Kosketus
Koskettaminen yöllä on kiinni lentokentistä tundralla, jotka eivät toimi, vaan hehkuvat lämpöään.
Kosketus hintoihin vs tulokseen on katastrofaalinen..
Joten minun ei enää tarvitse sotia, sillä muut ovat siitä pitäneet huolen.
(naurua)
Kosketus
19
346
Vastaukset
- Anonyymi
Fuffe.
Tämä asia vaivaa minua:
Miksi et ole vieläkään kommentoinut Agilitaattoria? Parksidea kommentoit mutta et tätä. 😞
https://keskustelu.suomi24.fi/t/18037091/agilitaattori
Voit kommentoida tähän, niin minä saan rauhan sielulleni. En minä kirjoita itselleni, niin kuin sinä! 🥺
🦄- Anonyymi
Kerroin
Kun roikkuu rekillä, niin tuntuu siltä että tulisi käydä rekillä.
(hihitystä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerroin
Kun roikkuu rekillä, niin tuntuu siltä että tulisi käydä rekillä.
(hihitystä)Siis herra mun vereni mistä näitä tulee.
Olenko idiootti?
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis herra mun vereni mistä näitä tulee.
Olenko idiootti?
(hirn)Mjaa
Katsokaas millainen on pyyteettömyys versus kaikki.
Aika vakuuttavaa.
(hirn) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mjaa
Katsokaas millainen on pyyteettömyys versus kaikki.
Aika vakuuttavaa.
(hirn)Palsta
Jo ajat sitten toimin teille yhtälön, joka pitää sisällään sen (kaiken).
Pelisäännöt ovat hyvin yksinkertaiset:Tutustu ensin itseesi ja sitten vasta niihin.
(hihitystä)
- Anonyymi
Jostain syystä ajattelen, ettet voi oikein hyvin nyt. Uppoudut sanojen suohon fiilistelemään jonnekin arjen yläpuolelle, tavoittamattomiin. Herkkä, taiteellinen sielu.
- Anonyymi
niin chevy ei ole tyhtynyt birelä ralliautoihin.. Fordilla on kyllä oms tiimikin noidds
- Anonyymi
Jos koskettaa, niin sitä jotenkin niinku haluaisi vyöryä valtoimenaan alamäkeen, ihan kuohupäinä.
-keinovaginamies- - Anonyymi
Copilot
Ellen välillä puhuisi radioon, kukaan ei huomaisi olemassaoloani. Kapteeni laskeutuisi yhtä smoothisti kuin ennenkin.
Kapteeni käskee.
(hihitystä)- Anonyymi
Prompti
Laske tämä boksi nyt jotenkin ehjänä maahan, perkele. Kytke ILS. Keksi joku kuulutus. Pyydä misut penkkeihin.
"Minä juon nyt kahvia."
(reps)
- Anonyymi
Sen ymmärrän että funeaulaiset (voonilaiset) hurmioituu kun mestari vähän sanalla koskettaa.
Sitä en ymmärrä, että Funeaun nerokkuutta kukaan ei kyseenalaista.- Anonyymi
EI ne jaksa.
- Anonyymi
No mielestäni nämä ovat höpöjuttuja, en ymmärrä sanaakaan. Sanoja ja merkityksiä sikin sokin, mutta olen lukenut myös ajateltuja asioita. Siksi kirjoitin siitä, ettei taida voida hyvin…
- Anonyymi
Kosketus pakko soitto keskustelu avattu.
Jatketaan Helmiä
Helmi koskettaa Körsämäki perjantainen laulun iloa rymähtää kunta koodit.
Puhuu sitten ne koskettaa luomea kun syöpä on.
Ilmaisekeksi. Naisten tutkimukset.
Ilmaiseksi käynti Pirjo reitit.
Linja autossa Lorujaan lukee ilmaiseksi kosketus Neuvola.
Silmille tulo hanakka, it menee vetoketju auki keskuskuatelu tilaan koulutus Pohde - Anonyymi
Avaa muiden puhelimia kamera oauus laulaja pyydä ylimenokauden apukiutis
- Anonyymi
lämmin henkäys kuin vety-ydinpommin lämmin tuoksukin kun sitä palomrskyä hellin käsin tunnusteleepi
- Anonyymi
No. Miten arvasinkin aloituksen tekijän.
Taas menee hirnumiseksi.
Oikeastaan en edes lue noin signeerattuja kommentteja, koska näihin ei ole lukuhalua.
Vilma - Anonyymi
kokeile koskttaa aurioakin onko lämmin kuin niin joku vetypommi..
- Anonyymi
Naapurin putte on samoilla linjoilla, maan sisäisiä lentoja on ruvettu rajoittamaan ettei armeijan tarvitsisi marssia vain vatsallaan polttoaineiden tarpeen vuoksi, ei kosketa puttea siviilien ongelmat 😛.
Tundralta moskovaan on matkaa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878