Minkä tanssilajin tähti haluaisit olla?

Anonyymi-ap

Valitsen flamencon. Siinä saa kopistella koroilla menemään, heilutella helmoista pölyt pois, pakutella kastanjetteja ja katsoa tulisen vihaisestikin ympärilleen kuin paarma lähestyisi.
Vilma

47

323

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yllättävä nimikirjoitus taas kerran. Mennäänkö yhdessä flamencotunnille sinä senkin kantojaan kopsautteleva ja naisista väkivaltafantasioiva ratatouille?

• Anonyymi

Eihän minun tarvitse naisista fantasioida, koska olen naene.
        Flamencotanssiahan säestää tulisesti kitaraa rämpyttävä mies, jolla on taipuisat mustat hiukset ja viikset ja hyvä purenta.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän minun tarvitse naisista fantasioida, koska olen naene.
        Flamencotanssiahan säestää tulisesti kitaraa rämpyttävä mies, jolla on taipuisat mustat hiukset ja viikset ja hyvä purenta.
        Vilma

Juu. Virsiä veisataan sinullekin

• Anonyymi

Mieluummin soulia.
      Kiitos.
      Vilma

• Anonyymi
      • Anonyymi

Tää oli ä-lyt-tö-män hyvä. Pyrsk.
        Vilma

• Anonyymi

Ei se enää oo kuuskuuskuus, paitsi jos tää viestini poistetaan. Kaiken lisäksi katselukertoja näyttää olevan jo 75 kun avasin tämän aloituksen. Pääsivulla se näytti kuuskutosta.

• Anonyymi

Nykytanssi. Fuusiojazzin säestyksellä.

• Anonyymi

Eikö vapaata töpöstelyä Muddy Watersin kanssa.
        Mitä on fuusiojazz.
        Ymmärrän fuusion vain yrityskuviossa.
        Taitaa kemiassakin jotain yhdentymistä tapahtua.
        Vilma
        Meni vaikeeks.

• Anonyymi

Heippa matleena korkerkeastikoulutettu haluaisin herrojen rikkaiden ja varakkaiden miesten saunottaja ja saunatanssija sellainen miesten viihdyttäjä eli osaisin viekottelevia tansseja tanssii olisin arvon rouva

• Anonyymi

Siispä vihdan kanssa viuhahtelija boleron jankkaavaan tahtiin.
        Vilma

• Anonyymi

Ripaskan!

• Anonyymi

18:12
        Musiikin tiuhassa tahdissa syväkyykkyyn? Kaalinka, kaalinka on marjasi sun.
        Vilma

• Anonyymi

En minkään. En pidä tanssimisesta.

• Anonyymi

Valitsen Salsan. Varalla Tango.

- Sheena

• Anonyymi

Täytyy olla letkeät lantiot.
        Tango on hieno tanssi, erityisesti se kun päät kääntyilee kummasti ja jalkoja käytetään jändesti askeltamiseen.
        Osaan vain tuota Aavan meren tuonpuoleista, siis kotimaista.
        Vilma

• Anonyymi

tyämä mikä olikaan jok heittelee naista disco-tandsisdda en muista nimeä....joku niin elokuvbakin, alzheimerim minullakin heittelee jo kun yli 27-vuotiias en muista kaikkea...

• Anonyymi

Discoja kun nousisi kuin sieniä sateella joka niemen notkoon ja saarelmaan, niin ihmiset voisivat paremmin ja tapahtuisi useammin mies-naiskohtaantoja ja vaalit realisoituisivat.
        Vilma

• Anonyymi

jooh niin joku niin . oikien uusi nopusranssi.. . Dancing With Bullets... tosi nopeasti sitten jotta ei osu luoti.

• Anonyymi

Todella vaikuttava, upea esitys.
        Vilma

• Anonyymi kirjoitti:

Todella vaikuttava, upea esitys.
        Vilma

Itse en ole ollenkaan akrobaattinen, mutta olisi hienoa osata ja uskaltaa kaikenlaista. 😊

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Itse en ole ollenkaan akrobaattinen, mutta olisi hienoa osata ja uskaltaa kaikenlaista. 😊

Ihan lasna rekit, nojapuut jne.
        En oke ihan varma uskaltaisinko katsoakaan.
        Jännittäisin.
        Katharsis?
        Mutta aikuisempana korkeudesta alas tulisin varmasti epätaiteellisesti.
        Ajatuksilla saa leikkiä.
        Vilma

• Anonyymi

uusi yhtye miljoona komisaarion tuhoamis niskalaukus...

silmiin ja päähän yleensä tarkka-ampujat tähtäävät...

Mutta niin joku sävellaji.. A-duuri-molli, heavy-rock , melkein menee D-soinnuilla mutta ei aivan...

• Anonyymi

Onhan lahjaa ja työn tulosta sävelpuhtaus. Korvat särkyy, jos ei. Eikä oo kivaa tanssiakaan, jos sävelten vierestä.
        Vilma

• Anonyymi

Niin. Voi miettiä, onko järkeä panostaa satasia, siihen, että pääsee tepastelemaan iltapuvussa yksitoikkoisen musiikin tahdissa jumppasaliin.
        No. Siellä lapseni viimeksi.
        Vilma

• Anonyymi

kun niin hyvä takki mielestäni oli niin no lääkäri ota se pois .. ja että käytätkö mitään no en ole tyhmäå kuin GFuneau...

odotellaan hoitotakuun noin 345-vuotta lähetteitä................................

• Anonyymi

minä olen moni.. jotain nimiä nimiräjä
      Tatrol

Tasi
      Tatika
      Palsvemi

• Anonyymi

Ehkä baletin.

-keinovaginamies-

• Anonyymi

Löysin taannoin jonkin videon, missä mies tanssi balleriinojen kanssa joutsenlampea.
        Naurettavan hauska.
        Saa pojat harrastaa tanssia. Tulee hyvä kroppa.
        Mutta sanotaanko taas niin, että jos ei ole musiikkikorvaa, rytmitajua ja on kropaltaan Ylen kankia, niin se baletti on varmaan katsomisen arvoista. Korvaisi huonon stand-upin.
        Vilma
        Mietin, millaista olisi pulssien ihmisten baletti. Naiset tutussa ja miehet kokovartaloreleissä....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löysin taannoin jonkin videon, missä mies tanssi balleriinojen kanssa joutsenlampea.
        Naurettavan hauska.
        Mutta sanotaanko taas niin, että jos ei ole musiikkikorvaa, rytmitajua ja on kropaltaan Ylen kankia, niin se baletti on varmaan katsomisen arvoista. Korvaisi huonon stand-upin.
        Vilma
        Mietin, millaista olisi pulssien ihmisten baletti. Naiset tutussa ja miehet kokovartaloreleissä....

Ja pulssi on pulska

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naurettavan hauska.
        Vilma

Muori aina kehuu, että minulla on balettitanssijan kroppa.
        Lisäksi olen kuullut, että miespuoliset maailmantähdet tienaa oikeasti siinä lajissa.

Mutta se tärkein peruste:
        Tämän ikäisenä olisin ollut eläkkeellä jo jonkin aikaa tuolla uravalinnalla :)

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muori aina kehuu, että minulla on balettitanssijan kroppa.
        Lisäksi olen kuullut, että miespuoliset maailmantähdet tienaa oikeasti siinä lajissa.

Mutta se tärkein peruste:
        Tämän ikäisenä olisin ollut eläkkeellä jo jonkin aikaa tuolla uravalinnalla :)

-keinovaginamies-

Niin. Moni ei parikymppisenä mieti eläkkeitä.
        Sitä on niin 'täältä tullaan elämä'.
        Vilma
        Prokofjevin Romeo ja Julia on parhainta klassista, mielestäni.

• En tiedä tähdestä, ihan vain taitaja riittäisi hyvin. Mutta vastaus on yleistäen nopeammat lattarit. Merengue, mabo, salsa jne.

• Anonyymi

Mamboa tanssi jossain elokuvassa Sophia Loren ja sai koko torin villiksi.
        Vilma

• Anonyymi

Kyllä se on hand jive.

• Siinä voi kyllä olla handin tanssipartneri kovilla, jos kovin railakkaaksi jivet yltyy...

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Siinä voi kyllä olla handin tanssipartneri kovilla, jos kovin railakkaaksi jivet yltyy...

22:44
        Haluaisin osata jivea ilman sitä heittoa.
        Vilma

• Anonyymi

Tanssi kuin Jeesus viinipäissään.. paholaisen poikas Jresus.o npi.

Tänään on vasaran päivä, Ukkosenjumalan päivä ei ole toioa kun Thor iskee vasaralla tuomion pöytään ei ole torstai toivon vaan toivottomuuden Thorin päivä'

• Anonyymi

Minulta kysyi tekoälytön, olenko ihminen? Kaikkea sitä....
        Vilma

• Anonyymi
    • Mulla on ihan omat muuvit, mutta oon joskus käynyt itämaisen tanssin kurssin, niin varmaan sen valitsisin. Liikkeet on aika hypnoottisia.

• Anonyymi

Oon Turkissa ohikulkiessa nähnyt avoimesta ikkunasta, kun nainen tanssi miehille vatsatanssia.
        Taitava. Turkkilainen musiikki on ihan omanlaista kuunneltavaa.
        Jos on laulua, niin en tavuakaan ymmärrä. Ja suomenkieltä pitäisi...
        Vilma

• Strippari. Haluaisin että naiset laittaisivat dollareita pyllyvakooni.

• Anonyymi

Vaakamambon. Mutta kansantanhuista lähetään..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      69
      2727
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2308
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2158
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2055
    5. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      10
      1419
    6. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1414
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      78
      1132
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1000
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      64
      996
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      975
    Aihe