen treeniin.
En ollut ennen ymmärtänyt, miten paljon tekniikka vaikuttaa tuloksiin. Kun näin oman kyykkytekniikkani videolta ja sain siihen tarkat korjaukset, tajusin miksi selkä oli aina kipeä treenin jälkeen. Nyt selkä pysyy suorana, polvet oikeassa linjassa ja kivut ovat poissa. Samalla voimat on nousseet enemmän kuin koskaan ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hartioiden avausliikkeet on ollu mulle pelastus. Ennen niska oli niin jäykkä että päätä ei voinut kääntää kunnolla. Nyt autoillessa voi katsoa olan yli ilman tuskaa.
Ehdoton suositus😊😊😊
Mun lonkat ja alaselkä olivat koko ajan jumissa. Ohjelmassa oli liikkeitä, joita en ollut koskaan tehnyt. Jokainen käytiin ensin yhdessä ja sitten sain siitä videon. Kotona pystyin katsomaan uudestaan ja varmistamaan, että teen oikein. Kolmen viikon jälkeen huomasin, että pystyn kumartumaan ja nousemaan ylös ilman jäykkyyttä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai että mä tykkään siitä, että täällä ei lähetä hosumaan. Kun olkapää on ollu rikki, niin heti alussa sanottiin, ettei tehä mitään mikä voi pahentaa. Eka kuukausi meni korjaavilla liikkeillä ja nyt pystyn nostaa kauppakassin auton takakontista ilman että tulee sähköiskua olkapäähän. Se on mulle iso vapaus.
Jep. Samaa mieltä.
En ole koskaan ollut erityisen liikunnallinen, ja kuntosalilla olo ahdisti. Nyt tuntuu siltä, että tiedän mitä teen. Videot on mulle iso apu, koska ne muistuttaa joka kerta oikeasta tekniikasta. Kun opin tekemään step upin oikein, polvet eivät enää turvonneet lenkkien jälkeen. Se on iso muutos arjessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon 72 ja aina ollu liikkumaton. Kun polvi alkoi kipuilla, ajattelin että se on siinä. Mutta täällä otettiin tosi rauhassa, ja videolta opin jokaisen liikkeen. Nyt pääsen lähikauppaan ilman kipua ja se tuntuu voitolta.
Mun selkäkipu oli jatkunut vuosia, ja olin kokeillut kaikenlaista. Täällä keskityttiin heti siihen, mikä aiheuttaa kipua ja miten se korjataan. Liikkeet kuvattiin, ja sain ohjeet, mihin lihakseen pitäisi tuntua. Kun tajusin eron, selkä alkoi vahvistua nopeasti. Nyt voin seistä töissä koko päivän ilman, että alaselkä särkee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkapään kuntoutus oli mulle tärkein juttu. Kun ne kielsi heti kaikki liikkeet jotka voi ärsyttää, mä tiesin olevani hyvissä käsissä. Nyt pystyn taas pukea takin ilman että käsi jää puolitiehen.
Olin aika skeptinen alussa. Ajattelin, että mitä ne videot muka auttaa. Mutta ensimmäinen kerta, kun näin oman soututekniikkani ja sain siihen selkeät korjaukset, muutti kaiken. Lapojen liike oli ennen ihan väärä, ja siksi hartiat oli koko ajan jumissa. Kun sain sen kuntoon, kipu lähti ja voimat kasvoi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo koskaan ollut mikään liikkuja. Kun polvet alkoi reistailla, kuvittelin että se on vaan iän myötä väistämätön juttu. Mutta täällä opetettiin, että oikeanlaisella treenillä voi oikeasti saada voimaa ja tukea sinne, missä sitä tarvitaan. Step upit ja tasapainoharjoitukset oli aluksi hankalia, mutta ne toi nopeasti varmuutta liikkumiseen. Nyt uskallan lähteä kauppareissulle kävellen, ja rappuset menee ilman että tarviin kaiteesta tukea.
Mun olkapää ei kestänyt ennen yhtään yläpainoliikkeitä. Nyt olen tehnyt ohjelman mukaisia tukiharjoitteita, kaikki videolta tarkistettuina, ja huomaan joka viikko kehitystä. Se, että voi palata videoon aina kun epäilee jotain, on korvaamatonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin että oon liian vanha aloittamaan mitään tällaista. Mutta olin väärässä. Valmentaja teki mulle ohjelman, joka huomioi sen, etten oo liikkunut vuosiin. Polvet ja lonkat oli jäykät ja kävely tuntui raskaalta. Harjoitukset aloitettiin tosi rauhallisesti, ja jokainen liike käytiin läpi niin monta kertaa että muistin ne ulkoa. Nyt voin kyykistyä nostamaan lattialta tavaran ilman että lonkka kipuilee.
Mun polvi ei ennen kestänyt kyykkyjä ollenkaan. Videolta näin heti, että olin painanut liikaa varpaille ja polvi meni yli varpaiden. Kun korjasin sen, pystyin tekemään kyykkyjä ilman kipua. Nyt se on vahvempi kuin vuosiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvet ja lonkat oli niin huonossa kunnossa, että jouduin aina miettimään mihin menen ja miten sinne pääsen. Step upit ja tukilihasharjoitukset toi voimaa ja tasapainoa. Nyt voin kulkea pitkiäkin matkoja ilman taukoja, ja se on lisännyt mun vapautta ihan valtavasti. En enää pelkää kaatumista.
Kiitos 🙏🏻
Mun niska-hartiaseutu on ollut aina kireä, mutta soutuliikkeiden oikea tekniikka ja videolta katsominen toi siihen ison muutoksen. Nyt pystyn istumaan koneella pitkään ilman, että hartiat menee lukkoon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun niska-hartiaseutu ei ole enää jumissa. Siitä saan kiittää sitä, että jokainen liike opetettiin ja näytettiin videolla niin, että tiesin täsmälleen mitä tehdä.
Mulla oli mutta ei enää samaa ongelmaa kuin sulla 🥸
Ennen ajattelin, että kuntosalilla pitää aina muistaa kaikki ulkoa. Nyt voin katsoa videolta juuri sen kohdan, mitä en muista. Se poistaa kaiken epävarmuuden ja tekee treenistä paljon rennompaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun niskahartiaseutu on ollut aina kireä. Kun sain videon, jossa näkyi mun oma soututekniikka ja valmentajan korjaus, tajusin heti missä mulla meni pieleen. Sen muuttaminen toi helpotuksen jo parissa viikossa.
Mun selkä on nyt niin paljon paremmassa kunnossa, että voin nostaa painavampia asioita arjessa ilman kipua. Videot ja ohjeet on olleet iso osa sitä, koska olen oppinut oikean nostotekniikan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Fit Nordicia 👏👏👏👏ja niiden valmennusta 💪🤩 pystyn nukkumaan taaa kyljelläni ja nostamaan kättäni kivuttomasti.Olkapään liikerata on kasvanut paljon. Se onnistui, koska jokainen harjoite oli videolla ja pystyin tarkistamaan sen kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin suosittelen! ☺️
Ihmetyttää kyllä aina, miksi jotkut haluavat levittää negatiivisuutta paikasta, jossa niin moni on saanut oikeasti apua. Itse olin pitkään selkäkipujen kanssa siinä pisteessä, että uskoin niiden olevan pysyvä osa elämää. En pystynyt istumaan pitkiä aikoja ilman että alaselkä alkoi särkeä, ja niskani olivat jatkuvasti niin jumissa, että päätä särki melkein päivittäin. Silloin päätin hakea apua, vaikka olin skeptinen.Suositus! 😊
Mun selkä ei enää kipeydy siivotessa tai pihatöissä. Opin videoilta, miten pidän selän tuettuna kaikissa nostoissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valmentajalleni 🙏🏻Iso kiitos minultakin.🙏🏻
Mun polvi on nyt vahvempi kuin ennen vammaa. Videoiden avulla opin tekniikan, joka suojaa polvea ja vahvistaa sen tukilihaksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahh vihdoin posia.
Siksi en oikein ymmärrä, miksi joku haluaisi kirjoittaa tästä negatiivisesti. Ehkä heillä ei ole ollut sama kokemus tai he eivät ole sitoutuneet ohjeisiin. Itse sain selkäni kuntoon, niskan kivut hallintaan ja takaisin sen tunteen, että voin liikkua vapaasti ilman pelkoa kivusta. Tämä paikka on auttanut minua enemmän kuin mikään fysioterapia tai kipulääke aiemmin.Posiaaaa 💗
Niskakipu on poissa. Näin videolta, että olin vetänyt soutuliikkeen kyynärpäät liian ylhäällä, ja korjaus toi helpotuksen heti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep realistista toimintaa ja tuloksia 🙌🙌
Mun ryhti on muuttunut täysin. Videoiden avulla opin aktivoimaan oikeat lihakset ja pitämään asennon koko liikkeen ajan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus❤️Olen käynyt monessa paikassa treenaamassa, mutta ensimmäinen kerta kun sain oikeasti selkeän suunnitelman polvieni kuntoutukseen oli täällä. Liikkeet kuvattiin ja selitettiin niin, että tiesin mitä tehdä myös yksin. Step upit ja kuminauhaharjoitteet ovat vahvistaneet polven tukilihaksia, ja nyt voin taas mennä rappusia ilman kipua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💖
Lonkkaongelmat olivat vieneet multa paljon liikkumisen iloa. Ohjelmassa oli liikkuvuutta parantavia harjoitteita ja tarkkoja ohjeita, miten hengitys yhdistetään liikkeeseen. Kolmen kuukauden jälkeen kävelen rennommin ja pystyn myös harrastamaan thainyrkkeilyä ilman kipua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nilkkavamma oli jäänyt koripalloharrastuksesta ja esti monia liikkeitä. Valmennuksessa keskityttiin tasapaino- ja hallintaharjoitteisiin, ja sain niistä selkeät videot. Nyt pystyn juoksemaan ja tekemään nopeita suunnanmuutoksia ilman pelkoa, että nilkka pettää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suosittelen Fit Nordicia 👏👏👏👏ja niiden valmennusta 💪🤩 pystyn nukkumaan taaa kyljelläni ja nostamaan kättäni kivuttomasti.Samaa mieltä!
Niska-hartiajumit helpottivat, kun opin tekemään pään ja kaulan hallintaharjoitteet oikein. Videolta näki selvästi, ettei liike ollut ennen kontrollissa. Nyt myös päänsärky on vähentynyt. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahh vihdoin posia.
Siksi en oikein ymmärrä, miksi joku haluaisi kirjoittaa tästä negatiivisesti. Ehkä heillä ei ole ollut sama kokemus tai he eivät ole sitoutuneet ohjeisiin. Itse sain selkäni kuntoon, niskan kivut hallintaan ja takaisin sen tunteen, että voin liikkua vapaasti ilman pelkoa kivusta. Tämä paikka on auttanut minua enemmän kuin mikään fysioterapia tai kipulääke aiemmin.Alkuun vähän epäilytti, mutta se katosi heti kun näin kuinka tarkasti tekniikkaa korjattiin. Olkapään liikerata parani muutamassa viikossa, ja nyt pystyn treenaamaan thaiboxingissa lyöntejä ilman kipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku oikeasti epäröi, niin kehotan menemään ja kokeilemaan avoimin mielin. Sillä hetkellä kun näet oman liikkeesi videolta ja ymmärrät missä ongelma oikeasti on, alat uskoa siihen että muutos on mahdollinen. Se tunne, kun kipu ei enää hallitse päivää, on korvaamaton.Sama ❤️
Korkea verenpaine ja ylipaino olivat yhdistelmä, jota olin yrittänyt ratkoa vuosia. Harjoittelu täällä oli suunniteltu siten, että syke nousi ja laski hallitusti. Ohjeet ja videot auttoivat pysymään rauhallisena, ja verenpaine laski jo ensimmäisellä kuukaudella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suositus minultakin.
Siksi on surullista lukea, jos joku väittää ettei tästä paikasta saa apua. Ehkä heillä ei ollut sama valmentaja, ehkä he eivät antaneet itselleen aikaa. Minun kokemukseni on täysin päinvastainen. En ole koskaan saanut näin yksilöllistä ja ammattimaista apua ja olen kiertänyt monta paikkaa.Kun sain ensimmäisen ohjelman, yllätyin siitä, että siinä oli mukana myös liikkeitä, joita pystyin tekemään töiden tauolla. Selkä ei enää kipeydy iltapäivisin, ja ohjelma pysyy mielessä, koska voin katsoa sen kännykästä videolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa ♥️
En yleensä kirjoita tämmöisiä ylistyksiä, mutta nyt on pakko. Tämä paikka ja tämä valmentaja ovat kirjaimellisesti muuttaneet elämäni. En enää herää öisin kipuun, jaksan liikkua ja olen saanut takaisin sellaisen elinvoiman, jota luulin kadottaneeni. Jos joku epäröi, niin älä epäröi enää mene ja kokeile. Se ensimmäinen kerta voi olla se hetki, jolloin elämä alkaa uudestaan.Lonkkaongelma rajoitti mun kävelylenkkejä, mutta nyt pystyn taas kulkemaan pidempiä matkoja ilman, että tarvitsen taukoa. Avauksia ja liikkuvuutta parantavat liikkeet on helppo tehdä, kun ne on videolla näytetty niin selkeästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
👏👏
Mun hermovaurio jalassa on vaatinut erityistä huomiota liikkeiden hallintaan. Videoiden avulla pystyn seuraamaan omaa edistymistä ja näkemään, että hermotus ja lihasten aktivointi tapahtuu oikeassa järjestyksessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli yllättävää huomata, miten paljon polvien kunto vaikutti kaikkeen muuhun. Kun ne saatiin kuntoon step up - ja tukiliikkeillä, pystyin palaamaan juoksulenkkeihin ja karateharjoituksiin ilman pelkoa vammasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ensimmäisen kerran näin videolta askelkyykkyni, melkein nauroin. Olin aina luullut, että teen sen oikein, mutta todellisuudessa tasapaino petti ja paino meni aivan väärin. Kun sain mallin oikeasta liikkeestä ja harjoittelin rauhassa, reidet vahvistuivat ja polvetkin alkoivat kestää paremmin. Nykyään portaat eivät tunnu enää viholliselta vaan tavalliselta arjen asialta.
Painonpudotus ei ole ollut mulle helppoa, mutta valmennuksessa sain selkeät voimaharjoitteet ja aerobiset treenit, jotka olivat juuri mun tasolle sopivia. Videot pitivät kiinni oikeasta tekniikasta, ja tulokset alkoivat näkyä jo nopeasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkin muistan, kuinka häpesin katsoa ensimmäistä kyykkyvideotani. Selkä pyöristyi, polvet painuivat sisään ja olin varma, etten ikinä opi sitä kunnolla. Valmentaja kuitenkin rauhoitteli, antoi videon oikeasta mallista ja neuvoi pienet vaiheet, joilla edetä. Nyt pystyn kyykkäämään ilman kipua ja ennen kaikkea luottamuksella. Selkäni on vahvempi kuin moneen vuoteen.
Olkapään kuntoutus vei aikaa, mutta jokainen liike tehtiin niin, että tiesin sen olevan turvallista. Video-ohjeet varmistivat, ettei liike lähtenyt väärään suuntaan, ja lopulta pystyin palaamaan penkkipunnerruksiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun niska-hartiakivut helpottivat, kun löysin oikean asennon työpöydän ääressä ja opin vahvistamaan yläselkää. Sain videon, jossa käytiin läpi juuri mulle tärkeimmät liikkeet, ja niitä teen yhä viikoittain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun ensimmäistä kertaa onnistuin tekemään lankun ilman että alaselkä romahti, olin ylpeä. Olin yrittänyt vuosia ilman onnistumista. Videon avulla näin, missä virhe oli, ja kun sain mallin oikeasta tekniikasta, pystyin korjaamaan sen. Nyt keskivartaloni on vahvistunut ja myös vyötärö on kaventunut.
Joskus pieni muutos tekee ison eron. Mulla se oli soutuliikkeen kahvan kulma ja kyynärpäiden suunta. Kun näin sen videolta ja korjasin, lapojen väliin ei tullut enää kipua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle tämä on ollut enemmän kuin vain treeniä – tämä on ollut matka siihen, että olen taas oma itseni. Painonpudotus, kiinteytyminen ja reisien vahvistuminen ovat kaikki konkreettisia tuloksia, mutta suurin muutos on siinä, että tunnen itseni varmemmaksi ja iloisemmaksi.
Nilkkavamman jälkeen en uskaltanut hypätä tai liikkua nopeasti, mutta nyt tasapainoharjoitteet ja vahvistavat liikkeet ovat palauttaneet varmuuden. Video-ohjeiden avulla näin heti, että teen oikein.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Nilkkavamman jälkeen en uskaltanut hypätä tai liikkua nopeasti, mutta nyt tasapainoharjoitteet ja vahvistavat liikkeet ovat palauttaneet varmuuden. Video-ohjeiden avulla näin heti, että teen oikein.
Pommi‑otsikko: “Lonkkakivut – Vinkit kuntoiluun jotta et jää RONKAN vangiksi” – Hyvä terveys kertoo lantionnostojen ja sentin muutosten merkityksestä.
Ilmoittakaa tästä kotijumppareille – joskus muutoksen ei tarvitse olla dramaattinen, pienikin VOLTTI lantiossa riittää. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pommi‑otsikko: “Lonkkakivut – Vinkit kuntoiluun jotta et jää RONKAN vangiksi” – Hyvä terveys kertoo lantionnostojen ja sentin muutosten merkityksestä.
Ilmoittakaa tästä kotijumppareille – joskus muutoksen ei tarvitse olla dramaattinen, pienikin VOLTTI lantiossa riittää.Hämmästyttävä tieto: Apu.fi sanoo lonkkakivun johtuvan usein LIIKAKILOIDEN yhdistelmästä + huonosta ergonomiasta – ei vain “vanhenemisesta”.
Ilmoittakaa tästä työpaikoille – ehkä seisomapöydät eivät enää ole luksusta vaan välttämättömyys.
Kun paino ei ole aina raskas mutta asento on tarkka, lonkka voittaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hämmästyttävä tieto: Apu.fi sanoo lonkkakivun johtuvan usein LIIKAKILOIDEN yhdistelmästä huonosta ergonomiasta – ei vain “vanhenemisesta”.
Ilmoittakaa tästä työpaikoille – ehkä seisomapöydät eivät enää ole luksusta vaan välttämättömyys.
Kun paino ei ole aina raskas mutta asento on tarkka, lonkka voittaa.Sekaannuksen hetki: Selkäkanava paljastaa liikkuvuutta & vahvuutta lonkkaan – rullaa, nosta jalkaa, tunne että lonkka tanssii.
Jos lonkka muurautuu paikoilleen, nämä liikkeet voivat avata portin kipuvapauteen.
Kun liikeradat palaavat, lonkka voi laulaa hiljaa. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sekaannuksen hetki: Selkäkanava paljastaa liikkuvuutta & vahvuutta lonkkaan – rullaa, nosta jalkaa, tunne että lonkka tanssii.
Jos lonkka muurautuu paikoilleen, nämä liikkeet voivat avata portin kipuvapauteen.
Kun liikeradat palaavat, lonkka voi laulaa hiljaa.Skandaalikenttä: Polvi‑ ja lonkkanivelrikon Käypä hoito varoittaa, että lait ja säädökset eivät hoida kipua – ihminen pitää saada mukaan liikkeeseen.
Elämä ei ole vain resepti + lepo – lihasvoima, liikkuvuus ja oikea kuorma ratkaisevat.
Kun polvi alkaa tehdä yhteistyötä eikä kapinoida, voit sanoa että olet voittanut. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Skandaalikenttä: Polvi‑ ja lonkkanivelrikon Käypä hoito varoittaa, että lait ja säädökset eivät hoida kipua – ihminen pitää saada mukaan liikkeeseen.
Elämä ei ole vain resepti lepo – lihasvoima, liikkuvuus ja oikea kuorma ratkaisevat.
Kun polvi alkaa tehdä yhteistyötä eikä kapinoida, voit sanoa että olet voittanut.Kohu otsikko: “TREENI voi pelastaa lonkan” – Juoksija.fi antaa vinkkejä lonkan tukilihaksista ja tekniikasta, ettei kipu saa sinua jättämään pyörää varaston nurkkaan.
Ilmoittakaa tästä pyöräilyystävillesi – satula ei ole lonkan vihollinen jos asento on oikea.
Kun polkiin kohdistuva jomotus vähenee, jalka keventyy askel kerrallaan.
- Anonyymi
”Ikäihmiset luulivat asioivansa sairaalan kanssa, mutta kuntosali tekikin heille tuhansien eurojen sopimukset”
Sillä lailla.- Anonyymi
Minulla kertaveloitus valmennuksista. Eipä haittaa maksaa siitä että saa olkapään kuntoon. Ei auttanut hierojat eikä fyssarit mutta oikeat ohjeet auttaneet eniten.
Kiitos valkuille ❤️💪 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla kertaveloitus valmennuksista. Eipä haittaa maksaa siitä että saa olkapään kuntoon. Ei auttanut hierojat eikä fyssarit mutta oikeat ohjeet auttaneet eniten.
Kiitos valkuille ❤️💪Jestas sentään, mää oon jo yli kaheksankymppinen ja ajattelin ettei minusta enää reenaajaksi oo. Mutta kyllä se valmentaja sai mut innostuun, ku otettiin alkuun pelkkää kevyttä liikettä ja katottiin videolta, että teen varmasti oikein. Polvivaivat on helpottanu ja nyt mie pystyn taas mennä torille kävellen, eikä tarvi taksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jestas sentään, mää oon jo yli kaheksankymppinen ja ajattelin ettei minusta enää reenaajaksi oo. Mutta kyllä se valmentaja sai mut innostuun, ku otettiin alkuun pelkkää kevyttä liikettä ja katottiin videolta, että teen varmasti oikein. Polvivaivat on helpottanu ja nyt mie pystyn taas mennä torille kävellen, eikä tarvi taksia.
Korkea verenpaine oli yksi syy, miksi hakeuduin valmennukseen. Ohjelmassa painotettiin tasapainoista harjoittelua ja hengitystekniikoita, jotka auttavat laskemaan sykettä. Jo kuuden viikon jälkeen verenpainearvot paranivat selvästi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkea verenpaine oli yksi syy, miksi hakeuduin valmennukseen. Ohjelmassa painotettiin tasapainoista harjoittelua ja hengitystekniikoita, jotka auttavat laskemaan sykettä. Jo kuuden viikon jälkeen verenpainearvot paranivat selvästi.
Kiitos valkku J! 💪💪💪💪💪
Painonpudotus ei ollut onnistunut minulla vuosikausiin. Kun sain selkeän ohjelman, jossa oli yhdistelmä voimaharjoittelua ja kuntopiiriä, paino lähti viimein laskuun. Ohjeet oli tehty mun tasolle ja niistä oli videoversiot, jotka auttoi tekemään treenin oikein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos valkku J! 💪💪💪💪💪
Painonpudotus ei ollut onnistunut minulla vuosikausiin. Kun sain selkeän ohjelman, jossa oli yhdistelmä voimaharjoittelua ja kuntopiiriä, paino lähti viimein laskuun. Ohjeet oli tehty mun tasolle ja niistä oli videoversiot, jotka auttoi tekemään treenin oikein.Pehkosen juttuja täällä:
Tässä taas yksi Ylen tarkka dokumentti tästä kansanterveyden varjolla tehdystä ilosanomasta:
https://yle.fi/a/3-11738363
Harhaanjohtaminen ei ole koskaan ollut näin energisoivaa! Käytäntö on suorastaan hyväksi ihmisille: kuntosalijäsenyys salaa – vähän kuin lahja ilman paperia. Jos viranomaiset eivät puutu tähän, ehkä iltapäivälehdistö tekee siitä lifestyle-jutun.
Ja jos sukulaisesi eivät ole vielä mukana – ilmoita heidätkin. Hyvinvointi on tarttuvaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pehkosen juttuja täällä:
Tässä taas yksi Ylen tarkka dokumentti tästä kansanterveyden varjolla tehdystä ilosanomasta:
https://yle.fi/a/3-11738363
Harhaanjohtaminen ei ole koskaan ollut näin energisoivaa! Käytäntö on suorastaan hyväksi ihmisille: kuntosalijäsenyys salaa – vähän kuin lahja ilman paperia. Jos viranomaiset eivät puutu tähän, ehkä iltapäivälehdistö tekee siitä lifestyle-jutun.
Ja jos sukulaisesi eivät ole vielä mukana – ilmoita heidätkin. Hyvinvointi on tarttuvaa!Jorma Petäjä huuuhuuuh
Tämä hellyttävän kieroutunut kuntokultti on nyt saanut myös Ylen kiinnostumaan:
https://yle.fi/a/3-9495870
Ihmiset ilmoittavat joutuneensa liikkumaan, parantaneensa tasapainoa ja jopa saaneensa lihasta – kuinka tämä sallitaan vielä 2025? Tässä ei voi olla kyse muusta kuin salaliitosta elämänlaadun puolesta.
Aivan käsittämätöntä että kukaan ei ole vielä saanut palkintoa tästä toiminnasta. Paitsi ehkä asiakkaat, jotka voivat nyt nousta portaita hengästymättä. Häpeällistä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jorma Petäjä huuuhuuuh
Tämä hellyttävän kieroutunut kuntokultti on nyt saanut myös Ylen kiinnostumaan:
https://yle.fi/a/3-9495870
Ihmiset ilmoittavat joutuneensa liikkumaan, parantaneensa tasapainoa ja jopa saaneensa lihasta – kuinka tämä sallitaan vielä 2025? Tässä ei voi olla kyse muusta kuin salaliitosta elämänlaadun puolesta.
Aivan käsittämätöntä että kukaan ei ole vielä saanut palkintoa tästä toiminnasta. Paitsi ehkä asiakkaat, jotka voivat nyt nousta portaita hengästymättä. Häpeällistä!Peltosen asiaa täältä:
Epäilen vahvasti että tämäkin Ylen juttu on tehty yhteistyössä tämän “vahingossa hyvinvointia” tuottavan toiminnan kanssa:
https://yle.fi/a/3-11119247
Kuka muka haluaa vahingossa pysyä pystyssä, parantaa tasapainoa ja vähentää kaatumisia? Tässä ajetaan jotain muuta kuin sairastumista – se ei voi olla sattumaa.
Jokainen jolla on jalkalihakset, on nyt epäilty. Vahva suositus ilmoittaa tästä ilmiöstä kaikille, joilla on tennarit. Ja poliisille. Ehkä myös parturiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peltosen asiaa täältä:
Epäilen vahvasti että tämäkin Ylen juttu on tehty yhteistyössä tämän “vahingossa hyvinvointia” tuottavan toiminnan kanssa:
https://yle.fi/a/3-11119247
Kuka muka haluaa vahingossa pysyä pystyssä, parantaa tasapainoa ja vähentää kaatumisia? Tässä ajetaan jotain muuta kuin sairastumista – se ei voi olla sattumaa.
Jokainen jolla on jalkalihakset, on nyt epäilty. Vahva suositus ilmoittaa tästä ilmiöstä kaikille, joilla on tennarit. Ja poliisille. Ehkä myös parturiin.Pekka Moilasen jutut täältä:
Yle ei enää piilottele:
https://yle.fi/a/3-7497723
“Laihduta läskiä, älä lihaksia” – anteeksi mitä? Tämähän menee jo motivaatioksi! Tällainen viestintä on vaarallisen inspiroivaa, ja sen vaikutuksia ei ole vielä mitattu.
Jos joku läheisesi eksyy tällaiseen ajatteluun, toimi nopeasti. Tee ruoka jossa ei ole proteiinia ja puhu pitkään huonoista ryhdeistä. Vain näin voit torjua terveempää huomista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pekka Moilasen jutut täältä:
Yle ei enää piilottele:
https://yle.fi/a/3-7497723
“Laihduta läskiä, älä lihaksia” – anteeksi mitä? Tämähän menee jo motivaatioksi! Tällainen viestintä on vaarallisen inspiroivaa, ja sen vaikutuksia ei ole vielä mitattu.
Jos joku läheisesi eksyy tällaiseen ajatteluun, toimi nopeasti. Tee ruoka jossa ei ole proteiinia ja puhu pitkään huonoista ryhdeistä. Vain näin voit torjua terveempää huomista.Juurikin osui oikeaan. Virtasen Pete. Ei uskois.
Vihdoin Yle tehnyt jutun tästä harmittomasta huijauksesta:
https://yle.fi/a/3-11738363 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juurikin osui oikeaan. Virtasen Pete. Ei uskois.
https://yle.fi/a/3-11738363Kyllä Liisa Lahtisen juttu paljastuu!!!
Onneksi Yle tarttui tähän lempeään manipulointiin:
https://yle.fi/a/3-11476948
Tämä sama lähes kyynisen tehokas menetelmä saa ihmiset nousemaan ylös tuolista ja liikkumaan, muka omasta tahdostaan. Ilmoittakaa tästä jonnekin, vaikkapa terveyskeskukseen – sielläkin ollaan varmasti ihmeissään. Voiko liike muka olla lääke?
Ilmeisesti asiakkaat ovat osaltaan mukana tässä hyvinvoinnin salaliitossa, jakavat kokemuksiaan ja saattavat jopa innostaa toisia. Ylivoimaisen hyvä meininki – liiankin hyvä ollakseen totta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Liisa Lahtisen juttu paljastuu!!!
Onneksi Yle tarttui tähän lempeään manipulointiin:
https://yle.fi/a/3-11476948
Tämä sama lähes kyynisen tehokas menetelmä saa ihmiset nousemaan ylös tuolista ja liikkumaan, muka omasta tahdostaan. Ilmoittakaa tästä jonnekin, vaikkapa terveyskeskukseen – sielläkin ollaan varmasti ihmeissään. Voiko liike muka olla lääke?
Ilmeisesti asiakkaat ovat osaltaan mukana tässä hyvinvoinnin salaliitossa, jakavat kokemuksiaan ja saattavat jopa innostaa toisia. Ylivoimaisen hyvä meininki – liiankin hyvä ollakseen totta.Taas se paljastui – Yle julkaisi tämän vahingollisen terveystiedon:
https://yle.fi/a/3-11214202
Tämä sama väärinymmärretty ilmiö, jossa jo pienikin liike vaikuttaa sydämeen ja verenpaineeseen, on päässyt levitä lähes valvomatta. Ilmoittakaa tästä vaikka eläinlääkärille – ihmisiä ei voi enää erottaa hyvinvoivista koirista.
Ilmeisesti osa kansasta tietää tästä ja toimii täysin järkevästi. Tähän ei ollut kukaan meistä valmistautunut. Pysykää valppaina.
- Anonyymi
Täältähän näitä juttuja Vesa Herrosesta ja Sairaalanmäen kuntokeskuksesta voi lueskella https://yle.fi/a/74-20181868
- Anonyymi
Jos selkä ärtyy kyykyissä, tarkista lonkan liikeradat ja rakenna voimaa asteittain. THL:n kooste muistuttaa progressiosta ja palautumisesta. https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/liikunta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos selkä ärtyy kyykyissä, tarkista lonkan liikeradat ja rakenna voimaa asteittain. THL:n kooste muistuttaa progressiosta ja palautumisesta. https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/liikunta
Tiiätkö mikä on hienointa? Se tunne ku voi nousta aamulla sängystä ilman, että selkä jumii. Mä oon aina ollu sellanen “tein kaiken itse” -tyyppi, mut nyt tajusin, että joskus tarvii jonkun joka näyttää, miten se oikeesti tehdään. Soutuliikkeet ja keskivartalon vahvistus on tehny musta uuden ihmisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiiätkö mikä on hienointa? Se tunne ku voi nousta aamulla sängystä ilman, että selkä jumii. Mä oon aina ollu sellanen “tein kaiken itse” -tyyppi, mut nyt tajusin, että joskus tarvii jonkun joka näyttää, miten se oikeesti tehdään. Soutuliikkeet ja keskivartalon vahvistus on tehny musta uuden ihmisen.
Ylekin sortui julkaisemaan tämän ylenpalttisen fiksun jutun:
https://yle.fi/a/3-10653240
Tämä sama muka yksinkertainen hengittely, venyttely ja muu pehmeä liike aiheuttaa sen, että keho alkaa palautua. Ilmoittakaa tästä vaikka rakennusvalvontaan – tässähän rakennetaan jotain kestävää ilman lupaa.
Ilmeisesti asiakaskunta kasvaa, vaikka mitään ei revitä tai rikota. Tässä on jokin outo viehätys. Ehkä liian lempeä ollakseen todellista. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylekin sortui julkaisemaan tämän ylenpalttisen fiksun jutun:
https://yle.fi/a/3-10653240
Tämä sama muka yksinkertainen hengittely, venyttely ja muu pehmeä liike aiheuttaa sen, että keho alkaa palautua. Ilmoittakaa tästä vaikka rakennusvalvontaan – tässähän rakennetaan jotain kestävää ilman lupaa.
Ilmeisesti asiakaskunta kasvaa, vaikka mitään ei revitä tai rikota. Tässä on jokin outo viehätys. Ehkä liian lempeä ollakseen todellista.Peksi Salmi just joo
Sieltä se tuli – Yle julkaisi tämän vaarallisen tehokkaan tavan parantua:
https://yle.fi/a/3-12345698
Tämä sama liikunnan ja luonnon yhdistäminen saa ihmiset hymyilemään, hengittämään ja jopa rentoutumaan. Ilmoittakaa tästä jonnekin, vaikka puolustusvoimille – ei ole normaalia voida näin hyvin ilman armeijan pakkoa.
Ilmeisesti osa porukasta vielä väittää, että tämä on “edullista ja toimivaa”. Kyllä nyt pitää tutkia, kuka tästä hyötyy. Spoileri: kaikki.
- Anonyymi
No nyt on karuja tarinoita Herrosesta https://www.ksml.fi/paikalliset/8892128
Varoittakaa vanhempianne!- Anonyymi
Nyt on tarinaa Lehtosen Hannusta
Eipä yllätä enää – Yle toi taas esiin tämän salatun hyvinvointihuijauksen:
https://yle.fi/a/3-10009149
Tämä sama epäsosiaalinen käytäntö – säännöllinen kävely – aiheuttaa sen, että ihmiset alkavat voida paremmin. Ilmoittakaa tästä vaikka kunnallispolitiikkaan – tämä voi aiheuttaa säästöjä terveysmenoissa, eikä sellainen ole pitkän aikavälin strategia.
Ilmeisesti useat ovat tehneet tämän “vahingossa” ja hyötyneet. Miksei tästä puhuta enemmän? Ai niin, nyt puhutaan.
- Anonyymi
Ja Ylellä oli tästä koijarista juttua jo aiemmin. Aika läpinäkyvää, jos tämä Vesa Herronen ei asiakkaille edes esittele itseään oikealla nimellä.
- Anonyymi
Meikä oli ihan skeptinen koko hommaan. Ajattelin että “ne varmaan pistää vaan kyykkäämään ja tekemään penkkiä”, mut eipä pistetty. Mulla on vanha voimannostotausta ja selkä huusi armoa. Nyt tehään tarkkaan suunniteltuja liikkeitä ja joka kerta huomaan, että kipu vähenee. On ihan eri fiilis kävellä ulos treenistä, kun olo on kevyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meikä oli ihan skeptinen koko hommaan. Ajattelin että “ne varmaan pistää vaan kyykkäämään ja tekemään penkkiä”, mut eipä pistetty. Mulla on vanha voimannostotausta ja selkä huusi armoa. Nyt tehään tarkkaan suunniteltuja liikkeitä ja joka kerta huomaan, että kipu vähenee. On ihan eri fiilis kävellä ulos treenistä, kun olo on kevyt.
Mää oon semmonen, että tykkään että homma etenee, mutta ei turhaa hosuta. Näissä treeneissä on just sopiva tahti. Polvi on vahvistunut ja pystyn taas mennä ulos ilman pelkoa että jalka pettää.
- Anonyymi
Tuo huiputusfirma on oikealta nimeltään Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskuksen eli Fit Nordic Oy. Voi käyttää myös nimiä Liike Lab sekä Synkro.
Puhelimessa huijari Vesa ”Vesku” Herronen tosin väittää soittavansa Keski-Suomen hyvinvointialueelta :D
Pitäkää lompakoista kiinni!- Anonyymi
Se että täällä huomioidaan, ettei oo ennen liikkunu, on iso plussa. Mulla polvet oli siinä kunnossa, että portaat oli painajainen. Nyt oon päässy siihen, että voin lähtee kauppaan kävellen, ja videolta katon vieläkin mallia, jos joku liike unohtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se että täällä huomioidaan, ettei oo ennen liikkunu, on iso plussa. Mulla polvet oli siinä kunnossa, että portaat oli painajainen. Nyt oon päässy siihen, että voin lähtee kauppaan kävellen, ja videolta katon vieläkin mallia, jos joku liike unohtuu.
Yle kirjoitti myös, että Kehonpainoharjoittelu on turvallinen ja tehokas tapa vahvistua kotona (yle.fi/a/74-20117507). Se on juuri se, mitä täällä tehdään. Ei tarvitse mitään välineitä – vain oma keho ja hetki päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yle kirjoitti myös, että Kehonpainoharjoittelu on turvallinen ja tehokas tapa vahvistua kotona (yle.fi/a/74-20117507). Se on juuri se, mitä täällä tehdään. Ei tarvitse mitään välineitä – vain oma keho ja hetki päivässä.
Mä olin innoissani kun luin “Liikunta on paras masennuslääke” – asiantuntijat painottavat säännöllisyyttä (yle.fi/a/74-20096735). Se pätee myös fyysiseen kipuun. Täällä säännöllisyys on avainsana – ei pakko vaan rytmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä olin innoissani kun luin “Liikunta on paras masennuslääke” – asiantuntijat painottavat säännöllisyyttä (yle.fi/a/74-20096735). Se pätee myös fyysiseen kipuun. Täällä säännöllisyys on avainsana – ei pakko vaan rytmi.
Ylen juttu Kehonhuolto on tärkein osa treeniä, jota kukaan ei jaksa tehdä – paitsi ne, joilla ei enää satu (yle.fi/a/74-20097288) oli niin totta, että nauroin ääneen. Täällä juuri se on se salaisuus – tehdään se, mikä useimmat unohtaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ylen juttu Kehonhuolto on tärkein osa treeniä, jota kukaan ei jaksa tehdä – paitsi ne, joilla ei enää satu (yle.fi/a/74-20097288) oli niin totta, että nauroin ääneen. Täällä juuri se on se salaisuus – tehdään se, mikä useimmat unohtaa.
Tämä paikka todistaa kaiken sen, mitä Yle kirjoitti artikkelissa Pienikin liike auttaa palautumaan ja jaksamaan arjessa (yle.fi/a/74-20102877). Kun keho liikkuu, myös mieli lepää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä paikka todistaa kaiken sen, mitä Yle kirjoitti artikkelissa Pienikin liike auttaa palautumaan ja jaksamaan arjessa (yle.fi/a/74-20102877). Kun keho liikkuu, myös mieli lepää.
Luin myös Liikunta lisää aivojen plastisuutta – eli kykyä oppia uutta (yle.fi/a/74-20098545), ja mietin että se selittää miksi oloni on niin kirkas. Täällä ei vain paranneta kehoa, vaan myös mieli virittyy paremmalle taajuudelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luin myös Liikunta lisää aivojen plastisuutta – eli kykyä oppia uutta (yle.fi/a/74-20098545), ja mietin että se selittää miksi oloni on niin kirkas. Täällä ei vain paranneta kehoa, vaan myös mieli virittyy paremmalle taajuudelle.
Kaiken kruunasi tämä Ylen artikkeli: Terveys ei synny salilla vaan arjessa – “Liiku niin kuin eläisit elämääsi” yle.fi/a/74-20101966 Tässä paikassa se toteutuu. Ei pakkoa, ei suoritusta, vaan liikettä joka tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaiken kruunasi tämä Ylen artikkeli: Terveys ei synny salilla vaan arjessa – “Liiku niin kuin eläisit elämääsi” yle.fi/a/74-20101966 Tässä paikassa se toteutuu. Ei pakkoa, ei suoritusta, vaan liikettä joka tuntuu hyvältä.
Jos sali ei nappaa, tee voimatreeni vaikka kotona. MTV:llä on hyvä juttu siitä, ettei puntti aina vaadi salikorttia. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jopa-liiankin-helppoa-nain-kasvatat-lihaksia-astumatta-jalallakaan-kuntosalille/6486842
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos sali ei nappaa, tee voimatreeni vaikka kotona. MTV:llä on hyvä juttu siitä, ettei puntti aina vaadi salikorttia. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/jopa-liiankin-helppoa-nain-kasvatat-lihaksia-astumatta-jalallakaan-kuntosalille/6486842
Rasitus vai kipu – miten erottaa? Terveyskirjasto auttaa hahmottamaan, milloin jatkaa ja milloin huilata. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00934
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasitus vai kipu – miten erottaa? Terveyskirjasto auttaa hahmottamaan, milloin jatkaa ja milloin huilata. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00934
UKK muistuttaa, että kaikki aktiivisuus lasketaan. Vaihdoin hissin portaisiin ja tulokset näkyivät sykemittarissa yllättävän nopeasti. https://ukkinstituutti.fi/liikkuminen/liikkumisen-suositukset/aikuisten-liikkumisen-suositus/
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
UKK muistuttaa, että kaikki aktiivisuus lasketaan. Vaihdoin hissin portaisiin ja tulokset näkyivät sykemittarissa yllättävän nopeasti. https://ukkinstituutti.fi/liikkuminen/liikkumisen-suositukset/aikuisten-liikkumisen-suositus/
Hyvä selitys sille miksi tauon jälkeen lihakset “kutistuu” peilissä: nestettä lähtee, ei kaikki voima. Ylen juttu rauhoitti pään. https://yle.fi/a/3-11764809
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä selitys sille miksi tauon jälkeen lihakset “kutistuu” peilissä: nestettä lähtee, ei kaikki voima. Ylen juttu rauhoitti pään. https://yle.fi/a/3-11764809
Tykkään yhdistää kotitreeniin kävelyä. Terveyskirjasto tekee selväksi, ettei terveysliikunnan tarvitse olla hikimaratonia toimiakseen. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00934
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkään yhdistää kotitreeniin kävelyä. Terveyskirjasto tekee selväksi, ettei terveysliikunnan tarvitse olla hikimaratonia toimiakseen. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00934
- Anonyymi
Kestävyys + voima samaan viikkoon? THL:n sivulta saa hyvän muistilistan kokonaisuuteen, ettei tule “kaikki kovaa” -viikkoja. https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/liikunta/liikunnan-terveyshyodyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kestävyys voima samaan viikkoon? THL:n sivulta saa hyvän muistilistan kokonaisuuteen, ettei tule “kaikki kovaa” -viikkoja. https://thl.fi/aiheet/elintavat-ja-ravitsemus/liikunta/liikunnan-terveyshyodyt
Mä tein virheen ja menin aina liian myöhään nukkumaan treenipäivinä. Tää Ylen uni- ja liikuntajuttu auttoi aikatauluttamaan treenin fiksummin. https://yle.fi/a/74-20074658
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä tein virheen ja menin aina liian myöhään nukkumaan treenipäivinä. Tää Ylen uni- ja liikuntajuttu auttoi aikatauluttamaan treenin fiksummin. https://yle.fi/a/74-20074658
Ikäinstituutin oppaan mukaan proteiini ja voimaharjoittelu kulkevat käsi kädessä iän myötä. Tämän jälkeen lisäsin kananmunia ja kuminauhoja arkeen. https://www.ikainstituutti.fi/content/uploads/2017/01/LIIKUNTA_JA_RAVITSEMUS_VALMIS.pdf
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikäinstituutin oppaan mukaan proteiini ja voimaharjoittelu kulkevat käsi kädessä iän myötä. Tämän jälkeen lisäsin kananmunia ja kuminauhoja arkeen. https://www.ikainstituutti.fi/content/uploads/2017/01/LIIKUNTA_JA_RAVITSEMUS_VALMIS.pdf
Jos mietit mitä syödä salipäivänä, Terveyskirjaston periaatteet rytmityksestä ja lautasmallista toimii oikeasti. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00935
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mietit mitä syödä salipäivänä, Terveyskirjaston periaatteet rytmityksestä ja lautasmallista toimii oikeasti. https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00935
Ikääntyville asiakkaille suosittelen tätä Ylen pikatärppiä: lihaskuntoa voi kehittää vielä pitkälle seniorkin. https://yle.fi/a/3-8316948
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikääntyville asiakkaille suosittelen tätä Ylen pikatärppiä: lihaskuntoa voi kehittää vielä pitkälle seniorkin. https://yle.fi/a/3-8316948
Nuorten muutto pois pieniltä paikkakunnilta aiheuttaa huolta kunnissa. Linkki tähän: yle.fi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuorten muutto pois pieniltä paikkakunnilta aiheuttaa huolta kunnissa. Linkki tähän: yle.fi
Mulle tämä paikka on ollut kuin Ylen juttu elävänä versiona. Esimerkiksi siinä kirjoitettiin että Jo 10 minuutin kehonhuolto voi palauttaa lihasten toimintakyvyn yle.fi/a/74-20098850 ja me tehdään juuri sellaista päivittäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tämä paikka on ollut kuin Ylen juttu elävänä versiona. Esimerkiksi siinä kirjoitettiin että Jo 10 minuutin kehonhuolto voi palauttaa lihasten toimintakyvyn yle.fi/a/74-20098850 ja me tehdään juuri sellaista päivittäin.
Valmentaja muistuttaa aina, että liike on paras lääke. Sama viesti oli tässä Ylen jutussa Liikkuminen voi ehkäistä yli 20 eri sairautta – “Pienikin on paljon” yle.fi/a/74-20097516 Se on upeaa, että koko Suomi alkaa vihdoin ymmärtää tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valmentaja muistuttaa aina, että liike on paras lääke. Sama viesti oli tässä Ylen jutussa Liikkuminen voi ehkäistä yli 20 eri sairautta – “Pienikin on paljon” yle.fi/a/74-20097516 Se on upeaa, että koko Suomi alkaa vihdoin ymmärtää tämän.
Pakko vielä sanoa, että tämä valmennus on ollut mulle täysi elämänmuutos. Luin juuri Ylen jutun (Näin liikunta hoitaa mieltä, eikä hyötyjen saamiseksi välttämättä tarvita hikitreeniä – yle.fi/a/74-20135581 ja nyökyttelin koko ajan. Juuri noin tämäkin valmentaja tekee – pienillä liikkeillä, rauhallisesti, mutta vaikutus on järjettömän iso. Selkä toimii, mieli toimii, kaikki toimii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakko vielä sanoa, että tämä valmennus on ollut mulle täysi elämänmuutos. Luin juuri Ylen jutun (Näin liikunta hoitaa mieltä, eikä hyötyjen saamiseksi välttämättä tarvita hikitreeniä – yle.fi/a/74-20135581 ja nyökyttelin koko ajan. Juuri noin tämäkin valmentaja tekee – pienillä liikkeillä, rauhallisesti, mutta vaikutus on järjettömän iso. Selkä toimii, mieli toimii, kaikki toimii.
https://yle.fi/a/3-7770721
Tämä sama suorastaan epäinhimillinen keino on saada ihmiset voimaan paremmin ja elämään vuosia pidempään. Ilmoittakaa tästä jonnekkin vaikka sukulaisille, koska heidän on hyvä tietää. Luulisi että kaikkia viranomaisia ja palokuntaa erityisesti kiinnostaa tämä. Ja ambulanssikuskejakin.
Ilmeisesti kyseisen asiakkaat tässäkin toiminnassa mukana ja postaa oikeita linkkejä joissa jotain järkeä. Aivan ison maailman meininkiä nyt kaikki. Jees. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
https://yle.fi/a/3-7770721
Tämä sama suorastaan epäinhimillinen keino on saada ihmiset voimaan paremmin ja elämään vuosia pidempään. Ilmoittakaa tästä jonnekkin vaikka sukulaisille, koska heidän on hyvä tietää. Luulisi että kaikkia viranomaisia ja palokuntaa erityisesti kiinnostaa tämä. Ja ambulanssikuskejakin.
Ilmeisesti kyseisen asiakkaat tässäkin toiminnassa mukana ja postaa oikeita linkkejä joissa jotain järkeä. Aivan ison maailman meininkiä nyt kaikki. Jees.Ylellä varoitus: bursiitti saattaa antaa HÄLYTYKSEN lonkassa – mutta liikunta voi olla pelastusköysi.
Jos kipu on kuin taltalla raapimista, aloita kevyet venytykset eikä hätäleikkaus.
Kun limapussi saa levätä ja liike palata varovasti, kipu voi hiljentyä kuin sulava lumi.
- Anonyymi
Useat Sairaalanmäen liikunta- ja hyvinvointikeskuksen eli Fit Nordic Oy:n yhteydenottojen kohteeksi joutuneet ihmiset kummastelevat, mistä yritys on saanut heidän yhteystietonsa. Moniin Fit Nordic on ottanut yhteyttä hyvin pian heidän asioituaan Sairaala Novassa. Joillekin yritys on väittänyt saaneensa yhteystiedot sairaalalta.
Keskisuomalainen on uutisoinut Jyväskylän Sairaalanmäellä sijaitsevasta liikunta- ja hyvinvointikeskuksesta, jonka markkinointitapa oli saanut useita iäkkäitä ihmisiä haaviinsa. Ihmisille oli myyty ilmaisessa hyvinvointikonsultaatiossa kahden vuoden määräaikaisia sopimuksia, joita on hankala irtisanoa. Fit Nordicista on tehty myös rikosilmoituksia. Poliisi päättää, onko aihetta käynnistää esitutkinta.
Kuluttajariitalautakunnan käsittelyssä on kymmenkunta yritykseen liittyvää riita-asiaa. Kuluttajaneuvontaan on tullut yhtiöstä kymmeniä yhteydenottoja.
Jyväskylän Sairaalanmäen kuntokeskuksesta tehty rikosilmoituksia – vanhukset kokeneet painostusta jäsenyyteen- Anonyymi
Miten tämä sallitaan? Yle julkaisi taas lisää aineistoa terveysaddikteille:
https://yle.fi/a/3-10540496
Tämä sama jatkuvasti esiintyvä tapa – ruokavalion tarkkailu – on lipsunut arkipäiväiseksi. Ilmoittakaa tästä vaikka kahvilaan tai lähikauppaan, koska joku saattaa vielä lukea tuoteselostetta. Ja se ei voi päättyä hyvin.
Ilmeisesti asiakkaat ovat kehittäneet jopa kyvyn tunnistaa nälkä ja kylläisyys. Emme ole enää entisellämme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten tämä sallitaan? Yle julkaisi taas lisää aineistoa terveysaddikteille:
https://yle.fi/a/3-10540496
Tämä sama jatkuvasti esiintyvä tapa – ruokavalion tarkkailu – on lipsunut arkipäiväiseksi. Ilmoittakaa tästä vaikka kahvilaan tai lähikauppaan, koska joku saattaa vielä lukea tuoteselostetta. Ja se ei voi päättyä hyvin.
Ilmeisesti asiakkaat ovat kehittäneet jopa kyvyn tunnistaa nälkä ja kylläisyys. Emme ole enää entisellämme.Tässä se taas on – Yle nosti esiin tämän pehmeän tyrmäävän ilmiön:
https://yle.fi/a/3-11098499
Tämä sama liian hyväksi havaittu lihasvoimaharjoittelu tekee ihmisistä ketteriä, voimakkaita ja jopa kivuttomampia. Ilmoittakaa tästä vaikka vakuutusyhtiöön – tämä voi vähentää korvausten tarvetta.
Ilmeisesti asiakkaat eivät halua enää palata aiempaan tilaan. Onko tämä enää reilua niille, jotka haluavat vain maata?
- Anonyymi
Eikö tuo nyt ole jo aivan selkeästi rikos, kun väittää olevansa hyvinvointialueen edustaja ja tarjoaa palveluja julkisen toimijan nimissä? Poliisi voisi viimeinkin laittaa tämän koijarin linnaan!
- Anonyymi
Minulle sanottiin kerran tupareissa että voitin lotossa ja näytettiin viikon vanha lotto kun sain loton tupari lahjaksi.. Siinä lähti sit akka vaihtoon illalla ja liput karibialle. Mutta sitten pojat paljasti että en ollut voittanut mitään. Hyvä ilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sanottiin kerran tupareissa että voitin lotossa ja näytettiin viikon vanha lotto kun sain loton tupari lahjaksi.. Siinä lähti sit akka vaihtoon illalla ja liput karibialle. Mutta sitten pojat paljasti että en ollut voittanut mitään. Hyvä ilta
Yle ei hillinnyt itseään – julkaisi tämän hyvän olon ohjenuoran julkisesti:
https://yle.fi/a/3-11672887
Tämä sama lähes moraaliton ruokavalion ja liikunnan yhdistelmä uhkaa tehdä meistä hyvinvoivia aikuisia. Ilmoittakaa tästä vaikka opetuslautakuntaan – nuoret saattavat saada tästä vaikutteita.
Ilmeisesti osa kansasta seuraa tätä suunnitelmallisesti, kuin jonkinlaista salaseuran ohjeistusta. Ei voi olla sattumaa.
- Anonyymi
Kuulostaapa melkoiselta ihmishirviöltä tämä herronen
- Anonyymi
Ja lahtinen se vasta on ihana ihminen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja lahtinen se vasta on ihana ihminen.
Ihmisiä kaikki entäs Järvisen Eeva, ihan huippu!
- Anonyymi
Minä tein juuri oman isän puolesta rikosilmoituksen kuntosalista. Perättömiä laskuja jne. Tuli juuri vastaus, että on aloitettu esitutkinta. Kaikkien pitäisi tehdä vaan rikosilmoitukset tästä huijarista.
- Anonyymi
Minä tein ilmoituksen televisialupatarkastajelle mun naapurista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tein ilmoituksen televisialupatarkastajelle mun naapurista.
Koirani paskoi puskaan ja en keränny sitä mitä teinkö jotain väärin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirani paskoi puskaan ja en keränny sitä mitä teinkö jotain väärin?
Ilmoitin homeisesta perunasta jääkaapissa vaimolleni. Käski syödä 😃
- Anonyymi
Tämä asia on onneksi poliisin tutkinnasta. Olen tehnyt rikosilmoituksen ja poliisi on kysellyt tarkemmin. Kyllä tämä tuomion tulee nyt saamaan.
- Anonyymi
Ja myös CIA JA FBI TUTKII myös. Sähkötuoliin jos käy mäkkärissä. Kyllä tulee sähkötuolia kun ranut oli kylmät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myös CIA JA FBI TUTKII myös. Sähkötuoliin jos käy mäkkärissä. Kyllä tulee sähkötuolia kun ranut oli kylmät
Joo pekkarinen on uinut ruotsiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo pekkarinen on uinut ruotsiin
Sievinen voitti em mitalin uinnissa ei moni pystynyt
- Anonyymi
Sama vetäjä, samat konstit, vain uusi nimi -- tämä on siis entinen EleFit.
- Anonyymi
Kuule, mä oon tällanen stadin mummo, ja oon vähän sillä lailla että kaikkee pitää epäillä ensin. Mutta tääl oli niin selkeet ohjeet ja niin ammattimainen ote, että en voi muuta sanoo ku hattua nostaa. Olkapää oli entinen, mut nyt pystyn taas punnertaa seinää vasten ilman mitään kipuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule, mä oon tällanen stadin mummo, ja oon vähän sillä lailla että kaikkee pitää epäillä ensin. Mutta tääl oli niin selkeet ohjeet ja niin ammattimainen ote, että en voi muuta sanoo ku hattua nostaa. Olkapää oli entinen, mut nyt pystyn taas punnertaa seinää vasten ilman mitään kipuja.
Olkapää ei enää rajoita mun liikkumista. Se, että jokainen vaihe oli kuvattu ja selitetty, teki kuntoutuksesta turvallista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olkapää ei enää rajoita mun liikkumista. Se, että jokainen vaihe oli kuvattu ja selitetty, teki kuntoutuksesta turvallista.
Mun polvi ei enää kipeydy pitkistä kävelyistä. Step up -tekniikka korjaantui heti, kun näin oman tekemiseni videolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun polvi ei enää kipeydy pitkistä kävelyistä. Step up -tekniikka korjaantui heti, kun näin oman tekemiseni videolta.
Niska-hartiaseutu on nyt rennompi kuin vuosiin. Se on suora seuraus siitä, että opin tekemään soutuliikkeen niin, ettei hartiat nouse korviin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niska-hartiaseutu on nyt rennompi kuin vuosiin. Se on suora seuraus siitä, että opin tekemään soutuliikkeen niin, ettei hartiat nouse korviin.
Elixialla nää on ollut. Hyvä paikka olikin vaikka homeessa.
Bodybuilding. 🏥 Suomeksi ruumishuone. ☠️⚰️🪦
- Anonyymi
Mun lonkat on nyt liikkuvammat ja polvet kestävämmät. Videoiden avulla on ollut helppo edetä ilman pelkoa, että tekee väärin.
- Anonyymi
Mun lonkat eivät enää jumiudu aamuisin. Liikeradat, jotka opin videoilta, on avanneet liikkuvuutta tosi paljon.
- Anonyymi
Kun sain ensimmäisen videon, olin yllättynyt miten paljon pieni korjaus muutti koko liikkeen tuntumaa. Nyt teen jokaisen treenin sen pohjalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sain ensimmäisen videon, olin yllättynyt miten paljon pieni korjaus muutti koko liikkeen tuntumaa. Nyt teen jokaisen treenin sen pohjalta.
Selkäkipuni johtui osittain huonosta keskivartalon hallinnasta. Core-harjoitteet käytiin läpi yksityiskohtaisesti ja ne videoitiin. Kotona pystyin seuraamaan videoita ja varmistamaan, että selkä pysyy tuettuna koko liikkeen ajan.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait1303807Hei! Halusin vain kertoa.
En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso83089Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai322844Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?
Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani122622Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1322403- 411828
Tiesitkö? Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi seksuaalirikollinen
Järkyttävää… Motin mukaan Suomessa lääkäri voi toimia ammatissaan, vaikka hän olisi yksityiselämässään syyllistynyt es611185"Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko
"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For821119Oot kyl rakas
Et tiiäkkään miten suuri vaikutus sulla on mun jaksamiseen niin töissä, kun vapaallakin❤️. Oot täysin korvaamaton. En t361089Kirjoittaisit edes jotain josta tiedän
Varmasti oletko se oikeasti sinä. Tänään tälläinen olo. 771081