Myös hyvin moni ystävistäni oli lukenut saman jutun ja heilläkin on suolistosyöpä!
Ajattelin ostaa itselleni jonkin lääkärikirjan joululahjaksi ja mennä sitten kertomaan lääkärille, mitä kaikkia sairauksia minulla on entisten lisäksi.
Hoidoksi hyväksyn ainoastaan lääkärin kirjoittaman spiritus fortus reseptin.
Se tappaa kaikki pöpöt, jopa minut. Kysykää vaikka siivouksen ammattilaisilta.
>simiti<
Luin iltasanomien syöpäjutun ja totesin minulla olevan suolistosyövän.
5
125
Vastaukset
- Anonyymi
Huomasin ilokseni että vakuutusyhtiöiden markkinointiosastot olivat vihdoin tajunneet tarttua näihin "syyssyöpiin".
Minullakin alkaa joka syksy tuntua, että elämä ei voitakaan. Välillä on se syöpä ja välillä taas tuo syöpä.
Nyt oli mainoksia yksityisistä terveysvakuutuksista heti syksyn alussa ja nimen omaan vakavien sairauksien varalle.
Olen jo monta monta vuotta miettinyt, että miksi vakuutusyhtiöt eivät tajua tarttua tähän markkinarakoon. Loka- ja marras on yhtä syöpää.
-keinovaginamies-- Anonyymi
Me olemme kaikki sairastuneet vähintään yhteen syöpään. Laskujeni mukaan mulla taitaa olla jo 8:s syöpä..
Mukaanlukien siis olkapää- ja varvassyöpä.
>simiti<
Kyllähän Googlekin on semmoinen tohtori, että löytyy kaikenlaisia oireita, jos sitä lukee kuin piru raamattua.
- Anonyymi
Ruokasooda ehkäisee syövän 110 %:sesti. Netissä on paljon juttuja siitä. Ai niin, pitäis tosiaan nauttia ruokasoodaa useammin. Aina lenkin jälkeen, itse asiassa juuri nyt. -💊-.
- Anonyymi
Heitä se natriumbikarbonaatti seinään ja ryhdy syömään oksaalihappoa. Kuolee ne pöpit.
Molempia myydään normi marketissa.
>simiti<
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815