Tilailetteko päivittäistavaraa/ruokaa kotiinkuljetuksella?

Anonyymi-ap

Minulla jäi se tavaksi korona-ajoista. Varsinkin, kun huomasin, että kympin kuljetusmaksusta huolimatta tulee halvemmaksi, kuin lähikaupassa käynti.
Lisäksi valikoima on huomattavasti laajempi.

>simiti<

16

144

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen monesti harkinnut palaavani tuohon. Harrastin sitä silloin vanhoina hyvinä aikoina. Nyt ei ole autoa, niin olishan se kätevää.

      • Anonyymi

        Se ON kätevää ja ei tule heräteostoksia.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ON kätevää ja ei tule heräteostoksia.

        >simiti<

        Tuo on totta.


    • Anonyymi

      Tilaan joskus, kun kaikki lippu kotoa ja tilaan suurempia määriä kerralla. Nouto on myös näppärä, säästää kaupassa kiertämisen tuskan.

      Huono puoli se, että jää näkemättä kaupan uutuudet ja hyvät heräteostokset jää tekemättä 😁

      Aletheias

      • Anonyymi

        Eli sinä kaipaat heräteostoksia ja minä taas inhoan niitä. Keskiarvo siis pysyy.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Te taidatte olla 100% introvertteja?

    • Anonyymi

      Eivät kuljeta tänne asti. Cittari taitaa olla ainoa, joten pakko könytä kauppaan. En kyllä tykkää yhtään shoppailusta.

      Jasu

    • Anonyymi

      Robotti on pari kertaa tuonut. 2,8 € on toimitus...

      Ihan jees, kun touhuaa jotain, eikä jaksais hakea...

      Samalla kun juo aamukahviaan, voi näppäistä tilauksen sit vaan odottaa kun sapuskat tulee....

      Mutta muuten mietin kauppareissut työmatkojen oheen.

    • Itse en tilaa kotiin, mutta olen usein miettinyt tuota vaihtoehtoa. Silti teen itse kauppareissut. Minulle on tärkeää saada itse valita ja vertailla tuotteita kaupassa. Myös he-vi osastolla haluan itse valita tuoreimmat tuotteet.

    • Anonyymi

      Olen käyttänyt sitä tarpeen vaatiessa, mutta silloin en pääse flirttailemaan kanssakaunotarten, hyllyttäjäkaunotarten taikka kaunotarasiakkaiden kanssa.

      • Oliko se flirttailua? Minä jo ihmettelin, mitä se irvistely hyllyjen välissä oikein oli?

        Haha! 😁


    • Anonyymi

      Pitäisi treenata. Jos tulisi taas joku epidemia, esim. koronan muunto, helpottaisi suunnattomasti. Voisihan moni vanhus säästyä influenssalta, jos tilaisi kamat kotiin.
      Vilma

    • En tilaile ja tuskin tulen tilaamaankaan niin kauan kuin jalat kantaa. Itse aika usein yhdistän kaupassakäynnit salireissuihin eli pyöräilen salille josta sitten kauppaan. Huono puoli tässä toki on että hirveän isoa ruokamäärää ei mahdu kyytiin kerralla mutta toisaalta pitää sitten harkita ostokset huolellisemmin.

    • En, omat jalat toimii vielä. Aloitan sen sitten, kun olen vanha ja raihnainen. Tai no siis tarkennan, kun olen vielä nykyisen lisäksi raihnainen.

      • Anonyymi

        Minä taas en enää tee töitä. Koska olen raihnainen, mutten vanha. Ja jälleen keskiarvo pysyy.

        >simiti<


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe