Sellaista olen kuullut. En tiedä pitääkö paikkaansa, mutta varuilta otan kerran viikossa 7-14 isoa lasillista. Eikös se ole sama asia?
>simiti<
Yhdestä kahteen lasia viiniä päivässä. On kuulemma terveellistä.
18
102
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän totuus ole kaikessa, että kohtuus on hyve, kaksi lasia päivässä ei pahenna olellisesti terveyttä, mut ilman koko viiniä on aina parempi? Kukkoa viinissä ei lasketa tähän mukaan 🫣
- Anonyymi
No joo. Alkoholi haihtuu jo karvan alle 80 asteessa, joten ei ne ruoat sisällä alkoholia. Itse en kylläkään pidä mistään ruoasta, jossa on käytetty viiniä.
Tai sitten en vain ole maistanut todella maukasta. Voihan niitä olla. Alkoholi on muuten edesauttanut merkittävästi yhteisöjen kehittymistä, koska ihminen on humaloituneena vastaanottavaisempi ja sosiaalisempi. Tietenkin kohtuudella nautittuna.
Ensin syötiin käyneitä hedelmiä ja marjoja, ennen kuin opittiin valmistamaan.
Telkusta tuli dokkari, että ilman alkoholia ei välttämättä olisi syntynyt nykyisiä yhdyskuntia ja sitä kautta kehitytty hirmu vauhtia.
>simiti<
- Anonyymi
Ota yksi iso lasillinen Viru Valge Vodka Vägev juomaa aina aamusella niin ei tarvitse yhtenään lipitellä. Se on lisäksi erittäin puhdasta tavaraa ja vegaania että pitäisi olla terveellistä. https://www.1001spirits.com/product/10851/viru-valge-vodka-vagev--80--050-l-pet
- Anonyymi
Harva juoma tehdään elänperäisistä raaka-aineista, ellei hiivaa lasketa.
>simiti<
- Anonyymi
Pienikin määrä vie työkalut ja halut. Ei käy.
- Anonyymi
Kyllä mun työkalut on pysynyt hyvin tallessa, vai mitäköhän tarkoitat...
>simiti<
- Anonyymi
Se ei vaan käy
- Anonyymi
No vie se kellosepälle.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No vie se kellosepälle.
>simiti<Jaa Ladanko!?
- Anonyymi
Tärkeintä on pitää kutsumattomat vieraat loitolla ja talous nousussa.
- Anonyymi
0/5
- Anonyymi
Juopoilla on juoppojen selitykset.
- Anonyymi
0/5
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0/5
Juoppo jäi kiinni ns. rysänpäältä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juoppo jäi kiinni ns. rysänpäältä.
0/5
- Anonyymi
no niiin oikeasti mikään alkoholi ei ole elimistölle terveellistä... itse kun niin nooh tissuttelutyyppiä, munaj os on tärkeitä juttuja en mitään päiviä ennen, suunniteltuja.
- Anonyymi
itselläkin no niin oli joku lääkärin aika pitäämennnä... muistutuskin tuli niin naurettavaa kun lääkäri on itse myöhässä kuin humalainen...
On, ja pieni annos kokkelia piristää vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815