Lontookin pilattu matuilla jo kauan aikaa sitten!!
Lontoossa asuva ex-missi: Ystävillä pesäpallomailat eteisessä
5
220
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se Lontoo ikinä rauhan tyyssija ole ollut Varsin rajua oli meno paikoin 2000-luvun alussa, kun itse siellä asuin ja paikallisten mukaan se oli silloin rauhoittunut aiemmasta. Tuolla missillä ei varmaankaan ole perspekstiiviä aiempiin vuosikymmeniin.
- Anonyymi
Nyt se on silti pahempi kuin koskaan. Ei pidä vähätellä ongelmia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt se on silti pahempi kuin koskaan. Ei pidä vähätellä ongelmia.
No ei ainakaan heidän mukaan, jotka ovat siellä iät ja ajat asuneet. Rauhallisempaa siellä tänään on kuin silloin kun mä siellä asuin. Ei ole syytä liiotellakaan, varsinkaan jonkun missin sanomisten perusteella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei ainakaan heidän mukaan, jotka ovat siellä iät ja ajat asuneet. Rauhallisempaa siellä tänään on kuin silloin kun mä siellä asuin. Ei ole syytä liiotellakaan, varsinkaan jonkun missin sanomisten perusteella
Jos asuu paremmassa osassa kaupunkia, niin ei tietenkään silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos asuu paremmassa osassa kaupunkia, niin ei tietenkään silloin.
On sellaisia osia, jotka ovat rauhoittuneet. On sellaisia osia, jotka ovat muuttuneet levottomammiksi. Ja sitten on niitä, joissa tilanne ei ole muuttunut mihinkään. Lontoo on sen verran suuri paikka, ettei siitä joku pieni suomimissi heti mitään. Asukoon nyt ensin kymmenen vuotta siellä, niin katsotaan mikä se mielipide sitten on.
Se alue, jossa minä asuin, on rauhoittunut melkein kokonaan. Tuo pesäpallomaila eteisessä kuulostaa minun korviini suht normaalilta tilanteelta silloin aikanaan 😀. Tuttavat taas asuvat kuka missäkin, eikä heistä kukaan koe tilannetta erityisen hälyttäväksi, kun ovat sentään nähneet sen ajan ennen vuosituhannen vaihdetta. Erikoista täältä Suomesta tuota tuota kauhistella, vailla mitään henkilökohtaista tietoa paikan päältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2684665Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1343030Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442847Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k232800Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761791Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061654Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281521- 591400
- 951282
- 471169