En tajunnut sanaakaan, mutta hymyilin ja näytin peukaloa. Äitinsä puhui puhelimeen ja hymyili vieressä.
Mitä lie selitteli sitten niin tohkeissaan? Todennäköisesti jotain silmälapustani. Siihen yllättävän moni pikkulapsi kiinnittää huomiota.
>simiti<
Naapurin Ukrainalainen selitti mulle rapussa tohkeissaan jotain.sa
7
64
Vastaukset
- Anonyymi
Otsikko piti olla:
Naapurin Ukrainalainen pikkutyttö selitti rapussa minulle tohkeissaan. - Anonyymi
Vielä papukaija olallesi ja rommipullo kouraan 🦜. Captain Morgania sen olla pitää, ei mitään halpislitkua. Mä mietin joskus mikä eläin tahtoisin olla ja papukaija olisi ihan hyvä vaihtoehto. Ne ovat aina elämäniloisia ja arapapukaijat ovat niin jöötejä ettei niillä ole juuri luontaisia vihollisia. Elävät yhtä vanhoiksi kuin ihminen jos niillä vain on kaikki resurssit ja olosuhteet kunnossa.
- Anonyymi
On pikkulapset sanonut mua merirosvoksikin. 😁
>simiti<
- Anonyymi
Oli varmaan nähnyt toisen sedän jolta puuttui puoli päätä ja vertasi sinua häneen.
- Anonyymi
0/5
Minulla hyppäsi ukrainalainen takapenkille ja solkkasi omaa kieltään. Minulla on ennenkin pyrkinyt autoon kyydin pummaajia ja luulin kyseessä olevan ryöstön. Meinasin vetää sitä turpaan, mutta sitten ymmärsin hätäisestä olemuksesta jonkin olevan vialla. Lähdimme ajamaan hänen osoittamaansa suuntaan. Raukan äiti oli saanut sairauskohtauksen. Valitettavasti äiti oli jo menehtynyt, kun saavuimme paikalle, eikä mitään ollut enää tehtävissä.
- Anonyymi
Jokaisella kunnon suomalaisella täytyy olla ainakin yksi ukrainalainen naapuri, jos haluaisi olla nuhteeton kansalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815