Nainen tulisiko sinulle uusi harrastus

Anonyymi-ap

Mies pyytää sinua mukaan pellon laidalle tai metsään tai lintutorniin yms ja kiikarilla ja kaukoputkella katselette tähtitaivasta avaruutta eläimiä luontoa ja eväät otatte mukaan ja tiedät seksiäkin harrastatte eli tuleeko siitä sinulle tai teille uusi kiva harrastus

23

244

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aika paljon olet jäbä valmis kantamaan rompetta ns sen eteen. Saitko tallentava tenava ylös tämän lausunnon siihen ihanaan leikekirjaasi?

• Anonyymi

Näytä vaikka erikoissyyttäjälle tällaista tekstiä löytyi internetissä. Niin, mitä sitten kysyisi erikoissyyttäjä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näytä vaikka erikoissyyttäjälle tällaista tekstiä löytyi internetissä. Niin, mitä sitten kysyisi erikoissyyttäjä

Anteeksi suomen syyttäjät kun vedin teidät tähän vai olinko se ees minä? Nauravat varmaan vaan tälle farssille jos tietävät

• Anonyymi

Joo kuulostaa upealta, tähtien ja maailmankaikkeuden kokeminen yhdessä ulkoisesti ja sisäisesti🥰🔥

• Anonyymi

No ei paha harrastus minustakaan

• Anonyymi

hyvä harratekin nähdä tähtiä. tavallaan niin.

• Anonyymi

Niin eikös olisikin ihanaa nähdä tähtiä ja päästä vielä seitsemäänkin taivaaseen ja huh huh mikä olo ja rentoina lähdette kotiin ja odotat menettekö huomenna uudestaan

• Anonyymi

Ei tulisi. Voin kyllä lähteä toisinaan mukaan, mutta ei ole minun harrastukseni.

• Anonyymi

Ja seksi tuollaisessa paikassa on ehdottomasti ei kiitos.

• Anonyymi

Tai huomaat ekalla kerralla onpas kivaa tää on mun juttu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai huomaat ekalla kerralla onpas kivaa tää on mun juttu

En huomaa. Tuollaiset luontoretket ja tähtienkin katselu on tuttua puuhaa. Toisinaan käy, ei tule harrastusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En huomaa. Tuollaiset luontoretket ja tähtienkin katselu on tuttua puuhaa. Toisinaan käy, ei tule harrastusta.

Tai ekan reissunne jälkeen sinut halutaan aina mukaan ilman sinua ei harrastuksesta tule mitään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai ekan reissunne jälkeen sinut halutaan aina mukaan ilman sinua ei harrastuksesta tule mitään

Siinä tapauksessa eroamme, jos tuollainen vinkuminen alkaa. Jos ei minua ilman voi harrastaa, niin olkoon harrastamatta sitten. Ei ole minun harrastukseni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinä tapauksessa eroamme, jos tuollainen vinkuminen alkaa. Jos ei minua ilman voi harrastaa, niin olkoon harrastamatta sitten. Ei ole minun harrastukseni.

No ehkä saat luvan jäädä kun teille tuli vauva eli itkevä vauva jääköön kotiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä saat luvan jäädä kun teille tuli vauva eli itkevä vauva jääköön kotiin

En tee lapsia, eli ei tullut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tee lapsia, eli ei tullut.

Niin sitä sanotaan juu mutta kun pulla on uunissa niin ei sitä kysytä ja muistoksi jää yhteinen kiva harrastus mut nyt täytyis käydä tupakil ja lohkoo muutama peruna ja nakkei ja sipulii teen lohkoperunoita uunissa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin sitä sanotaan juu mutta kun pulla on uunissa niin ei sitä kysytä ja muistoksi jää yhteinen kiva harrastus mut nyt täytyis käydä tupakil ja lohkoo muutama peruna ja nakkei ja sipulii teen lohkoperunoita uunissa

Minä pidän kyllä huolen omasta ehkäisystäni eli ei pelkoa. Ei mies saisi koskaan edes tietää vahingosta, jos niin kävisi. Osaan käydä lääkärissä ilman miestä.

• Anonyymi

Kävelisitkö pellon laitaa ilman paitaa? Se on romanttista. Sitten voi rakastella heinien keskellä.

• Anonyymi

Mistäs sitäkään tietää

• Anonyymi

kujnn niin turboahdin on 70-luvun ealtia..niin joku Chevrolet... mekaniset ahtimet...

• Anonyymi

oikeasti katsoin niin chevyn jännää autoa niin 2x superchargeria, ei turboja...

• Anonyymi

niin mikä on joku supwechrger autoissa eli on tehokkaampi kuon calittamampi kuin joku tuevo aiia niin...

• Anonyymi

Minä tykkäisin. Se olisi ilmanmuuta sellainen harrastus jota haluaisin miehen kanssa harrastaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      128
      5744
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      396
      2559
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      134
      2477
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      7
      2066
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      12
      1323
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      58
      1055
    7. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1042
    8. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      51
      912
    9. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      76
      825
    10. Temusta tilaamiseen tulee muutos

Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/
      Maailman menoa
      101
      815
    Aihe