Tilailetteko päivittäistavaraa/ruokaa kotiinkuljetuksella?

Anonyymi-ap

Minulla jäi se tavaksi korona-ajoista. Varsinkin, kun huomasin, että kympin kuljetusmaksusta huolimatta tulee halvemmaksi, kuin lähikaupassa käynti.
Lisäksi valikoima on huomattavasti laajempi.

>simiti<

15

122

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen monesti harkinnut palaavani tuohon. Harrastin sitä silloin vanhoina hyvinä aikoina. Nyt ei ole autoa, niin olishan se kätevää.

• Anonyymi

Se ON kätevää ja ei tule heräteostoksia.

>simiti<

• Anonyymi kirjoitti:

Se ON kätevää ja ei tule heräteostoksia.

>simiti<

Tuo on totta.

• Anonyymi

Tilaan joskus, kun kaikki lippu kotoa ja tilaan suurempia määriä kerralla. Nouto on myös näppärä, säästää kaupassa kiertämisen tuskan.

Huono puoli se, että jää näkemättä kaupan uutuudet ja hyvät heräteostokset jää tekemättä 😁

Aletheias

• Anonyymi

Eli sinä kaipaat heräteostoksia ja minä taas inhoan niitä. Keskiarvo siis pysyy.

>simiti<

• Anonyymi

Te taidatte olla 100% introvertteja?

• Anonyymi

Eivät kuljeta tänne asti. Cittari taitaa olla ainoa, joten pakko könytä kauppaan. En kyllä tykkää yhtään shoppailusta.

Jasu

• Anonyymi

Robotti on pari kertaa tuonut. 2,8 € on toimitus...

Ihan jees, kun touhuaa jotain, eikä jaksais hakea...

Samalla kun juo aamukahviaan, voi näppäistä tilauksen sit vaan odottaa kun sapuskat tulee....

Mutta muuten mietin kauppareissut työmatkojen oheen.

• Itse en tilaa kotiin, mutta olen usein miettinyt tuota vaihtoehtoa. Silti teen itse kauppareissut. Minulle on tärkeää saada itse valita ja vertailla tuotteita kaupassa. Myös he-vi osastolla haluan itse valita tuoreimmat tuotteet.

• Anonyymi

Olen käyttänyt sitä tarpeen vaatiessa, mutta silloin en pääse flirttailemaan kanssakaunotarten, hyllyttäjäkaunotarten taikka kaunotarasiakkaiden kanssa.

• Oliko se flirttailua? Minä jo ihmettelin, mitä se irvistely hyllyjen välissä oikein oli?

Haha! 😁

• Anonyymi

Pitäisi treenata. Jos tulisi taas joku epidemia, esim. koronan muunto, helpottaisi suunnattomasti. Voisihan moni vanhus säästyä influenssalta, jos tilaisi kamat kotiin.
      Vilma

• En tilaile ja tuskin tulen tilaamaankaan niin kauan kuin jalat kantaa. Itse aika usein yhdistän kaupassakäynnit salireissuihin eli pyöräilen salille josta sitten kauppaan. Huono puoli tässä toki on että hirveän isoa ruokamäärää ei mahdu kyytiin kerralla mutta toisaalta pitää sitten harkita ostokset huolellisemmin.

• En, omat jalat toimii vielä. Aloitan sen sitten, kun olen vanha ja raihnainen. Tai no siis tarkennan, kun olen vielä nykyisen lisäksi raihnainen.

• Anonyymi

Minä taas en enää tee töitä. Koska olen raihnainen, mutten vanha. Ja jälleen keskiarvo pysyy.

>simiti<

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5744
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2559
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1323
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1055
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe