Elikkä minkälaisista asioista poikien kanssa voi puhua, jos ite oon tyttö? Oon niin ujo, ettei oo kauheesti kokemusta juttelemisesta poikien kaa ja nyt mul on semmonen tilanne, et pitäs keksii ystävämielessä jotain puhuttavaa miespuolisten kanssa. Siis mä toivoisin, et joku vois antaa vinkkejä pojille (tai molemmille) mielenkiintosista aiheista?! Siis en nyt tarkota, et pitää mistää säästä alkaa puhumaan.. Ja tiedän, et kaikil on erilaiset mielenkiinnon kohteet. Mutta minkälaisista aiheista vois saaha jotain keskustelua syntymään??
puheenaiheita poikien kanssa?
22
18614
Vastaukset
- Muh
Mites musiikki? Kun olin nuorempi, kaikki ihmiset puhuivat aina musiikista.
- tavallisia
Lähes kaikesta sitä voi puhua poikienkin kans, mut ehkä niitä ei niin kiinnosta meikit, pukeutuminen, hevosjutut. Kuten joku jo vastasikin, niin musiikki, festarit on hyvä puheenaihe. Myös harrastukset.. koulunkäynti, työ, kesätyö,perhesuhteet..kysy mitä tekevät ja viettävät aikaa nyt kesällä... Ei kannata stressata puheenaiheista, ei ne pojat sen oudompia puhekumppaneit ole ku tytötkään.
- jotakin
Samanlainen ongelma oli mullakin nuorempana, kun olin tosi ujo.. mutta siis kannataa muistaa, että ihmisiä ne pojatkin on:) Voi niiden kanssa puhua ihan yleisistä asioista, kuten tuo mainittu musiikki, tai esim. leffat. Kyllähän ne pojatkin osaa vaihtaa puheenaihetta, jos ei niitä kiinnosta puhua jostain tietystä asiasta. Jos tiedät et joku poika harrastaa jotain, niin kysele vaikka siitä. Tsemppii!
- vaikka
autoista, urheilusta, ruuasta, viinasta, matkailusta, nassesedästä, vaatteista, miesten hajuista, kesämökistä, veneilystä, työpaikasta, koulusta, kesälomasta, tietokoneistá ja rakkaudesta.....ilmoita sit kun tarvitset lisää vinkkejä ;)
- TySoMuch
ui juma :D... kiitti iha sikana, meille oli paljon hyötyä ;P (iha oikeesti oli :3)
- Anonyymi
TySoMuch kirjoitti:
ui juma :D... kiitti iha sikana, meille oli paljon hyötyä ;P (iha oikeesti oli :3)
jes
- ei keksi mitään
Kiitos. Joo enköhän mä noil jo pärjäile... xD
Kunhan vaan saa viel sitä keskusteluu syntymää... :)- Anonyymi
hiljaa
- min
Samoista kiinnostuksen aiheista juttua syntyy. Jollei niitä ole, se menee puheeksi säästä ja seuraavaksi ollaan kyllästyneitä. Jos vaikka diggailee samoista bändeistä, kumpikin on kiinnostunut vaikka runoista tai suojuoksusta tai mistä vaan. Pitää kanssa rohkaistua vähän itse ja aloittaa kertomalla jostain, jota itse harrastaa intohimoisesti. Vaikka scifiä tai metallia tai jotain, ihan mitä vaan. Jollei sellaista yhteistä kiinnostuksen aihetta löydy, ei sitä juttuakaan tule.
- sme
alkakaa väitteleen jostain elämän normaali asioista mitä mieltä kumpikin on. tulee yleensä hyvät ja pitkät väittelytuokiot: huumeista, sekoiluista, lääkkeiden väärinkäytöstä, alkoholi , poliisitonperseestä.fi , tai ehkä mulla on vaan outoja kaveripooikia ku ei myö muusta puhutakkaa
- APUAAA!!
No mitä vois puhuu pojalle jota ei tunne kunnolla tietää vaan nimen ja on jo moikannu sen aiheen pitäs olla semmonen et se ei oo mitenkää tunkeileva tai mitää kuhan vaa jotai aihetta ku en viiti ees sanoo sille mooi tai mitää ku en siis tunne sitä melkee yhtää et jos ois ideoit ni tänneppäin ja tota siis se poika on semmonen suosittu ja sillä riittäis varmaa tyttöjä joka suunnasta mut se tuijotaa aina tunnilla mua ja ku katon siihen päi se hymyilee mulle ja saatta välil tulla juttelee sit se monesti huutelee mun perää jotai et hyvä perse tisseistä puhumattakaa ja kaikkee tommosta mut se huutaa noi vaa sen kavereitten seurassa mut jos siin ei oo ketää ni se saattaa sanoo jotai tosi söpöö viimeks se sano et huhhuh tuntuu ettei koko huoneessa oo muita ku sinä en voi keskittyy mihinkää muuhun ku suhun ja jotai et mul on söpöt silmät ja et oon kaunis ni oon aika varma et se tykkää musta mut en vaa silti saa sanaa suusta://
- RepaReijo
Vietnamin sota ja hiroshiman pommitukset. Noista saa aikas hyviä moraalisia näkökulmia luotsaavia väittelyitä.
- Anonyymi
olis voitu kolmaski pommi pudottaa ihan vaan nöln vuoks
- pojatrauhaan
Mikset puhu tyttöjen kanssa? Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on päästä puhumaan juuri pojille?
- Anonyymi
hieno kommentti, kiitos tuesta
- Anonyymi
MIEHET PUHUU KESKENÄÄN PERZEISTÄ JA SEKSISTÄ JA RUNKKAMISESTA
- Anonyymi
fakta, veli
- Anonyymi
Kyllä naisetkin osaa tuon.
- Anonyymi
No ite, tyttö. Oon laitellu viestiä yhen kivan, kohteliaan pojan kanssa. Ollaan puhuttu musiikista, kavereista, lemmikeistä, urheilusta/harrastuksista. Myös perheistä ja no nih. Ei sen tarvi olla mitään kauhean syvällistäkää. Alottaa keskustelun ihan vaa kysymällä vaikka lempiväriä. Siitäki mulla ja tällä kyseisellä pojalla on tullu aikamoinen keskustelu. Joka päivä hän laittaa viestiä ja kysyy ihan vaa et miten menee tai mitä teen. Jutustellaan normaalisti semmoset 1-3 tuntia päivässä. Ottaa vaa rennosti. Ei kannata hermoilla. Ja älä välitä jos jotku kyselee esim. 'Mikä pakkomielle sulla on pojille puhua'. Niiku toi yks kommentoija. Varmaa oli vaa huono päivä hällä. 😂
- Anonyymi
Ollaan me toki kans ihan puhelimessaki puhuttu.
- Anonyymi
Olin eilen iltaa viettämässä ystävättäreni kanssa. Kävimme muuramassa ravin
tolassa, aikaa meni puoleen yöhön. Kaverini juopui aika-lailla ja niinpä hän alkoi taas tapansa mukaan arvostele-
maan minua ja varsinkin mun miesystävää joka ei ollut nyt mukanamme... sanoin hänelle että on aivan mun asiani jos ostan miesystävälleni jotain, en saisi kuulemma lahjoa että ystäväni olisi minun kanssani. - Anonyymi
Harrasteet on hyvä ja jos löytyy sieltä yhteisiä juttuja silloin uskon jutun luistavan. Voi kysyä myös mielipidettä itseä hiertävään asiaan. Siten saa kuvan toisesta. Avoimin mielin ja läsnä oleva jutustelu toimii aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768