Tähtien ja avaruuden seuranta vai luontokuvaus harrastus ja kumpaan sinä lähtisit mukaan
Nainen kumpi on miehekkäämpi harrastus
36
318
Vastaukset
- Anonyymi
Luontokuvaus ei vaadi tuhansien eurojen panostusta. Vastaan siis luonto on lähempänä.
AV- Anonyymi
Eikö kaukoputken saa satasella mutta kamera missä kunnon zoomi niin maksaa tuhansia
- Anonyymi
En määritä mitään harrastetta miehekkääksi. Toisinaan voisin lähteä mukaan kumpaan vaan, mutta vain toisinaan. Kumpaakaan en alkaisi aktiivisesti harrastaa.
- Anonyymi
Kummasta sinä olisit kiinnostunut enemmän tähtien seuraamisesta vai eläinten kuvaamisesta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kummasta sinä olisit kiinnostunut enemmän tähtien seuraamisesta vai eläinten kuvaamisesta
Kumpi vaan käy satunnaisesti. Ei ole oikeasti mitään väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi vaan käy satunnaisesti. Ei ole oikeasti mitään väliä.
Niin mutta kummasta olisit enempi kiinnostunut katsella vaikka kuuta tai odottaa tunteja jotain eläintä että saa kuvan ja haluaisitko termari vai retkikeitin kahvit mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin mutta kummasta olisit enempi kiinnostunut katsella vaikka kuuta tai odottaa tunteja jotain eläintä että saa kuvan ja haluaisitko termari vai retkikeitin kahvit mukaan
En minä ole kummastakaan kiinnostunut. Eikä minun tarvitsekaan olla, sillä kyse ei ole minun harrastuksestani. Voin lähtëä kumpaan vaan toisinaan, muutaman kerran vuoteen mukaan, vaikkei erityisemmin kiinnostakaan. Mieluiten tietysti juon nokipannukahvit, mutta jolle nuotion laitto ole mahdollista, niin termoskahvi käy kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole kummastakaan kiinnostunut. Eikä minun tarvitsekaan olla, sillä kyse ei ole minun harrastuksestani. Voin lähtëä kumpaan vaan toisinaan, muutaman kerran vuoteen mukaan, vaikkei erityisemmin kiinnostakaan. Mieluiten tietysti juon nokipannukahvit, mutta jolle nuotion laitto ole mahdollista, niin termoskahvi käy kyllä.
Voi siitä tulla myöskin sinun harrastuksesi eli huomaatkin että ompas tämä kivaa ja haluat joka päivä lähteä harrastelemaan ja juomaan vaikkapa sämpylä kahvit tai lenkkimakkaraa mukaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi siitä tulla myöskin sinun harrastuksesi eli huomaatkin että ompas tämä kivaa ja haluat joka päivä lähteä harrastelemaan ja juomaan vaikkapa sämpylä kahvit tai lenkkimakkaraa mukaan
Ei voi, kun en ole kiinnostunut. Minulle riittää tähtien ja kuun katselu iltakävelyllä ja elikoiden katselu ilman kameraa tai muitakaan härpäkkeitä. Ei myöskään kiinnosta sämpylät, eikä makkarat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi, kun en ole kiinnostunut. Minulle riittää tähtien ja kuun katselu iltakävelyllä ja elikoiden katselu ilman kameraa tai muitakaan härpäkkeitä. Ei myöskään kiinnosta sämpylät, eikä makkarat.
Mistäs tiedät sata varmasti kerran kokeilet niin de ja vu tää onkin mun juttu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistäs tiedät sata varmasti kerran kokeilet niin de ja vu tää onkin mun juttu
Ihan tarpeeksi olen kaukoputken j akiikareiden ja kamerankin läpi katsellut elämässäni. Ei ole minun harrastukseni noista kumpikaan. Ei kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan tarpeeksi olen kaukoputken j akiikareiden ja kamerankin läpi katsellut elämässäni. Ei ole minun harrastukseni noista kumpikaan. Ei kiinnosta.
Ehkä sen herra oikean kanssa mielesi muuttuu ja pidätkin siitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä sen herra oikean kanssa mielesi muuttuu ja pidätkin siitä
En ole kiinnostunut noista harrasteista, eikä se muutu yhdenkään miehen vuoksi. Sen herra oikean vuoksi voin tosiaan toisinaan mukaan lähteäkin, sen muutama kerran vuoteen. Se on jo se minun joustoni en herra oikean eteen. Kenenkään muun vuoksi en tee edes tuota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole kiinnostunut noista harrasteista, eikä se muutu yhdenkään miehen vuoksi. Sen herra oikean vuoksi voin tosiaan toisinaan mukaan lähteäkin, sen muutama kerran vuoteen. Se on jo se minun joustoni en herra oikean eteen. Kenenkään muun vuoksi en tee edes tuota.
Mitä jos se haluaa sinut usein mukaan kun olet sen paras kaveri ja ystävä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun miehekkyydestä liikkeelle lähdettiin, niin onko mitään epämiehekkäämpää kuin tuollaista vinkuva "mies"? Että ensiksi se muka haluaa harrastaa ja sitten alkaa jatkuvasti vinkua mukaan. Olkoon harrastamatta, jos ei itseseen kykene.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai "harrastakoon" äitinsä kanssa. Kuulostaa nimittäin niin paljon pikkulapsen vinkunalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun miehekkyydestä liikkeelle lähdettiin, niin onko mitään epämiehekkäämpää kuin tuollaista vinkuva "mies"? Että ensiksi se muka haluaa harrastaa ja sitten alkaa jatkuvasti vinkua mukaan. Olkoon harrastamatta, jos ei itseseen kykene.
Entä mitä sitten jos se ei haluakkaan enään sinua mukaan vaan haluaa mennä yksin ja on tunteja päiviä poissa viikonkin poissa eikä vingu eikä edes vonkaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä mitä sitten jos se ei haluakkaan enään sinua mukaan vaan haluaa mennä yksin ja on tunteja päiviä poissa viikonkin poissa eikä vingu eikä edes vonkaa
No sitten menee. En minä ala tekemään mitään sirkustemppuja ja hyppäämään jatkuvasti toisen pillin mukaan, vain koska se kiukuttelee kuin panahinen kakara. Jos haluaa pois, niin ovi on vapaa kulkea.
Sinällään minulle toki sopii, jos toinen haluaa mennä eräilemään ja kuvaamaan vaikka pariksikin viikoksi. Se on täysin ok. Mitään kiukuttelua ja mielenosoituksia aiheesta en kuitenkaan jaksa katsella.
- Anonyymi
Meikkaaminen on jätkien hommaa, naiset on nättejä ilmankin. Siinä miehekäs harrastus. 😆
Jasu- Anonyymi
Hyvin sanottu!
Seulaset
Kun näkee kaus, näkeen historiansa.
(hihitystä) - Anonyymi
Meikkaavat miehet on mahtavia 🤗 Seuraan somessa esim. sellaista meikkitaiteilijaa kuin Trevor Barrett ja hän osaa meikata itsensä niin upeaksi 😍 Kaiken lisäksi hänellä on todella miellyttävä ääni, jota on ilo kuunnella.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin sanottu!
Seulaset
Kun näkee kaus, näkeen historiansa.
(hihitystä)Valitus-moodi
Kun kirjoittelee yömyöhällä tyhjyyteen, niin ainoastaan valo pelastaa eksyneen.
(reps)
- Anonyymi
Luonnossa sattuu ja tapahtuu, saa hyviä kuvia.
Tähdet ja avaruus on kauniita, ja kaukana.- Anonyymi
Kumpi olis enempi sinun juttusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi olis enempi sinun juttusi
Luonto kuvaus on parempi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luonto kuvaus on parempi.
Mitä eläimiä haluaisit kuvata
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä eläimiä haluaisit kuvata
Kiva olisi kuvat, mikä kauniilta näyttää.
Jos joku eläin haluaa, tulla kuvatuksi niin hyvä sitten.
- Anonyymi
Luulen et hän vois olla kiinnostunut tähdistä enemmän
- Anonyymi
Opettelisitko kaikki tähtikuviot ulkoa ja oliskos teillä yhteinen kaukoputki vai kummallekkin oma kaukoputki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettelisitko kaikki tähtikuviot ulkoa ja oliskos teillä yhteinen kaukoputki vai kummallekkin oma kaukoputki
En osaa sanoa voisin harrastaa hänen kanssa
- Anonyymi
Molemmat kivoja, hyviä.
Vilma- Anonyymi
Mutta kummasta vilma tykkää itse enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kummasta vilma tykkää itse enemmän
Voisi kivaa käydä tähtitornissa ja tsiikailla taivaalle. Ursa.
Vilma
Molemmat ovat mielenkiintoisia aiheita. Nuo eivät ole toisiaan poissulkevia asioita. Päinvastoin. Sukupuolesta riippumatta, nuo harrastukset sopivat kaikille.
- Anonyymi
Luontokuvaus koska viihdyn muutenkin luonnossa.
Olisi toki mielenkiintoista kurkata tähtiä ja planeettoja kaukoputkella.- Anonyymi
No ehkäpä mies päättää että luontokuvaus harrastajaksi alkaa mutta kanssasi haluaa katsella joskus avaruutta mutta nyt täytyy käydä tupakil ja sitten nukkumaan silmät mener väkisin kiinni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962559- 1342477
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815