Minkä tanssilajin tähti haluaisit olla?

Anonyymi-ap

Valitsen flamencon. Siinä saa kopistella koroilla menemään, heilutella helmoista pölyt pois, pakutella kastanjetteja ja katsoa tulisen vihaisestikin ympärilleen kuin paarma lähestyisi.
Vilma

48

348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yllättävä nimikirjoitus taas kerran. Mennäänkö yhdessä flamencotunnille sinä senkin kantojaan kopsautteleva ja naisista väkivaltafantasioiva ratatouille?

      • Anonyymi

        Eihän minun tarvitse naisista fantasioida, koska olen naene.
        Flamencotanssiahan säestää tulisesti kitaraa rämpyttävä mies, jolla on taipuisat mustat hiukset ja viikset ja hyvä purenta.
        Vilma


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän minun tarvitse naisista fantasioida, koska olen naene.
        Flamencotanssiahan säestää tulisesti kitaraa rämpyttävä mies, jolla on taipuisat mustat hiukset ja viikset ja hyvä purenta.
        Vilma

        Juu. Virsiä veisataan sinullekin


    • Anonyymi

      Mieluummin soulia.
      Kiitos.
      Vilma

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tää oli ä-lyt-tö-män hyvä. Pyrsk.
        Vilma


    • Anonyymi

      Ei se enää oo kuuskuuskuus, paitsi jos tää viestini poistetaan. Kaiken lisäksi katselukertoja näyttää olevan jo 75 kun avasin tämän aloituksen. Pääsivulla se näytti kuuskutosta.

    • Anonyymi

      Nykytanssi. Fuusiojazzin säestyksellä.

      • Anonyymi

        Eikö vapaata töpöstelyä Muddy Watersin kanssa.
        Mitä on fuusiojazz.
        Ymmärrän fuusion vain yrityskuviossa.
        Taitaa kemiassakin jotain yhdentymistä tapahtua.
        Vilma
        Meni vaikeeks.


    • Anonyymi

      Heippa matleena korkerkeastikoulutettu haluaisin herrojen rikkaiden ja varakkaiden miesten saunottaja ja saunatanssija sellainen miesten viihdyttäjä eli osaisin viekottelevia tansseja tanssii olisin arvon rouva

      • Anonyymi

        Siispä vihdan kanssa viuhahtelija boleron jankkaavaan tahtiin.
        Vilma


    • Anonyymi

      Ripaskan!

      • Anonyymi

        18:12
        Musiikin tiuhassa tahdissa syväkyykkyyn? Kaalinka, kaalinka on marjasi sun.
        Vilma


    • Anonyymi

      En minkään. En pidä tanssimisesta.

    • Anonyymi

      Valitsen Salsan. Varalla Tango.

      - Sheena

      • Anonyymi

        Täytyy olla letkeät lantiot.
        Tango on hieno tanssi, erityisesti se kun päät kääntyilee kummasti ja jalkoja käytetään jändesti askeltamiseen.
        Osaan vain tuota Aavan meren tuonpuoleista, siis kotimaista.
        Vilma


    • Anonyymi

      tyämä mikä olikaan jok heittelee naista disco-tandsisdda en muista nimeä....joku niin elokuvbakin, alzheimerim minullakin heittelee jo kun yli 27-vuotiias en muista kaikkea...

      • Anonyymi

        Discoja kun nousisi kuin sieniä sateella joka niemen notkoon ja saarelmaan, niin ihmiset voisivat paremmin ja tapahtuisi useammin mies-naiskohtaantoja ja vaalit realisoituisivat.
        Vilma


    • Anonyymi

      jooh niin joku niin . oikien uusi nopusranssi.. . Dancing With Bullets... tosi nopeasti sitten jotta ei osu luoti.

      • Anonyymi

        Todella vaikuttava, upea esitys.
        Vilma


      • Anonyymi kirjoitti:

        Todella vaikuttava, upea esitys.
        Vilma

        Itse en ole ollenkaan akrobaattinen, mutta olisi hienoa osata ja uskaltaa kaikenlaista. 😊


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Itse en ole ollenkaan akrobaattinen, mutta olisi hienoa osata ja uskaltaa kaikenlaista. 😊

        Ihan lasna rekit, nojapuut jne.
        En oke ihan varma uskaltaisinko katsoakaan.
        Jännittäisin.
        Katharsis?
        Mutta aikuisempana korkeudesta alas tulisin varmasti epätaiteellisesti.
        Ajatuksilla saa leikkiä.
        Vilma


    • Anonyymi

      uusi yhtye miljoona komisaarion tuhoamis niskalaukus...

      silmiin ja päähän yleensä tarkka-ampujat tähtäävät...

      Mutta niin joku sävellaji.. A-duuri-molli, heavy-rock , melkein menee D-soinnuilla mutta ei aivan...

      • Anonyymi

        Onhan lahjaa ja työn tulosta sävelpuhtaus. Korvat särkyy, jos ei. Eikä oo kivaa tanssiakaan, jos sävelten vierestä.
        Vilma


      • Anonyymi

        Niin. Voi miettiä, onko järkeä panostaa satasia, siihen, että pääsee tepastelemaan iltapuvussa yksitoikkoisen musiikin tahdissa jumppasaliin.
        No. Siellä lapseni viimeksi.
        Vilma


    • Anonyymi

      kun niin hyvä takki mielestäni oli niin no lääkäri ota se pois .. ja että käytätkö mitään no en ole tyhmäå kuin GFuneau...

      odotellaan hoitotakuun noin 345-vuotta lähetteitä................................

    • Anonyymi

      minä olen moni.. jotain nimiä nimiräjä
      Tatrol

      Tasi
      Tatika
      Palsvemi

    • Anonyymi

      Ehkä baletin.

      -keinovaginamies-

      • Anonyymi

        Löysin taannoin jonkin videon, missä mies tanssi balleriinojen kanssa joutsenlampea.
        Naurettavan hauska.
        Saa pojat harrastaa tanssia. Tulee hyvä kroppa.
        Mutta sanotaanko taas niin, että jos ei ole musiikkikorvaa, rytmitajua ja on kropaltaan Ylen kankia, niin se baletti on varmaan katsomisen arvoista. Korvaisi huonon stand-upin.
        Vilma
        Mietin, millaista olisi pulssien ihmisten baletti. Naiset tutussa ja miehet kokovartaloreleissä....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin taannoin jonkin videon, missä mies tanssi balleriinojen kanssa joutsenlampea.
        Naurettavan hauska.
        Saa pojat harrastaa tanssia. Tulee hyvä kroppa.
        Mutta sanotaanko taas niin, että jos ei ole musiikkikorvaa, rytmitajua ja on kropaltaan Ylen kankia, niin se baletti on varmaan katsomisen arvoista. Korvaisi huonon stand-upin.
        Vilma
        Mietin, millaista olisi pulssien ihmisten baletti. Naiset tutussa ja miehet kokovartaloreleissä....

        Ja pulssi on pulska


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löysin taannoin jonkin videon, missä mies tanssi balleriinojen kanssa joutsenlampea.
        Naurettavan hauska.
        Saa pojat harrastaa tanssia. Tulee hyvä kroppa.
        Mutta sanotaanko taas niin, että jos ei ole musiikkikorvaa, rytmitajua ja on kropaltaan Ylen kankia, niin se baletti on varmaan katsomisen arvoista. Korvaisi huonon stand-upin.
        Vilma
        Mietin, millaista olisi pulssien ihmisten baletti. Naiset tutussa ja miehet kokovartaloreleissä....

        Muori aina kehuu, että minulla on balettitanssijan kroppa.
        Lisäksi olen kuullut, että miespuoliset maailmantähdet tienaa oikeasti siinä lajissa.

        Mutta se tärkein peruste:
        Tämän ikäisenä olisin ollut eläkkeellä jo jonkin aikaa tuolla uravalinnalla :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muori aina kehuu, että minulla on balettitanssijan kroppa.
        Lisäksi olen kuullut, että miespuoliset maailmantähdet tienaa oikeasti siinä lajissa.

        Mutta se tärkein peruste:
        Tämän ikäisenä olisin ollut eläkkeellä jo jonkin aikaa tuolla uravalinnalla :)

        -keinovaginamies-

        Niin. Moni ei parikymppisenä mieti eläkkeitä.
        Sitä on niin 'täältä tullaan elämä'.
        Vilma
        Prokofjevin Romeo ja Julia on parhainta klassista, mielestäni.


    • En tiedä tähdestä, ihan vain taitaja riittäisi hyvin. Mutta vastaus on yleistäen nopeammat lattarit. Merengue, mabo, salsa jne.

      • Anonyymi

        Mamboa tanssi jossain elokuvassa Sophia Loren ja sai koko torin villiksi.
        Vilma


    • Anonyymi

      Kyllä se on hand jive.

      • Siinä voi kyllä olla handin tanssipartneri kovilla, jos kovin railakkaaksi jivet yltyy...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Siinä voi kyllä olla handin tanssipartneri kovilla, jos kovin railakkaaksi jivet yltyy...

        22:44
        Haluaisin osata jivea ilman sitä heittoa.
        Vilma


    • Anonyymi

      Tanssi kuin Jeesus viinipäissään.. paholaisen poikas Jresus.o npi.

      Tänään on vasaran päivä, Ukkosenjumalan päivä ei ole toioa kun Thor iskee vasaralla tuomion pöytään ei ole torstai toivon vaan toivottomuuden Thorin päivä'

      • Anonyymi

        Minulta kysyi tekoälytön, olenko ihminen? Kaikkea sitä....
        Vilma


    • Anonyymi
    • Mulla on ihan omat muuvit, mutta oon joskus käynyt itämaisen tanssin kurssin, niin varmaan sen valitsisin. Liikkeet on aika hypnoottisia.

      • Anonyymi

        Oon Turkissa ohikulkiessa nähnyt avoimesta ikkunasta, kun nainen tanssi miehille vatsatanssia.
        Taitava. Turkkilainen musiikki on ihan omanlaista kuunneltavaa.
        Jos on laulua, niin en tavuakaan ymmärrä. Ja suomenkieltä pitäisi...
        Vilma


    • Strippari. Haluaisin että naiset laittaisivat dollareita pyllyvakooni.

    • Anonyymi

      Vaakamambon. Mutta kansantanhuista lähetään..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe