puheenaiheita poikien kanssa?

ei keksi mitään

Elikkä minkälaisista asioista poikien kanssa voi puhua, jos ite oon tyttö? Oon niin ujo, ettei oo kauheesti kokemusta juttelemisesta poikien kaa ja nyt mul on semmonen tilanne, et pitäs keksii ystävämielessä jotain puhuttavaa miespuolisten kanssa. Siis mä toivoisin, et joku vois antaa vinkkejä pojille (tai molemmille) mielenkiintosista aiheista?! Siis en nyt tarkota, et pitää mistää säästä alkaa puhumaan.. Ja tiedän, et kaikil on erilaiset mielenkiinnon kohteet. Mutta minkälaisista aiheista vois saaha jotain keskustelua syntymään??

22

16943

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muh

      Mites musiikki? Kun olin nuorempi, kaikki ihmiset puhuivat aina musiikista.

    • tavallisia

      Lähes kaikesta sitä voi puhua poikienkin kans, mut ehkä niitä ei niin kiinnosta meikit, pukeutuminen, hevosjutut. Kuten joku jo vastasikin, niin musiikki, festarit on hyvä puheenaihe. Myös harrastukset.. koulunkäynti, työ, kesätyö,perhesuhteet..kysy mitä tekevät ja viettävät aikaa nyt kesällä... Ei kannata stressata puheenaiheista, ei ne pojat sen oudompia puhekumppaneit ole ku tytötkään.

    • jotakin

      Samanlainen ongelma oli mullakin nuorempana, kun olin tosi ujo.. mutta siis kannataa muistaa, että ihmisiä ne pojatkin on:) Voi niiden kanssa puhua ihan yleisistä asioista, kuten tuo mainittu musiikki, tai esim. leffat. Kyllähän ne pojatkin osaa vaihtaa puheenaihetta, jos ei niitä kiinnosta puhua jostain tietystä asiasta. Jos tiedät et joku poika harrastaa jotain, niin kysele vaikka siitä. Tsemppii!

    • vaikka

      autoista, urheilusta, ruuasta, viinasta, matkailusta, nassesedästä, vaatteista, miesten hajuista, kesämökistä, veneilystä, työpaikasta, koulusta, kesälomasta, tietokoneistá ja rakkaudesta.....ilmoita sit kun tarvitset lisää vinkkejä ;)

      • TySoMuch

        ui juma :D... kiitti iha sikana, meille oli paljon hyötyä ;P (iha oikeesti oli :3)


      • Anonyymi
        TySoMuch kirjoitti:

        ui juma :D... kiitti iha sikana, meille oli paljon hyötyä ;P (iha oikeesti oli :3)

        jes


    • ei keksi mitään

      Kiitos. Joo enköhän mä noil jo pärjäile... xD
      Kunhan vaan saa viel sitä keskusteluu syntymää... :)

      • Anonyymi

        hiljaa


    • min

      Samoista kiinnostuksen aiheista juttua syntyy. Jollei niitä ole, se menee puheeksi säästä ja seuraavaksi ollaan kyllästyneitä. Jos vaikka diggailee samoista bändeistä, kumpikin on kiinnostunut vaikka runoista tai suojuoksusta tai mistä vaan. Pitää kanssa rohkaistua vähän itse ja aloittaa kertomalla jostain, jota itse harrastaa intohimoisesti. Vaikka scifiä tai metallia tai jotain, ihan mitä vaan. Jollei sellaista yhteistä kiinnostuksen aihetta löydy, ei sitä juttuakaan tule.

    • sme

      alkakaa väitteleen jostain elämän normaali asioista mitä mieltä kumpikin on. tulee yleensä hyvät ja pitkät väittelytuokiot: huumeista, sekoiluista, lääkkeiden väärinkäytöstä, alkoholi , poliisitonperseestä.fi , tai ehkä mulla on vaan outoja kaveripooikia ku ei myö muusta puhutakkaa

    • APUAAA!!

      No mitä vois puhuu pojalle jota ei tunne kunnolla tietää vaan nimen ja on jo moikannu sen aiheen pitäs olla semmonen et se ei oo mitenkää tunkeileva tai mitää kuhan vaa jotai aihetta ku en viiti ees sanoo sille mooi tai mitää ku en siis tunne sitä melkee yhtää et jos ois ideoit ni tänneppäin ja tota siis se poika on semmonen suosittu ja sillä riittäis varmaa tyttöjä joka suunnasta mut se tuijotaa aina tunnilla mua ja ku katon siihen päi se hymyilee mulle ja saatta välil tulla juttelee sit se monesti huutelee mun perää jotai et hyvä perse tisseistä puhumattakaa ja kaikkee tommosta mut se huutaa noi vaa sen kavereitten seurassa mut jos siin ei oo ketää ni se saattaa sanoo jotai tosi söpöö viimeks se sano et huhhuh tuntuu ettei koko huoneessa oo muita ku sinä en voi keskittyy mihinkää muuhun ku suhun ja jotai et mul on söpöt silmät ja et oon kaunis ni oon aika varma et se tykkää musta mut en vaa silti saa sanaa suusta://

    • RepaReijo

      Vietnamin sota ja hiroshiman pommitukset. Noista saa aikas hyviä moraalisia näkökulmia luotsaavia väittelyitä.

      • Anonyymi

        olis voitu kolmaski pommi pudottaa ihan vaan nöln vuoks


    • pojatrauhaan

      Mikset puhu tyttöjen kanssa? Mikä ihmeen pakkomielle sinulla on päästä puhumaan juuri pojille?

      • Anonyymi

        hieno kommentti, kiitos tuesta


    • Anonyymi

      MIEHET PUHUU KESKENÄÄN PERZEISTÄ JA SEKSISTÄ JA RUNKKAMISESTA

      • Anonyymi

        fakta, veli


      • Anonyymi

        Kyllä naisetkin osaa tuon.


    • Anonyymi

      No ite, tyttö. Oon laitellu viestiä yhen kivan, kohteliaan pojan kanssa. Ollaan puhuttu musiikista, kavereista, lemmikeistä, urheilusta/harrastuksista. Myös perheistä ja no nih. Ei sen tarvi olla mitään kauhean syvällistäkää. Alottaa keskustelun ihan vaa kysymällä vaikka lempiväriä. Siitäki mulla ja tällä kyseisellä pojalla on tullu aikamoinen keskustelu. Joka päivä hän laittaa viestiä ja kysyy ihan vaa et miten menee tai mitä teen. Jutustellaan normaalisti semmoset 1-3 tuntia päivässä. Ottaa vaa rennosti. Ei kannata hermoilla. Ja älä välitä jos jotku kyselee esim. 'Mikä pakkomielle sulla on pojille puhua'. Niiku toi yks kommentoija. Varmaa oli vaa huono päivä hällä. 😂

      • Anonyymi

        Ollaan me toki kans ihan puhelimessaki puhuttu.


    • Anonyymi

      Olin eilen iltaa viettämässä ystävättäreni kanssa. Kävimme muuramassa ravin
      tolassa, aikaa meni puoleen yöhön. Kaverini juopui aika-lailla ja niinpä hän alkoi taas tapansa mukaan arvostele-
      maan minua ja varsinkin mun miesystävää joka ei ollut nyt mukanamme... sanoin hänelle että on aivan mun asiani jos ostan miesystävälleni jotain, en saisi kuulemma lahjoa että ystäväni olisi minun kanssani.

    • Anonyymi

      Harrasteet on hyvä ja jos löytyy sieltä yhteisiä juttuja silloin uskon jutun luistavan. Voi kysyä myös mielipidettä itseä hiertävään asiaan. Siten saa kuvan toisesta. Avoimin mielin ja läsnä oleva jutustelu toimii aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      105
      1716
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1347
    3. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      4
      1240
    4. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      92
      1230
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      142
      1198
    6. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      22
      1096
    7. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1075
    8. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      13
      1072
    9. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      997
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      11
      904
    Aihe