Valitetaan, että nainen ei puhu suoraan, vaan mököttää, kiertelee ja kaartelee.
Noh, sitte ku ite oon suora, niin sekään ei oo hyvä. Mikään ei oo hyvä.
Tuleeko tuossa joku metsästysvietin menettäminen, jos nainen on liian suora vai mitä ihmettä? 🤔
Miksi miehet ovat niin vaikeita?
51
425
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sä tommosia mietit🤣
- Anonyymi
Häntä pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä😇
- Anonyymi
Tykkäät nauraa toisille? Mikäs siinä.
- Anonyymi
Kaipa sitä välillä miettii kaikenlaista. Sunnuntait on hyviä miettimispäiviä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipa sitä välillä miettii kaikenlaista. Sunnuntait on hyviä miettimispäiviä.
🥰juuri näin😍välillä täytyy ponnaria löysätä😇
- Anonyymi
Harrastele vaan sitä yhtä asiaa.
- Anonyymi
No mikähän vatun kommentti se tämä oli? Jalat ristissä pitäs istua kämpillä ilman leluja? No thanks.
- Anonyymi
Miehet ovat herkkänahkaisia ja jääräpäisiä, mutta silti ihania😅
- Anonyymi
Niin on🥰jumalaisia olentoja
- Anonyymi
No niin on.
- Anonyymi
Ne haluaakin, että vaan ne naiset, joista he itse ovat kiinnostuneita, lähestyvät suoraan.
- Anonyymi
Niinpä. Eikä täällä sinkuissakaan enää niin kauhean nätisti osata toisilleen puhua, mitä keskusteluja seurannut. Suorakin voi olla niin monella tavalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Eikä täällä sinkuissakaan enää niin kauhean nätisti osata toisilleen puhua, mitä keskusteluja seurannut. Suorakin voi olla niin monella tavalla.
MITÄ TE SEURAATTE? Suhteet sivulla näkee kaikki kerralla. Ompas outoa. Onko teillä vanhat läppärit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MITÄ TE SEURAATTE? Suhteet sivulla näkee kaikki kerralla. Ompas outoa. Onko teillä vanhat läppärit
No ihan kuule lukenut. Että katopa huvikseen tuo kissa-aloitus ja mitä siinä kirjoitellaan. Tsiisus.
Anonyymi kirjoitti:
No ihan kuule lukenut. Että katopa huvikseen tuo kissa-aloitus ja mitä siinä kirjoitellaan. Tsiisus.
Juu, kissa aloitus. mutta onkohan niin kun sinkuilla ei oo kykyä tehdä lasta. Niin sitten otetaan lemmikki. Mutta kun ei kykyä oo ees tehdä sitä lasta. Niin ei sinkku sillon osaa lemmikkiäkään hoitaa. On se kauhee ihminen se sinkku.
(ja teille kirjaimellisille, niin tää ei oo ihan tosissaan kirjotettu)JeroP kirjoitti:
Juu, kissa aloitus. mutta onkohan niin kun sinkuilla ei oo kykyä tehdä lasta. Niin sitten otetaan lemmikki. Mutta kun ei kykyä oo ees tehdä sitä lasta. Niin ei sinkku sillon osaa lemmikkiäkään hoitaa. On se kauhee ihminen se sinkku.
(ja teille kirjaimellisille, niin tää ei oo ihan tosissaan kirjotettu)No eiks teillä tosiaan mitää sanottavaa tohon KISSA aloitukseen, vaikka yritin ton niin provosoivasti kirjoittaa. Että sitten kun sanoo suoraan, niin kukaan ei kommentoikaan mitään.
- Anonyymi
Miehetkin osaa olla "rinsessoja", herkkähipiäisiä nillittäjiä. Se ei ole sukupuolesta kiinni, jos on herkkä möksähtämään ja ottamaan itteensä. Liioittelemaan ja uhriutumaan, sen sijaan että edes pyrkisi ymmärtämään asian asiana eikä henkilökihtaisena loukkauksena.
Joko ihminen oppii tai ei opi, ikuisesti voi loukkaantuakin, jos se on helpompaa, kun ymmärtää asia. Ei sille oikein kukaan muu voi tehdä mitään, ihmisen pitää itse ymmärtää miten käsitellä tunteitaan ja milloin on loukkaantumisen aihe milloin asian vuoro.
Jasu- Anonyymi
Niinpä. Itekin loukkaannun monista asioista, mutta yleensä se vika onkin minussa eikä miehessä siinä tilanteessa. Että peiliin pitää katsoa silloin. Tietenkin tahallinen ilkeily on aina semmonen, että ei oo vastaanottajan vika, jos siis mies olis sellainen ilkeilijä.
- Anonyymi
Kamalan raskasta, jos aina pitää erikseen mainita, en halua loukata sinua mutta rehellinen suora mielipiteeni on. Menee maku jos ei toinen opi itsenäisesti jaottelemaan, ettei aina tarvi ottaa nokkiinsa vaan keskittyä mistä ja miksi puhutaan.
Anteeksi pyytely vie halun kommunikouda lopulta, jos toinen on aina se väärinymmärtäjä ja loukkaantuja ihan työkseen.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamalan raskasta, jos aina pitää erikseen mainita, en halua loukata sinua mutta rehellinen suora mielipiteeni on. Menee maku jos ei toinen opi itsenäisesti jaottelemaan, ettei aina tarvi ottaa nokkiinsa vaan keskittyä mistä ja miksi puhutaan.
Anteeksi pyytely vie halun kommunikouda lopulta, jos toinen on aina se väärinymmärtäjä ja loukkaantuja ihan työkseen.
JasuJa mulla ainakin tulee lopulta tunne sanoa, että suksi nyt vaikka vittuun kun et jaksa muuta kun suuttua yhtenään. Toisin sanoen se ja sama sitten jos yritys selvittää asiaa, jää ja on vaan loukkaantumista.
Jasu - Anonyymi
Mitä vanhempia sitä enemmän ne on neitejä ja herkkiä
- Anonyymi
Rasittavia tuollaiset loukkaantujat, yhtään sellaista en elämääni halua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vanhempia sitä enemmän ne on neitejä ja herkkiä
Musta tuntuu, että vaikeuksien puute tekee ihmisistä liian herkkiä myös. Tottunut pumpuliin, niin kaikkien pitäisi kääriä pumpuliin ettei vaan herkkä satuta sieluaan. Ja vanhemmiten se uhriutuminen nostaa päätään, kun naishormoonit valtaa pinta-alaa. 😂
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Itekin loukkaannun monista asioista, mutta yleensä se vika onkin minussa eikä miehessä siinä tilanteessa. Että peiliin pitää katsoa silloin. Tietenkin tahallinen ilkeily on aina semmonen, että ei oo vastaanottajan vika, jos siis mies olis sellainen ilkeilijä.
Juu, mäkin olen sanonut että sano mielummin rehellisesti ja suoraan, loukkaannun ehkä mutta mietin asiaa ja loukkaantumiset menee mulla aina ohi. En jää niitä muistelemaan pahalla.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, mäkin olen sanonut että sano mielummin rehellisesti ja suoraan, loukkaannun ehkä mutta mietin asiaa ja loukkaantumiset menee mulla aina ohi. En jää niitä muistelemaan pahalla.
JasuJoskus vieraat ihmiset tekee hätäisiä tulkintoja toisistaan ja ymmärtää väärin yhtenään, mutta kun oppii tuntemaan voi löytyä ihan hyvä yhteisymmärrys, vaikkei aina samaa mieltä oliskaan. Näin käy kaikille välillä.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taas kerran toisinpäin. JOS minulle sanotaan jotain typerää, niin varmasti loukkaannun ja täysin aiheesta. Tällainen on kuitenkin erittäin harvinainen tapahtuma.
- Sheena
- Anonyymi
Ärsyttävintä, jos mies yrittää määräillä.
Vilma- Anonyymi
Olen täysin samaa mieltä!
- Anonyymi
Jep, mulla on yksi epäsuorasti määräilevä kontrolloija kotona. Onneksi olen sen verran visapuu pää että ojennan sitä, jos rupee liikaa keulimaan mulle.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep, mulla on yksi epäsuorasti määräilevä kontrolloija kotona. Onneksi olen sen verran visapuu pää että ojennan sitä, jos rupee liikaa keulimaan mulle.
JasuJonkun on uskallettava tuommoset ukot laittaa ruotuun. Ei auta kun nousta vastaan ja olla vielä kovempi luu. Kyllä ne lopulta huomaa, että aina tulee nokille kun yrittää pomottaa.
Jasu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun on uskallettava tuommoset ukot laittaa ruotuun. Ei auta kun nousta vastaan ja olla vielä kovempi luu. Kyllä ne lopulta huomaa, että aina tulee nokille kun yrittää pomottaa.
JasuTokihan sitä on törmätty niihinkin, jotka sitten uhoaa hakata naisen jos nainen on yhtä jääräpää, eikä kumartele. Mutta silloinkin ainakin mulla itsevarmuuteni vaan kasvaa, mitä enemmän toinen tulee naamalle höyryämään. Koska se on tyhmäkin vielä, sen lisäksi että komentelee.
Kun sitten oon kysynyt, että jaa sä luulet, että pelkään sua ja kumisevaa ääntäsi, mutta erehdyt en pelkää tuumaakaan. Päinvastoin. Ei ihmisessä pelota mikään muu kuin aseen käyttö. Sillä voi etäältäkin satuttaa.
Jasu - Anonyymi
Määräily ei tosiaan ole hyvä piirre ihmisessä, ei miehessä eikä naisessakaan.
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jonkun on uskallettava tuommoset ukot laittaa ruotuun. Ei auta kun nousta vastaan ja olla vielä kovempi luu. Kyllä ne lopulta huomaa, että aina tulee nokille kun yrittää pomottaa.
JasuNoh soso tyttöjen päivää liputettiin eilen, ei se nyt ikuisesti jatku 😛
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh soso tyttöjen päivää liputettiin eilen, ei se nyt ikuisesti jatku 😛
Mä olen jo vanha akka, tyttöys jäi taakse kauan sitten, samoin poikien ja miesten kumartelu. 😆
Jasu
- Anonyymi
Eiköhän ”vaikeuskin” ole pitkälti kiinni henkilökemioista ja persoonallisuuksien yhteensopimisista ellei mennä ääripäihin.
Imo naiset osaavat olla huomattavasti vaikeampia ja piikikkäämpiä kuin miehet. Kuuntelin kesän töissä naiskollegoilta kommentteja tyyliin: ” Sinulla ei ole arvoa ellet ole töissä.” yms. ihanuuksia. Tosin ei tasapainoinen ihminen lauo kenellekään vastaavia heittoja, mutta oli erittäin pitkä ja turhauttava kesä.- Anonyymi
Niin, suoralle suoraa, viäntyneelle viäntynyttä. Nunna-ninna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, suoralle suoraa, viäntyneelle viäntynyttä. Nunna-ninna.
Nunnuka nunnuka sinulle vaan. Kierompaa porukkaa en olekoskaan tavannut. Toivottavasti kohtaavat omalla kohdallaan saman mistä laittoivat minut läpi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nunnuka nunnuka sinulle vaan. Kierompaa porukkaa en olekoskaan tavannut. Toivottavasti kohtaavat omalla kohdallaan saman mistä laittoivat minut läpi.
Voi kuule, et ole ainoa, joka on työnnetty pskan läpi.. Otan kuitenkin osaa ja olen pahoillani, että minä ja muutama muu ei olla ainoita.
35:43 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kuule, et ole ainoa, joka on työnnetty pskan läpi.. Otan kuitenkin osaa ja olen pahoillani, että minä ja muutama muu ei olla ainoita.
35:43Väitinkö jossakin kohtaa olevani ainut, joka on työnnetty paskan läpi? Vertaistukea en ole hakemassa ja mitä mieluiten vältän samoissa kokemuksissa yhdessä märehtimistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitinkö jossakin kohtaa olevani ainut, joka on työnnetty paskan läpi? Vertaistukea en ole hakemassa ja mitä mieluiten vältän samoissa kokemuksissa yhdessä märehtimistä.
Varmaan ihan hyvä linjaus. Eipä ne asiat tunnu märehtimällä kummenevan, mutta jokainen toimii parhaalla mahdollisella tavalla itselleen.
- Anonyymi
Miehet vain ovat tuollaisia ihme tuuliviirejä. Eivät kai mahda sille itsekään mitään.
- Anonyymi
No näin miehenä useimmat naiset itse käyttäyvät samoin ihan sama mitä tekee tai sanoo ni naiselle ei mikään riitä yleisimmin valitetaan siitä että rahat ei riitä ehkä olisi syytä pitää ne omat tilit si jos ei rahat riitä ni olisko ongelma omassa tavassa tuhlata rahaa
- Anonyymi
Eiköhän ole suht yleistä, että kummallakin on omat tilit ja mahdollisesti yhteinen taloustili. Providerluöttuuri on asia erikseen. Toisaalta kertoo paljon ,iehen asenteesta, jos hän olettaa varallisuutensa olevan ainoa seikka, jonka takia nainen olisi kiinnostunut. Todellisuudessa vaikka taloudellinen runsaus tuokin stresiitömyyttä elämän perusasioihin, ei paksulla lompakolla korvata persoonallisuutta, seksuaalista kemiaa tai yhteensopivuutta.
- Anonyymi
Niin, omat rahat molemmilla, niin ei tule sanomista suuntaan eikä toiseen.
- Anonyymi
Ei ole tuollaista kokemusta.
- Sheena- Anonyymi
Hyvä, olet päässyt vähällä tuossa asiassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, olet päässyt vähällä tuossa asiassa.
Olen onnistunut kiertämään kaukaa vaikeat miehet. Tiedän aika tasan tarkkaan, ettei kanssani pärjää kuka mies vaan. Tarvitaan itsetuntoa ja vahvaa kommunikaatiota.
- Sheena
- Anonyymi
Mitä aloituksessa metsästetään? Miestäkö?
Varmaan aika yksilökohtaista mikä kellekin sopii ja ei sovi. Joillekin ei käy oikein mikään ja jotkut olisivat valmiina mihin vaan, vaikka vääntymään solmuun jos joku sitten tykkäisi.
Ei kai miehet sen vaikeampia ole kuin naisetkaan. Joka porukasta löytyy...
xLiner- Anonyymi
Ehkä on vain ollut vaikeaa löytää sellainen mies, joka kestäisi sen suoruuden ja se aiheutti pohdiskelua tänään. Ei sen kummepaa.
- Anonyymi
Ette sovi toisillenne. Oikean kun kohtaat ni on helppo olla oma itsensä.
- Anonyymi
Nämä tämmöset on loppusissaan hyvä, että tulee jo varhaisessa vaiheessa esille. Niinku mulle jusy kävi. Kiitos muistutuksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815