Nainen löytyiskö

Anonyymi-ap

Jos nyt miehesi sanois tekis mieli suklaa vanukasta vaikka nam nam vanukasta tai susette vanukasta keitetäänkö suklaa vanukas kahvit niin löytyiskö vanukasta vai lähtisitkö kaupasta hakemaan vai tekisitkö itse suklaa vanukasta jos on helppo ja nopee tehdä mut mies sanoo vanukas kahvit maistuis nyt ja sanoo huomenna kun menet/menemme kauppaan niin ostetaan huomenna illaksi ja aamuksi viinereitä ja munkkeja

21

144

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä oo miestä, mutta tottahan toki vanukasta tehään. Vanutetaan yhes vanukkaat. Pullat kandee ostaa ilta alesta, jos aikoo säästää. Mikrottaa sitte aamul, nii onko vasta leivottuu.

• Anonyymi

Hyvä mut mies miettii onkohan liian työläs ettei sinun tarvi vaivautua eli helpommalla pääsis kun ostatte valmiit vanukkaat ja ehdottaa kävisitkö lähikaupassa ostaas niitä niin hän keittää sillä aikaa teille kahvit oikeesti nyt maistuis vanukas kahvit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä mut mies miettii onkohan liian työläs ettei sinun tarvi vaivautua eli helpommalla pääsis kun ostatte valmiit vanukkaat ja ehdottaa kävisitkö lähikaupassa ostaas niitä niin hän keittää sillä aikaa teille kahvit oikeesti nyt maistuis vanukas kahvit

No mitä sitä hulluja alkaa tuhlaan. Ite kö tekee niin on makoisampaa eikä oo lisäaineita ja nopsaan ne vanukkaatkin valmistuu. Tosin en tiijä, ko en tunne sinua miestä, että tohtiiko kuitenkaan sinun ventovieraan kanssa näin alkaa kahvittelemaan. Mut ajatus ol kaunis ja mukava fiilistellä vanukkailla ja kahveilla. Illanjatkoa ja ilosta mieltä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä sitä hulluja alkaa tuhlaan. Ite kö tekee niin on makoisampaa eikä oo lisäaineita ja nopsaan ne vanukkaatkin valmistuu. Tosin en tiijä, ko en tunne sinua miestä, että tohtiiko kuitenkaan sinun ventovieraan kanssa näin alkaa kahvittelemaan. Mut ajatus ol kaunis ja mukava fiilistellä vanukkailla ja kahveilla. Illanjatkoa ja ilosta mieltä.

Kiitos samoin

• Anonyymi

Ruokafetisisti lihoo jos syö tähän aikaan vanukkaita, viinereitä ja munkkeja.

• Anonyymi

Ei lihoa kyllä kumpikin tarvii vanukkaansa kun koko päivä rehkitty

• Anonyymi

No, kokemuksesta sanon, kun itsellekin herkut maistuu enemmältikin välillä... pitää makijan vastapainoksi lisätä liikuntaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No, kokemuksesta sanon, kun itsellekin herkut maistuu enemmältikin välillä... pitää makijan vastapainoksi lisätä liikuntaa.

Ei vaan jotain suolaista ja jälkkäriksi menee sohvalle ja ottaa naisensa kainaloon ja vahtaa tv tä no pussaillakkin voi

• Anonyymi

Juu ei löydy. Kaapissa on jogurttia. Jos ei se kelpaa, niin kipaiskoon kauppaan. Pieni reippailu tekee hyvää, jos noin herkkuja pitää mussuttaan. Minun varalleni ei tarvitse munkkeja eikä viinereitä.

• Anonyymi

Ai niin ja en ole menossa huomenna kauppaan. Kävin jo aiemmin tänään. Seuraavan kerran viikonloppuna.

• Anonyymi

Nyt kun muistelen, niin muksu halusi kaupassa jonkun vanilja-marenki proteiinivanukkaan. Jos mies osaa kauniisti pyytää, niin eiköhän sen saa syödä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niin ja en ole menossa huomenna kauppaan. Kävin jo aiemmin tänään. Seuraavan kerran viikonloppuna.

No säilyyköhän ruuat sinne asti ja riittääkö vai käytäskö kummiskin huomenna ja torstaina kaupassa ainakin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt kun muistelen, niin muksu halusi kaupassa jonkun vanilja-marenki proteiinivanukkaan. Jos mies osaa kauniisti pyytää, niin eiköhän sen saa syödä.

Mutta haluaa nam nam vanukasta tai susette jossa vanukkaan päällä kermavaahtoo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No säilyyköhän ruuat sinne asti ja riittääkö vai käytäskö kummiskin huomenna ja torstaina kaupassa ainakin

Säilyy ja riittää. Minä käyn seuraavan kerran viikonloppuna. Jos joku kokee tarvitsevansa jotain ennen sitä, niin hakee itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta haluaa nam nam vanukasta tai susette jossa vanukkaan päällä kermavaahtoo

Mies menee sitten kauppaan ja hakee. Sillä tuo pulma ratkeaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Säilyy ja riittää. Minä käyn seuraavan kerran viikonloppuna. Jos joku kokee tarvitsevansa jotain ennen sitä, niin hakee itse.

Ehkä torstaina kauppaan kun mies huomaa tämä on vanhaa samoin tuo leivässä hometta maito klönttistä eli mies sanoo nyt lähdetään kauppaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä torstaina kauppaan kun mies huomaa tämä on vanhaa samoin tuo leivässä hometta maito klönttistä eli mies sanoo nyt lähdetään kauppaan

Kaikessa on käyttöpäivät pitkälle ensi viikkoon. Vaan sen kun menee kauppaan, jos mielensä tekee. Minä en mene. Mulla on muutakin puuhaa.

• Anonyymi

Tekisin itse tietenkin

• Anonyymi

Itse tehty on parempi mut kun kahvi tippuu niin mies haluaa et sillä aikaa istut miehen viereen ja ootte vain

• Anonyymi

Ei löydy, en tee enkä mee kauppaankaan.
      En vaan pysty.
      Nyt se ikioma rakas olis tarpeen täällä.
      Hellimässä ja hoivaamassa mua.
      Pitäis kii.

• Anonyymi

Kyllä pystyt kun pusun saat niin olet jo kaupassa tai tulossa jo vanukkaiden kera avaat oven niin kahvin aromi tuoksuu nenääsi ja mies kysyy kaataako jo kahvit

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      140
      10890
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      266
      4753
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      178
      4069
    4. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      55
      3691
    5. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      184
      3569
    6. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      97
      3426
    7. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      33
      3325
    8. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      86
      3207
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      69
      1884
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      205
      1804
    Aihe