Mies pyytää sinua mukaan pellon laidalle tai metsään tai lintutorniin yms ja kiikarilla ja kaukoputkella katselette tähtitaivasta avaruutta eläimiä luontoa ja eväät otatte mukaan ja tiedät seksiäkin harrastatte eli tuleeko siitä sinulle tai teille uusi kiva harrastus
Nainen tulisiko sinulle uusi harrastus
23
244
Vastaukset
- Anonyymi
Aika paljon olet jäbä valmis kantamaan rompetta ns sen eteen. Saitko tallentava tenava ylös tämän lausunnon siihen ihanaan leikekirjaasi?
- Anonyymi
Näytä vaikka erikoissyyttäjälle tällaista tekstiä löytyi internetissä. Niin, mitä sitten kysyisi erikoissyyttäjä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näytä vaikka erikoissyyttäjälle tällaista tekstiä löytyi internetissä. Niin, mitä sitten kysyisi erikoissyyttäjä
Anteeksi suomen syyttäjät kun vedin teidät tähän vai olinko se ees minä? Nauravat varmaan vaan tälle farssille jos tietävät
- Anonyymi
Joo kuulostaa upealta, tähtien ja maailmankaikkeuden kokeminen yhdessä ulkoisesti ja sisäisesti🥰🔥
- Anonyymi
No ei paha harrastus minustakaan
- Anonyymi
hyvä harratekin nähdä tähtiä. tavallaan niin.
- Anonyymi
Niin eikös olisikin ihanaa nähdä tähtiä ja päästä vielä seitsemäänkin taivaaseen ja huh huh mikä olo ja rentoina lähdette kotiin ja odotat menettekö huomenna uudestaan
- Anonyymi
Ei tulisi. Voin kyllä lähteä toisinaan mukaan, mutta ei ole minun harrastukseni.
- Anonyymi
Ja seksi tuollaisessa paikassa on ehdottomasti ei kiitos.
- Anonyymi
Tai huomaat ekalla kerralla onpas kivaa tää on mun juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai huomaat ekalla kerralla onpas kivaa tää on mun juttu
En huomaa. Tuollaiset luontoretket ja tähtienkin katselu on tuttua puuhaa. Toisinaan käy, ei tule harrastusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En huomaa. Tuollaiset luontoretket ja tähtienkin katselu on tuttua puuhaa. Toisinaan käy, ei tule harrastusta.
Tai ekan reissunne jälkeen sinut halutaan aina mukaan ilman sinua ei harrastuksesta tule mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai ekan reissunne jälkeen sinut halutaan aina mukaan ilman sinua ei harrastuksesta tule mitään
Siinä tapauksessa eroamme, jos tuollainen vinkuminen alkaa. Jos ei minua ilman voi harrastaa, niin olkoon harrastamatta sitten. Ei ole minun harrastukseni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa eroamme, jos tuollainen vinkuminen alkaa. Jos ei minua ilman voi harrastaa, niin olkoon harrastamatta sitten. Ei ole minun harrastukseni.
No ehkä saat luvan jäädä kun teille tuli vauva eli itkevä vauva jääköön kotiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä saat luvan jäädä kun teille tuli vauva eli itkevä vauva jääköön kotiin
En tee lapsia, eli ei tullut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tee lapsia, eli ei tullut.
Niin sitä sanotaan juu mutta kun pulla on uunissa niin ei sitä kysytä ja muistoksi jää yhteinen kiva harrastus mut nyt täytyis käydä tupakil ja lohkoo muutama peruna ja nakkei ja sipulii teen lohkoperunoita uunissa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sitä sanotaan juu mutta kun pulla on uunissa niin ei sitä kysytä ja muistoksi jää yhteinen kiva harrastus mut nyt täytyis käydä tupakil ja lohkoo muutama peruna ja nakkei ja sipulii teen lohkoperunoita uunissa
Minä pidän kyllä huolen omasta ehkäisystäni eli ei pelkoa. Ei mies saisi koskaan edes tietää vahingosta, jos niin kävisi. Osaan käydä lääkärissä ilman miestä.
- Anonyymi
Kävelisitkö pellon laitaa ilman paitaa? Se on romanttista. Sitten voi rakastella heinien keskellä.
- Anonyymi
Mistäs sitäkään tietää
- Anonyymi
kujnn niin turboahdin on 70-luvun ealtia..niin joku Chevrolet... mekaniset ahtimet...
- Anonyymi
oikeasti katsoin niin chevyn jännää autoa niin 2x superchargeria, ei turboja...
- Anonyymi
niin mikä on joku supwechrger autoissa eli on tehokkaampi kuon calittamampi kuin joku tuevo aiia niin...
- Anonyymi
Minä tykkäisin. Se olisi ilmanmuuta sellainen harrastus jota haluaisin miehen kanssa harrastaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815